APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 30, 2008, 02:03:44 πμ
-
Να ρωτησω..??
υπάρχει περίπτωση να βάλουμε ''άλλη μάρκα'' τυπο κτλ πολλαπλασιαστη στο Caponord μπας και λόγω καλύτερης ποιότητας δεν καιγονται..??
λέω τωρα.... :thnk: :thnk:
-
Καθένας με τον πόνο του! :thnk:Βάλε απο VFR ραααααα και...καθάρισες! :tez: :P
-
Καθένας με τον πόνο του! :thnk:Βάλε απο VFR ραααααα και...καθάρισες! :tez: :P
Παρακαλούνται οι κατοχοι "μπλιαχ....honda" :a22 να μη σχολιάζουν. :tez:
(Στο είπα. Έχασες την....μαγεία του..."φτιάχτο μόνος σου! :ohyes: ) :h22:
Θέμη θα το ψάξουμε, εκτός αν ξέρει να πει κάποιος.
Πάντως αυτοί που είναι επάνω είναι sagem κι αυτός που άλλαξα δεν θυμάμαι τι μάρκα είναι θα κοιτάξω.
-
Τι είναι ο πολλαπλασιαστης? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Εχουν και τα TUONO 04 τετοιο??? :thnk: :thnk: :thnk:
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
-
"Γνήσιο" Renault δλδ Sagem με σφραγίδα Renault :tez:
-
Αυτός είναι που δίνει τώρα η Απριλια.
Αυτόν έβαλα.
-
Και εγώ διάβασα ότι παίρνεις τους πολλαπλασιαστές του Megane Renault και είναι ακριβώς οι ίδιοι και πληρώνεις για 4 όσο κάνει ο ένας.
-
Και εγώ διάβασα ότι παίρνεις τους πολλαπλασιαστές του Megane Renault και είναι ακριβώς οι ίδιοι και πληρώνεις για 4 όσο κάνει ο ένας.
Δηλαδή?
166 ευρώ ο ένας? :ohmy: :ohmy:
Η 42 κι οι τεσσερις? δε καταλαβα :thnk:
-
Και εγώ διάβασα ότι παίρνεις τους πολλαπλασιαστές του Megane Renault και είναι ακριβώς οι ίδιοι...
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, αλλά τα Megane προηγούμενης γενιάς έχουν μεγάλο πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές και όλοι τους αλλάζουν με διαφορετικής μάρκας, αλλιώς κάθε τρεις και λίγο έχουν τα ίδια!!
-
Και εγώ διάβασα ότι παίρνεις τους πολλαπλασιαστές του Megane Renault και είναι ακριβώς οι ίδιοι...
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, αλλά τα Megane προηγούμενης γενιάς έχουν μεγάλο πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές και όλοι τους αλλάζουν με διαφορετικής μάρκας, αλλιώς κάθε τρεις και λίγο έχουν τα ίδια!!
φοβερη σημείωσις... :kalo: :kalo: :kalo:
-
Και εγώ διάβασα ότι παίρνεις τους πολλαπλασιαστές του Megane Renault και είναι ακριβώς οι ίδιοι...
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, αλλά τα Megane προηγούμενης γενιάς έχουν μεγάλο πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές και όλοι τους αλλάζουν με διαφορετικής μάρκας, αλλιώς κάθε τρεις και λίγο έχουν τα ίδια!!
Τι δηλαδή?
Μάπα το καρπούζι?
Αρα έχουν 42 ευρώ κι οι τέσσερις ε?
Με το κιλό παει.
-
χμμμ.,.. Πολυ ενδιαφερον.. Για πειτε ρε παιδια ειναι διασταυρωμενο κατι τετοιο? Γιατι αν ειναι να τους παρουμε απο την ρενο.. Η μημπως να παρουμε αυτους που αλλαζουν τους μαμισιους στα megane???
:thnk: :thnk: :thnk:
-
ΤΕΛΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑς ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΓΚΑΝΕ η οχι και ποσο κοστιζουν γιατι πιστευω οτι ειναι πολυ σημαντικο το θεμα αυτο!!!!
