0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η Βαλβίδα αντεπιστροφης είναι για να διατηρεί το κύκλωμα σε μονόδρομο και βασικά για να διατηρεί την πίεση σταθερή από την βαλβίδα και μετά. Τέτοια ανταλακτικά δεν θέλουν αλλαγή βάση manual,αλλά ανάλογα με την καθαρότητα του υγρού που κυκλοφορεί πιθανότητα να χρειαστεί αλλαγή εάν παρατηρηθεί μειωμένη ή μή σταθερή πίεση στο κύκλωμα. Επειδή όμως βρίσκονται μετά το φίλτρο βενζίνης δεν νομίζω ότι χρειάζονατι αλλαγή εάν δεν δείς κάποιο σύμπτωμα.
Ειτε δουλευουν ειτε δεν δουλευουν Ανεστη. Βγαζεις, φυσας, απο την μια περναει ο αερας, απο την αλλη δεν θα πρεπει να περναει. Προσωπικα τα κατηργησα στο caponord.Ουσιαστικα, ειναι εκει για να δουλεψει η αναροφηση απο τα σωματα ψεκασμου (υποπιεση) και να τραβηξει τον συμπλεκτη ελαχιστα, ωστε να τον πατιναρει. Βοηθαει αλλα δεν ειναι σε καμια περιπτωση μονοδρομος συμπλεκτης.
Και τους περισευανε ρε συ Κοσμα και τα βαλανε δηλαδη;
Καταρχήν είναι 2. Ναι υπάρχει περίπτωση να σπάσουν (σύνδεσμοι κ αντεπιστροφής). Οι σύνδεσμοι Ταφ δεν κάνουν, θέλουν Ύψιλον γιατι βολευει καλύτερα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι