0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο Χρήστος ξέρει καλύτερα αν θέλει τρύπες, εγώ θυμάμαι ότι δεν ήθελε. Λυπάμαι αν έκανα λάθος.Εδώ θα δείτε τα 2 σημεία που πιάνει.
Βλέποντας τις φώτο και πηγαίνοντας και στην μοτο να δώ το σημείο που μπαίνει το plexiglass, δεν φαίνεται να χρειάζεται άλλες τρύπες απο αυτές που ήδη έχει, αν πιάνει μόνο στα δύο σημεία που διακρίνω.Βέβαια κοιτάζοντας το προσεκτικά, δεν ξέρω κατα πόσο αυτή η μικρή μετατροπή μπορεί να φέρει αισθητή απόδοση.[/quoteΚαλημέρα. Τρύπες, θέλει μόνο το πλεξικλας και πιάνει σε αυτές που βλέπεις. Τώρα, όσο για την αποτελεσματικότητα, σίγουρα κάτι κάνει. Εξάλλου δεν ήταν και τόσο απαγορευτικό το κόστος για να κλαις τα λεφτά σου. Αν ήταν από την MAKAN, τότε σίγουρα θα κλαίγαμε όλοι μαζί. χαχαχαχαχαχα
Καλημέρα. Τρύπες, θέλει μόνο το πλεξικλας και πιάνει σε αυτές που βλέπεις. Τώρα, όσο για την αποτελεσματικότητα, σίγουρα κάτι κάνει. Εξάλλου δεν ήταν και τόσο απαγορευτικό το κόστος για να κλαις τα λεφτά σου. Αν ήταν από την MAKAN, τότε σίγουρα θα κλαίγαμε όλοι μαζί. χαχαχαχαχαχα
Η εκτύπωση όμως δεν κάνει κούρμπες ή λύγισμα, σωστά?Και εγώ προσανατολίζομαι για σχεδιασμό στην ίδια λογική με τις φωτογραφίες που βλέπουμε αλλά με λίγες μικροαλλαγές. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θα γίνει απο λαμαρίνα λεπτή ή απο πλέξιγλας/ακρυλικό... Επίσης λέτε να γλυτώσουμε και τους αποστάτες της ζελατίνας (έχω του Πολωνού) ή πάντα θα χρειάζονται?
Επιτέλους, παραδέχεσαι οτι το δικό μου είναικαλύτερο!!! Ευτυχώς πήρες Aprilia, μπήκες στον σωστό δρόμο!Καλα δεν λέω Αποστόλη?
Καλησπέρα σε ολουςΗ γνώμη μου σχετικά με την καλή αεροδυναμική είναι η εξης Όλα τα capo από 2004 και μετά έχουμε πρόβλημα. Τα παλαιότερα capo πριν το 2004 έχουν άριστη συμπεριφορά γιατί η ζελατίνα στηρίζεται σε 6 βίδες. Οι 2 παραπάνω βίδες δεξιά και αριστερά την κάνουν άκαμπτη. Η δική μας κουνιέται και μάλιστα πολύ γιατί έχει 4 βίδες στηριξης . Αυτό που θα κάνω εγώ είναι μια παντεντα . Θα προεκτεινω την στήριξη με μια βάση που θα πιάσει τις 4 υπάρχουσες συν 2 που θα πιάνουν την ζελατίνα 15 με 20 cm ψηλότερα όπως η bmw στα gs 1200 adventure. Είχα adventure και η αεροδυναμική του ήταν τέλεια σε σχέση με gs1200 απλό που επίσης είχα και στηριζοταν επίσης σε 4 βίδες. Αν επιμένετε όμως για πλαϊνά wind deflectors ο Κώστας Γρίβας της mpf στην Καλλιθέα ίσως μπορεί να φτιάξει ότι θελετε
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι