0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος okomota

  • *
  • 25
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« - : Νοέμβριος 06, 2009, 09:43:12 μμ »
Γεια σας,

Ακούστε τι έχω πάθει. Πριν λίγο καιρό είχα πάει για service το μοτόρι και μετά από μία εβδομάδα άρχισε να μου κάνει κάτι περίεργα με τα ηλεκτρικά. Βάζω μπροστά δεν κρατάει το ρελαντί ψηλά και σβήνει, έτσι λοιπόν μαρσάρω λίγο με το γκάζι και μετά όλα καλά. Στο service άλλαξα ρελέ μίζας γιατί είχε κλ@σει. το πάω στον μάστορα πίσω το βάζει στο αξονιο και δεν βλέπει τίποτα.

Κάποια από τα συμπτώματα

*Κάποιες φορές μου βγάζει σφάλμα 1. Αν βάλω μπροστά πάλι το μοτόρι δεν μου το δείχνει ξανά το σφάλμα.

*Μία δυο φορές μου έχει δείξει ότι η μπαταρία είναι ψόφια (την μια το έσπρωξα για να πάρει) αλλά πάω την μπαταρία (4 ετών) για έλεγχο και μου την βγάζουν οκ.

*Ο μάστορας μου είπε στην δέυτερη επίσκεψη ότι ο ανορθωτής είναι οκ (μοντέλο 2005)

Τι μπορεί να είναι; Τι λέτε να κάνω εκτός από το να το πετάξω; :psdof:


 


Caponord 2005

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 06, 2009, 10:24:53 μμ »
To efi 1 που σου βγάζει σημαίνει ότι η μπαταρία σου θέλει αλλαγή.
Οσο για το άλλο πρόβλημα υποψιάζομαι ότι έχεις καμμένο κάποιο πολλαπλασιαστή.
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

Αποσυνδεδεμένος Ευθύμης

  • *******
  • 1310
  • Φύλο: Άντρας
  • Capoτε...
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 07, 2009, 12:27:06 πμ »
To efi 1 που σου βγάζει σημαίνει ότι η μπαταρία σου θέλει αλλαγή.
Οσο για το άλλο πρόβλημα υποψιάζομαι ότι έχεις καμμένο κάποιο πολλαπλασιαστή.

Ή θες και τα δυο μαζι...
Και μπαταρια και πολλαπλασιαστη...
ΕFI1 Ειναι προβλημα τροφοδοσιας ρευματος...Κοινως μπαταρια...
Αν αναβει μονο το efi μαλλον ειναι πολλαπλασιαστης...
Για να εισαι σιγουρος βαλε μια καινουργια μπαταρια και πηγαινε σ'ενα συνεργειο για να μετρησεις τους πολλαπλασιαστες,
μπορει το axone να μην "βλεπει" προβλημα αλλα καποιος πολλαπλασιαστης να ειναι ραγισμενος και να μην δουλευει σωστα...

    :bye: :bye: :bye:

...Καί επιστροφή στη φύση!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 07, 2009, 01:18:58 πμ »
συγγνώμη ρε παιδια.. αλλά γιατι να ειναι πολλαπλασιαστης..?? το 1 και -1 ειναι αυξομειώσεις ρευματος... κοινως κατι με μπαταρια.. ή κακή εκκίνηση κτλ..

οι error codes για πολ/στες ειναι 31-32-33-34.. δε θυμαμαι επακριβώς παντως εχουν γραφτει στο ποστ που ειχε ανεβασει ο Powerpot...


τεσπα...ταπεινή μου άποψη... -αλλά και παθών- για να μη νομίζεις οτι μιλάω εκ του ασφαλους...

1. αν εχει μανισιο ανορθωτη ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ... δε μπορω να σου το πω πιο απλα.... φυσικά οχι με μανισιο... δες αυτον που εχουμε προσφορά στο site εδω (sx electronics) η  εν πασει περιτώσει ο,τι άλλο θες... Σημείωσε σε παρακαλώ πως ακομα και αν δεν ειναι παιγμένος ο ανορθωτής αυτός οφείλεται για τετοια ''χαζα''...

2. αν η μπαταρία σου ειναι 4 ετών... εισαι μεταξύ της αλλαγης ή οχι... εξαρταται αν σου αντεξει κι αλλο ή οχι....

3. Ακόμα και αν η μπαταρία σου ειναι  ο.κ. και τη φορτίσεις
ακομα και αν δεις οτι οι μετρήσεις του ανορθωτή σου ειναι ο.κ.

να ξερεις οτι ο ανορθωτής υπουλα και σιγάααα...σιγα....σου καταστρεφει την μπαταρία... λίγο λίγο και βλεπεις αυτες τις πτωσεις... ενδεχομένως αν βαλεις μπροστα 2-3 φορες μεσα 10 λεπτα μες στην πόλη να ζορίζεται και περισσότερο....

τα λεω τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία και χωρίς να με αφήσει ο ανορθωτής...


Τώρα... σενάριο Νο2....
να τα εχει φτύσει η μπαταρία.. πράγμα ευκολο να το διαπιστώσεις... αφου τη φορτίσεις....
στα 4 χρόνια όμως μπορεί να τα εχει παίζει και καμμια στήλη μέσα ή να εχει κανα ''βραχυκύκλωμα' και ενω σου δειχνει ο.κ. τα ρευματα το πρωι το μοτορι να ειναι ψόφιο...

επίσης...στην παρούσα θα δυσκολευτεις να βγάλεις κι ακρη δεδομενου οτι θα αναρωτιεσαι αν ειανι ο Ανορθωτής η ή μπαταρία... (σημειώση...: το axone και τα μαστορια και τα πολύμετρα θα δειχνουν σχεδον πάντα ο.κ. και εσυ θα μενεις μετην απορία...).οπότε..συνοψίζπυμε....


1. Αλλάξεις και τα δυο...Ανορθωτη + μπαταρία και ξενοιάζεις.....ταυτόχρονα..(σε συνδυασμό δε με το ρελέ πυο αλλαξες θα παιρνει με τη μια το μοτορι.. :ohyes: :ohyes:)...

2. Εαν δε σου περισσευον άμεσα τα λεφτά... γνώμη μου : αλλάζεις πρώτα ανορθωτη... (το μονο σιγουρο ειπαμε αφου εχεις ακομα τον μανισιο) και ταυτόχρονα φορτίζεις και τη μπαταρία...

οπότε αν δεις μετα πτωση θα ξερεςι οτι είανι η μπαταρία σίγουρα... μπορεί να σου κρατησει 6μηνο...χρόνο... ίσως και αλλά 2 χρόνια..(πολύ αιδιόξο το 6 αλλά λεμε...) .πάντως όσο κρατήσει...  :bye: :bye:


Υ.Γ.
τα ιδια συμπτώματα είχα...
τα μαστορια δε βγαζαν ακρη
τα αξονε τα ιδια...
ανορθωτης + μπαταρια καινουργια
εως οτου αλλαξα ανορθωτη και ησυχασα...



Υ.Γ.
εαν ειναι πολ/στης θα σου βγαλει τον κωδικο... υπάρχει περιπτωση όπως ειπε και ο Ευθυμης να εχει ραγισει και να μην το δειχνει -ακομα- στην οθόνη, αλλά θα το καταλάβεις γιατι δε θα αρπάζει ευκολα στα πολλά το μοτορι, θα κανεις διακοπε΄ς μπουκώματα, θα καιει το αγλεουρα.... :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2009, 01:30:52 πμ από Themis »

*

Αποσυνδεδεμένος Jean

  • ***
  • 134
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 07, 2009, 10:37:23 πμ »
Συγνώμη για ποιό μηχανάκι μιλάμε? Γιατί στο falco πχ που έχω εγώ το σφάλμα +1, -1 έχει να κάνει με το πόσο ανοιχτές ή κλειστές είναι οι πεταλούδες σε σχέση με την θέση που θα έπρεπε να είναι! Επίσης το ρελαντί δεν έχει σχέση με την μπαταρία ούτε με το αν έχει χαλάσει ένας πολλαπλασιαστής! Εμένα μου κάηκε πολλαπλασιαστής και το μηχανάκι δούλευε κανονικά εκτός από κάτι σκασίματα στην εξάτμιση στο κλήσιμο του γκαζιού! Το βραχυκύκλωμα είναι πιθανή αιτία! Ξεκινάς από τα απλά και μετά προχωράς! Άλλαξε μπαταρία μιας και είναι η ώρα της έτσι και αλλιώς και ρύθμισε τις πεταλούδες σου!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 07, 2009, 11:20:04 πμ »
Συγνώμη για ποιό μηχανάκι μιλάμε?

καλή ερώτηση.. φίλε okomota... καλό θα ήταν να συμπλήρωνες και το προφίλ σου μιας και προσφερόμαστε τόσα ατομα να βοηθήσουμε..
Μιας και το ποστ εχει πέσει στην κατηγορία Caponord μιλαμε για -1 +1 κωδικούς σε capo... :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 07, 2009, 11:39:25 πμ »
Δεν είναι απαραίτητο να ανάβει κάποια ένδειξη όταν έχει καεί πολλαπλασιαστής.
Τα συμπτώματα αυτά που περιγράφεις είναι πιθανόν πολλαπλασιαστής η ανορθωτής.
Υπάρχει και μια άλλη πιθανότητα να έχει ξεκουμπώσει από τους κραδασμούς κάποιος
από τους πολλαπλασιαστές με το βάλε βγάλε τα καλώδια κάτω από την σέλα για τους δύο, η ακόμα
και με το βάλε βγάλε ντεπόζιτο για τους άλλους δύο.

Όλα αυτά πάντα με την προϋπόθεση ότι o μηχανικός ξέρει τι κάνει και ξέρει να διαβάζει σωστά το axone.

*

Αποσυνδεδεμένος okomota

  • *
  • 25
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 07, 2009, 12:52:10 μμ »
Έχω το Caponord μοντέλο του 2005 και το γράφω. Ευχαριστώ όλους τους φίλους για την βοήθεια και περιμένω και άλλες απόψεις.
Caponord 2005

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 07, 2009, 05:11:35 μμ »
περιμένω και άλλες απόψεις.

αμα ακούσεις κι αλλες απόψεις στο τέλος θα χαθείς και θα αλλάξεις μόνο ζαντολάστιχα...  :P :bye:
κατι από αυτά ειναι... ευκολα  :bye: :bye:

*

Jk21

Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 08, 2009, 12:24:17 πμ »
   Φίλε μου όπως σοφά είπε ο Θέμης (για πολλοστή φορά...!!!) ΑΝΟΡΘΩΤΗΣ...... Μην το πολύ ψάχνεις ... Όλα τα Capo το χουν αυτό το θέμα... Και το δικό μου αυτά έκανε + τα γονατίσματα στη μίζα + ότι όταν έπιαναν τα κρύα για να πάρει το πρωί έπρεπε να φωνάξω τον Γιούρι Γκέλερ " Capo πάρε Capo πάρε Capo πάρε Capo πάρε "...!!!! :tez: Μετράγαμε τα ρεύματα όλα καλά  :thnk:
Άλλαξα μπαταρία, ρελέ μίζας, ναι... καλά....  :cry:  Οπότε όταν το ανέλαβε ο Γιατρός άλλαξε χωρίς 2 κουβέντα ανορθωτή αλλά και μπαταρία (που την είχα γ@μήσει αν και μόνο 10 μήνες πάνω...) και  :D :D :D :D :D :D :D :D  Τέλος όλα... Παίρνει και στον Β. Πόλο με την μία, EFI δεν έχω ξαναδεί (φτου φτου σκόρδα και σκ@τ@ στο στόμα μου!!!!) και όλα μα όλα τέλεια.. :ohyes: 

 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 08, 2009, 12:26:50 πμ »
αλλαγη μπαταριας το συντομοτερο δυνατον και εισαι οκ !!!

μου εκανε ακριβως τα ιδια οταν ηταν η μηχανη 2 ετων. το οτι δεν κραταει ρελαντι οταν ζοριζετε να παρει μπροστα ειναι συμπτωμα πολυ γνωστο του καπονορντ.  :ohyes: :ohyes:
αλλαξε μπαταρια και θα εισαι οκ !

οταν ομως αλλαξεις μετρησε και τον ανορθωτη αν την φορτιζει σωστα για να εισαι ησυχος αν και απο οτι γραφεις τον εχεις τσεκαρει προσφατα. βεβαια αν προκειται για τον μαμα ανορθωτη καλα κρασια  :ohyes: :ohyes:  :( :( :( :( βαλε της sx electronics και καθαρισες.


 :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2009, 12:29:48 πμ από CAPORAID »

*

Αποσυνδεδεμένος Giovanni

  • ***
  • 89
  • Αντιδράσεις: +12
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 08, 2009, 02:23:39 πμ »
4 χρόνια και το σκέφτεσαι αν θα αλλάξεις τη μπαταρία??? στα πόσα θεωρείς ότι τα'βγαλε τα λεφτά της?  :thnk:
μπαταρία το πιθανότερο, άσχετα τι μετράει...άλλαξέ την ρημάδα όπως και να'χει είναι η πρώτη κίνηση που επιβάλλεται να κάνεις. Στη μικρή πιθανότητα να μη δεις γιατρειά, προχωράς να αλλάξεις και τον ανορθωτή. Εκεί δεν έχει πιθανότητες, problem solved  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2009, 02:28:08 πμ από Giovanni »

*

Αποσυνδεδεμένος okomota

  • *
  • 25
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 23, 2009, 07:22:11 μμ »
Λοιπόν. Άλλαξα μπαταριά και μέχρι στιγμή όλα πάνε καλά. Γ@μώ τον ''μάστορα'' που μέτρησε την μπαταρια και την έβγαλε κούκλα όπως μου είχε πει. Δεν πρέπει τελικά να εμπιστεύεσαι κανένα από τους δήθεν !!!  :psdof:

Ευχαριστώ τα παιδιά από το φόρουμ που βοήθησαν.  :kalo:
Caponord 2005

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 23, 2009, 07:57:04 μμ »
Λοιπόν. Άλλαξα μπαταριά και μέχρι στιγμή όλα πάνε καλά. Γ@μώ τον ''μάστορα'' που μέτρησε την μπαταρια και την έβγαλε κούκλα όπως μου είχε πει. Δεν πρέπει τελικά να εμπιστεύεσαι κανένα από τους δήθεν !!!  :psdof:

Ευχαριστώ τα παιδιά από το φόρουμ που βοήθησαν.  :kalo:

άντε πήγαινε καποια στιγμη και για ανορθωτη για να μην τα κακαρωσει και αυτη η μπαταρία...

υ.γ.
όπως σου ειπα κι εγω και αλλοι... τα μαστορια + τα πολυμετρα γραφουν ο.κ. αλλά......... :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Πρόβλημα για δυνατούς παίχτες
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 24, 2009, 01:33:35 πμ »
Αν θέλεις πες μας, εντελώς πληροφοριακά, τι μπαταρία έβαλες και πόσο?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης