APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: John Pit στις Σεπτέμβριος 17, 2024, 05:26:20 μμ

Τίτλος: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: John Pit στις Σεπτέμβριος 17, 2024, 05:26:20 μμ
Καλησπέρα στην παρέα. Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός caponord. Αυτό που μου γυάλισε είναι στην αγγελία που παραθέτω. Λόγω απόστασης (Λάρισα - Χανιά) δεν υπαρχει δυνατότητα ελέγχου. Θα ήμουν λοιπόν υποχρεωμένος εάν κάποιος έχει πληροφορίες για το συγκεκριμένο μηχανάκι και επίσης εάν γνωρίζετε κάποιο καλό συνεργείο στα Χανιά να μπορέσει να το ελέγξει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41447835-aprilia-etv-1000-caponord
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: L0UKAS στις Σεπτέμβριος 17, 2024, 07:04:12 μμ
Μίλα με τον Κεχαγιά στα Χανιά που είναι ο αντιπρόσωπος για τον έλεγχο
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Σεπτέμβριος 17, 2024, 07:40:34 μμ
Φαίνεται καλή περίπτωση. Αν και ο έλεγχος το επιβεβαιώσει βουρ! :bye:
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: dimitris xania στις Σεπτέμβριος 18, 2024, 09:43:09 μμ
Χανιά είναι το μηχανάκι ;;;
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: John Pit στις Σεπτέμβριος 18, 2024, 09:45:35 μμ
Όταν με το καλό το πάρεις πας στου Αντώνη (Καζούλης) στη γογωνη για ότι θες...δίπλα ο Μπίλης ο λαστιχας είχε το ίδιο και ξέρει πάρα πολλά...άντε με το καλο να έρθει ακόμη ένα Χανιά 😉😉
Καλησπέρα Δημήτρη! Θα φύγει ένα από Χανιά! Το μηχανάκι είναι εκεί, εγώ είμαι Λάρισα. 😉
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: dimitris xania στις Σεπτέμβριος 18, 2024, 09:46:58 μμ
Τώρα το είδα...συγνώμη...6945648541 πάρε και τωρα
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: John Pit στις Οκτώβριος 04, 2024, 08:30:59 μμ
Καλησπέρα σε όλους! Φτωχότερος κατά 3.000€ αλλά με ένα συναίσθημα που μου είχε λείψει μιας και τα τελευταία 5 χρόνια καβαλουσα μπανιέρα, εννοείται aprilia αλλά μπανιέρα, περιμένω να μου έρθει η νέα μου γριά! Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες! Τώρα ψάχνω κάποιον στην Θεσσαλία που να περνάει τον γνωστό χάρτη ώστε να μην γίνω κολλητός με τον βενζίνα!
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: dionisis astakos στις Οκτώβριος 04, 2024, 08:36:48 μμ
Κούκλα καλόταξιδο και ασφαλή χιλιόμετρα  :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: dimitris xania στις Οκτώβριος 04, 2024, 08:42:47 μμ
Καλοταξιδη και πάντα όρθιος...
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Juve750 στις Οκτώβριος 05, 2024, 06:47:45 μμ
Καλησπέρα σε όλους! Φτωχότερος κατά 3.000€ αλλά με ένα συναίσθημα που μου είχε λείψει μιας και τα τελευταία 5 χρόνια καβαλουσα μπανιέρα, εννοείται aprilia αλλά μπανιέρα, περιμένω να μου έρθει η νέα μου γριά! Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες! Τώρα ψάχνω κάποιον στην Θεσσαλία που να περνάει τον γνωστό χάρτη ώστε να μην γίνω κολλητός με τον βενζίνα!
Μη στο χαλάσω οποίο χάρτη κι αν περάσεις ο τόρνος πίνει τον αμπακο.
Πάντα όρθιος .
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Οκτώβριος 05, 2024, 07:59:38 μμ
Με το καλό να παραλάβεις και να το ευχαριστηθείς. Καλοτάξιδο να είναι και πάντα όρθιος!


Για Θεσσαλονίκη μίλα με Ιάκωβο Φαντίδη που έχει ήδη caponord και ξέρει λίγο καλύτερα τα της περιοχής.




Μη στο χαλάσω οποίο χάρτη κι αν περάσεις ο τόρνος πίνει τον αμπακο.
Πάντα όρθιος .


Ρε σεις σε ταξίδι ενα normal capo καίει γύρω στα 6-6.5 λίτρα κάποιοι ελαφροχέρηδες καίνε και κατω από 6. Στην πόλη ρουφάει, δε είναι σκούτερ. Αλλά μιλάμε για μηχανάκι 1000 κυβικά με κινητήρα κτλ σχεδίασης 25 ετών! Πόσο οικονομία στο καύσιμο πιστεύετε θα κάνει?



Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: jojo72 στις Οκτώβριος 05, 2024, 08:26:57 μμ
Όπως τα λέει ο Ζήσης. Ταξίδι 3000χλμ, δικάβαλος, με αποσκευές (υφασμάτινες βαλίτσες) και είχα καταναλώσεις από 5.8 - 7.1 lit,  ανάλογα τη διαδρομή (στροφιλίκι, ανάβαση με 2α-3η καίει παραπάνω).
Δεν έχω βγάλει μέσο όρο ακόμα αλλά πρέπει να είναι γύρω στο 6.7.
(περισσότερα όταν βρω χρόνο να γράψω το ταξιδιωτικό)
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: jojo72 στις Οκτώβριος 06, 2024, 03:26:19 μμ
Για να επανέλθω στη χθεσινή μου ανάρτηση, καταθέτω τις καταναλώσεις ανά διαδρομή. Όλες οι διαδρομές, πλην όσων αναφέρεται διαφορετικά, έγιναν από επαρχιακό δίκτυο και αποφυγή αυτοκινητοδρόμων κατά το δυνατό και με ανώτερη ωριαία ταχύτητα τα 110 - 120km/hr (γιατί η ουσία του ταξιδιού είναι το ταξίδι καθεαυτό και όχι ο προορισμός).
Επαναλαμβάνω πως το φορτίο της μηχανής ήταν δύο άτομα (~150kg με τον εξοπλισμό τους) και τριβάλιτσο υφασμάτινο (~ 20kg) συν ο φωτογραφικός εξοπλισμός στο tank bag και τρίποδο (~8kg). Συνολικά περίπου 180kg επιπλέον βάρος.

Τρίπολη - Αντίριο (από Ε.Ο.) 212.1km / 7.21 lit (με πολύ κόντρα άνεμο)
Αντίριο - Ιωάννινα - Πάπιγκο - Οβίρες Ρογκοβού - πηγές Βοϊδομάτη - Ιωάννινα - Σκάλα Βραδέτου - Κήποι (στάσεις στα γεφύρια) 224.4km / 8.16 lit
Ιωάννινα - Μέτσοβο - Γρεβενά (μέσω Ε.Ο.) - Κοζάνη 233.7km / 7.89 lit
Κοζάνη - Κρόκος - Έδεσσα 314.1km / 6.25 lit
Έδεσσα - Θεσσαλονίκη - λίμνη Κερκίνη - οχυρά Ρούπελ - Σέρρες  283.4km / 7.22 lit
Σέρρες - Δράμα - Σταυρούπολη - Ξάνθη 242.2km / 7.63 lit
Ξάνθη - Κομοτηνή - Πομακοχώρια - Ορεστιάδα - Καστανιές - Ορμένιο - Διδυμότειχο - Σουφλί 304km / 5.88 lit
Σουφλί - Αλεξανδρούπολη - Καβάλα 296.7km / 6.11 lit
Καβάλα - Αμφίπολη - Ασπροβάλτα - λίμνη Βόλβη - Βεργίνα  270.7km / 6.16 lit
Βεργίνα - Κατερίνη - Καρδίτσα - Λαμία 305.3km / 6.15 lit
Λαμία - Θερμοπύλες - Χαιρώνεια - Θήβα - Μάνδρα - Ισθμός Κορίνθου (από Ε.Ο.) (επίσης με εξαιρετικά δυνατό πλάγιο άνεμο σε σημείο που ένοιωθα...Κακλαμανάκης!!!) 252.3km / 5.88 lit

Όσοι ξέρουν τις διαδρομές γνωρίζουν (αλλά και οι υπόλοιποι που ενδεχομένως δεν έχετε ταξιδέψει εκεί μάθετε) πως αρκετές από αυτές αφορούν κακό επαρχιακό δίκτυο, με πολλές ανηφορικές ή τυφλές στροφές, διέλευση μέσα από χωριά αλλά και συναντήσεις με διάφορα είδη της ... εγχώριας πανίδας (από "δίποδα" με τρακτέρ έως καλπάζοντα τετράποδα :-) )
Το συμπέρασμά μου, μετά από όσα χρόνια έχω τη μηχανή, είναι ότι ναι μεν είναι πιο ενεργοβόρα σε σύγκριση με τους νεότερους κινητήρες (πράγμα φυσικό και επακόλουθο) αλλά εάν δεν "χουφτώνεις" το γκάζι μια χαρά κατανάλωση μπορείς να πετύχεις ακόμα και φορτωμένος.
Δεν ξέρω αν έχει κάποιο νόημα αλλά στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον (και εφόσον όλα δουλεύουν κανονικά) έχω παρατηρήσει τα εξής:
με 6η ταχύτητα και με 3800 στροφές έχω 100km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4000 στροφές έχω 110km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4300 στροφές έχω 120km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4500 στροφές έχω 130km/hr
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: John Pit στις Οκτώβριος 06, 2024, 05:10:23 μμ
Καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις ευχές! Το γνωρίζω το μηχανάκι καθώς το ξαναειχα. Όπως γνωρίζω και την κατανάλωση. Ο κυριότερος λόγος δεν είναι να πέσει η κατανάλωση αλλά να δουλεύει πιο στρωτά. Η διαφορά που είχα δει μεταξύ του παλιού μας capo που δεν είχε φτιαγμενο χάρτη, με άλλο που φορούσε τον κατφις ήταν μεγάλη στο δούλεμα τους. Ήταν πιο smooth ρε παιδί μου. Ενδεχομένως να έχετε όλοι δίκιο και να είναι απλά η δική μου 100ron βενζίνη, ένα placebo δλδ. Όπως και να έχει είναι κάτι που θέλω να το κάνω.
Jojo απόλυτο respect για την λεπτομερεστατη καταγραφή!
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Cris στις Οκτώβριος 06, 2024, 07:07:50 μμ
Για να επανέλθω στη χθεσινή μου ανάρτηση, καταθέτω τις καταναλώσεις ανά διαδρομή. Όλες οι διαδρομές, πλην όσων αναφέρεται διαφορετικά, έγιναν από επαρχιακό δίκτυο και αποφυγή αυτοκινητοδρόμων κατά το δυνατό και με ανώτερη ωριαία ταχύτητα τα 110 - 120km/hr (γιατί η ουσία του ταξιδιού είναι το ταξίδι καθεαυτό και όχι ο προορισμός).
Επαναλαμβάνω πως το φορτίο της μηχανής ήταν δύο άτομα (~150kg με τον εξοπλισμό τους) και τριβάλιτσο υφασμάτινο (~ 20kg) συν ο φωτογραφικός εξοπλισμός στο tank bag και τρίποδο (~8kg). Συνολικά περίπου 180kg επιπλέον βάρος.

Τρίπολη - Αντίριο (από Ε.Ο.) 212.1km / 7.21 lit (με πολύ κόντρα άνεμο)
Αντίριο - Ιωάννινα - Πάπιγκο - Οβίρες Ρογκοβού - πηγές Βοϊδομάτη - Ιωάννινα - Σκάλα Βραδέτου - Κήποι (στάσεις στα γεφύρια) 224.4km / 8.16 lit
Ιωάννινα - Μέτσοβο - Γρεβενά (μέσω Ε.Ο.) - Κοζάνη 233.7km / 7.89 lit
Κοζάνη - Κρόκος - Έδεσσα 314.1km / 6.25 lit
Έδεσσα - Θεσσαλονίκη - λίμνη Κερκίνη - οχυρά Ρούπελ - Σέρρες  283.4km / 7.22 lit
Σέρρες - Δράμα - Σταυρούπολη - Ξάνθη 242.2km / 7.63 lit
Ξάνθη - Κομοτηνή - Πομακοχώρια - Ορεστιάδα - Καστανιές - Ορμένιο - Διδυμότειχο - Σουφλί 304km / 5.88 lit
Σουφλί - Αλεξανδρούπολη - Καβάλα 296.7km / 6.11 lit
Καβάλα - Αμφίπολη - Ασπροβάλτα - λίμνη Βόλβη - Βεργίνα  270.7km / 6.16 lit
Βεργίνα - Κατερίνη - Καρδίτσα - Λαμία 305.3km / 6.15 lit
Λαμία - Θερμοπύλες - Χαιρώνεια - Θήβα - Μάνδρα - Ισθμός Κορίνθου (από Ε.Ο.) (επίσης με εξαιρετικά δυνατό πλάγιο άνεμο σε σημείο που ένοιωθα...Κακλαμανάκης!!!) 252.3km / 5.88 lit

Όσοι ξέρουν τις διαδρομές γνωρίζουν (αλλά και οι υπόλοιποι που ενδεχομένως δεν έχετε ταξιδέψει εκεί μάθετε) πως αρκετές από αυτές αφορούν κακό επαρχιακό δίκτυο, με πολλές ανηφορικές ή τυφλές στροφές, διέλευση μέσα από χωριά αλλά και συναντήσεις με διάφορα είδη της ... εγχώριας πανίδας (από "δίποδα" με τρακτέρ έως καλπάζοντα τετράποδα :-) )
Το συμπέρασμά μου, μετά από όσα χρόνια έχω τη μηχανή, είναι ότι ναι μεν είναι πιο ενεργοβόρα σε σύγκριση με τους νεότερους κινητήρες (πράγμα φυσικό και επακόλουθο) αλλά εάν δεν "χουφτώνεις" το γκάζι μια χαρά κατανάλωση μπορείς να πετύχεις ακόμα και φορτωμένος.
Δεν ξέρω αν έχει κάποιο νόημα αλλά στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον (και εφόσον όλα δουλεύουν κανονικά) έχω παρατηρήσει τα εξής:
με 6η ταχύτητα και με 3800 στροφές έχω 100km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4000 στροφές έχω 110km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4300 στροφές έχω 120km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4500 στροφές έχω 130km/hr
Για να επανέλθω στη χθεσινή μου ανάρτηση, καταθέτω τις καταναλώσεις ανά διαδρομή. Όλες οι διαδρομές, πλην όσων αναφέρεται διαφορετικά, έγιναν από επαρχιακό δίκτυο και αποφυγή αυτοκινητοδρόμων κατά το δυνατό και με ανώτερη ωριαία ταχύτητα τα 110 - 120km/hr (γιατί η ουσία του ταξιδιού είναι το ταξίδι καθεαυτό και όχι ο προορισμός).
Επαναλαμβάνω πως το φορτίο της μηχανής ήταν δύο άτομα (~150kg με τον εξοπλισμό τους) και τριβάλιτσο υφασμάτινο (~ 20kg) συν ο φωτογραφικός εξοπλισμός στο tank bag και τρίποδο (~8kg). Συνολικά περίπου 180kg επιπλέον βάρος.

Τρίπολη - Αντίριο (από Ε.Ο.) 212.1km / 7.21 lit (με πολύ κόντρα άνεμο)
Αντίριο - Ιωάννινα - Πάπιγκο - Οβίρες Ρογκοβού - πηγές Βοϊδομάτη - Ιωάννινα - Σκάλα Βραδέτου - Κήποι (στάσεις στα γεφύρια) 224.4km / 8.16 lit
Ιωάννινα - Μέτσοβο - Γρεβενά (μέσω Ε.Ο.) - Κοζάνη 233.7km / 7.89 lit
Κοζάνη - Κρόκος - Έδεσσα 314.1km / 6.25 lit
Έδεσσα - Θεσσαλονίκη - λίμνη Κερκίνη - οχυρά Ρούπελ - Σέρρες  283.4km / 7.22 lit
Σέρρες - Δράμα - Σταυρούπολη - Ξάνθη 242.2km / 7.63 lit
Ξάνθη - Κομοτηνή - Πομακοχώρια - Ορεστιάδα - Καστανιές - Ορμένιο - Διδυμότειχο - Σουφλί 304km / 5.88 lit
Σουφλί - Αλεξανδρούπολη - Καβάλα 296.7km / 6.11 lit
Καβάλα - Αμφίπολη - Ασπροβάλτα - λίμνη Βόλβη - Βεργίνα  270.7km / 6.16 lit
Βεργίνα - Κατερίνη - Καρδίτσα - Λαμία 305.3km / 6.15 lit
Λαμία - Θερμοπύλες - Χαιρώνεια - Θήβα - Μάνδρα - Ισθμός Κορίνθου (από Ε.Ο.) (επίσης με εξαιρετικά δυνατό πλάγιο άνεμο σε σημείο που ένοιωθα...Κακλαμανάκης!!!) 252.3km / 5.88 lit

Όσοι ξέρουν τις διαδρομές γνωρίζουν (αλλά και οι υπόλοιποι που ενδεχομένως δεν έχετε ταξιδέψει εκεί μάθετε) πως αρκετές από αυτές αφορούν κακό επαρχιακό δίκτυο, με πολλές ανηφορικές ή τυφλές στροφές, διέλευση μέσα από χωριά αλλά και συναντήσεις με διάφορα είδη της ... εγχώριας πανίδας (από "δίποδα" με τρακτέρ έως καλπάζοντα τετράποδα :-) )
Το συμπέρασμά μου, μετά από όσα χρόνια έχω τη μηχανή, είναι ότι ναι μεν είναι πιο ενεργοβόρα σε σύγκριση με τους νεότερους κινητήρες (πράγμα φυσικό και επακόλουθο) αλλά εάν δεν "χουφτώνεις" το γκάζι μια χαρά κατανάλωση μπορείς να πετύχεις ακόμα και φορτωμένος.
Δεν ξέρω αν έχει κάποιο νόημα αλλά στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον (και εφόσον όλα δουλεύουν κανονικά) έχω παρατηρήσει τα εξής:
με 6η ταχύτητα και με 3800 στροφές έχω 100km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4000 στροφές έχω 110km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4300 στροφές έχω 120km/hr
με 6η ταχύτητα και με 4500 στροφές έχω 130km/hr
Δηλαδή βλέπεις μέσο όρο 3-3.5 λίτρα στα 100 χλμ?
Μήπως είναι πολύ λίγα?
Είσαι σίγουρος?
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: dimitris xania στις Οκτώβριος 06, 2024, 07:14:34 μμ
Λίγα έβαλες ..ανώτερο 8,6 και λιγότερο 5,8 δεν είναι 3,5...περίπου στα 7 κάτι ειναι
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: John Pit στις Οκτώβριος 06, 2024, 07:24:58 μμ
Τα 5lt/100 πορεία και τα 7lt/100 θα ήταν ιδανικό νούμερο και εφικτό νομίζω. Πάντως στο κάρο μου(alfa romeo 147 ti 2000cc)εχω δει 4,6/100 πορεία την ώρα που πολλοί δεν έχουν δει κάτω από 7/100.Με ταχύτητα οριακά πάνω από 100.Με αυτό θέλω να πω ότι πολύ μεγάλο ρόλο στις καταναλώσεις παίζει ο τρόπος οδήγησης,η αλλαγή ταχυτήτων την κατάλληλη στιγμή, το γραναζωμα η ποιότητα του οδοστρώματος και άλλοι τέτοιοι παράγοντες.
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Cris στις Οκτώβριος 06, 2024, 07:44:47 μμ
Λίγα έβαλες ..ανώτερο 8,6 και λιγότερο 5,8 δεν είναι 3,5...περίπου στα 7 κάτι ειναι
Μάλλον δεν εννοεί, σύνολο χλμ και σύνολο λίτρων, γιατί προς στιγμή έτσι κατάλαβα, αλλά σίγουρα δεν είναι έτσι..
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: jojo72 στις Οκτώβριος 06, 2024, 11:10:33 μμ
Λίγα έβαλες ..ανώτερο 8,6 και λιγότερο 5,8 δεν είναι 3,5...περίπου στα 7 κάτι ειναι
Μάλλον δεν εννοεί, σύνολο χλμ και σύνολο λίτρων, γιατί προς στιγμή έτσι κατάλαβα, αλλά σίγουρα δεν είναι έτσι..

Είναι απλό Χρήστο. Η πρώτη τιμή είναι το σύνολο των διανυθέντων χιλιομέτρων που είχα κάνει όταν γέμισα και η δεύτερη ο μέσος όρος ανά 100χλμ (τα λίτρα που έβαλα / τα χλμ που διάνυσα π.χ 18,78lit/305.3km =6.15lit/100km).

Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Cris στις Οκτώβριος 07, 2024, 01:11:45 μμ
Μια χαρά κατανάλωση, είναι και φορτωμένο.. .
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: iraklis στις Οκτώβριος 08, 2024, 03:22:02 μμ
Ο Χρήστος που δεν μιλάει όταν τον πιάσει το αργά βαδίζω =ζωή κερδίζω, έχει κάψει 1 λίτρο λιγότερο, πραγματική κατανάλωση μετρημένη στην τρόμπα. Και με μένα να τον χώνω μπας και φτάσουμε ,πριν αλλάξει ο χρόνος !!!
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Cris στις Οκτώβριος 08, 2024, 04:06:02 μμ
Ο Χρήστος που δεν μιλάει όταν τον πιάσει το αργά βαδίζω =ζωή κερδίζω, έχει κάψει 1 λίτρο λιγότερο, πραγματική κατανάλωση μετρημένη στην τρόμπα. Και με μένα να τον χώνω μπας και φτάσουμε ,πριν αλλάξει ο χρόνος !!!
Αργά βαδίζω - ζωή κερδίζω, αλλά όλο μπροστά είμαι, αλλά από κρυάδες άλλο τίποτα..
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: iraklis στις Οκτώβριος 08, 2024, 06:41:40 μμ
Συνεχίζω λοιπόν, λέγοντας ότι στην κατανάλωση παίζει σημαντικό ρόλο και ο αναβάτης. Όταν ο Χρήστος έκαψε 5,1 l/100 km, εγώ έκαψα 5,5 l και το varadero του Δημήτρη λίγο περισσότερο. Η μεγαλύτερη κατανάλωση σε εμένα ήταν με το μαμά κινητήρα 11,8 l/100 δικαβαλο με 180/200 συνεχώς . Σαν υπερκιβυσμενο με 12,8 συμπίεση (σημαντικό), έχω δει 5,3 λ στην εθνική με το Moto Gucci 850του φίλου μου να καταναλώνει σταθερά 15 έως και 20% λιγότερο παντού,σε εθνική και ορεινό στροφιλικι.Και συγκριτικά το BMW R 1200 GS ADVENTURE 2007, του φίλου μου καιει πάντα 10% λιγότερο από εμένα
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Cris στις Οκτώβριος 08, 2024, 07:35:04 μμ
Πολύ σωστά, εν συντομία το Capo έχει μια χαρά κατανάλωση, ακόμα και με πιο σύγχρονα (υποτίθεται)
μηχανάκια.. 😍😍
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Nikos B στις Οκτώβριος 09, 2024, 12:07:24 μμ
Σε πρόσφατο ταξίδι προς πέρασμα Μπάρου και εν συνεχεία Ορεινή Ναυπακτία (άρα πολύ στροφιλίκι, ορεινές διαδρομές αλλά και Εθνική οδό) διανύσαμε συνολικά λίγο πάνω απο 1.000χλμ.  Δικάβαλοι και οι δύο, ο φίλος με ΚΤΜ 1050 έβαζε €17, εγώ €20.  Εβαζε €25, έβαζα €30... κάθε φορά ήμουν παραπάνω με το Capo (γύρω στο 20%).  Τα γέλια και τη καζούρα στο βενζινάδικο δε φαντάζεστε!! Τέλος πάντων - χρωστάω επίσκεψη στο Bill να δει αν έχω κάποιο θέμα με το πρόγραμμα γιατί το βρήκα έτοιμο όταν το πήρα το μηχανάκι....

Σε κάθε περίπτωση, στα 1000 χλμ με τις καταναλώσεις που λέτε 6,5λ - 7λ/100χλμ αυτό μεταφράζεται σε μια διαφορά γύρω στα 11-12 λίτρα... δηλαδή ούτε μισό ντεπόζιτο!! Εντάξει, δε θα πεθάνω... Το Capo μου το γουστάρω περισσότερο απο το 1050 (οπτικά!)
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: John Pit στις Οκτώβριος 09, 2024, 09:19:23 μμ
Το κορίτσι ήρθε! Εννοείται βγήκε καρέκλα στην βεράντα και χαλβαδιαζω όπως κοιτούσα το πρώτο μου παπί
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: dimitris xania στις Οκτώβριος 09, 2024, 10:07:54 μμ
Δεν είχε τσι μαμά χούφτες ;;; έτσι νωμιζω είδα σε μια φωτογραφία
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: John Pit στις Οκτώβριος 09, 2024, 10:14:10 μμ
Δεν είχε τσι μαμά χούφτες ;;; έτσι νωμιζω είδα σε μια φωτογραφία
Εχει πιο στενές. Μου έστειλε και τις μαμά βέβαια
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Nikos B στις Οκτώβριος 09, 2024, 10:31:37 μμ
Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος εκτός και όταν πλαγιάζεις
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: dionisis astakos στις Οκτώβριος 10, 2024, 10:18:10 πμ
Καλόταξιδο άντε κανόνισε για την χειμερινή νά τό δούμε και από κοντά  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Agisilaos στις Οκτώβριος 10, 2024, 10:58:28 πμ
Είσαι ωραίος καλοτάξιδη η ναυαρχίδα,
 :kalo:
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: lospsi στις Οκτώβριος 10, 2024, 11:34:13 πμ
Καλοτάξιδο!
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: Aranu στις Οκτώβριος 11, 2024, 05:17:29 μμ
Καλοτάξιδο το εργαλείο!! Καλές βόλτες!
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: unocapo στις Οκτώβριος 17, 2024, 12:04:45 μμ
Για τα νούμερα κατανάλωσης που παρατέθηκαν πιο πάνω, έχω κι εγώ ένα σχόλιο.
Μετά απο 2 Caponord που πέρασαν απο τα χέρια μου και πλήθος δοκιμών, θα πω πως ένα Caponord με περασμένο το πρόγραμμα πάνω και σωστή καυσανάλυση, μπορεί να πιάσει άνετα τα 4-4,2 λίτρα /100 χλμ αν δεν το πίνεις.
Δηλαδή σε ταξιδιωτικές ταχύτητες μέχρι 110-120 χλμ/ώρα και όχι απότομα ανοίγματα. Ρυθμός πολύ πολύ χαλαρής εκδρομής με ροή στην κίνηση.

Τώρα για περιπτώσεις που στεγνώνουν κάποιοι πολύ το πρόγραμμα για να πάρουν τέτοιες καταναλώσεις πηγαίνοντας με 160-180χλμ...έχω δει να παίρνουν και τον κινητήρα στο χέρι. Ειδικά στους πρώτους χάρτες που δεν ήταν ραφιναρισμένο το πρόγραμμα.

Αρα το Caponord μπορεί να γίνει και μια οικονομική μηχανή δεδομένου πως ένα Κινεζο400άρι (ξέρετε ποια λέω) με τελική 145-155χλμ/ώρα και ταχύτητα ταξιδιού γύρω στα 120 χλμ/ώρα τρώει πάνω-κάτω 3,5-4 λίτρα /100 χλμ

Θα πει κάποιος: Να έχεις Caponord και να το πηγαίνεις 120 χλμ το πολύ για οικονομία;
Δεν λέω ότι πρέπει να το κάνει κάποιος. Λέω όμως πως μπορεί. ;)
Τίτλος: Απ: Πληροφορίες για Caponord.
Αποστολή από: John Pit στις Νοέμβριος 17, 2024, 07:32:06 μμ
Επανέρχομαι στο θέμα κατανάλωση μιας και σήμερα το μηχανάκι φορτώθηκε στην οδική μετά από πλύσιμο. Προφανώς πολαπλασιαστες. Για την ιστορία. Με την παραλαβή της παρατήρησα τραχιά λειτουργία, όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά ήταν τραχιά. Το απέδωσα στην ζέστη μιας και οι θερμοκρασίες τότε ήταν υψηλές στην Λάρισα. Εν συνεχεία λόγω φόρτου εργασίας δεν κατάφερα να κάνω πορεία για να δω την κατανάλωση πάρα μόνο μια κοντινή εκδρομή 120 χλμ. Με αυτά συν άλλα 100 χλμ πόλης φουλαρα 16 λίτρα. Προχθές μετά την βροχή δύο ημερών την έβαλα μπροστά. Πήρε με δυσκολία και δούλευε τρικυλινδρα. Κάπου κάπου έδινε ρεύμα και άρπαζε. Σήμερα την έβαλα μπροστά, πήρε αμέσως και δούλευε μια χαρά, καλύτερα από όταν την πήρα (δηλαδή στρωτά και όχι τραχιά)όμως παρατήρησα μια αδυναμία σαν να λείπουνε άλογα(βέβαια μπορεί απλά να ήταν η ιδέα μου γιατί ήμουν δικαβαλος και ίσως το βάρος να με ξεγελουσε). Ο μ@λακας είπα να πιέσω την τύχη μου και την πήγα για πλύσιμο. Μετά από φύσημα καλό πήρε αμέσως πάλι με τραχιά λειτουργία. Την έσβησα, έκανα τσιγάρο και όταν την ξαναέβαλα πήρε δύσκολα και έδωσα στροφές για να μην σβήσει ώσπου είδα καπνό από μπροστά. Εννοείται την έσβησα και κάλεσα οδική. Και ερχόμαστε στην ερώτηση. Θεωρώ δεδομένο ότι κάηκαν οι μπροστινοι πολαπλασιαστες. Δεν γνωρίζω εάν ο προηγούμενος τους έχει αλλαγμένους αλλά ήταν κάτι που θα άλλαζα ούτως ή άλλως. Θεωρείτε ότι έκανα και κάποια άλλη ζημία βάζοντας το μπρος? Να συμπληρώσω επίσης ότι μετά δεν έπαιρνε καν μπροστά και το efi ήταν αναμενο. Θα μπορούσε να βραχυκύκλωσαν και τα μπουζί? Επίσης η κατανάλωση σε συνδυασμό με την έντονη μυρωδιά ακαυτης από την εξάτμιση θα μας έλεγε ότι ήταν ήδη "αρπαγμενος" ο πολαπλασιαστης και απλά τον αποτελειωσα?  :(