-
οι πολλαπλασιαστες του capo-futura κ pegaso ie ειναι απο το εργοστασιο μαρκας sagem
μεχρι πριν 2 χρονια ειχε στα 100 περιπου ευρω ο ενας
τα 2 τελευταια εχει αλαξει προμηθευτη (μπορει να τελειωσε το στοκ η να εληξε το συμβολαιο με την sagem μιας κ σταματησε το capo απο την παραγωγη) κ τα παραγει η JCI με τιμη λιανικης στα 42 ευρω!!
η αιτια για να στραφουμε σε κατι αλλο ηταν το κοστος των 100 ευρω
η renault στα clio-megane-thalia κ αλλα μοντελα χρησιμοποιουσε sagem πολλαπλασιαστες.εκει το κοστος ηταν λιγο καλυτερο (λογω διαφορετικης πολιτικης της renault η διαφορετικης συμφωνιας της renault με την sagem).σαν υπερεαισθητοι που ηταν αυτοι οι πολλαπλασιαστες απο την υγρασια ειχε σαν αποτελεσμα να ''καιγοντε'' αμεσως μετα απο ενα απλο πλυσιμο κινητηρα.
την λυση ,λογω αυξημενης ζητησης,εδωσαν πολλα εργοστασια παρασκευης αταλακτικων.ενα απο αυτα ειναι κ η VALEO που παραγει το ιδιο ανταλακτικο με καλυτερη μονωση στην τιμη των 26 ευρω, εξ ου κ το οσο εχει ο ενας γνησιος εχουν οι 4 της renault.
βεβαια ο πολλαπλασιαστης του renault δεν ειναι fit & go θελει τροποποιησεις κ στην φισα τροφοδωσιας του αλλα κ στην εξοδο για το μπουζοκαλωδιο για να φορεθει στο capo.
οταν ειχαμε την υψηλη τιμη αξιζε ο κοπος, τωρα με τα 40 ευρω δεν μπαινεις καν στην διαδικασια.οποτε καιγεται ενας τον αλλαζεις κ τελειωνεις
σκεψη για να μπει καποιος αλλος ειναι απλα ανουσια γιατι η διεγερση του δεν ειναι συμβατικη οπως των περισοτερων μοτοσυκλετων ωστε να ταιριαξεις κατι κ δεν το ρισκαρεις γιατι ο επομενος κρικος στην ηλεκτρικη αλυσιδα ειναι η ECU με κοστος γυρω στο 1000 οποτε καθε δοκιμη αμφιβολου αξιοπιστιας μπορει να αποβει μοιραια για την ecu κ την τσεπη μας
-
Γνωρίζει ο Doctor !!!!!
ως συνηθως ...... :prm :prm :prm :prm
-
Ούφ! Επιτέλους. Είδαμε το φως το αληθινό. :h22: :bye:
-
σκεψη για να μπει καποιος αλλος ειναι απλα ανουσια γιατι η διεγερση του δεν ειναι συμβατικη οπως των περισοτερων μοτοσυκλετων ωστε να ταιριαξεις κατι κ δεν το ρισκαρεις γιατι ο επομενος κρικος στην ηλεκτρικη αλυσιδα ειναι η ECU με κοστος γυρω στο 1000 οποτε καθε δοκιμη αμφιβολου αξιοπιστιας μπορει να αποβει μοιραια για την ecu κ την τσεπη μας
ouφ... :pray: :pray: :bye:
-
μπραβο ρε doctor !!! αν και μακρια μας δινεις παντα λυσεις!! :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
:bye: :bye: :bye:
-
Εκπληκτικος! Επρεπε να ειχα παρει απριλια νωριτερα..
Παιδια πρεπει να βρουμε πατεντα να συνδεουμε το router με το axone κ να μας τα ρυθμιζει απο Κυπρο!! :tez:
Αντε να δουμε ποιος θα μου ρυθμισει τα καυσαερια..!