APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Anestis στις Οκτώβριος 31, 2015, 12:07:44 μμ
-
Ξερουμε μηπως οι βαλβιδες αντεπιστροφης εαν και ποτε αλλαζονται ??? η καθαριζονται ??? :thnk:
και εννοω για το νουμερο 3 απο οτι βλεπω ειναι τρεις , επισης τι δουλεια κανουν στο συστημα ???
(http://www.af1racing.com/store/prodimages/st2/table_26-67a.jpg)
(http://www.af1racing.com/store/ProdImages/st2/8104251.jpg)
-
Η Βαλβίδα αντεπιστροφης είναι για να διατηρεί το κύκλωμα σε μονόδρομο και βασικά για να διατηρεί την πίεση σταθερή από την βαλβίδα και μετά. Τέτοια ανταλακτικά δεν θέλουν αλλαγή βάση manual,αλλά ανάλογα με την καθαρότητα του υγρού που κυκλοφορεί πιθανότητα να χρειαστεί αλλαγή εάν παρατηρηθεί μειωμένη ή μή σταθερή πίεση στο κύκλωμα. Επειδή όμως βρίσκονται μετά το φίλτρο βενζίνης δεν νομίζω ότι χρειάζονατι αλλαγή εάν δεν δείς κάποιο σύμπτωμα.
-
Ειτε δουλευουν ειτε δεν δουλευουν Ανεστη. Βγαζεις, φυσας, απο την μια περναει ο αερας, απο την αλλη δεν θα πρεπει να περναει. Προσωπικα τα κατηργησα στο caponord.
Ουσιαστικα, ειναι εκει για να δουλεψει η αναροφηση απο τα σωματα ψεκασμου (υποπιεση) και να τραβηξει τον συμπλεκτη ελαχιστα, ωστε να τον πατιναρει. Βοηθαει αλλα δεν ειναι σε καμια περιπτωση μονοδρομος συμπλεκτης.
Η Βαλβίδα αντεπιστροφης είναι για να διατηρεί το κύκλωμα σε μονόδρομο και βασικά για να διατηρεί την πίεση σταθερή από την βαλβίδα και μετά. Τέτοια ανταλακτικά δεν θέλουν αλλαγή βάση manual,αλλά ανάλογα με την καθαρότητα του υγρού που κυκλοφορεί πιθανότητα να χρειαστεί αλλαγή εάν παρατηρηθεί μειωμένη ή μή σταθερή πίεση στο κύκλωμα. Επειδή όμως βρίσκονται μετά το φίλτρο βενζίνης δεν νομίζω ότι χρειάζονατι αλλαγή εάν δεν δείς κάποιο σύμπτωμα.
Μιλαει για τα σωληνακια του PPC (και καλα μονοδρομος συμπλεκτης και ολιγον αναφρος στο χερι).
-
Ειτε δουλευουν ειτε δεν δουλευουν Ανεστη. Βγαζεις, φυσας, απο την μια περναει ο αερας, απο την αλλη δεν θα πρεπει να περναει. Προσωπικα τα κατηργησα στο caponord.
Ουσιαστικα, ειναι εκει για να δουλεψει η αναροφηση απο τα σωματα ψεκασμου (υποπιεση) και να τραβηξει τον συμπλεκτη ελαχιστα, ωστε να τον πατιναρει. Βοηθαει αλλα δεν ειναι σε καμια περιπτωση μονοδρομος συμπλεκτης.
ρε φιλε αυτο σκεφτομουν και γω, αλλα αν καταργηθουν τι επιπτωσεις εχει στο ολο συστημα ???
και αντε τους καταργεις, μετα βαζεις ενιαιο λαστιχο; η στη θεση τους τοποθετεις ενωση απο μπρουτζινο η πλαστικο μαστουδακι; π.χ.
εχω παρει αυτα:
(http://s9.postimg.org/kf0txn7q7/IMG_20151031_142617.jpg) (http://postimage.org/)
και εχω παρει και αυτο το λατιχο που κανει για βενζινη, λαδι, αερα, με λινα στην μεση ενισχυμενο, 6αρα εσωτερικη τρυπα
κανει ?? η θελει αλλον τυπο η νουμερο εσωτερικη τρυπα ??
(http://s23.postimg.org/kiwzkbg5n/IMG_20151031_143338.jpg) (http://postimage.org/)
-
Ανεστη με αυτες τις βαλβιδες εχει ασχοληθει και ο Ιταλος και στο link που παραθετει λεει τα συμτωματα αν υπολειτουργουν και τι βελτιωσεις ειδε οταν τις αλλαξε.
http://moto-abruzzo.com/2015/check-valve-ap8104251-symptoms
12€ η μια εχει παντως εκτος αν βρεις να ταιριαζει απο αλλη μηχανη που σιγουρα θα ταιριαζει.
-
Το συστημα λειτουργει ως εξης:
Ενα σωληνακι φευγει απο τα σωματα ψεκασμου και πηγαινει στο καπακι του συμπλεκτη. Οταν κλεινεις το γκαζι και εχεις πολλες στροφες, κατω απο τις πεταλουδες στα σωματα ψεκασμου υπαρχει υποπιεση (εν σχεση με το πανω μερος-φιλτροκουτι). Δηλαδη το μοτερ ρουφαει αερα. Ετσι, επειδη στον συμπλεκτη υπαρχει η μεμβρανη, την ρουφαει και αυτη με την σειρα της τραβαει το καπακι πιεσης του συμπλεκτη και το μοτερ πατιναρει.
Στο ιδιο σωληνακι, συνδεετε με ενα Ταφ και αλλο ενα, το οποιο ξεκιναει απο τα σωματα ψεκασμου (στο υψος του TPS). Αυτο, οταν οι πεταλουδες ειναι κλειστες, εχει μηδεν πιεση. Οταν οι πεταλουδες ανοιξουν, εχει πιεση ιση με την πιεση μεσα στο φιλτροκουτι (δηλαδη ατμοσφαιρικη).
Τα 2 αντεπιστροφα λειτουργουν ως εξης: Το ενα μπαινει στην γραμμη απο τα σωματα ψεκασμου και μεχρι πριν το Ταφ που ειπαμε παραπανω, και επιτρεπει στον αερα να περναει μονο οταν ρουφανε τα σωματα ψεκασμου. Εαν φυσουσαν, δεν θα περνουσε ο αερας.
Το αλλο αντεπιστροφο, μπαινει στο κομματι απο το TPS μεχρι και πριν την ενωση στο Ταφ και επιτρεπει στον αερα να περναει ΠΡΟΣ τον συμπλεκτη, ωστε να εξισωθει η πιεση της μεμβρανης και να αφησει την πλακα πιεσης να πατησει κανονικα.
Ο λογος υπαρξης και των δυο, ειναι γιατι οταν οι πεταλουδες εινα ανοιχτες, υπαρχει υποπιεση, αρα εαν ειχαμε μονο το ενα σωληνακι, ο συμπλεκτης θα τραβιοταν. Εφοσον υπαρχει και το 2ο ομως (απο το TPS), η πιεση πεφτει στην ατμοσφαιρικη αρα δεν υπαρχει ρουφηγμα στην μεμβρανη.
-
:a22 ............... αρα εγω τι κανω να τα καθαρισω / αλλαξω ??? η να τα καταργησω ??? με μπερδεψες :a22 :P
-
Για να βαλανε εκει καποιον λογο θα ειχανε ρε συ. Εγω παντως θα τα αλλαζα γιατι αχρηστα δεν τα λες.
-
Εγώ τα λέω άχρηστα. Ένωσε τον συμπλέκτη με το ακρο στο tps για να έχει επικοινωνία με την ατμοσφαιρική πίεση κ καλές βόλτες.
Στην τελική, ταπωσε τα προσωρινά κ δες εάν υπάρχει διαφορά.
-
Και τους περισευανε ρε συ Κοσμα και τα βαλανε δηλαδη;
-
Και τους περισευανε ρε συ Κοσμα και τα βαλανε δηλαδη;
Εγραψα:
1) Προσπαθει να μιμηθει τον slipper
2) Eχει στο ρελαντι λιιιιιιιιιγο πιο ελαφρυ συμπλεκτη (μιας και η μικρη υποπιεση δρα σαν εξτρα δυναμη στο τραβηγμα)
Το τι ηθελε να πετυχει, ποτε δεν το καταλαβα, στο RSV κιολας. Στα κατεβασματα καπως δουλευε, αλλα οταν δεις τι εστι τελικα slipper συμπλεκτης, τοτε αντιλαμβανεσε ποσο αχρηστο ειναι το PPC.
Εγραψα επισης, οτι προκειμενου να δωσει λεφτα (24€ εαν παρει τα γνησια αντεπιστροφα), μπορει να δοκιμασει να τα καταργησει προσωρινα (που υπαρχει ενα ενδεχομενο ηδη να μην δουλευει το συστημα λογω χαλασμενου αντεπιστροφου) και να δει ο ιδιος τις διαφορές. ;)
-
Κοσμα δεν ξερω εαν ειναι χαλασμενο κανενα απο αυτα, απλα οταν το λυσω για να αλλαξω τα λαστιχα στο ολο κυκλωμα μηπως να τα
αλλαζα και αυτα λογω χρονων, γιαυτο ηθελα να ρωτησω μια και θα γινει αυτη η αλλαγη να εβαζα καινουργια, ασε που μπορει να παω να
λυσω κανενα και να μου μεινει στο χερι :hammer :P
δηλαδη αν καταργηθουν θα πηγαινει καλυτερα ??? θα τρεχω πιο πολυ ??? :D :P :tez:
επισης αυτα που εβαλα στην φωτο κανουν ??? :thnk:
-
Καταρχήν είναι 2. Ναι υπάρχει περίπτωση να σπάσουν (σύνδεσμοι κ αντεπιστροφής). Οι σύνδεσμοι Ταφ δεν κάνουν, θέλουν Ύψιλον γιατι βολευει καλύτερα.
-
Καταρχήν είναι 2. Ναι υπάρχει περίπτωση να σπάσουν (σύνδεσμοι κ αντεπιστροφής). Οι σύνδεσμοι Ταφ δεν κάνουν, θέλουν Ύψιλον γιατι βολευει καλύτερα.
εψαξα για Υ αλλα δεν βρηκα ρε συ , αλλα στο σχεδιαγραμμα δειχνει 3 αντεπιστροφα με το νουμερο τρια
-
Είναι για τα καλιφορνεζικα μοντέλα.
-
Σσσωωωραιος ρε !!! :D ;)
-
κοσμαααα καπου τα μπερδεψες λιγακι :D
λοιπον, εχουμε δυο ανεπιστροφες , μια σε καθε κυλινδρο. τα Τ ειναι 4. δυο ειναι σε καθε σωληνακι των κυλινδρων ,πριν απο τις ανεπιστροφες, και η χρησιμοτητα τους ειναι να γινεται διακλαδωση και να περνουμε ενδειξη υποπιεσης για να ρυθμιζουμε τα σωμματα. το 3ο Τ ειναι στην ουσια συγχωνευση των δυο υποπιεσεων, μετα απο τις ανεπιστροφες, για την συνολικη υποπιεση σε ενα αγωγο. το 4 Τ ειναι μια διακλαδωση του τελικου αγωγου που οδηγει η μια ακρη στην μεμβρανη του συμπλεκτη και η αλλη στον αξονα των σωμματων του ψεκασμου.
στα της λειτουργειας, σωστα ανεφερε ο κοσμας το τι κανει. τα mille και tuono εχουν υποπιεση μονο απο τον πισω κυλινδρο και ο λογος ειναι οτι εχουν μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης αρα και μεγαλυτερο βαθμο υποπιεσης. το capo εχει χαμηλη σχεση συμπιεσης. σαν μονοδρομος δεν κανει και τιποτα σπουδαιο.πρεπει να πεσεις με ψηλες στοφες κινητηρα σε φρενα πανικου (που τα μαμα φρενα δεν μπορουν να το κανουν) και εκει ελλατωνει λιγο την αναπηδηση του πισω τροχου (βασικη προυποθεση βεβαια να μην αγγιξεις πισω φρενο αλλα να χρησιμοποιεις το φρενο του κινητηρα). το σωληνακι που βρησκεται ψηλα στα σωμματα, χρησιμευει για τον μηδενισμο της πιεσης στον συμπλεκτη αλλα και για εναν ακομα σημαντικο λογο ( ο αξονας του γκαζιου μετα το 50% ανοιγει μια διοδο και συνδεεται με το φιλτροκουτι) , αν τρυπησει η μεμβρανη κατα την διαρκεια λειτουργειας ,λαδι του κινητηρα ανεβαινει στα σωμματα, αν αυτο γινοταν και με τερμα γκαζι τοτε θα ειχαμε φοβο σβησιματος του κινητηρα καθως θα πνιγοταν στο λαδι μεχρι και υδραυλικη συμπιεση θα μπορουσαμε να ειχαμε.
οι ανεπιστροφες χρειαζονται για να μην γινεται απωλεια της υποπιεσης του ενος κυλινδρου στον αλλο μιας και οι αναρροφησεις δεν γινοντε στον ιδιο χρονο. εαν δεν ειχε τις ανεπιστροφες, δεν θα μπορουσες να ρυθμισεις σωστα τα σωμματα ψεκασμου με τις bypass βιδες.
μπορεις να το καταργησεις μιας και οι ανεπιστροφες ειναι πλαστικες και μετα απο 3-5 χιλιαδες χιλιομετρα γινοντε ελευθερες, το χω τσεκαρει χροοονια τωρα. παλια εβαζα μεταλικες απο την tecnopneumatic αλλα επειδη η μικροτερες που εβρησκα σε διεγερση ηταν 0.8psi ενω η μαμα ειναι 0.3psi, δουλευαν σαν ταπες στις χαμηλες στροφες μιας και τις καταλαβαινες στο συμπλεκτη μονο μετα τις 4χιλιαδες στροφες .
για μενα κατηργησε τες μιας και δεν κανουν τιποτα το σπουδαιο.
-
:a010 :bow: :bow:
-
Bill τώρα τον μπερδεψες πιο πολύ....εευτυχώς θα καταλάβει την τελευταια σου πρόταση :kalo:
-
κοσμαααα καπου τα μπερδεψες λιγακι :D
λοιπον, εχουμε δυο ανεπιστροφες , μια σε καθε κυλινδρο. τα Τ ειναι 4. δυο ειναι σε καθε σωληνακι των κυλινδρων ,πριν απο τις ανεπιστροφες, και η χρησιμοτητα τους ειναι να γινεται διακλαδωση και να περνουμε ενδειξη υποπιεσης για να ρυθμιζουμε τα σωμματα. το 3ο Τ ειναι στην ουσια συγχωνευση των δυο υποπιεσεων, μετα απο τις ανεπιστροφες, για την συνολικη υποπιεση σε ενα αγωγο. το 4 Τ ειναι μια διακλαδωση του τελικου αγωγου που οδηγει η μια ακρη στην μεμβρανη του συμπλεκτη και η αλλη στον αξονα των σωμματων του ψεκασμου.
Nαι ειχα ξεχασει τα Ταφ για την μετηση των υποπιεσεων, σκεφτομενος το RSV αλλα και παλι εμενα το caponord ειχε μονο 2 βαλβιδες αντεπιστροφης και μονο ο ενας κυλινδρος συνδεοταν με τον συμπλεκτη. Ο αλλος ειχε κατευθειαν ταπωμενο σωληνακι. Νομιζω το ιδιο ειναι και ενα 04 μοντελο που κοιτουσα τα κομμενα σωληνακια του :thnk:
-
Bill αμα θελεις ....... :bow: :cl%
αυτο που κανει εντυπωση ειναι οτι αφου καθε 5.000 χιλιομετρα θελουν καθαρισμα / πεταμα, τοτε γιατι δεν το κανει κανεις ??? :thnk:
το αναφερει καπου και δεν το ξερω ?? π.χ. στα μεγαλα σερβις καθε 15.000 - 20.000 χιλιομ. βρε αδελφε :pray:
-
Δεν θεωρείται αναλώσιμο βρε. Άμα χαλάσουν τις αλλάζεις. Κάπου αναφέρει το μανιουαλ για τσεκ.
-
Δεν θεωρείται αναλώσιμο βρε. Άμα χαλάσουν τις αλλάζεις. Κάπου αναφέρει το μανιουαλ για τσεκ.
εδω μου λετε οτι χαλανε /σκιζονται η στομωνουν ευκολα , δεν ειναι αναλωσιμο ???? !!!!!!!! :pray: :ke: θα με τρελανεται ρε σεις :unsure:
-
K οι πολλαπλασιαστές χαλάνε αλλά δεν θεωρούνται με την στενή έννοια ως αναλωσιμοι. Διαφορετικά όλα πάνω στην μηχανή, αργά ή γρήγορα είναι αναλώσιμα.
-
κοιταξε παλια τις αλλαζα, τους καλους καιρους. τωρα οταν ρυθμιζω σωμματα, τις αποσυνδεω και βαζω τα υποπιεσομετρα απευθειας στα σωμματα. αν οι βαλβιδες ειναι πολυμερισμενες και ετοιμες να σπασουν ανα πασα στιγμη τοτε τις καταργω αλλιως ακομα και οταν ειναι τελειως ελευθερες τις αφηνω παλι μιας και δεν εχει καμια διαφορα και ως γνωστον οταν ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ τοτε ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ γιατι μονο δουλειες θα ανοιξεις
-
και ως γνωστον οταν ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ τοτε ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ γιατι μονο δουλειες θα ανοιξεις
billako μου καλα τα λες εσυ, :P αλλα στην περιπτωση που θα λυσεις την μιση μηχανη (10ετιας σχεδον) για να αλλαξεις ενα λαστιχακι
π.χ. που χανει / τραβαει αερα, νομιζω οτι δεν ειναι τιποτα να αλλαχτει σε ολο το συστημα και να περαστουν καινουργια λαστιχακια
γιατι μετα απο κανα μηνα μπορει παλι να ξανατρυπησει αλλο, λογο παλαιοτητος των υπολοιπων :ohyes:
οποτε οταν δεν προνοεις καποια πραγματα τοτε θα ανοιγεις συνεχεια δουλειες ;) :bye:
-
ανεστη και εσυ μια χαρα τα λες αλλα αλλο να αλλαξεις το πολυκαιρισμενο σωληνακι με 1 ευρω το μετρο και αλλο να δωσεις 24 ευρω για κατι το οποιο δεν θα δεις καμια διαφορα μιας και δεν εχει επιπτωση πουθενα. το εγραψα και πιο πανω οτι αν τις τσεκαρεις και εχουν ευλυγισία σαν πλαστικο τοτε τις αφηνεις ασχετα αν ειναι μονοδρομες ακομα η οχι. απο την αλλη αν θρυματιζονται τοτε γνωμη μου ειναι να τις καταργησεις μιας και τα 24 ειναι πεταμενα λεφτα
-
Βασιλη :D δυο ερωτησουλες μονο, εαν λοιπον τις καταργησω εκει που ηταν η θεση τους να βαλω εναν μαστο η το συνεχισω
με λαστιχο χωρις ενωση ??? επισης τι νουμερο λαστιχο θελει σε οοολο το συστημα αυτο ?? εχω παρει 6αρι εσωτερικο οπως στην φωτο
κανει για ολα αυτο, η εχει και μικροτερο / μεγαλυτερο εσωτερικο σε καποιο απο τα λαστιχα του κυκλωματος :thnk:
τις αλλες ερωτησεις θα σου τις κανω απο κοντα :P :P :tez: καλημερα !!!
-
Βασιλη :D δυο ερωτησουλες μονο, εαν λοιπον τις καταργησω εκει που ηταν η θεση τους να βαλω εναν μαστο η το συνεχισω
με λαστιχο χωρις ενωση ??? επισης τι νουμερο λαστιχο θελει σε οοολο το συστημα αυτο ?? εχω παρει 6αρι εσωτερικο οπως στην φωτο
κανει για ολα αυτο, η εχει και μικροτερο / μεγαλυτερο εσωτερικο σε καποιο απο τα λαστιχα του κυκλωματος :thnk:
τις αλλες ερωτησεις θα σου τις κανω απο κοντα :P :P :tez: καλημερα !!!
ειναι 8 χιλιοστα αν θυμαμαι καλα αλλα αν εχεις παρει 6mm και ειναι ευκαμπτο τοτε μπαινει με λιγο σαλιο (και υπομονη χαχα)
αν τις καταργησεις , απλα βαζεις σωληνακια με ταπες στις ακρες απ ευθειας απο τα σωμματα ψεκασμου. βγαζεις ολα τα σωληνακια και εισαι οκ.
-
τοτε μπαινει με λιγο σαλιο (και υπομονη χαχα)
:sh% :sh% :sh% Βασιληηη !!! μην βλασφημεις :pray:
και σαλιο εχω και υπομονη εχω :P :tez:
αν τις καταργησεις , απλα βαζεις σωληνακια με ταπες στις ακρες απ ευθειας απο τα σωμματα ψεκασμου. βγαζεις ολα τα σωληνακια και εισαι οκ.
να ταπωσω τα σωμματα ??? :zl% εννοεις απο εκει που βγαινουν τα λαστιχα που πανε στις βαλβιδες ??? :hammer πες μου γιατι θα πιασω
και θα ταπωσω τιποτα αλλο και θα εχουμε αλλα μετα :hlp: :stnd:
-
η βαλβιδες δεν εσπασαν, αλλα φυσαω απο την μια μερια φυσαω και απο την αλλη και περναει αερας, και με το ματι φαινεται ανοιχτη :(
μαυρο σωληνα να βαλω μονο σε αυτο που παει στο καπακι συμπλεκτη?? η και σε αυτα που περνανε αναμεσα απο τους κυλινδρους ??
το λεω αυτο γιατι εχω παρει σιλικονης μπλε λαστιχο και απο εκει μεσα μου διπλωνουν , ενω το μαυρο ειναι σκληρο.
Δηλαδη να βαλω σιλικονης μονο στα πανω λαστιχακια που πανε στα σωματα ?? :thnk: πεστε καμια γνωμη εσεις που τα αλλαξατε
εχω φρικαρει !!! :sh% :tez:
-
Στο ειπα και εγω, στο ειπε και ο bill: ditch them. Βαλε ταπα ή εαν σου φτανει περνα τον σωληνα απο τον συμπλεκτη και ενωσε τον μεχρι το ακροσωληνιο διπλα στο TPS.
Τα αλλα 2 ακροσωληνια πανω στα σωματα ψεκασμου, ουσιαστικα θα σου βγαλουν τους 2 σωληνες για τον ελεγχο των υποπιεσεων ;)
-
Στο ειπα και εγω, στο ειπε και ο bill: ditch them. Βαλε ταπα ή εαν σου φτανει περνα τον σωληνα απο τον συμπλεκτη και ενωσε τον μεχρι το ακροσωληνιο διπλα στο TPS.
Τα αλλα 2 ακροσωληνια πανω στα σωματα ψεκασμου, ουσιαστικα θα σου βγαλουν τους 2 σωληνες για τον ελεγχο των υποπιεσεων ;)
Σωστος!!
-
εχω μηκος στο μαυρο να το βαλω δηλαδη απο το καπακι των δισκων μεχρι επανω και να κανω την διακλαδωση καπου που να με βολευει?
γιατι την αλλη την διακλαδωση με την σιλικονη που την εχω κανει καπου μου διπλωνει, εκει κατω ειναι στριμοκωλα :P
ερωτηση: να το περασω πανω απο το Υ κολαρο του νερου ??
-
Kανονισε να κανεις βλακεια ρε.
Το σωληνακι απο το καπακι των δισκων, στειλτο κατευθειαν, αποπου σε βολευει, στο ακροσωληνιο διπλα στον σενσορα του TPS. Μην αφησεις πουθεα Ταφ.
Τα σωματα ψεκασμου, εχουν 2 ακροσωληνια, απο την αριστερη μερια, ενα για καφε σωμα ψεκασμου. Εκει ενωσε 1 σωλήνακι στο καθε ενα και τερματισε τα κατω απο την σελα του οδηγου. Βαλε ταπες και εισαι ετοιμος. Προσπαθησε μονο να εχουν το ιδιο συνολικο μηκος.
Βαλε φωτο αμα θες απο την αριστερη μερια των σωματων να σου δειξω ακριβως ;)
Κοκκινο βελος πας κατευθειαν στον συμπλεκτη απο οποια διαδρομη θες
Πρασινο βελος, βαζεις σωληνακι μεχρι κατω απο την σελα οδηγου και ταπωνεις
Μπλε βελος, βαζεις σωληνακι μεχρι κατω απο την σελα οδηγου και ταπωνεις
Ps. Στην τελευταια φωτο, φαινονται πως εχω βγαλει τα σωληνακια και εχουν σχεδον το ιδιο τελειωμα, για να βολευει. Η πραγματικοτητα ειναι οτι το μακρυτερο εκ των δυο, το οποιο ειναι του πισω κυλινδρου, εχει κανει αλλη διαδρομη, ωστε να εχουν ακριβως το ιδιο μηκος αλλα ταυτοχρονα να βγαινουν και σχεδον διπλα διπλα ;)
-
Κοσμα ευχαριστω πολυ κατατοπιστικοτατος οπως παντα ;) αλλα εσυ εχεις βαλει μονο στα σωληνακια που μετραμε την υποπιεση
σιλικονη, :thnk: τα αλλα ειναι μαυρα οπως τα μαμα με λινα απο οτι βλεπω :thnk: εκανα λαλακια ??? :srry:
τα εχω βαλει τωρα οπως την μαμα διακλαδωση θα βαλω φωτο μετα να δεις , με παιδεψε γιατι εβαλα το μαυρο που ειναι πιο σκληρο
απο τους δισκους μεχρι το ενδιαμεσο των κυλινδρων και απο εκει και περα το συνεχισα με σιλικονης λαστιχο, μου διπλωνε σε καποια
σημεια μεχρι να το περασω και εκανα καποια κοψε ραψε για να ερθει στα μετρα του να μην διπλωνει.
Ασε που εχθες πριν ξεκουμπωσω το τεποζιτο το εβαλα μπροστα για να δω και εχανε βενζινη την ωρα που τραβαγε η τρομπα
και την ωρα που ανοιγα το γκαζι , του αλλαξα κολιε γιατι το σωληνακι ηταν οκ αφου τα ειχα αλλαξει το καλοκαιρι , θα δειξει αυριο
γιατι δεν το προλαβα σημερα, εκανα και αλλες εργασιες πεταλουδες φιλτροκουτια κ.λ.π.
-
Δεν ειναι το δικο μου Ανεστη. Εγω σου ειπα τα εχω καταργησει ολα.
Στο δικο μου εχω σωληνακια καυσιμου που ειχαν περισσεψει απο καπου αλλου. Οτι ειχα προχειρο εβαλα :hha%
-
Ανέστη μια χαρά θα τα έχεις ρε συ. Απλά όταν πας να το βάλεις μπροστά όταν τα φτιάξεις όλα έχε και ένα πυροσβεστήρα ρε αδερφέ να κάθεται έτσι τυχαία στο χέρι σου για να ξορκίσεις το κακό!
-
οπως βλεπετε σε πολλα σημεια ειναι τσακισμενα
(http://s10.postimg.org/5nw4lm0m1/IMG_20151108_211845.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s10.postimg.org/c0b9vg3o9/IMG_20151108_211533.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s3.postimg.org/3r4fkw7jn/IMG_20151108_211620.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s13.postimg.org/fk9iz10qv/IMG_20151108_211533.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s23.postimg.org/4c4npx7kr/IMG_20151108_211548.jpg) (http://postimage.org/)
-
εδω ειναι η διακλαδωση μαμα
(http://s30.postimg.org/edp6955pd/IMG_20151107_112614.jpg) (http://postimage.org/)
και εδω ειναι η δικη μου :P :P :tez: :tez:
(http://s11.postimg.org/k6oaziwkz/IMG_20151107_122138.jpg) (http://postimage.org/)
-
Και όλα αυτά για ένα σύστημα που δεν δουλεύει χαχαχαχαχα.
Εάν δεν σε βολευει φτιαξτο όπως θες βρε, αρκεί να διατηρησεις την φιλοσοφία του
-
το μαυρο που λεγαμε απο το καπακι των δισκων
(http://s15.postimg.org/vt6qzpp7v/IMG_20151108_111616.jpg) (http://postimage.org/)
στο ενδιαμεσο των κυλινδρων :P
(http://s16.postimg.org/j6e6zp8n9/IMG_20151108_111604.jpg) (http://postimage.org/)
και τα υπολοιπα :tez:
(http://s10.postimg.org/47pwai7ex/IMG_20151108_111539.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s12.postimg.org/4wtkj3bst/IMG_20151108_111525.jpg) (http://postimage.org/)
αυριο κλαινε....... :cry: θα δειξει...... :P :P :P
-
Δεν ειναι το δικο μου Ανεστη. Εγω σου ειπα τα εχω καταργησει ολα.
Στο δικο μου εχω σωληνακια καυσιμου που ειχαν περισσεψει απο καπου αλλου. Οτι ειχα προχειρο εβαλα :hha%
με κοροϊδευεις μπρε ?? :a22 η υπογα σου δεν ειναι αυτη στις φωτο ?? :tez:
-
Δεν ειναι το δικο μου Ανεστη. Εγω σου ειπα τα εχω καταργησει ολα.
Στο δικο μου εχω σωληνακια καυσιμου που ειχαν περισσεψει απο καπου αλλου. Οτι ειχα προχειρο εβαλα :hha%
με κοροϊδευεις μπρε ?? :a22 η υπογα σου δεν ειναι αυτη στις φωτο ?? :tez:
Όχι ρε. Στο δικό μου υπόγειο είναι, αλλά δεν είναι δικό μου
-
(http://www.2wheelpros.com/oem-parts/images/diagramlg/0000372590.gif)
αυτο που ειναι του 06 μοντελο και εχει μια βαλβιδα :thnk: αλλα και στου 04-05 το ιδιο σχεδιο εχει, :thnk: :thnk:
το δικο μου γιατι εχει 2 βαλβιδες ??? :thnk: :thnk: :thnk:
-
E 2 θα ειναι ρε. Που ειδες μια?
-
http://www.2wheelpros.com/oem-parts/2006-aprilia-etv-1000-capo-nord-engine-assembly.html (http://www.2wheelpros.com/oem-parts/2006-aprilia-etv-1000-capo-nord-engine-assembly.html)
το ειχα βαλει αλλα δεν βγηκε , τωρα το βλεπεις ??
-
Κοιτά να δεις. Ο bill λέει ότι είναι 2. Εγώ θυμάμαι ότι είχα μία κ το parts diagram λέει μόνο για μία.
Εσύ επιμένεις πάντως να ασχολησε με κάτι άχρηστο κ που δεν δουλεύει κιολας
-
ρε συ δυο εχω / ειχα, αλλο λεω δουλευει και με μια ?? :a22 :P το Αμερικανικο εχει τρεις :thnk:
μηπως αμα του βαλω 4 ειναι πιο καλα :P :hysterl :hysterl :hysterl
-
Δουλεύει κ με μια, ναι. Πιο μικρή ή δύναμη της υποπίεσης όμως.
-
ηρθαν : :D
(http://s3.postimg.org/t2wzdhzwz/IMG_20151214_224643_Copy_2.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s2.postimg.org/98ctk90m1/IMG_20151214_225238_Copy.jpg) (http://postimage.org/)
Θωμααα.....τωρα θα καιει 0,45 /100 μου ειπαν :P :P :P :bye:
-
Πόσο κόστισαν???
-
12 ευρω η μια :bye:
-
λοιπον καλα μου παιδια μετα την τοποθετηση των βαλβιδων αυτων :P καταλαβα το εξης :
εγινε πιο μαλακο το δουλεμα την ωρα που εκλεινα το γκαζι πριν την στροφη και γενικοτερα ηταν λιγο πιο ηπια η κοντρα που ειχε στο
κλεισιμο γκαζιου στην πορεια του στον δρομο, πριν ηταν πιο ξερο να το ελεγα....??
με παιδεψε λιγο, δηλαδη τι λιγο μου ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ :psdof: αλλα τα περασα τα γ@μημενα τα σωληνακια παλι απο την αρχη :ohyes:
οποιος το επιχειρησει να παρει κανενα Υ και Τ συνδεμο παραπανω, γιατι εσπασα 2 κατα την τοποθετηση :hammer βαλε- βγαλε, μπρος-πισω
:P :D :bye: