APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tgeros στις Σεπτέμβριος 19, 2007, 06:58:20 μμ
-
Πόσο εύκολα χαλάει ένας ρελες μίζας αν ξέρει κανείς να μου πει και αν η τιμή είναι καλή που πλήρωσα 56ε ε τι λέτε
-
Πόσο εύκολα χαλάει ένας ρελες μίζας αν ξέρει κανείς να μου πει και αν η τιμή είναι καλή που πλήρωσα 56ε ε τι λέτε
το μαμά χαλάει αρκετά εύκολα!
Η τιμή ενός λίγο μεγαλύτερου από το εργοστασιακό, της Bosch (και όχι κινέζικο) ανέρχεται στα 25ευρώ και ενός ακόμα μεγαλύτερου ανέρχεται στα 35ευρώ περίπου.
-
Την περασμένη Κυριακή κάηκε το ρελέ μίζας του Capo, λόγω του ότι το πίεσα αρκετά με ξεφώρτιστη μπαταρία.
Ο μάστορης (εξουσιδοτημένος) επιμένει όχι μαμίσιο και συγκεκριμένα από ΑFRICA TWEEN.
Είπε ότι η μόνη πατέντα είναι η αλλαγή στα φισάκια.
Εσείς τι λέτε,να κοιμάμαι ήσυχος..???
:thnk: :thnk: :thnk:
-
Την περασμένη Κυριακή κάηκε το ρελέ μίζας του Capo, λόγω του ότι το πίεσα αρκετά με ξεφώρτιστη μπαταρία.
Ο μάστορης (εξουσιδοτημένος) επιμένει όχι μαμίσιο και συγκεκριμένα από ΑFRICA TWEEN.
Είπε ότι η μόνη πατέντα είναι η αλλαγή στα φισάκια.
Εσείς τι λέτε,να κοιμάμαι ήσυχος..???
:thnk: :thnk: :thnk:
Ναι σύμφωνοι όχι μαμισιο αλλά και το ρελε της africa δεν φημίζεται για την πιστότητα του.
Βάλε ένα ρελε 50Α να είσαι ήσυχος.
-
Την περασμένη Κυριακή κάηκε το ρελέ μίζας του Capo, λόγω του ότι το πίεσα αρκετά με ξεφώρτιστη μπαταρία.
Ο μάστορης (εξουσιδοτημένος) επιμένει όχι μαμίσιο και συγκεκριμένα από ΑFRICA TWEEN.
Είπε ότι η μόνη πατέντα είναι η αλλαγή στα φισάκια.
Εσείς τι λέτε,να κοιμάμαι ήσυχος..???
:thnk: :thnk: :thnk:
Ναι σύμφωνοι όχι μαμισιο αλλά και το ρελε της africa δεν φημίζεται για την πιστότητα του.
Βάλε ένα ρελε 50Α να είσαι ήσυχος.
+10000 !!!
-
Για δώστε μου λίγο τα φώτα σας...
Είδα στο εγχειρίδιο συντήρησης ότι το ρελέ της μίζας είναι πίσω από το την μπαταρία, σωστά;
Τα ρελέ του εμπορίου που αναφέρετε χρειάζονται επεμβάσεις για να τοποθετηθούν ή είναι plug n' play;
Επίσης πείτε μου που μπορώ να τα προμηθευτώ ένα επώνυμο ρελέ 50Α;
Ευχαριστώ..
-
Για δώστε μου λίγο τα φώτα σας...
Είδα στο εγχειρίδιο συντήρησης ότι το ρελέ της μίζας είναι πίσω από το την μπαταρία, σωστά;
Τα ρελέ του εμπορίου που αναφέρετε χρειάζονται επεμβάσεις για να τοποθετηθούν ή είναι plug n' play;
Επίσης πείτε μου που μπορώ να τα προμηθευτώ ένα επώνυμο ρελέ 50Α;
Ευχαριστώ..
Στην Φραντζή λίγο πριν την Ηλία Ηλίου όπως ανεβαίνει έχει ένα γωνιακό μαγαζί.. δεν θυμάμαι το όνομά του τώρα. Εκεί θα βρείς :bye:
-
ΟΚ με βολεύει κιόλας εκεί...
Είναι μαγαζί γενικών ηλεκτρονικών ή ηλεκτρονικών αυτοκινήτων;
-
ΟΚ με βολεύει κιόλας εκεί...
Είναι μαγαζί γενικών ηλεκτρονικών ή ηλεκτρονικών αυτοκινήτων;
Αυτοκινήτων ;)
-
Είδα στο εγχειρίδιο συντήρησης ότι το ρελέ της μίζας είναι πίσω από το την μπαταρία, σωστά;
Τα ρελέ του εμπορίου που αναφέρετε χρειάζονται επεμβάσεις για να τοποθετηθούν ή είναι plug n' play;
:thnk: :blus: :bye:
-
Για δώστε μου λίγο τα φώτα σας...
Είδα στο εγχειρίδιο συντήρησης ότι το ρελέ της μίζας είναι πίσω από το την μπαταρία, σωστά;
Τα ρελέ του εμπορίου που αναφέρετε χρειάζονται επεμβάσεις για να τοποθετηθούν ή είναι plug n' play;
Επίσης πείτε μου που μπορώ να τα προμηθευτώ ένα επώνυμο ρελέ 50Α;
Ευχαριστώ..
Ρελε μίζας εδώ. :bye:
-
Powerphot.... :bye: :prm
-
Λοιπόν έχω στα χέρια ρελέ μίζας Monark 12v/70A και έχω βγάλει και τον μαμά.
Το θέμα είναι ότι έχω 4 κονέκτορες και δεν ξέρω πού πάει τι.
Το ρελέ έχει 2 πλατιούς με σήμανση 87/87α και 30, και 2 πιο στενούς 86 και 85.
Από τη μηχανή έχω 2 καλώδια τάσης (+, -) και 2 που είναι μάλλον ο διακόπτης.
Ξέρει κανείς σε ποιό συνδέω τι;
-
Λοιπόν έχω στα χέρια ρελέ μίζας Monark 12v/70A και έχω βγάλει και τον μαμά.
Το θέμα είναι ότι έχω 4 κονέκτορες και δεν ξέρω πού πάει τι.
Το ρελέ έχει 2 πλατιούς με σήμανση 87/87α και 30, και 2 πιο στενούς 86 και 85.
Από τη μηχανή έχω 2 καλώδια τάσης (+, -) και 2 που είναι μάλλον ο διακόπτης.
Ξέρει κανείς σε ποιό συνδέω τι;
Κανε πρώτα μια δοκιμή με πολύμετρο.
-
Δεν έχω να του δώσω 12v αλλά με μετρημένη την μπαταρία έχω δει ότι η μιζιές μου είναι πολύ άτονες σε σύγκριση με άλλα κάπο.
Θέλω να τη δοκιμάσω, και θα κρατηθεί η παλιά για εφεδρική..
Ξέρεις στο Monark ποιά είναι τα 12V και ποιά αυτά που πάνε στο μοτέρ;
To 85 και 86 είναι του πηνίου;
Αυτήν πήρα την 12βολτη πάνω πάνω:
http://www.monark.de/pdf/E6061-00.pdf
-
Relay Terminal Identification
* Terminals 86 and 85 are the primary half of the relay that utilizes an electromagnet to close (connect) the secondary electrical circuit inside the relay. This electromagnet is activated by a simple power (+) and ground (-) much like a light bulb circuit.
* Terminals 87 and 30 are the secondary half of the relay that is the "switch" the transfer's electrical current from one terminal to the other.
Άρα τα χοντρά καλώδια πάνε στο 85 και 86; :thnk:
-
Relay Terminal Identification
* Terminals 86 and 85 are the primary half of the relay that utilizes an electromagnet to close (connect) the secondary electrical circuit inside the relay. This electromagnet is activated by a simple power (+) and ground (-) much like a light bulb circuit.
* Terminals 87 and 30 are the secondary half of the relay that is the "switch" the transfer's electrical current from one terminal to the other.
Άρα τα χοντρά καλώδια πάνε στο 85 και 86; :thnk:
Τα 85 k 86 είναι αυτα που δίνουν ρευμα στο πηνίο του ρελέ.
Τα 87 κ 30 είναι ο διακόπτης που κλείνει το κύκλωμα και στελνει ρευμα στο μοτεράκι.
Γιαυτό σου είπα δοκίμασε το πρώτα με ενα πολυμετρο.
Δηλαδή ρίξε ρευμα στο 85 κ 86 και μετρα το 87 κ 30 να δεις οτι κλείνει κι ανοίγει το κύκλωμα.
Δεν χρειάζεται να ρίξεις 12V για να το τεσταρεις, απ ότι λέει στα χαρακτηριστικά του δουλεύει από 10.8V έως 15V.
-
Δεν χρειάζεται να ρίξεις 12V για να το τεσταρεις, απ ότι λέει στα χαρακτηριστικά του δουλεύει από 10.8V έως 15V.
Μπορείς να πάρεις και μια μπαταρία 12V (πλακέ) από ένα περίπτερο να το δοκιμάσεις... :bye:
-
Δεν χρειάζεται να ρίξεις 12V για να το τεσταρεις, απ ότι λέει στα χαρακτηριστικά του δουλεύει από 10.8V έως 15V.
Μπορείς να πάρεις και μια μπαταρία 12V (πλακέ) από ένα περίπτερο να το δοκιμάσεις... :bye:
Ποια είναι η πλακέ 12 βολτ? :thnk:
Μια πλακέ που ξέρω είναι 4,5 βολτ
(https://sslproxy.info/b2b.accupower.at/images/product_images/info_images/Duracell-Plus-4.5-Volt.jpg)
-
εννοει τις ορθογώνιες τις πιο μικρές... :bye:
-
εννοει τις ορθογώνιες τις πιο μικρές... :bye:
Ελπίζω να μην εννοείς αυτές.
(http://www.instructables.com/files/deriv/FTK/NY66/FJX8VMLA/FTKNY66FJX8VMLA.MEDIUM.jpg)
-
εννοει τις ορθογώνιες τις πιο μικρές... :bye:
Ελπίζω να μην εννοείς αυτές.
(http://www.instructables.com/files/deriv/FTK/NY66/FJX8VMLA/FTKNY66FJX8VMLA.MEDIUM.jpg)
α να γεια σου... :D
δεν ειχα ευκαιρες για φωτογραφια...
-
α να γεια σου... :D
δεν ειχα ευκαιρες για φωτογραφια...
Θα καταντήσει το ποστ μάθημα μπαταρίας.
Αυτές είναι 9Volt.
-
Μπήκε και έκανε τεράστια διαφορά.
Το κόκκινο χοντρό στο 30, το μαύρο χοντρό στο 87, και τα 2 από το φισάκι στο 85 και 86.
(http://i237.photobucket.com/albums/ff169/tserts/transalp_forum_3/DC090308001.jpg)
(http://i237.photobucket.com/albums/ff169/tserts/transalp_forum_3/DC090308002.jpg)
12 ευρώ έκανε το ρελέ από την Φραντζή... :ohyes:
-
Μπήκε και έκανε τεράστια διαφορά.
Το κόκκινο χοντρό στο 30, το μαύρο χοντρό στο 87, και τα 2 από το φισάκι στο 85 και 86.
12 ευρώ έκανε το ρελέ από την Φραντζή... :ohyes:
Με γεια.
Νομίζω ότι θες επειγόντως ένα πλυσιματάκι. :D
-
Σώπα μωρέ ποιός κοιτάει εκεί μέσα; Δεν νομίζω να είχε ξαναβγεί το πίσω καπάκι (το οποίο είναι πακέτο στο βάλε βγάλε)...
Εκεί στα ηλεκτρικά η μάκα της εθνικής κάνει καλό! :D
Απ έξω είναι μπιμπελό η Ιταλίς.