APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: costas στις Αύγουστος 23, 2009, 06:53:15 μμ

Τίτλος: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: costas στις Αύγουστος 23, 2009, 06:53:15 μμ
Κοιτάξτε τι του έτυχε ενός Ιταλού που πήγε διακοπές στην Κροατία, αλλά κατόρθωσαν και του το κόλλησαν στην Aprilia στο Sibenik της Κροατίας
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Αύγουστος 23, 2009, 06:59:26 μμ
 :pray: :pray: :pray:

αντε να δούμε τελικά που θα παει αυτή η ιστορία....
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: costas στις Αύγουστος 23, 2009, 07:04:06 μμ
Να και το κόλλημα. Καλό φαίνεται αλλά δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: Vasilis στις Αύγουστος 24, 2009, 11:18:41 πμ
Να και το κόλλημα. Καλό φαίνεται αλλά δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει

Γιατί να μην κρατήσει ? Τι παραπάνω του έκανε η "μαμά" ?
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: glayxs στις Αύγουστος 24, 2009, 01:33:22 μμ
εαν δεν κανω λαθος υπαρχει μια "εξεταση" για αδυναμιες πλαισιων που λεγεται "ραδιο...κατι"
δυστυχως δεν ειμαι ειδικος και δεν θυμαμαι
αυτο που γνωριζω ομως ειναι πως οι διαφορες της "μαμισιας" συγκολλησης ειναι θεωρητικα τεραστιες και αυτο γιατι ακομα και μια πολυ μικρη φουσκαλα αερα να εχει μεινει στο εσωτερικο η μηχανικη αντισταση και η δομικη ακαιρεοτητα του πλαισιου πανε περιπατο!!!!!!!
θελει πολυ προσοχη και περισσιο ταλεντο και τεχνογνωσια μια τετοια κολληση
ισως η αγορα νεου ψαλιδιου να ειναι η καλλιτερη λυση
 :kalo:
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: costas στις Αύγουστος 24, 2009, 07:30:43 μμ
 Στην Ιταλία απ'ότι διαβάζω γίνεται ένας χαμός με το σπασμένο ψαλίδι από τους ιδιοκτήτες των Capo, είναι όλοι ανάστατοι, κάνουνε αναφορές παντού, μερικοί δε προτείνουν να κάνουν και ντου στο εργοστάσιο στο Noale, ώστε να εξαναγκάσουν την Aprilia να κάνει ανάκληση για έλεγχο τα μοντέλα 2003, και να αντικαταστήσει δωρεάν όλα τα ελατωματικά σασσί τα οποία σημειωτέον τα φτιάχνει η www.Benellitelai.it κατά παραγγελία της Aprilia. Καλό θα ήταν και οι δικοί μας που έπαθαν ζημιά στο σασσί να το δημοσιοποίσουν το πρόβλημά τους, ώστε να πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις το θέμα και ίσως να εξαναγκαστεί η μαμμά να τους τα αντικαταστήσει. Αν θέλουν περισσότερες λεπτομέρειες τα παιδιά που πάθανε ζημιά να έρθουμε σε επαφή να τους ενημερώσω
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: costas στις Αύγουστος 24, 2009, 08:03:02 μμ
 Αυτή είναι η αναφορά του Ιταλού στο εργοστάσιο που διαμαρτύρεται για την κακοτεχνία που υπήρχε στην κόλληση του ψαλιδιού και που παραλίγο θα του κόστιζε την ζωή, και ζητάει δωρεάν άμεση αντικατάσταση αυτού στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που βρίσκεται αυτός-στο Brindisi-. Πρέπει νομίζω να ζητήσεις και εσύ το ίδιο





All’attenzione dell’ UFFICIO LEGALE APRILIA S.p.A.
Via Galileo Galilei 1
30033 NOALE
VENEZIA

e.p.c UFFICIO GARANZIE
APRILIA S.p.A
Via Galileo Galilei 1
30033 NOALE
VENEZIA


e.p.c. UFFICIO LEGALE
BENELLI TELAI S.r.L
Zona Industriale
61033 Fermignano
PESARO-URBINO


Oggetto: cedimento strutturale telaio forcellone posteriore Aprilia Caponord RR


Con la presente il sottoscritto G M residente a Fasano (BR) Via , proprietario della Caponord RR targata......... telaio n. ZD4PSB0003S000001, e codice telaio Benelli Telai 160-22-08-03-M2

DENUNCIA


A seguito del riscontro di vibrazioni del proprio mezzo la ROTTURA quasi completa del braccio lato corona del telaio alluminio del forcellone posteriore notata e RIPARATA grazie all’intervento immediato del titolare Rivenditore-Assistenza Piaggio Aprilia di Sibenik (Croazia) Sig. Branko (di cui si allega copia biglietto visita) il quale aveva provveduto alla richiesta ufficiale via internet, quindi da Voi documentabile, di nuova Catena Trasmissione Aprilia al Distributore di zona a Spalato (Croazia) , a causa del consumo eccessivo e anomalo, (si allega copia dell’imballaggio della catena). Proprio in occasione della sostituzione della stessa, faceva notare al sottoscritto la GRAVISSIMA LESIONE STRUTTURALE del telaio che AVREBBE messo il sottoscritto o terzi a rischio di CADUTA ACCIDENTALE POTENZIALMENTE FATALE.
Infatti il mezzo condotto all’officina per la riparazione (saldatura) all’ingresso della stessa PERDEVA la ruota posteriore per la COMPLETA ROTTURA DEL BRACCIO TELAIO ALLUMINIO.
Dalle foto che di seguito si allegano è facile che la saldatura ORIGINALE è stata eseguita in maniera NON corretta in quanto eccentrica rispetto alla rima di giunzione delle due parti del telaio stesso, parti che da essere FUSE tra loro si sono di fatto separate come da “TAGLIO CHIRURGICO” lungo i bordi come erano in origine
Dell’accaduto il sottoscritto ha immediatamente informato la community di Apriliaontheroad.com mediante un post al forum sezione Officina Caponord allegando relative foto provocando grande stupore nella stessa e ottenendo il pieno appoggio della iniziativa intrapresa.





CHIEDE pertanto:

1.SPEDIZIONE IMMEDIATA DI FORCELLONE POSTERIORE NUOVO presso Rivenditore Aprilia di zona (Brindisi) di cui sarà garantito anche il montaggio gratuito, il forcellone difettato potrà essere lasciato alla stessa officina per consentire a Vostri tecnici di analizzare la analoga saldatura del braccio controlaterale ad oggi apparentemente integra
2.EVENTUALE ISPEZIONE O CONTROLLO TECNICO ADEGUATO PRESSO I VOSTRI CENTRI ASSISTENZA dei telai posteriori delle Aprilia Caponord tutt’ora circolanti.
3.VOSTRA doverosa (e non dovrei neanche suggerirlo) lettera di encomio al Sig Branko di Sibenik che ha evitato un incidente su strada potenzialmente FATALE per responsabilità dell’Aprilia-Benelli telai che comunque dovranno risponderne LEGALMENTE e nelle sedi competenti se non vengono presi IMMEDIATI ED ADEGUATI PROVVEDIMENTI e vedersi pubblicare la documentazione fotografica su riviste del settore nazionali ed estere.
Alla presente si allega materiale fotografico, copia imballaggio catena trasmissione e cd rom con foto alta definizione al fine di consentire a Vostri tecnici la possibilità di analizzarle con accuratezza.










Certo di un Vostro celere riscontro e adeguate iniziative atte a preservare la salute e la vita di chi ha posto la fiducia sui Vostri mezzi , si inviano


Distinti saluti

Fasano di Brindisi 24 agosto 09

Per contatti:
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: The Liver Killer στις Αύγουστος 24, 2009, 08:06:41 μμ
To σασι δεν ειναι κατασκευη της TECNOMECANICA (ΙΤ.)?

Αυτη την εντυπωση εχω..... :thnk:
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: costas στις Αύγουστος 25, 2009, 06:26:16 μμ
To σασι δεν ειναι κατασκευη της TECNOMECANICA (ΙΤ.)?

Αυτη την εντυπωση εχω..... :thnk:

Όχι τα φτιάχνει η Benelli, γνωστή και από τα όπλα που κατασκευάζει αλλά και τις μηχανές. Αν θα μπεις στο www.benellitelai.it και πατήσεις το attivita θα δεις το σασσί της Capo.  O makis όμως έχει δει την καταχώρηση? ενδιαφέρεται για το θέμα?
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: makis_caponord στις Αύγουστος 25, 2009, 10:18:19 μμ
To σασι δεν ειναι κατασκευη της TECNOMECANICA (ΙΤ.)?

Αυτη την εντυπωση εχω..... :thnk:

Όχι τα φτιάχνει η Benelli, γνωστή και από τα όπλα που κατασκευάζει αλλά και τις μηχανές. Αν θα μπεις στο www.benellitelai.it και πατήσεις το attivita θα δεις το σασσί της Capo.  O makis όμως έχει δει την καταχώρηση? ενδιαφέρεται για το θέμα?
Φυσικά και ενδιαφέρομαι και σε ευχαριστώ πολύ Κώστα για όλο το τρέξιμο.Θα μπώ και εγώ να το κοιτάξω κα ι θα πράξω τα δέοντα τουλάχιστον για την τιμή των όπλων.Θα έχετε ενημέρωση για τα σχετικά.Βλέπεις έγινε σε μια εποχή που με τις δουλειές τρέχω σαν το άλογο.Δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι γιατί με πονάει...
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: costas στις Αύγουστος 25, 2009, 11:46:52 μμ
Μάκη το σασί του Ιταλού που έσπασε -κοίτα σύμπτωση- έχει αριθμό παραγωγής νούμερο 1 δηλαδή το πρώτο που βγήκε σε παραγωγή. Κοίταξε το δικό σου τι αριθμό παραγωγής έχει, γιατί πάνε να βγάλουν όλη την παρτίδα ελαττωματική και ζητάνε δωρεάν αντικατάσταση έστω και προληπτικά. Ο φίλος που ρωτάει πως γίνεται ο έλεγχος των κολλήσεων,γίνεται με ειδικό μηχάνημα ακτίνων Χ. Αυτό ανακαλύπτει αν υπάρχουν κενά ή φυσαλίδες αέρα στην κόλληση οπότε μειώνονται οι αντοχές του μετάλλου και επέρχεται πιό γρήγορα η "κόπωση" με τα γνωστά αποτελέσματα. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχει και στην Ελλάδα αυτός ο ραδιογράφος, και χίλια τα εκατό στο πολυτεχνείο στην σχολή μηχανολόγων, δεν θυμάμαι σε ποιά έδρα, αλλά αυτό μπορείς να το βρείς εύκολα  :bye:
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: makis_caponord στις Αύγουστος 26, 2009, 04:28:20 μμ
Μάκη το σασί του Ιταλού που έσπασε -κοίτα σύμπτωση- έχει αριθμό παραγωγής νούμερο 1 δηλαδή το πρώτο που βγήκε σε παραγωγή. Κοίταξε το δικό σου τι αριθμό παραγωγής έχει, γιατί πάνε να βγάλουν όλη την παρτίδα ελαττωματική και ζητάνε δωρεάν αντικατάσταση έστω και προληπτικά. Ο φίλος που ρωτάει πως γίνεται ο έλεγχος των κολλήσεων,γίνεται με ειδικό μηχάνημα ακτίνων Χ. Αυτό ανακαλύπτει αν υπάρχουν κενά ή φυσαλίδες αέρα στην κόλληση οπότε μειώνονται οι αντοχές του μετάλλου και επέρχεται πιό γρήγορα η "κόπωση" με τα γνωστά αποτελέσματα. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχει και στην Ελλάδα αυτός ο ραδιογράφος, και χίλια τα εκατό στο πολυτεχνείο στην σχολή μηχανολόγων, δεν θυμάμαι σε ποιά έδρα, αλλά αυτό μπορείς να το βρείς εύκολα  :bye:
Επειδή δεν κατάλαβα πως είδε τον αρ.παραγωγής εμένα το πλαίσιο έχει αρ.ZD4PS00002S102896.Οποιος κατάλαβε να μου πει και εμένα.!!Πάντως θα κάνω και εγώ ένα γράμμα στην Ιταλία μήπως και βρώ καμία άκρη.
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: Vasilis στις Αύγουστος 26, 2009, 05:44:35 μμ
http://www.analogx.com/cgi-bin/cgivin.exe?Mode=Decode&VIN=ZD4PS00002S102896

Εδώ μπορείς να αποκωδικοποιήσεις τον αριθμό πλαισίου.
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: costas στις Αύγουστος 26, 2009, 06:19:43 μμ
Έτσι ακριβώς το αναφέρει ........il numero telaio è 0000000001 del 2003...modello RR

Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: CHAOS στις Αύγουστος 26, 2009, 08:25:31 μμ
Τελικα τι γινεται ρε παιδια με τα αλουμινια?? :thnk: λαιμους ψαλιδια ,να κανω και το :pray: πριν να ξεκιναω??
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: Jk21 στις Αύγουστος 27, 2009, 01:23:45 πμ

πουλάω το capo μου για ανταλλακτικά γιατί σήμερα το πρωί μετά από έλεγχο είδα ρωγμή στο πλαίσιο.έτσι το δίνω για ανταλλακτικά και διαβεβαιώ ότι δέν έχω τρακάρει ποτέ και το έχω από τις 23-5-03 έχοντας κάνει 75000 περίπου.


 :ohmy: :ohmy: Γύρισα μετά από γαμ@ τις διακοπές και ψυχοπλακώθηκα πάλι..  :psdof: :psdof: :cry: :cry: :cry:
Φίλε Μάκη πακέτο και όλα όσα ακούγονται για τα πλαίσια Capo ακόμα μεγαλύτερο.... Και εγώ από τους άτυχους είμαι (έκοψα τη βάση της ανάρτησης) αλλά έπεσα σε χαράδρα οπότε δεν μπορώ να τα ρίξω εύκολα στο Capo  αν και το δικό μου πλαίσιο 03 είναι (αγορασμένο το 04...) και όπως πάει το πράγμα δεν ξέρω τι να πω... Πάντως εμένα με έφτιαξε τρελά ένα παλικάρι στα Εξάρχεια που με πολύ λίγα λεφτά για το πακέτο που είχα φάει μου έβγαλε το Capo μου σε 4 μέρες και με εγγύηση ότι και από γκρεμό να  πέσει αλλού θα σπάσει εκεί ποτέ...!!! Πάνε τώρα 9 μήνες από τότε του έχω κάνει τα πάντα (ταξίδια, χώμα, κοπανήθηκα 2κάβαλο, και όλα αυτά χωρίς ανάρτηση, για να καταλάβεις, πια είναι τόσο τελειωμένη που στην ευθεία πάνω από 160 αρχίζει τον καρσιλαμά...  ) και  σκ@τ@ στο στόμα μου δεν έχει καταλάβει τίποτα... Οι ραφές που μου έχει κάνει είναι όπως αυτές του Ιταλού στο ψαλίδι...  δηλαδή πολύ ποιο χοντρές από τη μαμά και ποιο φαρδιές για περισσότερη ενίσχυση ... Βασικά νομίζω πως το δικό μου ήταν κομμάτια σε σχέση με αυτό που έχεις εσύ, που μιλάμε απλά για ένα ράισμα... Οκ μπορεί να ΄έχεις  εκεί μια αντιαισθητική πλακοραφή   αλλά αντί να το πετάξεις με 300-400 Ε (εκεί κάπου σε υπολογίζω...) θα είσαι  :kalo: οπότε ποιος χέστηκε για την αισθητική σε ένα σημείο.....  Αν ψήνεσαι σου στέλνω όποτε θες με πμ στοιχεία του συνεργείου.. Δεν το κάνω τώρα γιατί δεν ξέρω αν είναι αποδεκτό από το ΑΒ   :thnk: :thnk: :thnk:......   Πάντως επειδή το έχω ψάξει αρκετά το θέμα "ράψιμο σε αλουμίνιο" για ευνόητους λόγους (ούτε εγώ θέλω να σκοτωθώ, ούτε να σκοτώσω κάποιον αν και όποτε το δώσω..) σου λέω πως πρέπει να αναθεωρήσεις το "σκότωμα" και να το φτιάξεις... Σου στέλνω και το τηλ μου αν θες για περισσότερες πληροφορίες.

Υγ. Πάντως αν ψήνεσαι να το κυνηγήσεις καλά θα κάνεις και μάλιστα θα παίξω και εγώ μπάλα μαζί σου έτσι για το μπούγιο  
     που πάντα έχει περισσότερη δύναμη (και το παλικάρι με τον κομμένο λαιμό πρόσφατα, μέσα πιστεύω θα ναι μιας και  
     αυτουνού 03 ήταν αν δεν κάνω λάθος ...). Και αν το κάναμε συντονισμένα από το ΑΒ (αν βέβαια γίνεται???) εκεί μάλλον
     θα  είχαμε ακόμα μεγαλύτερες  πιθανότητες και αν έβγαινε υπέρ μας η φάση τότε θα αποθεωνόταν ακόμα ποιο πολύ και το  
     ΑΒ και θα καταλάβαιναν κάποιοι πόσοι δύναμη έχουν αυτά τα portal...   ;) ;) ;) ;) :ohyes: :ohyes:

Ότι θες εδώ ήμαστε  :bye: :bye: :bye:

  

      
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Αύγουστος 27, 2009, 01:57:39 πμ
Φιλε Jk...

δεν υπάρχει προβλημα να αναφερεις το συνεργειο.. ειμαστε εδω για να αλληλοβοηθά ο ενας τον αλλον...
ωστόσο -αν και προωπικά δεν ξερω τι θα εκανα λόγω χρημάτων- δε νομίαω το οτι σου κολλησε ενα σημειο παρα πολύ καλά ειναι και ολος ο σκελετός όπως πρεπει...

θελω να πω οτι μπορεί να εχει ''αρπαξει'' αλλου και να ειναι στα ορια ανοχης του...ποτε δε θα ξερεις...

φυσικά..φτου...γρουσ#@$#ζης να μην ειμαι, απλά θέλω να πω οτι δεν ειναι οι πιο ασφαλές η λύση που ακολούθησες...

αν και ξαναλέω προσωπικά θα βρισκόμουν σε δίλημμα... από την αλλη καλύτερα 400-1000 ευρω και να έρω οτι δεν τρεχει τιποτα παρα να πλαγιάζω και να κάνω δυο φορες το σταυρο  μου...

φιλικά και νομίζω καταλαβες πως το εννοώ...
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: glayxs στις Αύγουστος 27, 2009, 09:47:30 πμ
αν τρακαρεις αμαξι (που οι ανοχες και οι αντοχες ειναι πολυ μεγαλυτερες), και παρεις σασι, τοτε ή το πετας ή το φτιαχνεις και το πουλας επειδη εκει μεσα με μπαλωμενο σασι δεν μπαινεις.
Σε μια μοτο που ξανα λεω οι ανοχες ειναι απειρως μικροτερες θα την καβαλησεις?????????
στην μοτο βεβαια ειναι πολυ πιο ευκολη (οχι ομως φτηνη) η αντικατασταση ολου του πλαισιου και για αυτο το λογο υποστηριζω πως η αντικατασταση ειναι μονοδρομος!!!! το μπαλλωμα ... ειναι σαν να εχεις ενα κοψιμο 5cm βαθους στο χερι και αντι για ραμματα να κανεις προσευχη και να περιμενεις να κλεισει!
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: Jk21 στις Αύγουστος 27, 2009, 07:28:50 μμ
  Φίλε Θέμη καλά τα λες και εγώ την ίδια άποψη είχα και μάλιστα σκληροπυρηνικά...  Αλλά τα κάτωθι και η απόφασή μου να δω τι παίζει και προσωπικά (ζαριά...) με έχουν κάνει να αναθεωρήσω ..

1) Η δουλειά μου ήταν Πλοίαρχος  του Ε.Ν (τα παράτησα  πρόσφατα για αυτό λέω ήταν..) και μάλιστα γκαζάδικα υπερατλαντικά!! Ψιλοέχω κάνει αντοχή υλικών και έχω πολλούς  φίλους μηχανικούς που η γνώση αυτή είναι από τα βασικά τους εφόδια...

2) Έχω τύχη αρκετές φορές σε χοντρές ζημιές σε πλοία που όταν είσαι στη μέση του Ατλαντικού καταλαβαίνεις ότι πρέπει να τις επισκευάσεις επί τόπου ...  Ότι και αν κολλήσαμε σωστά, δεν έπαθε ποτέ τίποτα και μάλιστα υπάρχει ολόκληρη θεωρία επ αυτού (που εγώ την έχω δει στην πράξη...).

3) Δεδομένο επίσης ότι οι κολλήσεις σε αλουμίνιο είναι 1000% ποιο safe από ότι στο σίδερο... 

4) Είχα θείο που έκανε μετατροπές από τριαξονικά φορτηγά σε τετραξονικά !!!!!!! Αυτό γινόταν ακριβός όπως φαντάζεσαι ... Συνέχιζε κολλώντας καρότσα και έναν άξονα ακόμα ...!! Μιλάμε για σίδερο και για φορτηγά που κουβαλούσαν πέτρες σε νταμάρια ... Καταλαβαίνεις για τι καταπονήσεις λέμε ...  Ο ίδιος ο τύπος είχε 100% επιτυχία αν και μια ζωή έλεγε πόσο ποιο σίγουρος θα ήταν αν είχε να κάνει με αλουμίνιο ....

5) By the book  1 πόντα (ένα τσικ, μια πλακοραφή..) αντέχει καταπόνηση 1 τόνου....!!!!!!!!!!!

  Όλα τα ανωτέρω λοιπόν με έκαναν να το παίξω... Φυσικά πρέπει να πω ότι εγώ πλήρωσα 500 Ε και το πλαίσιο στην Απρίλια έχει 4000 Ε + 1000 Ε το γδύσιμο ντύσιμο = 5000 Ε, όταν για να πάρεις  ένα Capo του 04 θες 5500 Ε περίπου....... Αν είχε 1500  και είχα κάνα φιλαράκι που με κάνα 500 μου το έβγαζε, τότε φυσικά και θα το προτιμούσα για 1 και μόνο λόγο που ήδη ανέφερες....  Οκ αν όλα έγιναν σωστά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα εκεί που κόλλησες ΑΛΛΑ τι γίνεται με τις καταπονήσεις που έφαγε το υπόλοιπο???? Εκεί φίλε πάω πάσο απλά επειδή δεν τράκαρα και όλη η ζημιά έγινε από τον τερματισμό της ανάρτησης απίστευτα βίαια θέλω να πιστεύω ότι ήταν τοπικό και δεν έχω άλλο πρόβλημα ... Αυτά μου είπαν και φίλοι μηχανικοί και με προέτρεψαν να το φτιάξω αλλά επειδή δεν ξέραμε τι δουλειά θα έκανε ο τύπος να είμαι επιφυλακτικός για κάποιο καιρό και να το κοπανήσω άσχημα στο χώμα ΧΩΡΙΣ να αλλάξω ανάρτηση (χρειαζόταν από τότε..) ώστε να φάει τρελή καταπόνηση χωρίς να πηγαίνω 220 και αν γίνει μαλακία να μην κλαίω και τα λεφτά της ανάρτησης...       

  Αυτά λέω προς το παρών και επειδή έχω φάει σκάλωμα με το Capo και έχω σκοπό να το κρατήσω για πολλά χρόνια τουμπανιάζοντας το, εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε.... Άλλωστε ο γυρισμός του Bill και το ΑΒ μου καλύπτουν τις αδυναμίες της αγαπημένης μου Ιταλίδας .... 

**Οκ φίλε αφού δεν έχει πρόβλημα το ΑΒ αν μου ζητήσει το παλικάρι θα δώσω  τα στοιχεία του Μηχανικού από δω..

 :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: glayxs στις Αύγουστος 27, 2009, 09:22:19 μμ
ειμαι σιγουρος φιλε οτι οι γνωσεις σου ειναι παραπανω απο τις δικες μου και δεδομενου οτι εσυ μιλας εχοντας δει πραγματα ενω εγω οχι σε πιστευω και ελπιζω στο φιλο να εχει μια ιδια ευτυχη καταληξη.
>>>>>>> :ohmy: ξερω οτι ειμαι εκτος θεματος αλλα επειδη ειμαι νεος και το εψαξα σε αλλα τοπικ ομως τζιφος......----> ποιος ειναι ο bill????? :(
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: nikojim στις Αύγουστος 27, 2009, 09:49:03 μμ
Φιλε μου οσον αφορα το οικονομικο ειναι καθαρα δικο σου θεμα.

Οσον αφορα τα αλλα που ειπες....εγω ειμαι πρωτος μηχανικος και σου τονιζω οτι προκειτα για την ασφαλεια τη δικη σου!!!

Και σου μιλαω εγγυημενα οτι ΚΑΝΕΝΑΣ μηχανικος και ιδιαιτερα ΚΑΝΕΝΑΣ καπετανιος του εμπορικου ναυτικου δεν εχει τις απαραιτητες γνωσεις αντοχης υλικων ουτε μπορει να γνωριζει τις κοπωσεις του συγκεκριμενου σημειου για να σου εγγυηθει την αντοχη της κολλησης.

Ασε τις κολλησεις που κανουμε στα βαπορια. Μερικες φορες κολλαμε κρακ σε σημεια με vibration η πολλα stress και αυτο ξανασπαει η ξεσπαει αλλου.

Επισης το αλουμινιο μπορει να μοιαζει πιο ευκολο αλλα ειναι πιο μπελαλιδικο να κολληθει.

Επισης για να κανεις καποια σοβαρη και επισημη κολληση π.χ. στο hull πρεπει να εισαι πιστοποιημενος αλλα και να ελεγχθει η κολληση απο το νηογνωμονα.

Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

Παντα φιλικα και χωρις παρεξηγηση.
Τίτλος: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Αύγουστος 28, 2009, 05:54:07 πμ
καταλαβαίνω την αποψη σου JK αλλα σε εμενα και στους λοιπούς αγνώμονοες ο,τιδηποτε ΜΗ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ κτλ... ειναι.. επίφοβο...
απλά γιατι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ...

ριξε διευθυνση....

Υ.Γ.
με 5,000 παιρνεις και καινουργιο καπο τι να λεμε τωρα...
Τίτλος: Απ: RE: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: makis_caponord στις Αύγουστος 28, 2009, 08:30:27 πμ
Φιλε μου οσον αφορα το οικονομικο ειναι καθαρα δικο σου θεμα.

Οσον αφορα τα αλλα που ειπες....εγω ειμαι πρωτος μηχανικος και σου τονιζω οτι προκειτα για την ασφαλεια τη δικη σου!!!

Και σου μιλαω εγγυημενα οτι ΚΑΝΕΝΑΣ μηχανικος και ιδιαιτερα ΚΑΝΕΝΑΣ καπετανιος του εμπορικου ναυτικου δεν εχει τις απαραιτητες γνωσεις αντοχης υλικων ουτε μπορει να γνωριζει τις κοπωσεις του συγκεκριμενου σημειου για να σου εγγυηθει την αντοχη της κολλησης.

Ασε τις κολλησεις που κανουμε στα βαπορια. Μερικες φορες κολλαμε κρακ σε σημεια με vibration η πολλα stress και αυτο ξανασπαει η ξεσπαει αλλου.

Επισης το αλουμινιο μπορει να μοιαζει πιο ευκολο αλλα ειναι πιο μπελαλιδικο να κολληθει.

Επισης για να κανεις καποια σοβαρη και επισημη κολληση π.χ. στο hull πρεπει να εισαι πιστοποιημενος αλλα και να ελεγχθει η κολληση απο το νηογνωμονα.

Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

Παντα φιλικα και χωρις παρεξηγηση.
Και καλά εμείς έχουμε τα καράβια και είμαστε καπεταναίοι εσύ με το όπλο πως σου προέκυψε???Εντάξει λίγο χιούμορ κάνουμε να περνάει η ώρα.Εγώ πάντως έχω αποφασίσει να το κολήσω για να κυκλοφορώ μέσα στην πόλη ώσπου να πάρω κάτι άλλο.Και επειδή κορόιδευα τους "χαλκοσωλήνες" της DUCATI ήρθε η μοίρα να μου αποδείξει ότι τις περισσότερες φορές η απλότητα είναι και η καλύτερη επιλογή.Άλλωστε τόσα παγκόσμια με το ίδιο πλαίσιο κάτι σημαίνουν.!!Ξέρετε άλλωστε ότι άν χάσεις την πίστη σου στην μηχανή σου κλάφτα και εγώ δυστηχώς την έχασα.Οπότε δέχομαι τηλ.για να προχωρήσω στο κόλημα.
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: SKIER στις Αύγουστος 28, 2009, 09:31:30 πμ
Λογω επαγγελματος γνωριζω οτι οι κατασκευαστες βυτιων καυσιμων εχουν πιστοποιηση κατα ISO για τις κολλησεις και ελεγχονται οι κατασκευες τους απο ειδικη ομαδα του πολυτεχνειου για να παρουν εγκριση τυπου.Οι ιδιοι κανουν συνηθως και τους επανελεγχους καθε 2-3 χρονια.Δεν ξερω εαν θα δεχοντουσαν να πραγματοποιησουν κολληση σπασμενου η ραγισμενου πλαισιου μοτο και να προβουν σε πιστοποιηση μεσω του πανεπιστημιακου φορεα.Πρεπει να υπαρχουν και αλλοι κατασκευαστες που να εχουν πιστοποιηση,το θεμα ειναι να μπορουν να κανουν και πραγματογνωμοσηνη.Προς το παρον οι μοτο δεν περνανε ΚΤΕΟ για να υπαρχει προβλημα σε ενα κολλημενο πλαισιο,η πιστοποιηση ομως θα ειναι απαραιτητη στην περιπτωση που στο μελλον θα περνανε τεχνικο ελεγχο.Εως τοτε......
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: MakisRC51 στις Αύγουστος 28, 2009, 09:43:47 πμ
SPAM ON:

Οι μοτο ηταν να ξεκινησουν να περνανε ΚΤΕΟ απο 1η Σεπτεμβριου 2009 αλλα επειδη δεν εχουν καταληξει πως θα οργανωσουν την προσελευση τους (κατα αυξοντα αριθμο της πινακιδας ή βασει παλαιοτητας κλπ) μεταθεσαν την ημερομηνια για 1η Ιανουαριου 2010.

SPAM OFF. . . .  :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: nikojim στις Αύγουστος 28, 2009, 10:14:11 πμ
Ρε παιδια εγω δεν ειπα για το τυπικο μερος του θεματος δηλαδη το ΚΤΕΟ.

Εκει οτι και να κανεις με λιγα Ευρα καθαριζεις. :blus: :blus: :blus:

Αυτο που ηθελα να πω εγω με λιγα λογια ειναι οτι εμεις (μηχανικοι και ιδιαιτερα τονιζω οι καπετανιοι του Ε.Ν.) δεν εχουμε τις απαραιτητες γνωσεις αντοχης υλικων οπως ισχυριζεται ο φιλος Jk21.

Επισης ηθελα να πω οτι κανενας με γυμνο ματι δε μπορει να σου εγγυηθει τη ποιοτητα και αντοχη μιας κολλησης.

Και αυτα που λεω τα λεω επειδη ειμαι γνωστης και οχι αγνωμονας, χωρις παρεξηγηση, φιλε Θεμη.

Συμπερασμα...οπως λεμε στα καραβια SAFETY FIRST :ohyes: :ohyes: :ohyes: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: Jk21 στις Αύγουστος 28, 2009, 05:37:13 μμ

Ρε παιδια εγω δεν ειπα για το τυπικο μερος του θεματος δηλαδη το ΚΤΕΟ.

Εκει οτι και να κανεις με λιγα Ευρα καθαριζεις. :blus: :blus: :blus:

Αυτο που ηθελα να πω εγω με λιγα λογια ειναι οτι εμεις (μηχανικοι και ιδιαιτερα τονιζω οι καπετανιοι του Ε.Ν.) δεν εχουμε τις απαραιτητες γνωσεις αντοχης υλικων οπως ισχυριζεται ο φιλος Jk21.

Επισης ηθελα να πω οτι κανενας με γυμνο ματι δε μπορει να σου εγγυηθει τη ποιοτητα και αντοχη μιας κολλησης.

Συμπερασμα...οπως λεμε στα καραβια SAFETY FIRST :ohyes: :ohyes: :ohyes: :kalo: :kalo:


Συνάδελφε νομίζω πως κατάλαβες ότι δεν μιλάω για πιστοποιητικά καθώς και τις λοιπές ενέργειες που κάνουμε στα πλοία γιατί απλά κανείς (εκτός ημών..) δεν θα καταλάβει... Είπα δε ότι εμείς μαθαίνουμε κάτι ψιλά (ΜΕΚ και ΑΝΤΟΧΉ ΥΛΙΚΩΝ 3ου έτους...) και βλέπουμε αρκετά ενώ εσείς έχετε γνώσεις πείρα και πολλοί από εσάς και τις κατάλληλες πιστοποιήσεις (νομίζω πως είναι και υποχρεωτικό ποια τουλάχιστον 2 από τη μηχανή να έχουν... Κάτι σαν το δικό μας GMDSS...). Τώρα ως αναφορά τα κρακ τα δικά μας (πλοία) δεν είναι και μικρό πράγμα να κολλάς frame σε VLCC..??!! Ούτε να κουρεύει η τούρμπο από τη βάση, ούτε ούτε ούτε ούτε... Απόλυτα σεβαστή η άποψή σου Chief αλλά και εγώ σου λέω πάντα για πράγματα που περάσανε τον νηογνώμονα και όχι για τις κλασικές μας πατέντες σε σωλήνες, ολισθαίνουσες, πανιόλα κλπ κλπ....  Αλλά ας μην κουράσουμε άλλο την ομήγυρη με τα δικά μας, άλλωστε ο κάθε ένας έχει την άποψή του...       

Λοιπόν παιδιά  το παλικάρι που με "έσωσε" εμένα είναι ένας μαστορουτσος στα Εξάρχεια Κωλέττη 25, τηλ 2103810802. Να πω ότι και εγώ όταν πρωτοπήγα ήμουν έτοιμος να πάρω τον πούλο... Μια σταλιά μαγαζάκι τυπάκος τίγκα στο γράσο (ο Δημήτρης) αλλά μου έκανε ακριβός την ίδια διάγνωση με τον Bill  μου μίλησε πολύ σωστά και έντιμα και επίσης ασχολήθηκε υπέρ του δέοντος με το πρόβλημά μου... Να πω δε ότι δεν κολλάει αυτός αλλά έχει δικό του άνθρωπο που κάνει μόνο κολλήσεις (specialist φάση..) κάπου στα Λιόσια.. Εγώ του φόρτωσα όλο το τράβηγμα, άφησα τη μηχανή εκεί και πήγα και την πήρα μετά από 4 ημέρες... Δυστυχώς δεν είναι πάνω στα Απρίλια και για αυτό δεν τον κράτησα και για μηχανικό γενικά (όπως ήθελα, απουσίας Bill..) γιατί μου φάνηκε πολύ καλό παιδί... 

Αυτά και αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι ακόμα εδώ είμαι.  :bye: :bye: :bye:   
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: nikojim στις Αύγουστος 28, 2009, 05:47:56 μμ
Γιαννη η κολληση σου μπορει να κρατησει και για παντα αλλα μπορει να σπασει.........και αυριο.

Προσεχε ρε φιλε και συναδελφε!!!

Εγω για σενα το λεω. Δεν εχω να κερδισω, ουτε να χασω τιποτα.

Οι κολλησεις ελεγχονται με ειδικα μηχανηματα και οχι με το ματι οσο καλη και αν φαινεται.

Παντα φιλικα :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: glayxs στις Αύγουστος 28, 2009, 06:22:44 μμ
εγω ζητωντας παλι συγγνωμη για το σπαμ ξανα ματα ρωταω ....--> ποιος ειναι αυτος ο μπιλ??????
ειμαι νεος οπως βλεπετε στο φορουμ και δεν γνωριζω ,εψαξα λιγο αλλα δε βρηκα τιποτα μπορει καποιος να μου πει ή καποιος μοντερατορας να με καθοδηγησει σε σωστο ποστ????? :srry: :srry:
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: MakisRC51 στις Αύγουστος 28, 2009, 07:56:16 μμ
εγω ζητωντας παλι συγγνωμη για το σπαμ ξανα ματα ρωταω ....--> ποιος ειναι αυτος ο μπιλ??????
ειμαι νεος οπως βλεπετε στο φορουμ και δεν γνωριζω ,εψαξα λιγο αλλα δε βρηκα τιποτα μπορει καποιος να μου πει ή καποιος μοντερατορας να με καθοδηγησει σε σωστο ποστ????? :srry: :srry:

Πιαστο απο εδώ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9052.345) και με υπομονη διαβασε το post και θα καταλαβεις τι εστι Bill και πολλα αλλα  :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: glayxs στις Αύγουστος 29, 2009, 01:09:57 μμ
μακη ευχαριστω πολυ το τοπικ ηταν κατατοπιστικοτατο!!!
ειναι εδω στην αθηνα ακομη ο μπιλ κ αν ναι που??
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: MakisRC51 στις Αύγουστος 29, 2009, 02:50:38 μμ
μακη ευχαριστω πολυ το τοπικ ηταν κατατοπιστικοτατο!!!
ειναι εδω στην αθηνα ακομη ο μπιλ κ αν ναι που??

Ναι απ'οτι καταλαβα εχει επιστρεψει
Ειχε πει οτι οποιος ενδιαφερεται να τον βρει να του στειλει πμ
 :bye: :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: nick2ono στις Αύγουστος 29, 2009, 04:23:52 μμ
οπως κ το αλλο ποστ με το πλαισιο, ετσι κ αυτο το ανεβασα στο αμερικανικο να μας πουν κ αυτοι την αποψη τους...

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9361.0
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Αύγουστος 29, 2009, 04:33:48 μμ
οπως κ το αλλο ποστ με το πλαισιο, ετσι κ αυτο το ανεβασα στο αμερικανικο να μας πουν κ αυτοι την αποψη τους...

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9361.0

why not...

ριξε και ενα λινκ αν εχεις νεωτερα... :bye:
Τίτλος: Απ: Πλαίσιο Capo
Αποστολή από: nick2ono στις Αύγουστος 29, 2009, 04:44:20 μμ
συγνωμη λαθος μου... :srry:

αμερικανια!! :)P (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=186918)