APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΚΩΣΤΑΣ ΜΟΥΡΤΙΚΑΣ στις Σεπτέμβριος 20, 2006, 08:38:40 μμ
-
HELP!!!!!!!. Μεγαλο πποβλημα με πολλαπλασιαστες σε caponord. Εχω αλλαξει ηδη ενα(1) και μου εκαψε αλλους δυο(2) και το μεγαλητερο προβλημα ειναι οτι αφενος κανουν 97 ευρω ο ενας(1) αφετερου δεν υπαρχουν διαθεσιμοι. Περιμενω τρεις(3) μηνεσ τωρα και τιποτα ακομα. Αν ξερει κανεις τιποτα ας ενημερωσει
-
Φίλε μου, και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα, αλλά έγινε μία φορά μόνο στα 30.000 χιλιόμετρα και η μηχανή δεν είχε πρόβλημα, απλά έσβυνε στο ρελαντί μόλις πήγαινα να βάλω ταχύτητα, κάτι που το είχα συνηθίσει και ανέβαζα λίγο τις στροφές πριν βάλω ταχύτητα. Πάντως στην Αθήνα και στο συνεργείο Scoot που πήγα δεν είχα πρόβλημα με το ανταλλακτικό το οποίο ήταν άμεσα διαθέσιμο. Επίσης άλλαξα αργότερα και ανορθωτή και ταχυσυνδέσμους στο ρεζερβουάρ γιατί 3 φορές και μετά από service είχα διαρροή καυσίμου.
Εύχομαι καλή τύχη.
-
σου στελνω με πμ το τηλ για να σου πω τον λογο που καιγοντε αλλα κ ισως κ να εχω κ πολλαπλασιαστες
-
Ε...Ο ''ΑΠΟ -ΜΗΧΑΝΗΣ- ΘΕΟΣ'' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
-
bill wrote:
σου στελνω με πμ το τηλ για να σου πω τον λογο που καιγοντε αλλα κ ισως κ να εχω κ πολλαπλασιαστες
Των φρονιμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρευουν...λεει η παροιμια...Ετσι...πριν καουν αλλαξεεεεεεεε τους....και ο Bill κατι ξερει... :-)
-
Έχουμε πολλά θέματα για πολλαπλασιαστές διάσπαρτα και με διάφορους τίτλους ,
αλλά κανένα γενικό με τίτλο σαν αυτό που ξέθαψα :thnk:
anyway ,
το ξεθάβω απλά για να γράψω 2 πληροφορίες που βρήκα από το af1
ώστε να υπάρχουν και εδώ αν και εφόσον τις αναζητήσει κανείς .
Εναλλακτικοί πολλαπλασιαστές με ψιλομετατροπές που μπαίνουν σε caponord 1000 :
- CITROEN C5 3.0 V6 DELPHI Car Replacement Ignition Coil
- New NGK Ignition Coil For CITROEN C6 3.0 2006-10
αναζητήστε τους στο ebay με τις παραπάνω περιγραφές και θα τους βρείτε ;)
-
Νομίζω το έχω βάλει στον κατάλογο με τα ΟΕΜ και εναλλακτικα ανταλλακτικά.
-
BERU: ZS 052 (0 040 100 052) = 30 ευρώ.
BOSCH : 0 986 221 045-825 = 35 ευρώ.
Η μαμά?? 108 ευρώ. Να πάνε να γ@....... :psdof: :D :D :D
-
Χαιρετω την παρεα, ειχα το ιδιο θεμα το καλοκαιρι οπου μου εκαψε και τους δυο μπροστινους,και τους πληρωσα 200€ . Αν καποιος εχει βαλει τους Beru η τους Bosh η καποιους αλλους και δεν εχει προβλημα μετα απο καποια χλμ σιγουρα ας μαςτο πει για να μην πληρωνουμε τριπλασια τετοιες εποχες,και τελικα ποιο ειναι το προβλημα και τους καιει αν και εχω ακουση πολλα δεν εχω καταλαβη.
-
Και οι τέσσερις είναι αυτοκινήτου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα.
-
Δεν υπάρχει κάποια εξήγηση ,
απλά καίγονται !!
Εμένα δεν έχει καεί ποτέ και στα 2 capo που είχα ,
άλλοι έχουν αλλάξει από 2 φορές ο καθένας .
Ρώτα και τους κατόχους αυτοκινήτων
του ομίλου VW να σου πουν το καημό τους :P
-
Καλησπέρα παιδιά! Όσο αναφορά τους πολλαπλασιαστες σκέφτηκα ότι εάν τους σφραγίσεις με μια καλή φλατζόκολλα ούτως ώστε να μην περνάει το νερό από πουθενά δεν θα λυθεί το πρόβλημα με το βραχυκύκλωμα ( χωρίς να γίνει μεταφορά των μπροστινών κάτω από τη σέλα)
-
Καλησπέρα παιδιά! Όσο αναφορά τους πολλαπλασιαστες σκέφτηκα ότι εάν τους σφραγίσεις με μια καλή φλατζόκολλα ούτως ώστε να μην περνάει το νερό από πουθενά δεν θα λυθεί το πρόβλημα με το βραχυκύκλωμα ( χωρίς να γίνει μεταφορά των μπροστινών κάτω από τη σέλα)
Ωχ, ωχ, ωχ, τι μας θυμισες τωρα ..... :hammer :h22: :P
Παντως πιστευω οτι δεν φταιει μονο η υγρασια, απλα καιγονται γιατι ειναι μπ@@ρδελα :ohyes: εχουν καει και χωρις να παει νερο
-
:cry: :cry: :cry: :cry:
-
Παιδιά για σας!!!!!έχω κα κάνει μια πατέντα στο capo....εδώ και 2 χρονια και δεν έχω κανένα από λιτός πρόβλημα! !!!το πήγε το στο τέρμα το εργαλείο και κάνω και ταξίδια! !!!!έχω βάλει πολλαπλασιαστες από cbr 1000 kai ktm 990 advice. ...και είναι δύναμη. ....τέλος με αυτό το πράγμα! !!!έχω βγάλει και το μπουζοκαλοδιο και είναι απευιός επάνω στους κηλιδρους!!!!!!!!!! :bye:
-
Παιδιά για σας!!!!!έχω κα κάνει μια πατέντα στο capo....εδώ και 2 χρονια και δεν έχω κανένα από λιτός πρόβλημα! !!!το πήγε το στο τέρμα το εργαλείο και κάνω και ταξίδια! !!!!έχω βάλει πολλαπλασιαστες από cbr 1000 kai ktm 990 advice. ...και είναι δύναμη. ....τέλος με αυτό το πράγμα! !!!έχω βγάλει και το μπουζοκαλοδιο και είναι απευιός επάνω στους κηλιδρους!!!!!!!!!! :bye:
Αν θελεις δωσε περισσοτερες λεπτομερειες...ή ακομα καλυτερα και μερικες φωτο, να δουμε και εμεις την πατεντα που εκανες!!
Ετσι απλα που το περιγραφεις δεν βοηθαει και πολυ!!
:bye:
-
Δεν μπωρο να ανεβάσουν φοτο! !!!εάν μπεις στο αγγλικό site....το έχουν και φοτογραφεις! !!!!!βάλε στο google coil caponoRd και θα στο βγάλει! !!!τέλος τα προβλήματα! !!
-
Εάν μένεις αθηνα στηλε τηλ να βρεθούμε να το δεις
-
Το έχω κάνει και εγώ εδώ και μερικούς μήνες, με βοήθεια από εδώ http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?330563-Teaching-the-Capo-Japanese!-Kawasaki-Denso-coils (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?330563-Teaching-the-Capo-Japanese!-Kawasaki-Denso-coils)
Λεπτομέριες εδώ http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?330563-Teaching-the-Capo-Japanese!-Kawasaki-Denso-coils&p=4277241&viewfull=1#post4277241 (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?330563-Teaching-the-Capo-Japanese!-Kawasaki-Denso-coils&p=4277241&viewfull=1#post4277241)
Δεν έχω προλάβει ακόμα να το ανεβάσω και εδώ.
Μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα πρόβλημα, με εξαίρεση τις δυο πρώτες μέρες όπου το efi έδινε βλάβη και στους 4 πολλαπλασιαστές, και μετά τίποτα.
Είχα ταλαιπωρηθεί πολύ με τους πολλαπλασιαστές και από την πρώτη στιγμή που έβαλα τους denso, προβλήματα τέλος μέχρι και σήμερα, μετά από 5000 χλμ.
Στη διάθεση σας για περαιτέρω λεπτομεριες
-
Τιμη για τους πολλαπλασιαστες?εγω 80 εθρο μεταχειρισμενους