0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

stako

Συμπτώματα: 35-40 βαθμοί θερμοκρασία αέρα, 60+ ασφάλτου, ταξίδι πολλές ώρες μέσα στην ζέστη, μετά από κανά 2ωρο αρχίζει και κάνει διακοπές στο άνοιγμα του γκαζιού. Δηλαδή ανοίγοντας γκάζι πέρα από κάποιο σημείο κόβει εντελώς λειτουργία ο κινητήρας. Αν το αφήνω λίγο ανοιχτό ή αν δεν το ανοίγω πολύ λειτουργεί κανονικά. Γεμίζουμε βενζίνη, τέρμα οι διακοπές. Ζεσταίνεται ξανά το σύστημα βενζίνης/τρόμπας (μιας και κολυμπάει μέσα στην βενζίνη η τρόμπα), ξανά διακοπές... Σταματάμε για καφέ, κρυώνουν λίγο όλα, όλα καλά. Μετά όταν ζεσταίνεται ξανά τα ίδια. Πήγαινα με 100χλμ στην ανηφόρα και 120 σε ευθεία...... Αν άνοιγα περισσότερο το γκάζι σαν να μπούκωνε λόγω έλλειψης βενζίνης, έκοβε εντελώς λειτουργία. Οπότε βάζω λίγη λίγη την βενζίνη στα βενζινάδικα ώστε να κρυώνει το σύστημα και όντως καταφέρνω να μην μείνω εντελώς. Πιάνει βράδυ, 27-28 βαθμοί από 35-40 πριν, Εθνική οδός τάπα (lol) 180χλμ για 2 ώρες και φτάνουμε σπιτάκι μας χωρίς άλλες διακοπές και χωρίς οδική.

Προφανώς η τρόμπα τα έχει παίξει και τώρα που ζεστάθηκε έδειξε το πρόβλημα. Πιστεύω 100% είναι η τρόμπα καθώς με το που κρύωνε η βενζίνη όλα ήταν οκ.

Παίζει να είναι απλά το φίλτρο και να την γλιτώσουμε έτσι?

Σας ρωτάω εδώ για μια πρώτη γνώμη καθώς υπάρχει γνώση εδώ μέσα περί Capo κτλ και μπορεί να έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον.

Αν δεν γίνει τίποτα με αλλαγή φίλτρου θα βγάλω την τρόμπα και θα την πάω να την καθαρίσουν/φτιάξουν. Παίζει τύπος που μου είπαν το κάνει σε γιαπωνέζικα και από την παρέα έχει γλιτώσει 500αρικα από κάμποσα παιδιά. Δεν βλέπω λόγο να μην μπορεί να το κάνει και στο Caponord που η τρόμπα του δεν είναι ένα σώμα όπως σε κάτι γιαπωνέζικα κτλ...

https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp;jsessionid=as1Cul85zqu6?Catalogo=%3D3941&Tavola=%3D33&_NomeImmagine=70783918.gif&_bikename=ETV%201000%20Capo%20Nord%202001-2003&_pagename=Fuel%20pump%20I



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 12, 2009, 03:09:19 μμ »
μάλιστα..  :( :thnk: κάτσε να πουν γνώμες και αλλοι..
ελπίζω να μην ειναι οντως σοβαρό,
αλλά..ετσι για να πω την ταπεινή μου άποψη, τσεκάρισε πρώτα οτι ΔΕΝ ευθυνονται τυχόν σωληνάκια κάτω απο ντεπόζιτο,τροφοδοσιας βενζινη κτλ...
ότι δεν εχουν κοπεί / σπασμένα / τσακισμένα / βουλωμένα... κτλ... :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 12, 2009, 03:49:11 μμ »
Δεν καταλαβα αυτό που λες "διακοπες".
Δηλ. εσβηνε? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Vasilis

  • ***
  • 165
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 12, 2009, 03:54:36 μμ »
Αν είναι τρόμπα βενζίνης, κάποιος την πουλάει εδώ.

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8728.msg357680#new

*

stako

Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 12, 2009, 04:45:13 μμ »
Themis: Θα τα τσεκάρω κι αυτά αν και δεν νομίζω γιατί είμαι από πολύ προσφατο μεγάλο service. Ίσως όμως να μην έκατσε κάτι καλά στο κλείσιμο, θα το δω...

Powerphot: Αν ήσουν από κοντά θα σου περιέγραφα καλύτερα, δεν έσβηνε να μην ακούγεται τίποτα, υποθέτω μπορείς να πεις ότι έκανε όπως αν σβήσεις τον διακόπτη σαν να σταματάνε να λειτουργούνε μέσα όλα αλλά λόγω ταχύτητας και επειδή η ρόδα συνεχίζει να πιάνει και να γυρίζει την αλυσίδα --> γρανάζια --> κινητήρα έκανε θόρυβο, αφού έκλεινα το γκάζι και έστελνε βενζίνη για καύση ξεκινούσε να λειτουργεί όπως όταν έχεις κλειστό γκάζι και συμπλεγμένο τον κινητήρα. Ήταν σαν να είχε όριο στο γκριπ του γκαζιού το οποίο αν το περνούσες σταματούσε να στέλνει βενζίνη και έτσι νέκρωνε ο κινητήρας... Μάλλον γιατί η τρόμπα δεν μπορούσε να στείλει την βενζίνη που χρειαζόταν και αντί να στείλει έστω λίγη δεν έστελνε τίποτα...

Ελπίζω να έγινα κατανοητός! :D

Vasilis: Αν φτάσει μέχρι εκεί θα μιλήσω με τον φίλο σίγουρα!

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 12, 2009, 04:57:05 μμ »
Ετσι που το περιγραφεις ακουγεται σαν να κοβοταν η τροφοδοσια ακαριαια
Αυτο ειναι αδυνατο σε μηχανακι ψεκαστο με την μπεκιερα υπο 2,5bar πιεση.

Μηπως ηταν απο αναφλεξη?
Η διακοπη ρευματος ειναι ακαριαια (οπως οταν παταμε το kill switch)

Αν ομως την ωρα που λειτουργει ο κινητηρας, τραβηξουμε την φισα της τρομπας, αυτος θα συνεχισει να δουλευει για μερικα δευτερολεπτα και κοβοντας στροφες γρηγορα και σταδιακα θα σβησει.

Καπως ετσι το καταλαβαινω.... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 12, 2009, 05:00:27 μμ »
Themis: Θα τα τσεκάρω κι αυτά αν και δεν νομίζω γιατί είμαι από πολύ προσφατο μεγάλο service. Ίσως όμως να μην έκατσε κάτι καλά στο κλείσιμο, θα το δω...

Powerphot: Αν ήσουν από κοντά θα σου περιέγραφα καλύτερα, δεν έσβηνε να μην ακούγεται τίποτα, υποθέτω μπορείς να πεις ότι έκανε όπως αν σβήσεις τον διακόπτη σαν να σταματάνε να λειτουργούνε μέσα όλα αλλά λόγω ταχύτητας και επειδή η ρόδα συνεχίζει να πιάνει και να γυρίζει την αλυσίδα --> γρανάζια --> κινητήρα έκανε θόρυβο, αφού έκλεινα το γκάζι και έστελνε βενζίνη για καύση ξεκινούσε να λειτουργεί όπως όταν έχεις κλειστό γκάζι και συμπλεγμένο τον κινητήρα. Ήταν σαν να είχε όριο στο γκριπ του γκαζιού το οποίο αν το περνούσες σταματούσε να στέλνει βενζίνη και έτσι νέκρωνε ο κινητήρας... Μάλλον γιατί η τρόμπα δεν μπορούσε να στείλει την βενζίνη που χρειαζόταν και αντί να στείλει έστω λίγη δεν έστελνε τίποτα...

Ελπίζω να έγινα κατανοητός! :D

Vasilis: Αν φτάσει μέχρι εκεί θα μιλήσω με τον φίλο σίγουρα!
1)Κάτω απο την σέλα έχει κάποια ρελέ.
Ένα από αυτά είναι υπεύθυνο για την αντλία βενζίνης.
Κανε έναν έλεγχο αν κάνουν καλή επαφή οι φίσες τους.
Έχει δύο μαύρους ίδιους είναι ένας από τους δυο.

2)Όταν σου κάνει την διακοπή έχεις κανονικά ρεύμα στο ταμπλό οκ?
Τσεκαρε και την βαλβίδα πλαϊνού σταντ. Πολύ συχνά τα παίζει αν πάρει νερό
το καλώδιο, και κάνει διακοπή σαν ανα σβήνει ο κινητηρας απο το kill.

Αυτά δεν έιναι υποθέσεις τα έχω περάσει.
Στο Νο 1 μάλιστα ξήλωσα κι άλλαξα αντλία κι έκανε τα ίδια ώσπου
ανακάλυψα ότι ήταν το ρελε. :psdof:

Σου ευχομαι να ειναι το ενα η το άλλο. :bye:

*

stako

Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 12, 2009, 05:07:07 μμ »
Ρεύματα ήταν το πρώτο που σκέφτηκα ότι μπορεί να παίζει. Αλλά τότε πως εξηγείται ότι μόλις έβαζα βενζίνη και κρύωνε το σύστημα αντλία/βενζίνη (μην ξεχνάμε ότι κολυμπάει) με το που έβγαινα από το βενζινάδικο είχα φουλ γκάζι?

Και επίσης το βράδυ όλα λειτουργούσαν κανονικά, πήγαινα με 180 περίπου και το καταλάβαινα ότι είχε γκάζι και για τελικές.

Α και τώρα μέχρι την δουλειά που είναι 15 λεπτά δρόμος, επίσης όλα δουλεύουν οκ.

Μόνο με την ζέστη και την ζεστή βενζίνη είχα πρόβλημα.....

Θα περάσω τώρα από τον μηχανικό να πάρω μια πρώτη γνώμη...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 12, 2009, 05:11:07 μμ »
Ρεύματα ήταν το πρώτο που σκέφτηκα ότι μπορεί να παίζει. Αλλά τότε πως εξηγείται ότι μόλις έβαζα βενζίνη και κρύωνε το σύστημα αντλία/βενζίνη (μην ξεχνάμε ότι κολυμπάει) με το που έβγαινα από το βενζινάδικο είχα φουλ γκάζι?

Και επίσης το βράδυ όλα λειτουργούσαν κανονικά, πήγαινα με 180 περίπου και το καταλάβαινα ότι είχε γκάζι και για τελικές.

Α και τώρα μέχρι την δουλειά που είναι 15 λεπτά δρόμος, επίσης όλα δουλεύουν οκ.

Μόνο με την ζέστη και την ζεστή βενζίνη είχα πρόβλημα.....

Θα περάσω τώρα από τον μηχανικό να πάρω μια πρώτη γνώμη...
Πες μας τι θα σου πει κι αν λύθει και με ποιο τρόπο. :bye:

*

capo594

Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 12, 2009, 08:55:23 μμ »
Πήγαινα με 100χλμ στην ανηφόρα και 120 σε ευθεία......

https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp;jsessionid=as1Cul85zqu6?Catalogo=%3D3941&Tavola=%3D33&_NomeImmagine=70783918.gif&_bikename=ETV%201000%20Capo%20Nord%202001-2003&_pagename=Fuel%20pump%20I

Mηπως πηγαινες με εναν κυλινδρο ποτε αλλαξες μπουζι τελευταια?????

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 12, 2009, 09:19:46 μμ »
πάντως σε εμένα που έκανε το ίδιο πράμα όταν το πήρα ήταν τα σωληνάκια που φεύγουν από την τρόμπα λάσκα..



Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

stako

Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 12, 2009, 09:53:19 μμ »
Ρεύματα ήταν το πρώτο που σκέφτηκα ότι μπορεί να παίζει. Αλλά τότε πως εξηγείται ότι μόλις έβαζα βενζίνη και κρύωνε το σύστημα αντλία/βενζίνη (μην ξεχνάμε ότι κολυμπάει) με το που έβγαινα από το βενζινάδικο είχα φουλ γκάζι?

Και επίσης το βράδυ όλα λειτουργούσαν κανονικά, πήγαινα με 180 περίπου και το καταλάβαινα ότι είχε γκάζι και για τελικές.

Α και τώρα μέχρι την δουλειά που είναι 15 λεπτά δρόμος, επίσης όλα δουλεύουν οκ.

Μόνο με την ζέστη και την ζεστή βενζίνη είχα πρόβλημα.....

Θα περάσω τώρα από τον μηχανικό να πάρω μια πρώτη γνώμη...
Πες μας τι θα σου πει κι αν λύθει και με ποιο τρόπο. :bye:

Τελικά πέρασα από τον μηχανικό, του εξήγησα τι έγινε, το μυαλό του πήγε επίσης σε θέματα του ψεκασμού/τροφοδοσίας, μου είπε να βγάλουμε τρόμπα κτλ, να αλλάξουμε φίλτρο και να ανοίξουμε την τρόμπα και να στείλουμε ότι χρειάζεται σε μπεκά να την καθαρίσει/φτιάξει. Από ότι μου είπε ο μπεκάς θέλει κανά 80άρι, 30 περίπου η τρόμπα, κανά 50άρι κι αυτός για την δουλειά κτλ... Ε θα χτυπήσω το 200άρι πάνω κάτω. Σημαντικά καλύτερα από τα 500+ της νέας τρόμπας αλλά όχι λίγα και πάλι.

Νομίζω θα δοκιμάσω να αλλάξω φίλτρο μόνος μου προς το παρόν, θα δω πως πάει και βλέπουμε. Αλλά, θεωρώ ότι σε μηχανάκι 5 ετών ΠΡΕΠΕΙ να γίνει μια τέτοια δουλειά, δλδ να συντηρηθεί η τρόμπα του. Οπότε θα το πάω έτσι κι αλλιώς να γίνει η δουλειά αλλά πιο μετά, προς το παρόν δεν έχω ταξίδι με το μηχανάκι και μέσα σε πόλη και σε κοντινές διαδρομές δεν μου κάνει τίποτα...

Πήγαινα με 100χλμ στην ανηφόρα και 120 σε ευθεία......

https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp;jsessionid=as1Cul85zqu6?Catalogo=%3D3941&Tavola=%3D33&_NomeImmagine=70783918.gif&_bikename=ETV%201000%20Capo%20Nord%202001-2003&_pagename=Fuel%20pump%20I

Mηπως πηγαινες με εναν κυλινδρο ποτε αλλαξες μπουζι τελευταια?????

Πριν 2500χλμ έγινε μεγάλο service και αλλάχτηκαν, το σκέφτηκα κι εγώ αλλά δεν νομίζω... Δεν άκουσα κανέναν περίεργο θόρυβο, ούτε ένιωσα κάτι παράξενο στην λειτουργία. Ο κινητήρας όταν δούλευε ακουγόταν μια χαρά.

Με ρώτησε και ο μάστορας για αυτό το θέμα πάντως αλλά δεν είναι αυτό. Μην ξεχνάμε ότι μόλις έμπαινε κρύα βενζίνη στο ρεζερβουάρ, με το που έβγαινα από το βενζινάδικο όλα ήταν οκ.

πάντως σε εμένα που έκανε το ίδιο πράμα όταν το πήρα ήταν τα σωληνάκια που φεύγουν από την τρόμπα λάσκα..



Στο έκανε συνέχεια? Ή μόνο όταν ήταν ζεστό το σύστημα βενζίνης/τρόμπας?

Θα το τσεκάρω 100% βέβαια...!

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 12, 2009, 09:56:33 μμ »

πάντως σε εμένα που έκανε το ίδιο πράμα όταν το πήρα ήταν τα σωληνάκια που φεύγουν από την τρόμπα λάσκα..



Στο έκανε συνέχεια? Ή μόνο όταν ήταν ζεστό το σύστημα βενζίνης/τρόμπας?

Θα το τσεκάρω 100% βέβαια...!

όταν ήταν ζεστό όλο το σύστημα..βόλτα π.χ

 :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

stako

Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 12, 2009, 10:00:40 μμ »

πάντως σε εμένα που έκανε το ίδιο πράμα όταν το πήρα ήταν τα σωληνάκια που φεύγουν από την τρόμπα λάσκα..



Στο έκανε συνέχεια? Ή μόνο όταν ήταν ζεστό το σύστημα βενζίνης/τρόμπας?

Θα το τσεκάρω 100% βέβαια...!

όταν ήταν ζεστό όλο το σύστημα..βόλτα π.χ

 :bye:

Περιττό να σου πω ότι ΜΑΚΑΡΙ να είναι μόνο αυτό!!!

Δεν ξέρω αν θα έχω χρόνο αυτό το ΣΚ αλλά μόλις το τσεκάρω θα ενημερώσω αμέσως εδώ!

Ευχαριστώ για το tip! :)

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα με τροφοδοσία, ίσως τρόμπα βενζίνης σε Caponord
« Απάντηση #14 - : Μάιος 29, 2010, 11:35:17 πμ »
Φίλε stako μήπως βρήκες τη λύση στο πρόβλημα σου να την πεις και σε μας γιατί μου παρουσίασε και μένα τα ίδια ακριβώς συμπτώματα
Εννοείται φυσικά ότι και οποιοσδήποτε άλλος έχει τη λύση είναι ευπρόσδεκτος
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης