..........
..........
Βασικά έχω κάνει μόνο 40χλμ και αυτά εντός πόλης....αλλά οι πρώτες διαφορές είναι εμφανέστατες και θετικές. Εννοείται ότι τα πάω χαλαρά ακόμη.
Συγκρίνοντάς τα με τα BRG 501-502, είναι πολύ πιο γρήγορα στις αλλαγές κατεύθυνσης και έχουν μία τάση να "πετάξουν" το μηχανάκι στο έδαφος με την καλή έννοια πάντα. Σε ωθούν να πλαγιάσεις δλδ.
Επίσης όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε σε χαμηλές ταχύτητες αισθάνεσαι τους κραδασμούς του τακουνιού. Κάτι σαν συντονισμός. Φαντάζομαι μόλις πατήσει καλά το λάστχο το φαινόμενο θα υποχωρήσει.
+1 από μένα προς το παρόν στα Scorpion.
Μόλις κάνω περισσότερα km θα ενημερώσω.
...μιας και έχω κάνει πλέον περίπου 1.000χλμ και κάτι ψιλά ...επανέρχομαι στο θέμα...
Να σημειωθεί ότι το μέτρο σύγκρισης που έχω είναι τα Bridgestone 501-502 (Battlewing).
Συνεχίζουν να ισχύουν λοιπόν τα παραπάνω αναγραφόμενα έστω κι αν γράφτηκαν νωρίς.
Έχω να προσθέσω ότι το αίσθημα των κραδασμών του τακουνιού όντως σχεδόν εξαφανίστηκε. Ξαναλέω:
ΣΧΕΔΟΝ εξαφανίστηκε.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλά στη βροχή, αλλά απότομα. Δλδ αργούν να γλιστρήσουν....αλλά άμα γλιστρήσουν .... την μάμησες.... (εδώ που τα λέμε για όλα τα λάστιχα ισχύει το τελευταίο. Ειδικά στους
Αθηναικούς δρόμους).
Επίσης φρενάρουν πολύ καλά. Και στο στεγνό και στο βρεγμένο. Το ABS μπαίνει πλέον πιο αργά.
Πολύ καλή συμπεριφορά ακόμα κι όταν είναι κρύα.
Σε πολύ καλό επίπεδο βρίσκεται επίσης και η πληροφόρηση/κατευθηντικότητα όταν πλησιάζουμε τις τελικές μας, από τα 180 μέχρι τα 220 δλδ.
...Όσο για τις στροφές/πλάγιασμα... ΚΟΡΥΦΑΙΑ. Το έχω ''καρατσεκάρει''. Διαβάστε και μικρή ιστορία (προχτεσινή):
Είμαι στον περιφεριακό (Καρέα, όχι Υμμητού) με κατεύθυνση προς Αθήνα. Μπροστά μου έχω ένα
TDM του οποίου ο αναβάτης ψάρωσε από τον ήχο των LeoVince και αποφάσισε να μου δώσει να ''καταλάβω'' ότι τα ΤΔΜ μαμούν και δέρνουν. Και σε γκάζι και σε στροφιλίκι....
Η αλήθεια είναι ότι το παληκάρι το έλεγε η ψυχή του...Τα κατάφερνε και έστριβε αυτό το ΧΡΕΠΙ (σε σχέση με το Κάπο πάντα) της Γιαμάχα. Σχεδόν έξυνε... Αλλά πιστέψτε με ΠΑΛΕΥΕ πάνω στη μηχανή.
Εγώ ακολουθούσα σε κλειδωμένη απόσταση των 10 μέτρων. Στρίβοντας ακριβώς με τις ίδιες ταχύτητες. Άνετος, χωρίς ταλαντώσεις και μία αίσθηση ότι μπορούσα να το ρίξω πολύ περισσότερο. Δεν υπήρχε λόγος όμως... Εγώ απλά ήθελα να ακολουθώ.
σσ. Έχω και προηγούμενη άσχημη εμπειρία όταν έκανα το ίδιο με ένα Βαρκαντέρο. Σκοπός είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας... έτσι?
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8713.msg369630#msg369630 Μόνο όταν μου δώθηκε η (ασφαλής) ευκαιρία τον προσπέρασα. Πάνω σε μία ρεπρίζ
4ης, η οποία έγινε στην έξοδο της πρότελευταίας στροφής πριν από την ευθεία. Στο σημείο όπου οι λωρίδες γίνονται τέσσερις.
Στη συνέχεια μπροστά μας ήταν η παρατεταμένη κατηφορική αριστερή που βγάζει στην ευθεία. Εγώ ήμουν μπροστά τώρα. Αυτός ακολουθούσε σε μικρή απόσταση. Εκεί φάνηκε και η ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά των 2 μηχανών.
Φανταστείτε ότι στην έξοδο της στροφής η διαφορά μας ήταν ΧΑΟΤΙΚΗ. Χωρίς υπερβολές. Έμεινε
τουλάχιστον 70 μέτρα πίσω.
Το Κάπο (και σίγουρα βοήθησαν και τα Pirelli) μπήκε με ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ σταθερότητα, δεν έδειξε ασάφεια πουθενά, ταλάντωση πουθενά.
Έμεινε πλαγιασμένο με ταχύτητα κοντά στα 150 (Μπορεί να είναι και παραπάνω...) για 4-5sec.
Όταν έφτασα στον προορισμό μου το έβαλα στο διπλό (σταντ) και χάζεψα λίγο τα λάστιχα. Ήταν η πρώτη φορά που σε δρόμο πόλης (εξαιρείται περιφερειακή Υμμητου/Αττικη οδός) ΠΑΤΗΣΕ
όλο το μπροστά λάστιχο. Καλά για το πίσω δεν το συζητάμε... Νόμιζες ότι ήσουν πριν σε πίστα.
Άρα νομίζω πως τελικά σε γενικές γραμμές τα
Pirelli Scorpion Trail είναι μία πολύ καλή επιλογή.
ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ CAPONORDΤο γράφω γι αυτούς που ΔΕΝ έχουν....

Το μόνο που μένει είναι να δούμε και την ΑΝΤΟΧΗ σε βάθος χρόνου.
Σημείο στο οποίο τα Bridgestone 501-502 ήταν πάρα πολύ καλά.