APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tserts στις Σεπτέμβριος 14, 2009, 05:18:57 μμ
-
Εδώ και καιρό οι προβολείς ξένου στο κάπο την έχουν δει ντίσκο και όταν ανάβω τα φώτα αναβοσβήνουν για 10 - 15 δευτερόλεπτα πριν ανοίξουν κανονικά. Ιδιαίτερα ο δεξιός προβολέας μερικές φορές δεν καταφέρνει να ανάψει και χρειάζεται και δεύτερο άνοιγμα-κλείσιμο του διακόπτη για να πάρει.
Το γεγονός δεν αλλάζει και αν έχω δώσει στροφές, με μεγαλύτερη τάση δηλαδή από την μπαταρία.
Πιστεύω ότι είναι τα μπαλάστ. Συμφωνείτε;
-
Ανορθωτή έχεις αλλάξει?
Όχι ότι ξέρω από που προέρχεται το πρόβλημα, απλά θυμάμαι ότι όταν έβαλα εγώ τα δικά μου ο Bill μου είχε πει ότι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο πρέπει να βάλω και ανορθωτή (όπως κι έγινε) . Σε διαφορετική περίπτωση είναι θέμα χρόνου πότε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα.
Ρίξε πάντως μια ματιά και στον ανορθωτή σου καλού-κακού.
:bye:
-
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τα ίδια συμπτώματα, μέχρι που μου έκαψε τελείως την δεξιά λάμπα.Τα είχα βάλει στον Bill, επειδή είχε φύγει όμως δεν μπόρεσα να τον βρώ για να συννενοηθώ.Νέα λάμπα μόνη της δέν έβρισκα και αναγκάστηκα να πάω σε μαγαζί να αγοράσω από set, το οποίο χάλασε για να μου δώσει την λάμπα την οποία πλήρωσα 65 ευρώ :thnk:. Και από προχτές αρχίζει και η αριστερή με τα ίδια συμπτώματα, όπου περιμένω τα χαμπέρια της :pray:!!! Πάντως αν βρείς κάπου λάμπες μόνες τους θα με ενδιέφερε να αγοράσω και εγώ. (Ο ανορθωτής είναι αλλαγμένος, με του εμπορίου)!
-
Ανορθωτής έχει ελεγχθεί και δουλεύει σωστά. Οι ανορθωτές της SX μπορεί όταν φτάσουν στη μέγιστη φόρτιση (ταξίδι) μπορεί να προκαλέσουν ένα "πετάρισμα" στα φώτα. Το διάβασα εδώ μέσα και μου τυχαίνει σε στάση μετά από πολλά χιλιόμετρα.
Το φαινόμενο που αναφέρω γίνεται στο άναμμα και χωρίς εξαίρεση.
Λέτε λάμπα ε; :dry:
-
Είναι θέμα ημερών να σου αφήσει χρόνους :oo! Το θέμα είναι που θα βρείς - βρούμε μόνο λάμπες και φυσικά όχι στην τιμή των 65 ευρώ.
-
Γιαννη η λαμπα ξενον ειναι απιθανο να καει τοσο συντομα. ελεγξε τα μπαλαστ και τις ασφαλειοθηκες τους διοτι συμβαινει συχνα στα ξενον. μου ειχε τυχει και πηγα στον τεχνικο που μου τα εβαλε και με ενημερωσε (εμενα εφταιγαν οι ασφαλειοθηκες δεν παταγαν καλα οι ασφαλειες). αν το μπαλαστ ειναι στα τελευταια του παλι συμβαινει αυτο. στον silvestercat εφταιγε το μπαλαστ και μας το αλλαξε στην εγγυηση.
:bye: :bye: :bye:
-
Ευχαριστώ Γρηγόρη, θα κοιτάξω να κάνω αλλαγή στις λάμπες να δω αν τα συμπτώματα αλλάζουν μεριά, μπας και καταλάβω τι από τα 2 είναι. :kalo:
Για λάμπα δεν έχω προλάβει ακόμα να κοιτάξω...
-
όταν το φτιάξεις πες μας... :bye:
-
Σήμερα ευκαιρίας δοθείσης έλυσα ξανά το κάπο.
Τελικά είναι το μπαλάστ, όταν αλλάξω μεριά στις λάμπες το πρόβλημα παραμένει στα δεξιά.
Αυτά διορθώνονται ή πάμε για καινούργιο (βασικά το λέω γιατί έχει τα βύσματα έτοιμα και θα είναι plug n play αλλιώς πάει πάλι στον ηλεκτρολόγο); Αλλά και το άλλο μάλλον ετοιμάζεται γιατί κάνει αυτό το αναβόσμημα για 10 - 15 δευτερόλεπτα όταν το ανάβω.
Προσωρινά θα περάσω στην παλιά πλεξούδα 2 Η4 λευκές για να κινείται η μηχανή.
-
αλλαζεις balast και καθαρισες !! συνηθως αυτα εχουν εγγυηση 1-2 χρονια για τσεκαρε το !!!!
παντως ριξε και μια ματια στις ασφαλειοθηκες διοτι συμβαινει να μην πατα καλα η ασφαλεια και κανει τετοια κολπα. αλλα μαλλον για balast σε κοβω αφου στο κανει μονο στο ανοιγμα :thnk:
:bye: :bye:
-
α και κατι αλλο !!!!
στο ebay παιζουν σετακια xenon με λαμπες Η4 με slim balast αψογης ποιοτητας μονο 65-70 € το ζευγος κομπλε με μεταφορικα !!!
και ειναι σουπερ διοτι πριν 2 εβδομαδες βαλαμε στου κουμπαρου Dim_raid και ειναι κορυφη !!
:bye: :bye:
-
α και κατι αλλο !!!!
στο ebay παιζουν σετακια xenon με λαμπες Η4 με slim balast αψογης ποιοτητας μονο 65-70 € το ζευγος κομπλε με μεταφορικα !!!
και ειναι σουπερ διοτι πριν 2 εβδομαδες βαλαμε στου κουμπαρου Dim_raid και ειναι κορυφη !!
:bye: :bye:
Για ρίξε κάνα λινκ Γρηγόρη! Εμένα τα μπαλάστ δεν είναι σλιμ και κάθε φορά που βγάζω τη μούρη θέλω 20 λεπτά μόνο για να τα χωρέσω όλα και να ξανακουμπώσει..
-
Για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο Χenon kit μονο απο εδω: www.hid50.com :ohyes:
-
Έχω διαβάσει για τη δουλειά που έκανε στην μπέμπα του Colebatch για το Sibirsky Extreme project και είναι τσίφτης αλλά είναι λίγο τσιμπημένες οι τιμές του (γύρω στα 220 λιριά για το ζεύγος)...
Πώς σας φαίνεται αυτό (http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http://cgi.ebay.co.uk/SLIM-DIGITAL-XENON-HID-KIT-H1-H3-H4-H7-H8-HB3-HB4-D2r_W0QQitemZ170426977862QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör%3Fhash%3Ditem27ae3d4e46%23ht_5671wt_1368&sl=de&tl=en) από Γερμανία με λιγότερο από 40 ευρώ;
-
φαινονται πολυ καλα Γιαννη και τσαμπα πραμα :ohyes: :ohyes: :ohyes:
:kalo:
-
Τα πήρα 48 ευρώ με τα μεταφορικά, 6000Κ που μου αρέσει, θα γράψω όταν τα περάσω...
Το λινκ για όποιον ενδιαφέρεται:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170427016050&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_5664wt_1165
Έχει συνεχόμενες δημοπρασίες κάθε 2 ώρες και κλείνουν γύρω στα 30 ευρώ...
-
Λοιπόν σήμερα τα παρέλαβα και τα πέρασα...
Είναι γερμανικό κιτ (!) φαίνεται πολύ ποιοτικό και τα μπαλάστ είναι όντως πολύ λεπτά. Σε σχέση με τα παλιά παρατήρησα ότι δεν χρειάζονται έξτρα γραμμή παροχής, δουλεύουν από τις υπάρχουσες Η4 φίσες επομένως είναι τελείως plug'n'play, λίγο προσοχή στο που θα περάσουν τα καλώδια και έτοιμα. Η μάσκα πλέον μπαίνει πολύ εύκολα και πατάει τέλεια στη θέση της (σε αντίθεση με πριν με τα μεγάλα μπαλάστ).
Η έκπληξη είναι ότι η λάμπα είναι 2 λάμπες μαζί και όχι μια που τραβιέται με μαγνήτη για τη μεγάλη σκάλα. Το παράξενο είναι ότι η μεσαία σκάλα είναι απλή και μόνο η μεγάλη ξένου. Ευτυχώς είναι πολύ λευκά για συμβατικά και ιδιαίτερα δυνατά, αλλά ΔΕΝ είναι ξένου.
Δεν τα έχω οδηγήσει (τα είδα στο γκαράζ βράδυ αλλά όχι σε πορεία) όμως φαίνονται καλά και ποιοτικά. Θέλω να δω πόσο γρήγορα ζεσταίνεται η λάμπα ξένου στην πορεία, στο γκαράζ μου φάνηκε ότι ανάβουν πολύ γρήγορα για ξένου αλλά μόνο εν κινήσει θα δω αν λειτουργούν σωστά, και βέβαια αν η μεσαία σκάλα είναι αρκούντως δυνατή (μπορεί και να βγει καλύτερα έτσι γιατί με τα ξένου πολλές φορές τύφλωνα τους απέναντι, οπότε τώρα δεν θα είμαι ενοχλητικός στην πόλη αλλά θα έχω δύνατά φώτα στο ταξίδι). Επίσης, αν θέλω την ημέρα να φαίνομαι καλύτερα μπορώ να έχω τα ξένου μέχρι να νυχτώσει.
Θα ξαναγράψω εντυπώσεις αφού τα δω σε πόλη και επαρχιακό...
-
το εχω ξαναπεί ...μετά απο 2 χρόνια που φοράω xenon .....πρακτικά δεν εχω δεί διαφορά σημαντική απο τις γνωστες white λάμπες !!!
Ασε που και στο εξωτερικό ειναι απόλυτα παράνομο ..να φορας xenon .....και μέχρι ώρας μόνο απο τύχη την έχω γλυτώσει !!
Προσωπικά ...μέχρι το καλοκαίρι ...θα τα βγάλω και θα επιστρέψω στις κλασικές ....λάμπες !!
-
Νομιζω οτι φωτα αλλουνου(ξενου) μπορειτε να βαλετε στα προβολακια που μπαινουν extra(αυτα που φορανε ολα αυτα τα βαπορια τα bmw που εχουν γεμισει την αθηνα μιας και ειναι γνωστα commuters :pray:) τα οποια εχουν φακο και μπορουν να κανουν σωστη εστιαση της δεσμης και οχι να αφηνουν το φως να διαχεεται ολ οβερ δε πλέις που λεν και στο χωριο μου! :blus: :bye:
-
Νομιζω οτι φωτα αλλουνου(ξενου) μπορειτε να βαλετε στα προβολακια που μπαινουν extra(αυτα που φορανε ολα αυτα τα βαπορια τα bmw που εχουν γεμισει την αθηνα μιας και ειναι γνωστα commuters :pray:) τα οποια εχουν φακο και μπορουν να κανουν σωστη εστιαση της δεσμης και οχι να αφηνουν το φως να διαχεεται ολ οβερ δε πλέις που λεν και στο χωριο μου! :blus: :bye:
Προβολακια .....ξενου και οχι αλλουνου ......σαν αυτα των BMW ....touratech δηλ. ......350 Ευρα το ένα !!! :pray: :pray: :pray: :pray:
Οποτε κοβονται ......απο την λογοκρισία !!! :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
Λοιπόν σήμερα τα παρέλαβα και τα πέρασα...
Είναι γερμανικό κιτ (!) φαίνεται πολύ ποιοτικό και τα μπαλάστ είναι όντως πολύ λεπτά. Σε σχέση με τα παλιά παρατήρησα ότι δεν χρειάζονται έξτρα γραμμή παροχής, δουλεύουν από τις υπάρχουσες Η4 φίσες επομένως είναι τελείως plug'n'play, λίγο προσοχή στο που θα περάσουν τα καλώδια και έτοιμα. Η μάσκα πλέον μπαίνει πολύ εύκολα και πατάει τέλεια στη θέση της (σε αντίθεση με πριν με τα μεγάλα μπαλάστ).
Η έκπληξη είναι ότι η λάμπα είναι 2 λάμπες μαζί και όχι μια που τραβιέται με μαγνήτη για τη μεγάλη σκάλα. Το παράξενο είναι ότι η μεσαία σκάλα είναι απλή και μόνο η μεγάλη ξένου. Ευτυχώς είναι πολύ λευκά για συμβατικά και ιδιαίτερα δυνατά, αλλά ΔΕΝ είναι ξένου.
Δεν τα έχω οδηγήσει (τα είδα στο γκαράζ βράδυ αλλά όχι σε πορεία) όμως φαίνονται καλά και ποιοτικά. Θέλω να δω πόσο γρήγορα ζεσταίνεται η λάμπα ξένου στην πορεία, στο γκαράζ μου φάνηκε ότι ανάβουν πολύ γρήγορα για ξένου αλλά μόνο εν κινήσει θα δω αν λειτουργούν σωστά, και βέβαια αν η μεσαία σκάλα είναι αρκούντως δυνατή (μπορεί και να βγει καλύτερα έτσι γιατί με τα ξένου πολλές φορές τύφλωνα τους απέναντι, οπότε τώρα δεν θα είμαι ενοχλητικός στην πόλη αλλά θα έχω δύνατά φώτα στο ταξίδι). Επίσης, αν θέλω την ημέρα να φαίνομαι καλύτερα μπορώ να έχω τα ξένου μέχρι να νυχτώσει.
Θα ξαναγράψω εντυπώσεις αφού τα δω σε πόλη και επαρχιακό...
Νομίζω ότι πρέπει να διαβάσεις κι εδώ για να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη αποψη να μας πεις μετά.
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=10602.msg381756#msg381756 :bye:
-
το εχω ξαναπεί ...μετά απο 2 χρόνια που φοράω xenon .....πρακτικά δεν εχω δεί διαφορά σημαντική απο τις γνωστες white λάμπες !!!
Ασε που και στο εξωτερικό ειναι απόλυτα παράνομο ..να φορας xenon .....και μέχρι ώρας μόνο απο τύχη την έχω γλυτώσει !!
Προσωπικά ...μέχρι το καλοκαίρι ...θα τα βγάλω και θα επιστρέψω στις κλασικές ....λάμπες !!
Εγώ πάλι επειδή βλέπω ασύγκριτη διαφορά στην φωτεινότητα, συνεχίζω να τα χρησιμοποιώ.
Ούτε εμένα μου έχουν πει ποτέ κάτι για τους προβολείς στο εξωτερικό, και επειδή στην χώρα που είναι εγγεγραμμένη η μηχανή είναι νόμιμο (δεν έχουμε ούτε νομοθεσία ούτε ΚΤΕΟ ακόμα) δεν μπορεί να σου πει τίποτα ο ξένος αστυνόμος. Επίσης ο Γερμανός που μου έστειλε το κιτ λέει στην περιγραφή ότι για να είστε σίγουροι για την νομιμότητα ρωτήσετε στο τοπικό γραφείο τεχνικού ελέγχου, άρα περνάνε τον έλεγχο αρκεί να τσεκαριστούν από έγκυρο φορέα.
@powerphot: Ο καθένας τη γνώμη του, εδώ υπάρχει κόσμος που λέει ότι το ABS στις μηχανές είναι κακό πράμα, για τους προβολείς ξένου δεν θα βρίσκαμε; :P
Το νήμα αφορά αυτούς που τους ενδιαφέρουν τα ξένου, το αν αρέσουν/ είναι νόμιμα/ φωτίζουν παραπάνω κλπ είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο και εκτός της ουσίας του παρόντος.
-
Συμφωνώ 100% με αυτά που λένε τα παιδιά για τα xenon
είναι γνωστό ότι παραγγελνεις ότι θέλεις και σου βάζουν την φίρμα που επιθυμείς μιλάμε για 100% κινέζικο προϊόν και ας λένε τα κουτιά πάνω boss Siemens Philips……κανενα δεν γράφει επάνω χώρα κατασκευής.
Αλήθεια είναι όμως ότι υπάρχει αισθητή διάφορα με τις άπλες λάμπες.
Εγώ τα φωτά δεν τα είχα για μούρη τα είχα για να βλέπω καλυτέρα και για να με ΒΛΕΠΟΥΝ καλύτερα γιατί από απρόσεκτους οδηγούς έχω πάει να την πατήσω πολλές φορές.
-
Εγώ πάλι επειδή βλέπω ασύγκριτη διαφορά στην φωτεινότητα, συνεχίζω να τα χρησιμοποιώ.
Ούτε εμένα μου έχουν πει ποτέ κάτι για τους προβολείς στο εξωτερικό, και επειδή στην χώρα που είναι εγγεγραμμένη η μηχανή είναι νόμιμο (δεν έχουμε ούτε νομοθεσία ούτε ΚΤΕΟ ακόμα) δεν μπορεί να σου πει τίποτα ο ξένος αστυνόμος. Επίσης ο Γερμανός που μου έστειλε το κιτ λέει στην περιγραφή ότι για να είστε σίγουροι για την νομιμότητα ρωτήσετε στο τοπικό γραφείο τεχνικού ελέγχου, άρα περνάνε τον έλεγχο αρκεί να τσεκαριστούν από έγκυρο φορέα.
Για την φωτεινότητα δεν διαφωνεί κανείς αλλα αυτο που λες ειναι τελειως άστοχο !!
Οταν επισκεπτεσαι μια χώρα ακολουθείς 100% τους νόμους και τις διατάξεις της χωρας ακομα και αν εισαι στην ευρωπαϊκη ένωση !
Δια του λόγου το αληθές σε ολες τις κεντροευρωπαϊκες χώρες απαγορευεται η μοντα των λαμπών xenon διοτι απο την στιγμή που δεν είναι εργοστασιακά και δεν ακολουθουν συγκεκριμένες προδιαγραφες ειναι μόντα !!
Σε άλλο φορουμ ειχε δημοσιευθεί η περιπέτεια συναδέλφων μοτοσυκλετιστων που για να μην τους κόψει τσουχτερό προστιμο ο Ισπανος αστυνομικος υποχρεώθηκαν να βγαλουν τις λάμπες και να τις αντικαταστήσουν με κανονικές !
Στις χωρες που ξερω σιγουρα πως απαγορεύονται ειναι Αγγλια , Γαλλια , Ισπανία , Γερμανία !!
Και αντε μετα να πεις περι ελληνικής νομοθεσίας και νομιμης μόντας !! Θα γελάνε και οι πέτρες !! Και θα ειναι το ανέκδοτο της χρονιάς !!
Προσωπικα ημουν τυχερός καποιες φορές και μαλλον εξαντλησα την επιεικια τους !!
Ο Μαριος ( mariosvas ) αλλα κι ο Βυρωνας εχουν γράψει και εξαντλησει το θέμα με τις λάμπες xenon και έχουν δίκιο 100%
Στραβώνουν τους απέναντι και οταν συμβαινει αυτό χανεις ολα τα πλεονεκτήματα της φωτεινότητας των xenon ειδικά δε οταν είσαι δικάβαλος .....
αυτα τα ολίγα !!
-
Το νήμα αφορά αυτούς που τους ενδιαφέρουν τα ξένου, το αν αρέσουν/ είναι νόμιμα/ φωτίζουν παραπάνω κλπ είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο και εκτός της ουσίας του παρόντος.
-
έτσι για να βρωμίσω και γω το νήμα του Τσέρτση :P
φοράω λευκές λάμπες στο κάπο και όχι ξένον, με βλέπουνε μια χαρά και έχει ωραίο λευκό χρώμα αλλά όποτε έχω βρεθεί σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο νύχτα, πάω σα τη στραβόγρια, ενώ ο τσέρτσης φεγγοβολάει :dry:
overall είμαι εναντίον των ξένον γιατί όλο βαβουριάζουνε με τα ηλεκτρικά και σε κάνουν να ασχολείσαι κάθε τόσο, πράγμα που δε θέλω σα το διάολο.
Η καλύτερη λύση είναι τα προβολάκια, κοστίζουν τι να κάνουμε :bye:
-
έτσι για να βρωμίσω και γω το νήμα του Τσέρτση :P
φοράω λευκές λάμπες στο κάπο και όχι ξένον, με βλέπουνε μια χαρά και έχει ωραίο λευκό χρώμα αλλά όποτε έχω βρεθεί σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο νύχτα, πάω σα τη στραβόγρια, ενώ ο τσέρτσης φεγγοβολάει :dry:
overall είμαι εναντίον των ξένον γιατί όλο βαβουριάζουνε με τα ηλεκτρικά και σε κάνουν να ασχολείσαι κάθε τόσο, πράγμα που δε θέλω σα το διάολο.
Η καλύτερη λύση είναι τα προβολάκια, κοστίζουν τι να κάνουμε :bye:
Που να δεις τα καινούργια!! ΣΚ αν δεν βρέχει ετοιμάσου να πάμε τον καράφλα για κοψίδια...
-
Ένας φίλος με έβαλε σε σκέψεις...
Μάλλον η σκάλα ξένου είναι η μεσαία και η αλογόνου η μεγάλη, έχει πιο πολύ νόημα έτσι και τα εργοστασιακά φώτα ξένου πολλών αυτοκινήτων έτσι λειτουργούν για να αντιμετωπίσουν την μειωμένη διείσδυση των προβολέων ξένου σε σχέση με των απλών.
Οπότε μάλλον ο Γερμανός είχε βάλει ανάποδα τις ακίδες της μεγάλης και μεσαίας σκάλας στα Η4 φις.
Θα το δω περισσότερο, ακόμα μια καλή διαδρομή σε σκοτεινό δρόμο δεν έχω καταφέρει να οδηγήσω...
-
Άλλαξα τις επαφές της φίσας και έκανα αυτό που γράφω παραπάνω.
Τώρα το σινιάλο είναι αστραπιαίο και δεν ταλαιπωρεί τις λάμπες, τους σταθεροποιητές και όλο το ηλεκτρικό σύστημα, η μεγάλη σκάλα έχει καλύτερη διάχυση (αλλά λιγότερο φώς), και η λάμπες ξένου δεν σβήνουν παρά μόνο όταν μπει η μεγάλη σκάλα.
Τώρα μένει να κάνω τη ρύθμιση, το μάνουαλ λέει 9/10 του αρχικού ύψους των προβολέων 10 μέτρα μπροστά, συμφωνείτε;
-
excuse moi η λαμπα xenon που φορας εχει μεσα της και εναν θαλαμο αλογονου????
Δεν ειναι Bi-xenon οι λαμπες σου?
-
Ακριβώς, έχει μια λάμπα αλογόνου και μια λάμπα ξένου, η λάμπα αλογόνου βρίσκεται λίγο πιο πίσω (είναι πιο κοντή) και είναι άλλος ένας λόγος που θεωρώ ότι αυτή είναι για την μεγάλη σκάλα.
-
μια λαμπα εχεις σε καθε καθρεφτη,απλα η λαμπα σου ειναι δυο θαλαμων?
Πρωτη φορα βλεπω xenon και αλογονου θαλαμους σε μια λαμπα.εχεις καμμια φωτο ή απο που τα πηρες?
Δηλαδη εσυ τοσο καιρο που νομιζες οτι ειχεις xenon στην μεσαια σκαλα ειχες αλογονου και στην μεγαλη μονο ειχεις xenon? :thnk:
-
Δοκίμασε να διαβάσεις μια το νήμα γιατί μάλλον το πήρες στα γρήγορα.
Το κιτ είναι το 2ο κιτ ξένου μιας και το παλιό είχε προβλήματα.
Το έχω περάσει ούτε βδομάδα και στην ουσία δεν το έχω δει βράδυ.
Η κάθε Η4 λάμπα έχει δυο θόλους, έναν ξένου και έναν αλογόνου.
Η αρχική σύνδεση είχε τα ξένου στην μεγάλη σκάλα και το άλλαξα ώστε να έχει την ξένου στην μεσαία.
-
Ειχα χασει το κομματι που ελεγες οτι εχεις αλογονου στην μεσαια.δεν ειναι τιποτα ομως ,μπορεις με την πολικοτητα να παιξεις και να το φτιαξεις ,οπως φανταζομαι εκανες.
ποιος ο λογος να μην παρεις bixenon?
Αν δεν απατωμαι τα xenon τραβανε μια φορα ρευμα αποτομα μολις αναβουν και μετα γενικα εχουν ικροτερη καταναλωση απο τις κοινες λαμπες.
Οποτε για οσους οταν βαζουν μπροστα ειναι αναμενα τα φωτα καλο θα ειναι να βαλουν ενα ρελεδακι.
κατι αλλο,τα μπαλαστ ειναι πλαστικα? :hm$
-
Ειχα χασει το κομματι που ελεγες οτι εχεις αλογονου στην μεσαια.δεν ειναι τιποτα ομως ,μπορεις με την πολικοτητα να παιξεις και να το φτιαξεις ,οπως φανταζομαι εκανες.
Σωστό.
ποιος ο λογος να μην παρεις bixenon?
Είτε δεν μιλάω και τόσο καλά Γερμανικά είτε ο πωλητής στο ebay δεν το ανέφερε. :P
Αν δεν απατωμαι τα xenon τραβανε μια φορα ρευμα αποτομα μολις αναβουν και μετα γενικα εχουν ικροτερη καταναλωση απο τις κοινες λαμπες.
Επειδή έχω μόλις βάλει μετρητή στάθμης, μπορώ να σου πω ότι με ανορθωτή SX δεν προλαβαίνει να αλλάξει καν η στάθμη στο πάνελ, θα το δεις όταν ανεβάσω βίντεο.
Οποτε για οσους οταν βαζουν μπροστα ειναι αναμενα τα φωτα καλο θα ειναι να βαλουν ενα ρελεδακι.
Εχω κανονικό διακόπτη για τα φώτα, όταν δίνω μίζα τα έχω όλα κλειστά (ακόμα και το καντράν)
κατι αλλο,τα μπαλαστ ειναι πλαστικα? :hm$
Μεταλλικά και λεπτά (slim). :ohyes:
-
Oι λάμπες Xenon Η4 ....ειναι οι ακόλουθες :
1) H4-1(double bulbs in one base, one pc xenon bulb for low beam, one pc halagon bulb for high beam )
2) H4-2(double xenon bulbs in one base, one for low beam, other one for high beam, configure 4 pcs ballast)
3) H4-3 (single xenon bulb for low beam, configure other bulb for high beam )
4) H4-4(single xenon bulb with electromagnet, focus adjusted by electromagnet to switch low and high beam )
Οταν ανάβουν τραβάνε ακαριαία αρκετό ρεύμα ....ικανό να σου τινάξει και τον SX στον αέρα (γιαυτό και ο διακόπτης που έχουμε όλοι μας ;) και πιθανόν και ρελεδάκι που έχουμε καποιοι !!
μολις ανάψουν εχουν μικρότερη κατανάλωση απο τα κανονικά αλογόνου ...και κρατούν περισσότερο σε διάρκεια χρόνου απο τις κανονικές !
:bye:
-
Oι λάμπες Xenon Η4 ....ειναι οι ακόλουθες :
1) H4-1(double bulbs in one base, one pc xenon bulb for low beam, one pc halagon bulb for high beam )
2) H4-2(double xenon bulbs in one base, one for low beam, other one for high beam, configure 4 pcs ballast)
3) H4-3 (single xenon bulb for low beam, configure other bulb for high beam )
4) H4-4(single xenon bulb with electromagnet, focus adjusted by electromagnet to switch low and high beam )
Αυτό έψαχνα! Μπράβο!
Λοιπόν το προηγούμενο κιτ ήταν το (4) και το νέο κιτ είναι το (1) επομένως σωστά άλλαξα τα φις, μεσαία ξένου, μεγάλη αλογόνου και όχι όπως ήρθανε από τη Γερμανία...
Ευχαριστω. :kalo:
-
Μετά από αρκετό πειραματισμό για το ύψος των προβολέων, νομίζω έφτασα στο επιθυμητό..
Τώρα θέλω να κάνω μια τελευταία επέμβαση:
Στα αυτοκίνητα, όταν μπει η μεγάλη σκάλα, δεν σβήνει η μεσαία οπότε συμπληρώνονται τα ξένου με τα αλογόνου. Στο κάπο η εναλλαγή από ξένου 6000κ σε απλή αλογόνου όταν ανάβω τα μεγάλα είναι πολύ έντονη.
Αντίθετα, όταν ανάβω και τα 2 μαζί, όπως ακριβώς κάνει το σινιάλο, τότε έχω άψογη κάλυψη και κοντά και μακριά και δεν αλλάζει τελείως η φωτεινότητα, κάτι που γίνεται ενοχλητικό.
Η λύση που σκέφτηκα είναι να συνδέσω τον διακόπτη της μεγάλης σκάλας στις συνδέσεις του σινιάλου:
(http://i237.photobucket.com/albums/ff169/tserts/transalp_forum_3/legt_switch.jpg)
(http://i237.photobucket.com/albums/ff169/tserts/transalp_forum_3/el_diagram.jpg)
Που λέτε θα είναι πιο εύκολη και αναστρέψιμη η επέμβαση, στον διακόπτη ή στον κονέκτορα στο ταμπλώ;
Σας προλαβαίνω, είδα τις καταναλώσεις και ο ανορθωτής κρατά στα 14.50 το βολτάζ με αναμμένα και τις 2 σκάλες, τα αλάρμ, τα θερμαινόμενα και παροχή στο gps.