0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καταρχήν το πίσω φρένο στο είναι για να γεμίσει τον χώρο. Βάλε Dot 5 σε υγρά φρένων, κάνε μια καλή εξαέρωση και μετά ψάξε για οτιδήποτε άλλο.
H σταθμη στο δοχειακι να ειναι στην μεση μεταξυ min και max. Εαν κανεις εξαερωση και δουλευει το φρενο αλλα σε βολτα το χανεις, νομιζω δεν χρειαζεσαι τσιμουχα ή το κιτ, αλλα να δεις μηπως κολλαει η δαγκανα.Διαφωνω καθετα (και οριζοντια) οτι το πισω φρενο ειναι διακοσμητικο στο caponord, αλλα σιγουρα δεν αντεχει σε παρατεταμενη χρηση, οπως δεν αντεχει σχεδον σε κανενα αλλο μηχανακι. Ειναι θεμα οδηγου.
Σε ανάλογο πρόβλημα που αντιμετώπισα, δηλαδή να πατώ πίσω φρένο το πετάλ να κατεβαίνει μέχρι κάτω και το μηχανάκι να μη φρενάρει, το αντιμετώπισα ως εξής. Πήρα τηλέφωνο το δόκτορα και του ανέφερα ότι το ζωντανό συμπάει στην κατανάλωση και ότι έχασα το πίσω φρένο. Εντάξει φέρε το και θα τα επαναφέρουμε μου απάντησε, το πήγα το άφησα για σέρβις πήγα το πηρά και συνέχισα την πορεία μου με το πρόβλημα ως μηδέποτε υπάρχον.
Υδροφιλο (οπως ολα τα dot 4 k 5.1) καργα. Μονο αγωνιστικη χρηση με συχνες αλλαγες. Ειχα το RBF660 στο SXV και στο RSV παλια. Πολυ μικρη πτωση στην μανετα κατα την διαρκεια του session, αλλα καθε χρονο αλλαγη.
Σου κρατάει ρε , ένα χρόνο το πίσω χωρίς να τερματίσει στο πάτωμα ?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι