0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

pangeo200

Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #30 - : Ιούλιος 16, 2009, 01:57:52 πμ »
εγω στη transalp που μετα απο ξεσκισμα πισω φρενου τα εφτυνε  (πισω φρενο . . . στην αφλαστρ-ασφλατρ-αλφ.. στου χαντακι!!   :D )  αλλαξα υγρα και δεν το εχει ξανακανει..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2009, 02:03:41 πμ από giorgosp17 »

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #31 - : Ιούλιος 16, 2009, 02:03:06 πμ »
συχνη αλλαγη υγρων φρενου (2 φορες το χρονο περιπου αναλογα με τη χρηση βεβαια )και εισαι οκ . ποτε δεν αντιμετωπισα ιδιαιτερο προβλημα αλλα με το abs καΙ τα σωληνακια υψηλης το βλεπω καλυτερα στην αντοχη. οσο για τακακια πισω δεν νομιζω απο οσα εχω δοκιμασει οτι υπαρχουν καλυτερα απο τα μαμα brembo. παντα φιλικα...

 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #32 - : Ιούλιος 16, 2009, 02:15:21 πμ »
συχνη αλλαγη υγρων φρενου (2 φορες το χρονο περιπου αναλογα με τη χρηση βεβαια )και εισαι οκ . ποτε δεν αντιμετωπισα ιδιαιτερο προβλημα αλλα με το abs καΙ τα σωληνακια υψηλης το βλεπω καλυτερα στην αντοχη. οσο για τακακια πισω δεν νομιζω απο οσα εχω δοκιμασει οτι υπαρχουν καλυτερα απο τα μαμα brembo. παντα φιλικα...

 :bye: :bye: :bye:

πάντως Γρηγόρη και οι υπόλοιποι...

ο καθένας λεει το ''κοντό και το μακρύ του''.... εγω αυτό κατάλαβα...  :pray: :pray:


εννοω στο αν υφίσταται... -που υφισταται δηλαδη- αλλά κυρίως στο πως αντιμετωπίζεται το πρόβλημα...

μου θυμιζει τα test drives σε ss μηχανές σε συγκριτικά στα περιοδικά που ο καθένας -και εμπειροι λεμε ε...- λέει το κοντο και το μακρύ του για r1, k9... κτλ...  :lol% :lol% :lol%

και στο τέλος δε βγαζεις ακρη... :D

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +70
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #33 - : Ιούλιος 16, 2009, 08:28:51 πμ »
Έχω το ίδιο πρόβλημα από καινούργιο. Έχω αλλάξει την πίσω τρόμπα στην εγγύηση- έχω βάλει κάτι ειδικά ελασματάκια ανάμεσα στα τακάκια- έχω κάνει άπειρες φορές εξαέρωση έχω κάνει εξαέρωση και από την κεντρική μονάδα του ABS,ΤΙΠΟΤΑ. :mlk Αυτό που μου απομένει να κάνω είναι να αλλάξω το σωληνάκι της υψηλής με ένα του εμπορίου και έχει ο ΘΕΟΣ!!!!!! prayΚαι βέβαια το χρησιμοποιώ σπάνια καλός ή κακός και φυσικά το πόδι είναι μόνο πάνω στο μασπιέ.

Μια που άνοιξε ξανά το θέμα θα πω πάλι την εμπειρία μου. Άλλαξα το μαμά σωληνάκι με ένα του εμπορίου. Το αποτέλεσμα σχεδόν το ίδιο. Σαν αίσθηση κράτησε λίγο περισσότερο (περίπου δύο μήνες, χωρίς πολύ χρήση, ελάχιστη θα έλεγα όπως το χρησιμοποιούσα για να έχω σύγκριση), ώσπου στο τέλος για να το  τσεκάρω το πάτησα απανωτά 5-6 φορές μέχρι που μου κόλλησε στην εξάτμιση και πατώντας το, έβγαζε ένα μεγάλο λευκό σύννεφο καπνού γιατί τα υγρά έπεφταν στην εξάτμιση και καιγόντουσαν.
Το θέμα τώρα δεν είναι να γράφει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αλλά μέσα από τις εμπειρίες μας μήπως καταλήξουμε κάπου, έστω και κατά λάθος! Πάντως αν βρεθεί  η λύση θα με ενδιέφερε να την εφαρμόσω. 
Πάντα φιλικά και χωρίς ίχνος εξυπνάδας ή οτιδήποτε άλλο.

*

sailor

Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #34 - : Ιούλιος 16, 2009, 12:21:19 μμ »
Εγω μπορώ να πω πως βρίσκομαι στην ιδια "κατηγορία" με τον νικο όπου ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το πίσω φρένο  :kalo: :kalo: και λίγο που το πατάω το ABS τρελαίνεται αφού κολάει ο τροχός.
Το έχω δοκιμάσει και με απενεργοποιημένο ABS αλλά με τρόμαξε καθώς μπλόκαρε ο τροχός και δεν το καταλάβαινα. Και χωρίς πολύ δύναμη.
Όσο για διάρκεια τακακίων έχω αλλάξει δύο φορές κοκκίνα Brembo και μου κρατήσανε 5000 και 7000 χλμ εκαστος.
Επίσης δεν μου έχει τύχει να βράσουν τα υγρα είτε λόγω παρατεταμένης χρήσης είτε λόγω εξατμίσεων  :pray: :pray:
Σημείωση: είναι μοντέλο 05 με υψηλής από την μάνα του και υγρά πάντα 5.1 dot

Συγνώμη που δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #35 - : Ιούλιος 16, 2009, 12:33:31 μμ »
Εγω μπορώ να πω πως βρίσκομαι στην ιδια "κατηγορία" με τον νικο όπου ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το πίσω φρένο  :kalo: :kalo: και λίγο που το πατάω το ABS τρελαίνεται αφού κολάει ο τροχός.
Το έχω δοκιμάσει και με απενεργοποιημένο ABS αλλά με τρόμαξε καθώς μπλόκαρε ο τροχός και δεν το καταλάβαινα. Και χωρίς πολύ δύναμη.
Όσο για διάρκεια τακακίων έχω αλλάξει δύο φορές κοκκίνα Brembo και μου κρατήσανε 5000 και 7000 χλμ εκαστος.
Επίσης δεν μου έχει τύχει να βράσουν τα υγρα είτε λόγω παρατεταμένης χρήσης είτε λόγω εξατμίσεων  :pray: :pray:
Σημείωση: είναι μοντέλο 05 με υψηλής από την μάνα του και υγρά πάντα 5.1 dot

Συγνώμη που δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω :bye: :bye:
Απλά ο Θέμης βρήκε άλλον έναν για να τον εκνευρίζει. :h22: :h22: :h22:

..αυτό είναι κάτι που πάντα με εκνεύριζε σε σένα.... :dry: :dry: :psdof: :psdof: :psdof:
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #36 - : Ιούλιος 16, 2009, 02:33:57 μμ »
:D :D :D

*

yannisnord

Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #37 - : Ιούλιος 16, 2009, 04:10:22 μμ »
Δοκιμασες αυτο που σου ειχα πει?Βγαλε ολο το σωληνακι κ βαλε υψιλης απο μπροστα μεχρι πισω και θα τελειωσει το θεμα εδω...ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ Κ ΔΟΥΛΕΥΕΙ...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #38 - : Ιούλιος 16, 2009, 07:02:02 μμ »
Δοκιμασες αυτο που σου ειχα πει?Βγαλε ολο το σωληνακι κ βαλε υψιλης απο μπροστα μεχρι πισω και θα τελειωσει το θεμα εδω...ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ Κ ΔΟΥΛΕΥΕΙ...
Τι εννοείς από μπροστά μέχρι πίσω?
Πόσο μπροστά και πόσο πίσω?
Όλο υψηλής δεν είναι?

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +70
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #39 - : Ιούλιος 17, 2009, 08:53:17 πμ »
Δοκιμασες αυτο που σου ειχα πει?Βγαλε ολο το σωληνακι κ βαλε υψιλης απο μπροστα μεχρι πισω και θα τελειωσει το θεμα εδω...ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ Κ ΔΟΥΛΕΥΕΙ...
Τι εννοείς από μπροστά μέχρι πίσω?
Πόσο μπροστά και πόσο πίσω?
Όλο υψηλής δεν είναι?


Το άλλαξα εγώ. Ξεκινούσε από την μονάδα του ABS μέχρι πίσω την δαγκάνα. Τα υπόλοιπα τα αναφέρω παραπάνω.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #40 - : Ιούλιος 17, 2009, 09:01:39 πμ »
Δοκιμασες αυτο που σου ειχα πει?Βγαλε ολο το σωληνακι κ βαλε υψιλης απο μπροστα μεχρι πισω και θα τελειωσει το θεμα εδω...ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ Κ ΔΟΥΛΕΥΕΙ...
Τι εννοείς από μπροστά μέχρι πίσω?
Πόσο μπροστά και πόσο πίσω?
Όλο υψηλής δεν είναι?


Το άλλαξα εγώ. Ξεκινούσε από την μονάδα του ABS μέχρι πίσω την δαγκάνα. Τα υπόλοιπα τα αναφέρω παραπάνω.
Τελικά πιστεύω ότι το πρόβλημα που παρουσιάζεται σε κάποιους έχει δύο παραμέτρους μια και
μιλάμε δια δυο διαφορετικούς σχεδιασμούς. Με ABS και χωρίς ABS, οπότε δεν μπορούμε να πούμε
ότι έχει την ίδια λύση νομίζω. :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +70
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #41 - : Ιούλιος 17, 2009, 10:34:35 πμ »
Οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα! Capo χωρίς ABS, πίσω φρένο  :kalo: Capo  με ABS πίσω φρένο? :thnk: :pray: :mlk και ο Θεός να μας λυπηθεί  :oo!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #42 - : Ιούλιος 17, 2009, 10:42:44 πμ »
Οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα! Capo χωρίς ABS, πίσω φρένο  :kalo: Capo  με ABS πίσω φρένο? :thnk: :pray: :mlk και ο Θεός να μας λυπηθεί  :oo!
Όχι δεν νομίζω ότι καταλήγουμε πουθενά γιατί απ οτι έχω διαβάσει εδώ μέσα υπάρχουν και capo non ABS που έχουν γράψει για πρόβλημα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #43 - : Ιούλιος 17, 2009, 11:50:49 πμ »
δεν παίζει ρόλο το abs... απλά ενδεχομένως στο abs να ειναι πιο ''προοδευτική'' η αίσθηση ή αλλιώς να γινεται σφουγγάρι... :P  :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 888
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +639
Απ: Πισω φρενο..."στο πατωμα"
« Απάντηση #44 - : Ιούλιος 17, 2009, 12:43:39 μμ »
Όπως έχω καταλάβει παίζει ρόλο και το πως φρενάρει ο καθένας και πως θέλει το φρένο του(μιας και μερικοί λένε πως δεν έχουν πρόβλημα).
Προσωπικά μιας και άλλαξα τακάκια και είδα πολύ μικρή βελτίωση θα συνεχίσω με σωληνάκια υψηλής.Αν δεν δω κι εκεί σημαντική βελτίωση στην επόμενη αλλαγή δίσκου θα βάλω μαργαρίτα.

Πιστεύω με τις δύο αυτές προσθήκες θα υπάρξει διαφορά.

Απο 'κει και πέρα αρχίζουν οι ακριβές λύσεις στις οποίες και δεν προτίθεμαι να συνεχίσω.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης