συγγνώμη ρε παιδια.. αλλά γιατι να ειναι πολλαπλασιαστης..?? το 1 και -1 ειναι αυξομειώσεις ρευματος... κοινως κατι με μπαταρια.. ή κακή εκκίνηση κτλ..
οι error codes για πολ/στες ειναι 31-32-33-34.. δε θυμαμαι επακριβώς παντως εχουν γραφτει στο ποστ που ειχε ανεβασει ο Powerpot...
τεσπα...ταπεινή μου άποψη... -
αλλά και παθών- για να μη νομίζεις οτι μιλάω εκ του ασφαλους...
1. αν εχει μανισιο ανορθωτη
ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ... δε μπορω να σου το πω πιο απλα.... φυσικά οχι με μανισιο... δες αυτον που εχουμε προσφορά στο site εδω (sx electronics) η εν πασει περιτώσει ο,τι άλλο θες... Σημείωσε σε παρακαλώ πως ακομα και αν δεν ειναι παιγμένος ο ανορθωτής αυτός οφείλεται για τετοια ''χαζα''...
2. αν η μπαταρία σου ειναι 4 ετών... εισαι μεταξύ της αλλαγης ή οχι... εξαρταται αν σου αντεξει κι αλλο ή οχι....
3. Ακόμα και αν η μπαταρία σου ειναι ο.κ. και τη φορτίσεις
ακομα και αν δεις οτι οι μετρήσεις του ανορθωτή σου ειναι ο.κ.
να ξερεις οτι ο ανορθωτής υπουλα και σιγάααα...σιγα....σου καταστρεφει την μπαταρία... λίγο λίγο και βλεπεις αυτες τις πτωσεις... ενδεχομένως αν βαλεις μπροστα 2-3 φορες μεσα 10 λεπτα μες στην πόλη να ζορίζεται και περισσότερο....
τα λεω τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία και χωρίς να με αφήσει ο ανορθωτής...
Τώρα... σενάριο Νο2....
να τα εχει φτύσει η μπαταρία.. πράγμα ευκολο να το διαπιστώσεις... αφου τη φορτίσεις....
στα 4 χρόνια όμως μπορεί να τα εχει παίζει και καμμια στήλη μέσα ή να εχει κανα ''βραχυκύκλωμα' και ενω σου δειχνει ο.κ. τα ρευματα το πρωι το μοτορι να ειναι ψόφιο...
επίσης...στην παρούσα θα δυσκολευτεις να βγάλεις κι ακρη δεδομενου οτι θα αναρωτιεσαι αν ειανι ο Ανορθωτής η ή μπαταρία... (σημειώση...: το axone και τα μαστορια και τα πολύμετρα θα δειχνουν σχεδον πάντα ο.κ. και εσυ θα μενεις μετην απορία...).οπότε..συνοψίζπυμε....
1. Αλλάξεις και τα δυο...Ανορθωτη + μπαταρία και ξενοιάζεις.....ταυτόχρονα..(σε συνδυασμό δε με το ρελέ πυο αλλαξες θα παιρνει με τη μια το μοτορι..
)...
2. Εαν δε σου περισσευον άμεσα τα λεφτά... γνώμη μου : αλλάζεις πρώτα ανορθωτη... (το μονο σιγουρο ειπαμε αφου εχεις ακομα τον μανισιο) και ταυτόχρονα φορτίζεις και τη μπαταρία...
οπότε αν δεις μετα πτωση θα ξερεςι οτι είανι η μπαταρία σίγουρα... μπορεί να σου κρατησει 6μηνο...χρόνο... ίσως και αλλά 2 χρόνια..(πολύ αιδιόξο το 6 αλλά λεμε...) .πάντως όσο κρατήσει...
Υ.Γ.
τα ιδια συμπτώματα είχα...
τα μαστορια δε βγαζαν ακρη
τα αξονε τα ιδια...
ανορθωτης + μπαταρια καινουργια
εως οτου αλλαξα ανορθωτη και ησυχασα...
Υ.Γ.
εαν ειναι πολ/στης θα σου βγαλει τον κωδικο... υπάρχει περιπτωση όπως ειπε και ο Ευθυμης να εχει ραγισει και να μην το δειχνει -ακομα- στην οθόνη, αλλά θα το καταλάβεις γιατι δε θα αρπάζει ευκολα στα πολλά το μοτορι, θα κανεις διακοπε΄ς μπουκώματα, θα καιει το αγλεουρα....