0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Πρόβλημα σε Caponord
« - : Ιούλιος 21, 2006, 09:24:51 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.Δεν ξέρω αν έχει γίνει κάποια παρόμοια συζήτηση και δυστυχώς δεν προλαβαίνω να ψάξω σε όλα τα θέματα του forum.Σήμερα, σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας κάτω από τη σέλα του Caponord και  ακριβώς στο πίσω αμορτισέρ άρχισε να βγαίνει μια μυρωδιά σαν κατι να καίγεται.Όχι βέβαια σε υπερβολικό βαθμό, αλλά αρκετά αντιληπτό.Έχει κανείς καμία ιδέα?Μήπως είναι ανορθωτής?Δυστυχώς οι γνώσεις μου σε τέτοια θάματα είναι ελάχιστες και γι’άυτό έχω αγχωθεί αρκετά Το μοντέλο είναι ‘05 (4000 km)



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 21, 2006, 10:38:30 μμ »
Παράθεση

dpchmd έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.Δεν ξέρω αν έχει γίνει κάποια παρόμοια συζήτηση και δυστυχώς δεν προλαβαίνω να ψάξω σε όλα τα θέματα του forum.Σήμερα, σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας κάτω από τη σέλα του Caponord και  ακριβώς στο πίσω αμορτισέρ άρχισε να βγαίνει μια μυρωδιά σαν κατι να καίγεται.Όχι βέβαια σε υπερβολικό βαθμό, αλλά αρκετά αντιληπτό.Έχει κανείς καμία ιδέα?Μήπως είναι ανορθωτής?Δυστυχώς οι γνώσεις μου σε τέτοια θάματα είναι ελάχιστες και γι’άυτό έχω αγχωθεί αρκετά Το μοντέλο είναι ‘05 (4000 km)


Μήπως ακουμπάει κάπου κάποιο καλώδιο?
Μήπως έχει κολλήσει καμιά σακούλα super market?
Μήπως να περιμένεις να σου απαντήσει κάποιος με CAPO
μια κι έχουμε πολλούς εδω μέσα? :io:

Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 21, 2006, 11:28:21 μμ »
Για σακούλα το αποκλείω. Θα τσεκάρω αύριο το πρωί πλέον, αν ακουμπάει κάπου κάποιο καλώδιο.

Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 22, 2006, 11:00:04 πμ »
Καλως ηρρθες στην παρεα μας για αρχη.
Και στο ζουμι τωρα,  μηπως  την επλυνες και εχει μεινει σαπουνι πανω στην εξατμιση? Μηπως εβαλες σπρει στην αλυσιδα και πιτσιλισες την εξατμιση? Μηπως πεταξε λαδακια το αμορτισερ πανω στη εξατμιση??? Μηπως γενικα σου επεσε κατι στην εξατμιση?????
 :hammer:  :hammer:  :hammer:  :hammer:  :hammer:

Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 22, 2006, 02:00:46 μμ »
Το προηγούμενο βράδυ είχα ψεκάσει την αλυσίδα. Απλά επείδη την έχω ξαναψεκάσει, δεν είχα παρατηρήσει κάτι παρόμοιο. Πιαθανώς να ήταν αυτό, γιατί τώρα το πρωί δεν παρατήρησα κάτι.Thanx

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 22, 2006, 03:37:15 μμ »
μιας και το ανεφερε ο νικος θα πω απλα οτι ολα τα καλωδια που μεταφερουν ρευμα εχουν κ ασφαλεια,οποτε εαν καποιο ακουμπα καπου θα καει κ η ασφαλεια.τα μονα καλωδια τα οποια δεν εχουν ασφαλεια και μεταφερουν αρκετα φορτια ειναι τα καλωδια του εναλλασομενου τριφασικου ρευματος απο τα πηνια.

για ολα τα υπολοιπα κυκλωματα ειναια σφαλισμενα.το μονο που μπορει να γινει ειναι να ''σηκωσει'' αντισταση καποια φισα απο κακη επαφη μεταξυ ακροδεκτων.εκει δεν καιγετε η ασφαλεια.θα καει μονο εαν λογω θερμοκρασιας λιωσει η φισα κ ερθουν σε επαφη τα καλωδια.

αυτα που εχουν παρατηρηθει σε capo να λιωνουν, ειναι οι καφε φισες των καλωδιων του τριφασικου των πηνιων.
εχει δυο-

η μια ειναι για την ενωση των πηνιων με την κεντρικη πλεξουδα και βρισκεται οπως καθομαστε πανω ,δεξια κατω απο το τεποζιτο πισω απο την δοκο του πλαισιου

και η δευτερη αυτη που συνδεει την πλεξουδα με τον ανορθωτη και βρησκεται στην σελα του οδηγου απο κατω στην δεξια μερια διπλα στον ανορθωτη

*

Κώστας

Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 11, 2006, 02:18:32 μμ »
Παράθεση

bill έγραψε:
.......

Με αφορμη αυτο το γεγονος και ΒΕΒΑΙΩΣ με το γεγονος επισης οτι μετα τις διορθωτικες αλλαγες στο δικο μου...το Caponord ΑΠΛΑ ΠΕΤΑΕΙ χωρις ΙΧΝΟΣ δυσλειτουργιας ή προβληματος(απο τη στιγμη που εκανε ο Bill ολες τις απαραιτητες αλλαγες) εχω να προτεινω κατι στον Bill...
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΤΟΠΙΚ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ STICKY ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΛΕΣ ΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ CAPONORD ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ;
Το λεω αυτο γιατι εφοσον για τα Capo ειναι γνωστα ΤΙ πρεπει να αλλαξουν,δεν αξιζει η ταλαιπωρια σε πιθανη δυσλειτουργια να καταρρακωνει τον οδηγο και κατοχο ΧΩΡΙΣ τελικα ουσιαστικο λογο.Αμα ξερει ο αλλος τι θα αλλαξει...ας παρει τα μετρα του...
Εξαλλου αμα τα διορθωσεις αυτα τα 4-5 μικροπροβληματα...το Caponord σε αποζημιωνει ΕΝΤΕΛΩΣ...ΠΕΤΑΕΙ λεμε!!!Και Α-Π-Ρ-Ο-Β-Λ-Η-Μ-Α-Τ-Ι-Σ-Τ-Ο Το μονο προβλημα μετα που παραμενει...ειναι για τους οδηγους αλλων Mega On-Off...οτι σε ψαχνουν... ;-)
Δεν ξερω...μια σκεψη εκανα... :-D

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 15, 2006, 03:35:32 μμ »
Παράθεση

Athos έγραψε:
Παράθεση

bill έγραψε:
.......


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΤΟΠΙΚ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ STICKY ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΛΕΣ ΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ CAPONORD ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ;

Εξαλλου αμα τα διορθωσεις αυτα τα 4-5 μικροπροβληματα...το Caponord σε αποζημιωνει ΕΝΤΕΛΩΣ...ΠΕΤΑΕΙ λεμε!!!Και Α-Π-Ρ-Ο-Β-Λ-Η-Μ-Α-Τ-Ι-Σ-Τ-Ο Το μονο προβλημα μετα που παραμενει...ειναι για τους οδηγους αλλων Mega On-Off...οτι σε ψαχνουν... ;-)
Δεν ξερω...μια σκεψη εκανα... :-D


Θα συμφωνήσω με τη σκέψη που έκανε ο Αthos και θέλω να προτρέψω και εγώ τον Bill και οποιονδήποτε άλλο μηχανικό έχουμε στην παρέα μας να φτιάξει αυτό το τοπικ.
Οσον αφορά εμένα έχω ένα Caponord από 04/2005,έχω κάνει 19000 χιλιόμετρα και μέχρι στιγμής δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα εκτός από λίγη υγρασία που πιάνει το κοντέρ στις δυνατές βροχές.
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 18, 2006, 04:03:10 μμ »
[d]kalispera apo thes-niki,prosfata agorasa ena capo toy 03,exw entopisei oti otan anebazei thermokrasia (stous 90 peripou) akouw enan metaliko thoribo poy me anyshxei,otan einai kryo h to odhgo ektos polis,doylevei entelws fysiologika,o thorivos akougetai apo to moter,einai fysiologiko,h prepei na anyshxw?????to mixanaki exei molis 12500 km.as apanthsei opoios xerei re leventes na moy fygei ligo to agxos.thanx in advance,"the liver killer" thessaloniki,respect se oloys/es!!!!!!
[/d]

καλησπέρα από θες-niki,πρόσφατα αγόρασα ένα καπό του 03,έχω εντοπίσει ότι όταν ανεβάζει θερμοκρασία (στους 90 περίπου) ακούω έναν μεταλλικό θόρυβο που με ανησυχεί,όταν είναι κρύο η το οδηγό εκτος πόλις,δουλεύει εντελώς φυσιολογικά,ο θόρυβος ακούγεται από το μοτέρ,είναι φυσιολογικό,η πρέπει να ανησυχώ?????το μηχανάκι έχει μόλις 12500 km.as απαντήσει οποιος ξέρει ρε λεβέντες να μου φύγει λίγο το άγχος.thanx in advance,"the liver killer" θεσσαλονίκη,respect σε όλους/es!!!!!!
[color=FF9900]powerphot edit[/color]
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 18, 2006, 06:17:06 μμ »
αρη γινε λιγο πιο συγκεκριμενος για να μπορεσουμε να βγαλουμε μια ακρη.

θελω να κοιταξεις εαν το κανει σε μια συγκεκριμενη θερμοκρασια  η το ακους γενικα οταν ειναι πολυ ζεστο.

θελω να προσεξεις εαν οταν ακους τον θορυβο
1)δουλευει το βεντιλατερ
2)εαν ειναι συγχρονισμενος με τις στροφες του κινητηρα ο θορυβος εαν δηλαδη αυξανετε η συχνοτητα του οσο αυξανοντε οι στροφες.

θελω να μου πεις επισης τι λαδια εχει μεσα(μαρκα-ρευστοτητα-τυπος)

*

ΧΡΗΣΤΟΣ

Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 18, 2006, 11:22:58 μμ »
Το λάδι του κινητήρα είναι ένα πολύ βασικό στοιχείο θορύβου! Κι εγώ παίρνοντας το Capo και μέχρι να του "βάλει χέρι" ο doctor bill, ακουγα τον κινητήρα αρκετά έντονα! Από τη μέρα που αλλάξαμε λάδια όμως και βάλαμε τα SILCOLENE PRO, ο θόρυβος ελαχιστοποιήθηκε! ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 19, 2006, 05:24:47 μμ »
ευχαριστω τον συναδελφο για την πληροφορια για τον θορυβο του μοτερ,ευελπιστω πως με την αλλαγη λαδιων θα "εξαφανιστει" κ ο θορυβος. και κατι ακομα ρε παιδια,εγω εχω 12500χλμ,το σερβις γινεται στις 14000 η νωριτερα?και τι ακριβως πρεπει να γινει σ αυτο το σερβις?(ειμαι ολιγον απληροφορητος,sorry) εχω μπερδευτει λιγακι,και παλι ευχαριστω!!!!!!!!! (the liver killer-thes/niki).
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 19, 2006, 05:40:50 μμ »
service μικρο (λαδια-φιλτρο-ρυθμιση-γενικο ελεγχο) καθε 7500km 22500 37500 52500 67500 κ.ο.κ

service μεγαλο καθε 15000km 30000 45000 60000 κ.ο.κ.

στο μεγαλο service κανει τα παντα.
βαλβιδες, λαδια ,μπουζι ,φιλτρο αερα εαν χρειαζετε,ρυθμιση κυλινδρων-καυσαεριων

αναλογα με τον χρονο κατασκευης του οχηματος ,που το βλεπουμε χτυπημενο με αριθμους κατω απο την σελα του οδηγου,εαν εχει συμπληρωσει 2 χρονια θελει υγρα φρενων κ υγρα ψυγειου κ υγρα μπροστινου

αυτα αλλαζοντε κανονικα περιπου στα 20000km σε ολα τα μηχανακια η ανα 2 χρονια.

τα υγρα πηρουνιου καλο ειναι να τα αλλαζουμε στα 15000 γιατι ειναι αρκετα μαλακο απο το εργοστασιο κ με την αλλαγη αλλαζει ριζικα.

παντα μαζι με καθε αλλαγη υγρων πηρουνιου θελει ελεγχο και γρασαρισμα τα  ρουλεμαν του τιμονιου.

στα 30000 η στα 2 χρονια θελει ελεγχο κ γρασαρισμα τα ρουλεμαν του μοχλικου της πισω αναρτησης

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 19, 2006, 05:49:44 μμ »
καλησπερα κατ αρχην,και ευχαριστω για το ενδιαφερον καρντασι,ο θορυβος αρχιζει να ακουγεται απο τους 85 βαθμους και μετα,ειτε δουλευει το βεντιλατερ ειτε οχι,ο θορυβος ειναι συγχρονισμενος με το μοτερ και (εμενα) μου ακουγεται εντονα μεταλλικος και απο το μπροστα τμημα του μοτερ.οσο για τα λαδια αδελφε δεν εχω ιδεα,μιας και το αγορασα μολις πριν 10 μερες,το μονο που ξερω ειναι οτι το μηχανακι εκανε σερβις-λαδια,φιλτρα κλπ. στα 10000χλμ,συμφωνα παντα με τον προηγουμενο ιδιοκτητη ο οποιος το ειχε διατηρημενο σε εξαιρετικη κατασταση.μιας και το ανεφερα,ποτε ξαναπαω για σερβις με το καλο?το βιβλιο λεει οτι γινεται καθε 7500χλμ.....επισης να πω οτι ολοι (σχετικοι και ασχετοι,συμπεριλαμβανομενου και μηχανικου απο αντιπροσωπεια της aprilia) μου λενε οτι ετσι δουλευουν ολα τα v2,τι να κανω?περιμενω απαντηση και ευχαριστω εκ των προτερων.
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Πρόβλημα σε Caponord
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 21, 2006, 11:14:52 πμ »
καλημερα σε ολους,χθες αλλαξα λαδια στο capo και εβαλα τα ipone 15-50,φιλτρο δεν αλλαξα,αλλα αντι να βαλω 4300 οπως λεει το βιβλιο,εβαλα 4500 (τοσο λεει οταν αλλαζεις και φιλτρο) και η σταθμη ξεπερναει το μαξιμουμ στο σωληνακι,μηπως πρεπει να βγαλω μερικα η δεν τρεχει τιποτα?επισης να πω οτι αλλαξα και τακακια και εβαλα ferodo,ειναι παρα πολυ  θορυβωδη και σκληρα,μακρια για οποιον το σκεφτεται.

βασιλακο,θελω κι εγω ρυθμιση για την καταναλωση,το capo μου πινει τη βενζινη σαν αλκοολικο!

κατεβαινω πρωτευουσα σε κανα 20ημερο,πως θα σε βρω?

thanx
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης