0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλο μου γειτονακι να που τα ξαναλεμε!εσενα σου εβγαλε προβλημα στα 9000 αν δε κανω λαθος.εγω τη να πω που μου εβγαλε προβλημα πολαπλασιαστη στα 3000 χ.λ.μ.τον παραγγειλα και τον περιμενω 3 εβδομαδες τωρα.λες και παραγγειλα πιστονια!βεβαια την μηχανη την κυκλοφορο κανονικα μιας και ο Βιλλ μου ειπε οτι δεν εχω προβλημα στο να την οδηγω.το μονο που κανει ειναι να βγαινει η ενδειξη EFI στην οθονη καποιες φορες οταν η μηχανη παει χαλαρα.υπομονη καποια .....μερα θα ερθει ο πολαπλασιαστης,δεν μπορει.!!
Λεωφ. Αμφιθέας εξουσιοδοτημένο συνεργείο Aprilia.
Αναφέρω τα παρακάτω για εμπλουτισμό των στατιστικών γύρο από τα είδη βλαβών στα μοτόρια μας. Το δικό μου capo έσβηνε κατά τη διάρκεια του πρωινού ζεστάματος όταν δούλευε στο ρελαντί αφού προηγουμένως μπέρδευε και αυξομείωνε τις στροφές (1250 -800-1000-700 -σβήσιμο), χωρίς να έχω ένδειξη EFI στα όργανα. Στην προσπάθειά που έκανα να το ξαναβάλω μπροστά δεν έπαιρνε παρά μόνο όταν περίμενα γύρο στα 20 δευτερόλεπτα, μετά κανένα πρόβλημα δούλευε κανονικά. Στα 9.880 χλμ που έχει διανύσει το μηχανάκι αυτό έχει συμβεί ευτυχώς μόνο 3 φορές. Στο σέρβις των 10.000 χλμ που έκανα στο εξουσιοδοτημένο, το ανέφερα και μετά από έλεγχο βρέθηκαν, όπως πολλοί θα καταλάβατε, καμμένοι δύο πολλαπλασιαστές οι οποίοι αντικαταστάθηκαν χωρίς κόστος λόγω εγγύησης. Θέλω και τη δική σας γνώμη γύρο από το θέμα, έχει συμβεί σε κάποιον από εσάς κάτι παρόμοιο και ειδικά χωρίς να έχει ένδειξη EFI ευχαριστώ εκ των προταίρω και sorry εάν σας κούρασα με την πολυλογία μου.
τον περασα σημερα αλλα διαφορα δεν ειχα δει.
Παράθεση από: April6226 στις Απρίλιος 04, 2008, 09:28:49 μμΛεωφ. Αμφιθέας εξουσιοδοτημένο συνεργείο Aprilia. Τον Αρμακόλα λες? πεστο δεν είναι μυστικό.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι