0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« - : Οκτώβριος 31, 2015, 12:07:44 μμ »
 Ξερουμε  μηπως οι βαλβιδες αντεπιστροφης  εαν και ποτε αλλαζονται ??? η καθαριζονται ??? :thnk:
 
και εννοω για το νουμερο 3  απο οτι βλεπω ειναι τρεις , επισης τι δουλεια κανουν στο συστημα ???







*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 31, 2015, 12:46:47 μμ »
Η Βαλβίδα αντεπιστροφης είναι για να διατηρεί το κύκλωμα σε μονόδρομο και βασικά για να διατηρεί την πίεση σταθερή από την βαλβίδα και μετά. Τέτοια ανταλακτικά δεν θέλουν αλλαγή βάση manual,αλλά ανάλογα με την καθαρότητα του υγρού που κυκλοφορεί πιθανότητα να χρειαστεί αλλαγή εάν παρατηρηθεί μειωμένη ή μή σταθερή πίεση στο κύκλωμα. Επειδή όμως βρίσκονται μετά το φίλτρο βενζίνης δεν νομίζω ότι χρειάζονατι αλλαγή εάν δεν δείς κάποιο σύμπτωμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 31, 2015, 01:32:55 μμ »
Ειτε δουλευουν ειτε δεν δουλευουν Ανεστη. Βγαζεις, φυσας, απο την μια περναει ο αερας, απο την αλλη δεν θα πρεπει να περναει. Προσωπικα τα κατηργησα στο caponord.

Ουσιαστικα, ειναι εκει για να δουλεψει η αναροφηση απο τα σωματα ψεκασμου (υποπιεση) και να τραβηξει τον συμπλεκτη ελαχιστα, ωστε να τον πατιναρει. Βοηθαει αλλα δεν ειναι σε καμια περιπτωση μονοδρομος συμπλεκτης.




Η Βαλβίδα αντεπιστροφης είναι για να διατηρεί το κύκλωμα σε μονόδρομο και βασικά για να διατηρεί την πίεση σταθερή από την βαλβίδα και μετά. Τέτοια ανταλακτικά δεν θέλουν αλλαγή βάση manual,αλλά ανάλογα με την καθαρότητα του υγρού που κυκλοφορεί πιθανότητα να χρειαστεί αλλαγή εάν παρατηρηθεί μειωμένη ή μή σταθερή πίεση στο κύκλωμα. Επειδή όμως βρίσκονται μετά το φίλτρο βενζίνης δεν νομίζω ότι χρειάζονατι αλλαγή εάν δεν δείς κάποιο σύμπτωμα.


Μιλαει για τα σωληνακια του PPC (και καλα μονοδρομος συμπλεκτης και ολιγον αναφρος στο χερι).
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 31, 2015, 02:42:38 μμ »
Ειτε δουλευουν ειτε δεν δουλευουν Ανεστη. Βγαζεις, φυσας, απο την μια περναει ο αερας, απο την αλλη δεν θα πρεπει να περναει. Προσωπικα τα κατηργησα στο caponord.

Ουσιαστικα, ειναι εκει για να δουλεψει η αναροφηση απο τα σωματα ψεκασμου (υποπιεση) και να τραβηξει τον συμπλεκτη ελαχιστα, ωστε να τον πατιναρει. Βοηθαει αλλα δεν ειναι σε καμια περιπτωση μονοδρομος συμπλεκτης.
   

ρε φιλε αυτο σκεφτομουν και γω, αλλα αν καταργηθουν τι επιπτωσεις  εχει στο ολο συστημα ???

και αντε τους καταργεις, μετα βαζεις ενιαιο λαστιχο; η στη θεση τους τοποθετεις ενωση απο μπρουτζινο η πλαστικο μαστουδακι; π.χ.

εχω παρει αυτα:




και εχω παρει και αυτο το λατιχο που κανει για βενζινη, λαδι, αερα, με λινα στην μεση ενισχυμενο,  6αρα εσωτερικη τρυπα

κανει ??  η θελει αλλον τυπο η νουμερο εσωτερικη τρυπα ??





*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 31, 2015, 04:26:14 μμ »
Ανεστη με αυτες τις βαλβιδες εχει ασχοληθει και ο Ιταλος και στο link που παραθετει λεει τα συμτωματα αν υπολειτουργουν και τι βελτιωσεις ειδε οταν τις αλλαξε.
http://moto-abruzzo.com/2015/check-valve-ap8104251-symptoms
12€ η μια εχει παντως εκτος αν βρεις να ταιριαζει απο αλλη μηχανη που σιγουρα θα ταιριαζει.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 31, 2015, 04:56:30 μμ »
Το συστημα λειτουργει ως εξης:

Ενα σωληνακι φευγει απο τα σωματα ψεκασμου και πηγαινει στο καπακι του συμπλεκτη. Οταν κλεινεις το γκαζι και εχεις πολλες στροφες, κατω απο τις πεταλουδες στα σωματα ψεκασμου υπαρχει υποπιεση (εν σχεση με το πανω μερος-φιλτροκουτι).  Δηλαδη το μοτερ ρουφαει αερα. Ετσι, επειδη στον συμπλεκτη υπαρχει η μεμβρανη, την ρουφαει και αυτη με την σειρα της τραβαει το καπακι πιεσης του συμπλεκτη και το μοτερ πατιναρει.
Στο ιδιο σωληνακι, συνδεετε με ενα Ταφ και αλλο ενα, το οποιο ξεκιναει απο τα σωματα ψεκασμου (στο υψος του TPS). Αυτο, οταν οι πεταλουδες ειναι κλειστες, εχει μηδεν πιεση. Οταν οι πεταλουδες ανοιξουν, εχει πιεση ιση με την πιεση μεσα στο φιλτροκουτι (δηλαδη ατμοσφαιρικη).

Τα 2 αντεπιστροφα λειτουργουν ως εξης: Το ενα μπαινει στην γραμμη απο τα σωματα ψεκασμου και μεχρι πριν το Ταφ που ειπαμε παραπανω, και επιτρεπει στον αερα να περναει μονο οταν ρουφανε τα σωματα ψεκασμου. Εαν φυσουσαν, δεν θα περνουσε ο αερας.
Το αλλο αντεπιστροφο, μπαινει στο κομματι απο το TPS μεχρι και πριν την ενωση στο Ταφ και επιτρεπει στον αερα να περναει ΠΡΟΣ τον συμπλεκτη, ωστε να εξισωθει η πιεση της μεμβρανης και να αφησει την πλακα πιεσης να πατησει κανονικα.


Ο λογος υπαρξης και των δυο, ειναι γιατι οταν οι πεταλουδες εινα ανοιχτες, υπαρχει υποπιεση, αρα εαν ειχαμε μονο το ενα σωληνακι, ο συμπλεκτης θα τραβιοταν. Εφοσον υπαρχει και το 2ο ομως (απο το TPS), η πιεση πεφτει στην ατμοσφαιρικη αρα δεν υπαρχει ρουφηγμα στην μεμβρανη.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 31, 2015, 05:20:28 μμ »
 :a22 ............... αρα εγω τι κανω να τα καθαρισω / αλλαξω ??? η να τα καταργησω ???  με μπερδεψες   :a22 :P

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 31, 2015, 05:25:14 μμ »
Για να βαλανε εκει καποιον λογο θα ειχανε ρε συ. Εγω παντως θα τα αλλαζα γιατι αχρηστα δεν τα λες.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 31, 2015, 06:13:16 μμ »
Εγώ τα λέω άχρηστα. Ένωσε τον συμπλέκτη με το ακρο στο tps για να έχει επικοινωνία με την ατμοσφαιρική πίεση κ καλές βόλτες.
Στην τελική, ταπωσε τα προσωρινά κ δες εάν υπάρχει διαφορά.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 31, 2015, 06:39:53 μμ »
Και τους περισευανε ρε συ Κοσμα και τα βαλανε δηλαδη;
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 31, 2015, 06:50:10 μμ »
Και τους περισευανε ρε συ Κοσμα και τα βαλανε δηλαδη;


Εγραψα:
1) Προσπαθει να μιμηθει τον slipper
2) Eχει στο ρελαντι λιιιιιιιιιγο πιο ελαφρυ συμπλεκτη (μιας και η μικρη υποπιεση δρα σαν εξτρα δυναμη στο τραβηγμα)

Το τι ηθελε να πετυχει, ποτε δεν το καταλαβα, στο RSV κιολας. Στα κατεβασματα καπως δουλευε, αλλα οταν δεις τι εστι τελικα slipper συμπλεκτης, τοτε αντιλαμβανεσε ποσο αχρηστο ειναι το PPC.
Εγραψα επισης, οτι προκειμενου να δωσει λεφτα (24€ εαν παρει τα γνησια αντεπιστροφα), μπορει να δοκιμασει να τα καταργησει προσωρινα (που υπαρχει ενα ενδεχομενο ηδη να μην δουλευει το συστημα λογω χαλασμενου αντεπιστροφου) και να δει ο ιδιος τις διαφορές.  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 31, 2015, 10:00:06 μμ »
 Κοσμα δεν ξερω εαν ειναι χαλασμενο κανενα απο αυτα, απλα οταν το λυσω για να αλλαξω τα λαστιχα στο ολο κυκλωμα μηπως να τα

αλλαζα και αυτα λογω χρονων, γιαυτο ηθελα να ρωτησω μια και θα γινει αυτη η αλλαγη να εβαζα καινουργια, ασε που μπορει να παω να

λυσω κανενα και να μου μεινει στο χερι   :hammer :P

δηλαδη αν καταργηθουν θα πηγαινει καλυτερα ??? θα τρεχω πιο πολυ ???  :D :P :tez:

επισης αυτα που εβαλα  στην φωτο κανουν ??? :thnk:
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2015, 10:02:17 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 31, 2015, 10:07:38 μμ »
Καταρχήν είναι 2. Ναι υπάρχει περίπτωση να σπάσουν (σύνδεσμοι κ αντεπιστροφής). Οι σύνδεσμοι Ταφ δεν κάνουν, θέλουν Ύψιλον γιατι βολευει καλύτερα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 31, 2015, 10:18:27 μμ »
Καταρχήν είναι 2. Ναι υπάρχει περίπτωση να σπάσουν (σύνδεσμοι κ αντεπιστροφής). Οι σύνδεσμοι Ταφ δεν κάνουν, θέλουν Ύψιλον γιατι βολευει καλύτερα.

εψαξα για Υ αλλα δεν βρηκα ρε συ , αλλα στο σχεδιαγραμμα δειχνει 3 αντεπιστροφα  με το νουμερο τρια

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 31, 2015, 10:19:34 μμ »
Είναι για τα καλιφορνεζικα μοντέλα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης