0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 31, 2015, 10:21:11 μμ »
 Σσσωωωραιος ρε  !!!  :D ;)

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 31, 2015, 11:56:34 μμ »
κοσμαααα καπου τα μπερδεψες λιγακι  :D

λοιπον, εχουμε δυο ανεπιστροφες , μια σε καθε κυλινδρο. τα Τ ειναι 4. δυο ειναι σε καθε σωληνακι των κυλινδρων ,πριν απο τις ανεπιστροφες, και η χρησιμοτητα τους ειναι να γινεται διακλαδωση και να περνουμε ενδειξη υποπιεσης για να ρυθμιζουμε τα σωμματα. το 3ο Τ ειναι στην ουσια συγχωνευση των δυο υποπιεσεων, μετα απο τις ανεπιστροφες, για την συνολικη υποπιεση σε ενα αγωγο. το 4 Τ ειναι μια διακλαδωση του τελικου αγωγου που οδηγει η μια ακρη στην μεμβρανη του συμπλεκτη και η αλλη στον αξονα των σωμματων του ψεκασμου.

στα της λειτουργειας, σωστα ανεφερε ο κοσμας το τι κανει. τα mille και tuono εχουν υποπιεση μονο απο τον πισω κυλινδρο και ο λογος ειναι οτι εχουν μεγαλυτερη σχεση συμπιεσης αρα και μεγαλυτερο βαθμο υποπιεσης. το capo εχει χαμηλη σχεση συμπιεσης. σαν μονοδρομος δεν κανει και τιποτα σπουδαιο.πρεπει να πεσεις με ψηλες στοφες κινητηρα σε φρενα πανικου (που τα μαμα φρενα δεν μπορουν να το κανουν) και εκει ελλατωνει λιγο την αναπηδηση του πισω τροχου (βασικη προυποθεση βεβαια να μην αγγιξεις πισω φρενο αλλα να χρησιμοποιεις το φρενο του κινητηρα). το σωληνακι που βρησκεται ψηλα στα σωμματα, χρησιμευει για τον μηδενισμο της πιεσης στον συμπλεκτη αλλα και για εναν ακομα σημαντικο λογο ( ο αξονας του γκαζιου μετα το 50% ανοιγει μια διοδο και συνδεεται με το φιλτροκουτι) , αν τρυπησει η μεμβρανη κατα την διαρκεια λειτουργειας ,λαδι του κινητηρα ανεβαινει στα σωμματα, αν αυτο γινοταν και με τερμα γκαζι τοτε θα ειχαμε φοβο σβησιματος του κινητηρα καθως θα πνιγοταν στο λαδι μεχρι και υδραυλικη συμπιεση θα μπορουσαμε να ειχαμε.

οι ανεπιστροφες χρειαζονται για να μην γινεται απωλεια της υποπιεσης του ενος κυλινδρου στον αλλο μιας και οι αναρροφησεις δεν γινοντε στον ιδιο χρονο. εαν δεν ειχε τις ανεπιστροφες, δεν θα μπορουσες να ρυθμισεις σωστα τα σωμματα ψεκασμου με τις bypass βιδες.

μπορεις να το καταργησεις μιας και οι ανεπιστροφες ειναι πλαστικες και μετα απο 3-5 χιλιαδες χιλιομετρα γινοντε ελευθερες, το χω τσεκαρει χροοονια τωρα. παλια εβαζα μεταλικες απο την tecnopneumatic αλλα επειδη η μικροτερες που εβρησκα σε διεγερση ηταν 0.8psi ενω η μαμα ειναι 0.3psi, δουλευαν σαν ταπες στις χαμηλες στροφες μιας και τις καταλαβαινες στο συμπλεκτη μονο μετα τις 4χιλιαδες στροφες .

για μενα κατηργησε τες μιας και δεν κανουν τιποτα το σπουδαιο.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 01, 2015, 12:57:31 πμ »
 :a010 :bow: :bow:

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 01, 2015, 02:57:59 πμ »
Bill τώρα τον μπερδεψες πιο πολύ....εευτυχώς θα καταλάβει την τελευταια σου πρόταση :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 01, 2015, 07:38:34 πμ »
κοσμαααα καπου τα μπερδεψες λιγακι  :D

λοιπον, εχουμε δυο ανεπιστροφες , μια σε καθε κυλινδρο. τα Τ ειναι 4. δυο ειναι σε καθε σωληνακι των κυλινδρων ,πριν απο τις ανεπιστροφες, και η χρησιμοτητα τους ειναι να γινεται διακλαδωση και να περνουμε ενδειξη υποπιεσης για να ρυθμιζουμε τα σωμματα. το 3ο Τ ειναι στην ουσια συγχωνευση των δυο υποπιεσεων, μετα απο τις ανεπιστροφες, για την συνολικη υποπιεση σε ενα αγωγο. το 4 Τ ειναι μια διακλαδωση του τελικου αγωγου που οδηγει η μια ακρη στην μεμβρανη του συμπλεκτη και η αλλη στον αξονα των σωμματων του ψεκασμου.







Nαι ειχα ξεχασει τα Ταφ για την μετηση των υποπιεσεων, σκεφτομενος το RSV αλλα και παλι εμενα το caponord ειχε μονο 2 βαλβιδες αντεπιστροφης και μονο ο ενας κυλινδρος συνδεοταν με τον συμπλεκτη. Ο αλλος ειχε κατευθειαν ταπωμενο σωληνακι. Νομιζω το ιδιο ειναι και ενα 04 μοντελο που κοιτουσα τα κομμενα σωληνακια του :thnk:



APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 01, 2015, 09:26:38 πμ »
 Bill αμα θελεις ....... :bow: :cl%

αυτο που κανει εντυπωση ειναι οτι αφου καθε 5.000 χιλιομετρα θελουν καθαρισμα / πεταμα, τοτε γιατι δεν το κανει κανεις ???  :thnk:

το αναφερει καπου και δεν το ξερω ?? π.χ. στα μεγαλα σερβις  καθε 15.000 - 20.000 χιλιομ. βρε αδελφε :pray:   
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 01, 2015, 09:32:56 πμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 01, 2015, 10:01:35 πμ »
Δεν θεωρείται αναλώσιμο βρε. Άμα χαλάσουν τις αλλάζεις. Κάπου αναφέρει το μανιουαλ για τσεκ.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 01, 2015, 10:47:24 πμ »
Δεν θεωρείται αναλώσιμο βρε. Άμα χαλάσουν τις αλλάζεις. Κάπου αναφέρει το μανιουαλ για τσεκ.

εδω μου λετε οτι χαλανε /σκιζονται  η στομωνουν ευκολα , δεν ειναι αναλωσιμο ????  !!!!!!!! :pray: :ke: θα με τρελανεται ρε σεις  :unsure: 

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 01, 2015, 10:52:50 πμ »
K οι πολλαπλασιαστές χαλάνε αλλά δεν θεωρούνται με την στενή έννοια ως αναλωσιμοι. Διαφορετικά όλα πάνω στην μηχανή, αργά ή γρήγορα είναι αναλώσιμα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 01, 2015, 04:39:45 μμ »
κοιταξε παλια τις αλλαζα, τους καλους καιρους. τωρα οταν ρυθμιζω σωμματα, τις αποσυνδεω και βαζω τα υποπιεσομετρα απευθειας στα σωμματα. αν οι βαλβιδες ειναι πολυμερισμενες και ετοιμες να σπασουν ανα πασα στιγμη τοτε τις καταργω αλλιως ακομα και οταν ειναι τελειως ελευθερες τις αφηνω παλι μιας και δεν εχει καμια διαφορα και ως γνωστον οταν ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ τοτε ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ γιατι μονο δουλειες θα ανοιξεις

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 01, 2015, 10:53:24 μμ »
και ως γνωστον οταν ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ τοτε ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ γιατι μονο δουλειες θα ανοιξεις

 billako μου καλα τα λες εσυ, :P αλλα στην περιπτωση που θα λυσεις την μιση μηχανη (10ετιας σχεδον) για να αλλαξεις ενα λαστιχακι

π.χ. που χανει / τραβαει αερα, νομιζω οτι δεν ειναι τιποτα να αλλαχτει σε ολο το συστημα και να περαστουν καινουργια λαστιχακια   

γιατι μετα απο κανα μηνα μπορει παλι να ξανατρυπησει αλλο, λογο παλαιοτητος των υπολοιπων   :ohyes:

οποτε οταν δεν προνοεις καποια πραγματα τοτε θα ανοιγεις συνεχεια δουλειες  ;) :bye:




*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 02, 2015, 08:47:26 πμ »
ανεστη και εσυ μια χαρα τα λες αλλα αλλο να αλλαξεις το πολυκαιρισμενο σωληνακι με 1 ευρω το μετρο και αλλο να δωσεις 24 ευρω για κατι το οποιο δεν θα δεις καμια διαφορα μιας και δεν εχει επιπτωση πουθενα. το εγραψα και πιο πανω οτι αν τις τσεκαρεις και εχουν ευλυγισία σαν πλαστικο τοτε τις αφηνεις ασχετα αν ειναι μονοδρομες ακομα η οχι. απο την αλλη αν θρυματιζονται τοτε γνωμη μου ειναι να τις καταργησεις μιας και τα 24 ειναι πεταμενα λεφτα

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 02, 2015, 09:16:55 πμ »
Βασιλη  :D δυο ερωτησουλες μονο, εαν λοιπον τις καταργησω εκει που ηταν η θεση τους να βαλω εναν μαστο η το συνεχισω 

 με λαστιχο χωρις ενωση ??? επισης τι νουμερο  λαστιχο θελει σε οοολο το συστημα αυτο ?? εχω παρει 6αρι εσωτερικο οπως στην φωτο   

κανει για ολα αυτο, η εχει  και μικροτερο / μεγαλυτερο εσωτερικο σε καποιο απο τα λαστιχα του κυκλωματος  :thnk:

τις αλλες ερωτησεις θα σου τις κανω απο κοντα  :P :P :tez: καλημερα !!!

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 02, 2015, 03:29:29 μμ »
Βασιλη  :D δυο ερωτησουλες μονο, εαν λοιπον τις καταργησω εκει που ηταν η θεση τους να βαλω εναν μαστο η το συνεχισω 

 με λαστιχο χωρις ενωση ??? επισης τι νουμερο  λαστιχο θελει σε οοολο το συστημα αυτο ?? εχω παρει 6αρι εσωτερικο οπως στην φωτο   

κανει για ολα αυτο, η εχει  και μικροτερο / μεγαλυτερο εσωτερικο σε καποιο απο τα λαστιχα του κυκλωματος  :thnk:

τις αλλες ερωτησεις θα σου τις κανω απο κοντα  :P :P :tez: καλημερα !!!

ειναι 8 χιλιοστα αν θυμαμαι καλα αλλα αν εχεις παρει 6mm και ειναι ευκαμπτο τοτε μπαινει με λιγο  σαλιο (και υπομονη χαχα)

αν τις καταργησεις , απλα βαζεις σωληνακια με ταπες στις ακρες απ ευθειας απο τα σωμματα ψεκασμου. βγαζεις ολα τα σωληνακια και εισαι οκ.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: πλαστικες βαλβιδες αντεπιστροφης
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 02, 2015, 09:43:09 μμ »
   τοτε μπαινει με λιγο  σαλιο (και υπομονη χαχα)

 :sh% :sh% :sh%   Βασιληηη !!! μην βλασφημεις   :pray:

 και σαλιο εχω και υπομονη εχω  :P :tez:







αν τις καταργησεις , απλα βαζεις σωληνακια με ταπες στις ακρες απ ευθειας απο τα σωμματα ψεκασμου. βγαζεις ολα τα σωληνακια και εισαι οκ.

να ταπωσω τα σωμματα ???   :zl% εννοεις  απο εκει που βγαινουν τα λαστιχα που πανε στις βαλβιδες ??? :hammer πες μου γιατι θα πιασω 

και θα ταπωσω τιποτα αλλο και θα εχουμε αλλα μετα  :hlp: :stnd:



 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης