0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
κοσμαααα καπου τα μπερδεψες λιγακι λοιπον, εχουμε δυο ανεπιστροφες , μια σε καθε κυλινδρο. τα Τ ειναι 4. δυο ειναι σε καθε σωληνακι των κυλινδρων ,πριν απο τις ανεπιστροφες, και η χρησιμοτητα τους ειναι να γινεται διακλαδωση και να περνουμε ενδειξη υποπιεσης για να ρυθμιζουμε τα σωμματα. το 3ο Τ ειναι στην ουσια συγχωνευση των δυο υποπιεσεων, μετα απο τις ανεπιστροφες, για την συνολικη υποπιεση σε ενα αγωγο. το 4 Τ ειναι μια διακλαδωση του τελικου αγωγου που οδηγει η μια ακρη στην μεμβρανη του συμπλεκτη και η αλλη στον αξονα των σωμματων του ψεκασμου.
Δεν θεωρείται αναλώσιμο βρε. Άμα χαλάσουν τις αλλάζεις. Κάπου αναφέρει το μανιουαλ για τσεκ.
και ως γνωστον οταν ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ τοτε ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ γιατι μονο δουλειες θα ανοιξεις
Βασιλη δυο ερωτησουλες μονο, εαν λοιπον τις καταργησω εκει που ηταν η θεση τους να βαλω εναν μαστο η το συνεχισω με λαστιχο χωρις ενωση ??? επισης τι νουμερο λαστιχο θελει σε οοολο το συστημα αυτο ?? εχω παρει 6αρι εσωτερικο οπως στην φωτο κανει για ολα αυτο, η εχει και μικροτερο / μεγαλυτερο εσωτερικο σε καποιο απο τα λαστιχα του κυκλωματος τις αλλες ερωτησεις θα σου τις κανω απο κοντα καλημερα !!!
τοτε μπαινει με λιγο σαλιο (και υπομονη χαχα)
αν τις καταργησεις , απλα βαζεις σωληνακια με ταπες στις ακρες απ ευθειας απο τα σωμματα ψεκασμου. βγαζεις ολα τα σωληνακια και εισαι οκ.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι