0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Themis: Θα τα τσεκάρω κι αυτά αν και δεν νομίζω γιατί είμαι από πολύ προσφατο μεγάλο service. Ίσως όμως να μην έκατσε κάτι καλά στο κλείσιμο, θα το δω...Powerphot: Αν ήσουν από κοντά θα σου περιέγραφα καλύτερα, δεν έσβηνε να μην ακούγεται τίποτα, υποθέτω μπορείς να πεις ότι έκανε όπως αν σβήσεις τον διακόπτη σαν να σταματάνε να λειτουργούνε μέσα όλα αλλά λόγω ταχύτητας και επειδή η ρόδα συνεχίζει να πιάνει και να γυρίζει την αλυσίδα --> γρανάζια --> κινητήρα έκανε θόρυβο, αφού έκλεινα το γκάζι και έστελνε βενζίνη για καύση ξεκινούσε να λειτουργεί όπως όταν έχεις κλειστό γκάζι και συμπλεγμένο τον κινητήρα. Ήταν σαν να είχε όριο στο γκριπ του γκαζιού το οποίο αν το περνούσες σταματούσε να στέλνει βενζίνη και έτσι νέκρωνε ο κινητήρας... Μάλλον γιατί η τρόμπα δεν μπορούσε να στείλει την βενζίνη που χρειαζόταν και αντί να στείλει έστω λίγη δεν έστελνε τίποτα...Ελπίζω να έγινα κατανοητός! Vasilis: Αν φτάσει μέχρι εκεί θα μιλήσω με τον φίλο σίγουρα!
Ρεύματα ήταν το πρώτο που σκέφτηκα ότι μπορεί να παίζει. Αλλά τότε πως εξηγείται ότι μόλις έβαζα βενζίνη και κρύωνε το σύστημα αντλία/βενζίνη (μην ξεχνάμε ότι κολυμπάει) με το που έβγαινα από το βενζινάδικο είχα φουλ γκάζι?Και επίσης το βράδυ όλα λειτουργούσαν κανονικά, πήγαινα με 180 περίπου και το καταλάβαινα ότι είχε γκάζι και για τελικές.Α και τώρα μέχρι την δουλειά που είναι 15 λεπτά δρόμος, επίσης όλα δουλεύουν οκ.Μόνο με την ζέστη και την ζεστή βενζίνη είχα πρόβλημα.....Θα περάσω τώρα από τον μηχανικό να πάρω μια πρώτη γνώμη...
Πήγαινα με 100χλμ στην ανηφόρα και 120 σε ευθεία...... https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp;jsessionid=as1Cul85zqu6?Catalogo=%3D3941&Tavola=%3D33&_NomeImmagine=70783918.gif&_bikename=ETV%201000%20Capo%20Nord%202001-2003&_pagename=Fuel%20pump%20I
Παράθεση από: stako στις Ιούνιος 12, 2009, 05:07:07 μμΡεύματα ήταν το πρώτο που σκέφτηκα ότι μπορεί να παίζει. Αλλά τότε πως εξηγείται ότι μόλις έβαζα βενζίνη και κρύωνε το σύστημα αντλία/βενζίνη (μην ξεχνάμε ότι κολυμπάει) με το που έβγαινα από το βενζινάδικο είχα φουλ γκάζι?Και επίσης το βράδυ όλα λειτουργούσαν κανονικά, πήγαινα με 180 περίπου και το καταλάβαινα ότι είχε γκάζι και για τελικές.Α και τώρα μέχρι την δουλειά που είναι 15 λεπτά δρόμος, επίσης όλα δουλεύουν οκ.Μόνο με την ζέστη και την ζεστή βενζίνη είχα πρόβλημα.....Θα περάσω τώρα από τον μηχανικό να πάρω μια πρώτη γνώμη...Πες μας τι θα σου πει κι αν λύθει και με ποιο τρόπο.
Παράθεση από: stako στις Ιούνιος 12, 2009, 10:09:36 πμ Πήγαινα με 100χλμ στην ανηφόρα και 120 σε ευθεία...... https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp;jsessionid=as1Cul85zqu6?Catalogo=%3D3941&Tavola=%3D33&_NomeImmagine=70783918.gif&_bikename=ETV%201000%20Capo%20Nord%202001-2003&_pagename=Fuel%20pump%20IMηπως πηγαινες με εναν κυλινδρο ποτε αλλαξες μπουζι τελευταια?????
πάντως σε εμένα που έκανε το ίδιο πράμα όταν το πήρα ήταν τα σωληνάκια που φεύγουν από την τρόμπα λάσκα..
Παράθεση από: teo46 στις Ιούνιος 12, 2009, 09:19:46 μμπάντως σε εμένα που έκανε το ίδιο πράμα όταν το πήρα ήταν τα σωληνάκια που φεύγουν από την τρόμπα λάσκα..Στο έκανε συνέχεια? Ή μόνο όταν ήταν ζεστό το σύστημα βενζίνης/τρόμπας?Θα το τσεκάρω 100% βέβαια...!
Παράθεση από: stako στις Ιούνιος 12, 2009, 09:53:19 μμΠαράθεση από: teo46 στις Ιούνιος 12, 2009, 09:19:46 μμπάντως σε εμένα που έκανε το ίδιο πράμα όταν το πήρα ήταν τα σωληνάκια που φεύγουν από την τρόμπα λάσκα..Στο έκανε συνέχεια? Ή μόνο όταν ήταν ζεστό το σύστημα βενζίνης/τρόμπας?Θα το τσεκάρω 100% βέβαια...!όταν ήταν ζεστό όλο το σύστημα..βόλτα π.χ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι