0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Jk21

RE: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #15 - : Αύγουστος 27, 2009, 01:23:45 πμ »

πουλάω το capo μου για ανταλλακτικά γιατί σήμερα το πρωί μετά από έλεγχο είδα ρωγμή στο πλαίσιο.έτσι το δίνω για ανταλλακτικά και διαβεβαιώ ότι δέν έχω τρακάρει ποτέ και το έχω από τις 23-5-03 έχοντας κάνει 75000 περίπου.


 :ohmy: :ohmy: Γύρισα μετά από γαμ@ τις διακοπές και ψυχοπλακώθηκα πάλι..  :psdof: :psdof: :cry: :cry: :cry:
Φίλε Μάκη πακέτο και όλα όσα ακούγονται για τα πλαίσια Capo ακόμα μεγαλύτερο.... Και εγώ από τους άτυχους είμαι (έκοψα τη βάση της ανάρτησης) αλλά έπεσα σε χαράδρα οπότε δεν μπορώ να τα ρίξω εύκολα στο Capo  αν και το δικό μου πλαίσιο 03 είναι (αγορασμένο το 04...) και όπως πάει το πράγμα δεν ξέρω τι να πω... Πάντως εμένα με έφτιαξε τρελά ένα παλικάρι στα Εξάρχεια που με πολύ λίγα λεφτά για το πακέτο που είχα φάει μου έβγαλε το Capo μου σε 4 μέρες και με εγγύηση ότι και από γκρεμό να  πέσει αλλού θα σπάσει εκεί ποτέ...!!! Πάνε τώρα 9 μήνες από τότε του έχω κάνει τα πάντα (ταξίδια, χώμα, κοπανήθηκα 2κάβαλο, και όλα αυτά χωρίς ανάρτηση, για να καταλάβεις, πια είναι τόσο τελειωμένη που στην ευθεία πάνω από 160 αρχίζει τον καρσιλαμά...  ) και  σκ@τ@ στο στόμα μου δεν έχει καταλάβει τίποτα... Οι ραφές που μου έχει κάνει είναι όπως αυτές του Ιταλού στο ψαλίδι...  δηλαδή πολύ ποιο χοντρές από τη μαμά και ποιο φαρδιές για περισσότερη ενίσχυση ... Βασικά νομίζω πως το δικό μου ήταν κομμάτια σε σχέση με αυτό που έχεις εσύ, που μιλάμε απλά για ένα ράισμα... Οκ μπορεί να ΄έχεις  εκεί μια αντιαισθητική πλακοραφή   αλλά αντί να το πετάξεις με 300-400 Ε (εκεί κάπου σε υπολογίζω...) θα είσαι  :kalo: οπότε ποιος χέστηκε για την αισθητική σε ένα σημείο.....  Αν ψήνεσαι σου στέλνω όποτε θες με πμ στοιχεία του συνεργείου.. Δεν το κάνω τώρα γιατί δεν ξέρω αν είναι αποδεκτό από το ΑΒ   :thnk: :thnk: :thnk:......   Πάντως επειδή το έχω ψάξει αρκετά το θέμα "ράψιμο σε αλουμίνιο" για ευνόητους λόγους (ούτε εγώ θέλω να σκοτωθώ, ούτε να σκοτώσω κάποιον αν και όποτε το δώσω..) σου λέω πως πρέπει να αναθεωρήσεις το "σκότωμα" και να το φτιάξεις... Σου στέλνω και το τηλ μου αν θες για περισσότερες πληροφορίες.

Υγ. Πάντως αν ψήνεσαι να το κυνηγήσεις καλά θα κάνεις και μάλιστα θα παίξω και εγώ μπάλα μαζί σου έτσι για το μπούγιο  
     που πάντα έχει περισσότερη δύναμη (και το παλικάρι με τον κομμένο λαιμό πρόσφατα, μέσα πιστεύω θα ναι μιας και  
     αυτουνού 03 ήταν αν δεν κάνω λάθος ...). Και αν το κάναμε συντονισμένα από το ΑΒ (αν βέβαια γίνεται???) εκεί μάλλον
     θα  είχαμε ακόμα μεγαλύτερες  πιθανότητες και αν έβγαινε υπέρ μας η φάση τότε θα αποθεωνόταν ακόμα ποιο πολύ και το  
     ΑΒ και θα καταλάβαιναν κάποιοι πόσοι δύναμη έχουν αυτά τα portal...   ;) ;) ;) ;) :ohyes: :ohyes:

Ότι θες εδώ ήμαστε  :bye: :bye: :bye:

  

      
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 27, 2009, 01:25:33 πμ από Jk21 »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #16 - : Αύγουστος 27, 2009, 01:57:39 πμ »
Φιλε Jk...

δεν υπάρχει προβλημα να αναφερεις το συνεργειο.. ειμαστε εδω για να αλληλοβοηθά ο ενας τον αλλον...
ωστόσο -αν και προωπικά δεν ξερω τι θα εκανα λόγω χρημάτων- δε νομίαω το οτι σου κολλησε ενα σημειο παρα πολύ καλά ειναι και ολος ο σκελετός όπως πρεπει...

θελω να πω οτι μπορεί να εχει ''αρπαξει'' αλλου και να ειναι στα ορια ανοχης του...ποτε δε θα ξερεις...

φυσικά..φτου...γρουσ#@$#ζης να μην ειμαι, απλά θέλω να πω οτι δεν ειναι οι πιο ασφαλές η λύση που ακολούθησες...

αν και ξαναλέω προσωπικά θα βρισκόμουν σε δίλημμα... από την αλλη καλύτερα 400-1000 ευρω και να έρω οτι δεν τρεχει τιποτα παρα να πλαγιάζω και να κάνω δυο φορες το σταυρο  μου...

φιλικά και νομίζω καταλαβες πως το εννοώ...

*

glayxs

RE: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #17 - : Αύγουστος 27, 2009, 09:47:30 πμ »
αν τρακαρεις αμαξι (που οι ανοχες και οι αντοχες ειναι πολυ μεγαλυτερες), και παρεις σασι, τοτε ή το πετας ή το φτιαχνεις και το πουλας επειδη εκει μεσα με μπαλωμενο σασι δεν μπαινεις.
Σε μια μοτο που ξανα λεω οι ανοχες ειναι απειρως μικροτερες θα την καβαλησεις?????????
στην μοτο βεβαια ειναι πολυ πιο ευκολη (οχι ομως φτηνη) η αντικατασταση ολου του πλαισιου και για αυτο το λογο υποστηριζω πως η αντικατασταση ειναι μονοδρομος!!!! το μπαλλωμα ... ειναι σαν να εχεις ενα κοψιμο 5cm βαθους στο χερι και αντι για ραμματα να κανεις προσευχη και να περιμενεις να κλεισει!

*

Jk21

RE: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #18 - : Αύγουστος 27, 2009, 07:28:50 μμ »
  Φίλε Θέμη καλά τα λες και εγώ την ίδια άποψη είχα και μάλιστα σκληροπυρηνικά...  Αλλά τα κάτωθι και η απόφασή μου να δω τι παίζει και προσωπικά (ζαριά...) με έχουν κάνει να αναθεωρήσω ..

1) Η δουλειά μου ήταν Πλοίαρχος  του Ε.Ν (τα παράτησα  πρόσφατα για αυτό λέω ήταν..) και μάλιστα γκαζάδικα υπερατλαντικά!! Ψιλοέχω κάνει αντοχή υλικών και έχω πολλούς  φίλους μηχανικούς που η γνώση αυτή είναι από τα βασικά τους εφόδια...

2) Έχω τύχη αρκετές φορές σε χοντρές ζημιές σε πλοία που όταν είσαι στη μέση του Ατλαντικού καταλαβαίνεις ότι πρέπει να τις επισκευάσεις επί τόπου ...  Ότι και αν κολλήσαμε σωστά, δεν έπαθε ποτέ τίποτα και μάλιστα υπάρχει ολόκληρη θεωρία επ αυτού (που εγώ την έχω δει στην πράξη...).

3) Δεδομένο επίσης ότι οι κολλήσεις σε αλουμίνιο είναι 1000% ποιο safe από ότι στο σίδερο... 

4) Είχα θείο που έκανε μετατροπές από τριαξονικά φορτηγά σε τετραξονικά !!!!!!! Αυτό γινόταν ακριβός όπως φαντάζεσαι ... Συνέχιζε κολλώντας καρότσα και έναν άξονα ακόμα ...!! Μιλάμε για σίδερο και για φορτηγά που κουβαλούσαν πέτρες σε νταμάρια ... Καταλαβαίνεις για τι καταπονήσεις λέμε ...  Ο ίδιος ο τύπος είχε 100% επιτυχία αν και μια ζωή έλεγε πόσο ποιο σίγουρος θα ήταν αν είχε να κάνει με αλουμίνιο ....

5) By the book  1 πόντα (ένα τσικ, μια πλακοραφή..) αντέχει καταπόνηση 1 τόνου....!!!!!!!!!!!

  Όλα τα ανωτέρω λοιπόν με έκαναν να το παίξω... Φυσικά πρέπει να πω ότι εγώ πλήρωσα 500 Ε και το πλαίσιο στην Απρίλια έχει 4000 Ε + 1000 Ε το γδύσιμο ντύσιμο = 5000 Ε, όταν για να πάρεις  ένα Capo του 04 θες 5500 Ε περίπου....... Αν είχε 1500  και είχα κάνα φιλαράκι που με κάνα 500 μου το έβγαζε, τότε φυσικά και θα το προτιμούσα για 1 και μόνο λόγο που ήδη ανέφερες....  Οκ αν όλα έγιναν σωστά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα εκεί που κόλλησες ΑΛΛΑ τι γίνεται με τις καταπονήσεις που έφαγε το υπόλοιπο???? Εκεί φίλε πάω πάσο απλά επειδή δεν τράκαρα και όλη η ζημιά έγινε από τον τερματισμό της ανάρτησης απίστευτα βίαια θέλω να πιστεύω ότι ήταν τοπικό και δεν έχω άλλο πρόβλημα ... Αυτά μου είπαν και φίλοι μηχανικοί και με προέτρεψαν να το φτιάξω αλλά επειδή δεν ξέραμε τι δουλειά θα έκανε ο τύπος να είμαι επιφυλακτικός για κάποιο καιρό και να το κοπανήσω άσχημα στο χώμα ΧΩΡΙΣ να αλλάξω ανάρτηση (χρειαζόταν από τότε..) ώστε να φάει τρελή καταπόνηση χωρίς να πηγαίνω 220 και αν γίνει μαλακία να μην κλαίω και τα λεφτά της ανάρτησης...       

  Αυτά λέω προς το παρών και επειδή έχω φάει σκάλωμα με το Capo και έχω σκοπό να το κρατήσω για πολλά χρόνια τουμπανιάζοντας το, εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε.... Άλλωστε ο γυρισμός του Bill και το ΑΒ μου καλύπτουν τις αδυναμίες της αγαπημένης μου Ιταλίδας .... 

**Οκ φίλε αφού δεν έχει πρόβλημα το ΑΒ αν μου ζητήσει το παλικάρι θα δώσω  τα στοιχεία του Μηχανικού από δω..

 :bye: :bye: :bye:

*

glayxs

RE: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #19 - : Αύγουστος 27, 2009, 09:22:19 μμ »
ειμαι σιγουρος φιλε οτι οι γνωσεις σου ειναι παραπανω απο τις δικες μου και δεδομενου οτι εσυ μιλας εχοντας δει πραγματα ενω εγω οχι σε πιστευω και ελπιζω στο φιλο να εχει μια ιδια ευτυχη καταληξη.
>>>>>>> :ohmy: ξερω οτι ειμαι εκτος θεματος αλλα επειδη ειμαι νεος και το εψαξα σε αλλα τοπικ ομως τζιφος......----> ποιος ειναι ο bill????? :(

*

nikojim

RE: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #20 - : Αύγουστος 27, 2009, 09:49:03 μμ »
Φιλε μου οσον αφορα το οικονομικο ειναι καθαρα δικο σου θεμα.

Οσον αφορα τα αλλα που ειπες....εγω ειμαι πρωτος μηχανικος και σου τονιζω οτι προκειτα για την ασφαλεια τη δικη σου!!!

Και σου μιλαω εγγυημενα οτι ΚΑΝΕΝΑΣ μηχανικος και ιδιαιτερα ΚΑΝΕΝΑΣ καπετανιος του εμπορικου ναυτικου δεν εχει τις απαραιτητες γνωσεις αντοχης υλικων ουτε μπορει να γνωριζει τις κοπωσεις του συγκεκριμενου σημειου για να σου εγγυηθει την αντοχη της κολλησης.

Ασε τις κολλησεις που κανουμε στα βαπορια. Μερικες φορες κολλαμε κρακ σε σημεια με vibration η πολλα stress και αυτο ξανασπαει η ξεσπαει αλλου.

Επισης το αλουμινιο μπορει να μοιαζει πιο ευκολο αλλα ειναι πιο μπελαλιδικο να κολληθει.

Επισης για να κανεις καποια σοβαρη και επισημη κολληση π.χ. στο hull πρεπει να εισαι πιστοποιημενος αλλα και να ελεγχθει η κολληση απο το νηογνωμονα.

Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

Παντα φιλικα και χωρις παρεξηγηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 27, 2009, 09:55:20 μμ από nikojim »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
RE: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #21 - : Αύγουστος 28, 2009, 05:54:07 πμ »
καταλαβαίνω την αποψη σου JK αλλα σε εμενα και στους λοιπούς αγνώμονοες ο,τιδηποτε ΜΗ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ κτλ... ειναι.. επίφοβο...
απλά γιατι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ...

ριξε διευθυνση....

Υ.Γ.
με 5,000 παιρνεις και καινουργιο καπο τι να λεμε τωρα...

*

Αποσυνδεδεμένος makis_caponord

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: RE: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #22 - : Αύγουστος 28, 2009, 08:30:27 πμ »
Φιλε μου οσον αφορα το οικονομικο ειναι καθαρα δικο σου θεμα.

Οσον αφορα τα αλλα που ειπες....εγω ειμαι πρωτος μηχανικος και σου τονιζω οτι προκειτα για την ασφαλεια τη δικη σου!!!

Και σου μιλαω εγγυημενα οτι ΚΑΝΕΝΑΣ μηχανικος και ιδιαιτερα ΚΑΝΕΝΑΣ καπετανιος του εμπορικου ναυτικου δεν εχει τις απαραιτητες γνωσεις αντοχης υλικων ουτε μπορει να γνωριζει τις κοπωσεις του συγκεκριμενου σημειου για να σου εγγυηθει την αντοχη της κολλησης.

Ασε τις κολλησεις που κανουμε στα βαπορια. Μερικες φορες κολλαμε κρακ σε σημεια με vibration η πολλα stress και αυτο ξανασπαει η ξεσπαει αλλου.

Επισης το αλουμινιο μπορει να μοιαζει πιο ευκολο αλλα ειναι πιο μπελαλιδικο να κολληθει.

Επισης για να κανεις καποια σοβαρη και επισημη κολληση π.χ. στο hull πρεπει να εισαι πιστοποιημενος αλλα και να ελεγχθει η κολληση απο το νηογνωμονα.

Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

Παντα φιλικα και χωρις παρεξηγηση.
Και καλά εμείς έχουμε τα καράβια και είμαστε καπεταναίοι εσύ με το όπλο πως σου προέκυψε???Εντάξει λίγο χιούμορ κάνουμε να περνάει η ώρα.Εγώ πάντως έχω αποφασίσει να το κολήσω για να κυκλοφορώ μέσα στην πόλη ώσπου να πάρω κάτι άλλο.Και επειδή κορόιδευα τους "χαλκοσωλήνες" της DUCATI ήρθε η μοίρα να μου αποδείξει ότι τις περισσότερες φορές η απλότητα είναι και η καλύτερη επιλογή.Άλλωστε τόσα παγκόσμια με το ίδιο πλαίσιο κάτι σημαίνουν.!!Ξέρετε άλλωστε ότι άν χάσεις την πίστη σου στην μηχανή σου κλάφτα και εγώ δυστηχώς την έχασα.Οπότε δέχομαι τηλ.για να προχωρήσω στο κόλημα.

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #23 - : Αύγουστος 28, 2009, 09:31:30 πμ »
Λογω επαγγελματος γνωριζω οτι οι κατασκευαστες βυτιων καυσιμων εχουν πιστοποιηση κατα ISO για τις κολλησεις και ελεγχονται οι κατασκευες τους απο ειδικη ομαδα του πολυτεχνειου για να παρουν εγκριση τυπου.Οι ιδιοι κανουν συνηθως και τους επανελεγχους καθε 2-3 χρονια.Δεν ξερω εαν θα δεχοντουσαν να πραγματοποιησουν κολληση σπασμενου η ραγισμενου πλαισιου μοτο και να προβουν σε πιστοποιηση μεσω του πανεπιστημιακου φορεα.Πρεπει να υπαρχουν και αλλοι κατασκευαστες που να εχουν πιστοποιηση,το θεμα ειναι να μπορουν να κανουν και πραγματογνωμοσηνη.Προς το παρον οι μοτο δεν περνανε ΚΤΕΟ για να υπαρχει προβλημα σε ενα κολλημενο πλαισιο,η πιστοποιηση ομως θα ειναι απαραιτητη στην περιπτωση που στο μελλον θα περνανε τεχνικο ελεγχο.Εως τοτε......
All i want from my birthday is another birthday...

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #24 - : Αύγουστος 28, 2009, 09:43:47 πμ »
SPAM ON:

Οι μοτο ηταν να ξεκινησουν να περνανε ΚΤΕΟ απο 1η Σεπτεμβριου 2009 αλλα επειδη δεν εχουν καταληξει πως θα οργανωσουν την προσελευση τους (κατα αυξοντα αριθμο της πινακιδας ή βασει παλαιοτητας κλπ) μεταθεσαν την ημερομηνια για 1η Ιανουαριου 2010.

SPAM OFF. . . .  :bye: :bye:

*

nikojim

Απ: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #25 - : Αύγουστος 28, 2009, 10:14:11 πμ »
Ρε παιδια εγω δεν ειπα για το τυπικο μερος του θεματος δηλαδη το ΚΤΕΟ.

Εκει οτι και να κανεις με λιγα Ευρα καθαριζεις. :blus: :blus: :blus:

Αυτο που ηθελα να πω εγω με λιγα λογια ειναι οτι εμεις (μηχανικοι και ιδιαιτερα τονιζω οι καπετανιοι του Ε.Ν.) δεν εχουμε τις απαραιτητες γνωσεις αντοχης υλικων οπως ισχυριζεται ο φιλος Jk21.

Επισης ηθελα να πω οτι κανενας με γυμνο ματι δε μπορει να σου εγγυηθει τη ποιοτητα και αντοχη μιας κολλησης.

Και αυτα που λεω τα λεω επειδη ειμαι γνωστης και οχι αγνωμονας, χωρις παρεξηγηση, φιλε Θεμη.

Συμπερασμα...οπως λεμε στα καραβια SAFETY FIRST :ohyes: :ohyes: :ohyes: :kalo: :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2009, 05:39:49 μμ από nikojim »

*

Jk21

Απ: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #26 - : Αύγουστος 28, 2009, 05:37:13 μμ »

Ρε παιδια εγω δεν ειπα για το τυπικο μερος του θεματος δηλαδη το ΚΤΕΟ.

Εκει οτι και να κανεις με λιγα Ευρα καθαριζεις. :blus: :blus: :blus:

Αυτο που ηθελα να πω εγω με λιγα λογια ειναι οτι εμεις (μηχανικοι και ιδιαιτερα τονιζω οι καπετανιοι του Ε.Ν.) δεν εχουμε τις απαραιτητες γνωσεις αντοχης υλικων οπως ισχυριζεται ο φιλος Jk21.

Επισης ηθελα να πω οτι κανενας με γυμνο ματι δε μπορει να σου εγγυηθει τη ποιοτητα και αντοχη μιας κολλησης.

Συμπερασμα...οπως λεμε στα καραβια SAFETY FIRST :ohyes: :ohyes: :ohyes: :kalo: :kalo:


Συνάδελφε νομίζω πως κατάλαβες ότι δεν μιλάω για πιστοποιητικά καθώς και τις λοιπές ενέργειες που κάνουμε στα πλοία γιατί απλά κανείς (εκτός ημών..) δεν θα καταλάβει... Είπα δε ότι εμείς μαθαίνουμε κάτι ψιλά (ΜΕΚ και ΑΝΤΟΧΉ ΥΛΙΚΩΝ 3ου έτους...) και βλέπουμε αρκετά ενώ εσείς έχετε γνώσεις πείρα και πολλοί από εσάς και τις κατάλληλες πιστοποιήσεις (νομίζω πως είναι και υποχρεωτικό ποια τουλάχιστον 2 από τη μηχανή να έχουν... Κάτι σαν το δικό μας GMDSS...). Τώρα ως αναφορά τα κρακ τα δικά μας (πλοία) δεν είναι και μικρό πράγμα να κολλάς frame σε VLCC..??!! Ούτε να κουρεύει η τούρμπο από τη βάση, ούτε ούτε ούτε ούτε... Απόλυτα σεβαστή η άποψή σου Chief αλλά και εγώ σου λέω πάντα για πράγματα που περάσανε τον νηογνώμονα και όχι για τις κλασικές μας πατέντες σε σωλήνες, ολισθαίνουσες, πανιόλα κλπ κλπ....  Αλλά ας μην κουράσουμε άλλο την ομήγυρη με τα δικά μας, άλλωστε ο κάθε ένας έχει την άποψή του...       

Λοιπόν παιδιά  το παλικάρι που με "έσωσε" εμένα είναι ένας μαστορουτσος στα Εξάρχεια Κωλέττη 25, τηλ 2103810802. Να πω ότι και εγώ όταν πρωτοπήγα ήμουν έτοιμος να πάρω τον πούλο... Μια σταλιά μαγαζάκι τυπάκος τίγκα στο γράσο (ο Δημήτρης) αλλά μου έκανε ακριβός την ίδια διάγνωση με τον Bill  μου μίλησε πολύ σωστά και έντιμα και επίσης ασχολήθηκε υπέρ του δέοντος με το πρόβλημά μου... Να πω δε ότι δεν κολλάει αυτός αλλά έχει δικό του άνθρωπο που κάνει μόνο κολλήσεις (specialist φάση..) κάπου στα Λιόσια.. Εγώ του φόρτωσα όλο το τράβηγμα, άφησα τη μηχανή εκεί και πήγα και την πήρα μετά από 4 ημέρες... Δυστυχώς δεν είναι πάνω στα Απρίλια και για αυτό δεν τον κράτησα και για μηχανικό γενικά (όπως ήθελα, απουσίας Bill..) γιατί μου φάνηκε πολύ καλό παιδί... 

Αυτά και αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι ακόμα εδώ είμαι.  :bye: :bye: :bye:   

*

nikojim

Απ: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #27 - : Αύγουστος 28, 2009, 05:47:56 μμ »
Γιαννη η κολληση σου μπορει να κρατησει και για παντα αλλα μπορει να σπασει.........και αυριο.

Προσεχε ρε φιλε και συναδελφε!!!

Εγω για σενα το λεω. Δεν εχω να κερδισω, ουτε να χασω τιποτα.

Οι κολλησεις ελεγχονται με ειδικα μηχανηματα και οχι με το ματι οσο καλη και αν φαινεται.

Παντα φιλικα :bye: :bye: :bye:

*

glayxs

Απ: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #28 - : Αύγουστος 28, 2009, 06:22:44 μμ »
εγω ζητωντας παλι συγγνωμη για το σπαμ ξανα ματα ρωταω ....--> ποιος ειναι αυτος ο μπιλ??????
ειμαι νεος οπως βλεπετε στο φορουμ και δεν γνωριζω ,εψαξα λιγο αλλα δε βρηκα τιποτα μπορει καποιος να μου πει ή καποιος μοντερατορας να με καθοδηγησει σε σωστο ποστ????? :srry: :srry:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πλαίσιο Capo
« Απάντηση #29 - : Αύγουστος 28, 2009, 07:56:16 μμ »
εγω ζητωντας παλι συγγνωμη για το σπαμ ξανα ματα ρωταω ....--> ποιος ειναι αυτος ο μπιλ??????
ειμαι νεος οπως βλεπετε στο φορουμ και δεν γνωριζω ,εψαξα λιγο αλλα δε βρηκα τιποτα μπορει καποιος να μου πει ή καποιος μοντερατορας να με καθοδηγησει σε σωστο ποστ????? :srry: :srry:

Πιαστο απο εδώ και με υπομονη διαβασε το post και θα καταλαβεις τι εστι Bill και πολλα αλλα  :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης