0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προφανώς τα υγρά δεν αντέχουν υψηλές θερμοκρασίες. Υποθέτω ότι φτάνει στο τέρμα μετά από σκληρή χρήση, πχ κατέβασμα από βουνό.
Κατα πασα πιθανοτητα εχει "αναψει" η δισκοπλακα και η εξαερωση δε θα βοηθησει. Τα συμπτωματα που παρουσιαζονται οταν εχουμε αερα στο κυκλωμα ειναι αλλα (σπογγωδης αισθηση, μειωμενη ισχυς πεδησεως) και οχι να "πεφτει' τελειως το φρενοΠιθανα να ειχες εξαντλησει τα προηγουμενα τακακια και να δουλεψε για καποιο διαστημα το συστημα "μεταλλο με μεταλλο" η απο καποιο αλλο λογο η δισκοπλακα αναψε. Δες εαν ο δισκος εχει παρει ενα ελαφρυ μπλεδιζον η ξεθωριασμενο χρωμα. Μονο η αλλαγη δισκοπλακας θα σε απαλλαξει απο το προβλημα, δυστυχωςΣε καθε περιπτωση ενημερωσε μας για τα αποτελεσματα
Και γω αυτό το πρόβλημα έχω τώρα τελευταία σε μεγαλύτερο βαθμό.Τα υγρά είναι σχετικά καινούργια αφού τα άλλαξε τον Σεπτέμβριο ο Bill και τα τακάκια ολοκαίνουργια.Όταν κάνω εξαέρωση φτιάχνει το πρόβλημα αλλά για πολύ λίγο και μετά ξανά πάλι τα ίδια.Σκέφτηκα μήπως θέλει επισκευή η τρόμπα Ρε παιδιά παίζει όμως τέτοια περίπτωση ή είναι κάτι άλλο;
Παράθεση από: mark στις Μάρτιος 10, 2008, 10:08:48 μμΚαι γω αυτό το πρόβλημα έχω τώρα τελευταία σε μεγαλύτερο βαθμό.Τα υγρά είναι σχετικά καινούργια αφού τα άλλαξε τον Σεπτέμβριο ο Bill και τα τακάκια ολοκαίνουργια.Όταν κάνω εξαέρωση φτιάχνει το πρόβλημα αλλά για πολύ λίγο και μετά ξανά πάλι τα ίδια.Σκέφτηκα μήπως θέλει επισκευή η τρόμπα Ρε παιδιά παίζει όμως τέτοια περίπτωση ή είναι κάτι άλλο;Να ρωτήσω μόνο αν έχεις σωληνάκια υψηλής η απλά?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι