APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: bros400pgm στις Απρίλιος 06, 2010, 06:04:40 μμ
-
Εδω και καιρο, εχω παρατηρησει εναν δισταγμο της βελονας του στροφομετρου, οταν βαζω μπροστα το μηχανακι, να ανεβει στις σωστες στροφες.
Για παραδειγμα, ενω το βαζω μπροστα και πρεπει να κρατησει ρελαντι γυρω στις 2000rpm μεχρι να ζεσταθει, αυτο δουλευει στις 1000rpm ας πουμε. Κλεινω τον διακοπτη, τον ξανα-ανοιγω, το βαζω μπροστα, η βελονα δειχνει πιο πολυ πλεον (πχ 1500rpm) αλλα και παλι δεν ειναι οι σωστες στροφες. Το ξανα-κλεινω, ανοιγω, και τοτε δειχνει σωστα.
Παω για αλλο κοντερ ή ειναι κατι που διορθωνεται? :thnk: :thnk: :thnk:
-
απλα το CAPO ειναι αργο πολυ και νομιζεις οτι φταιει το στροφομετρο :tez:γεια σου ρε κοσμα!το mille :gun: το παρατησες; :D
-
απλα το CAPO ειναι αργο πολυ και νομιζεις οτι φταιει το στροφομετρο :tez:γεια σου ρε κοσμα!το mille :gun: το παρατησες; :D
spamm on
το εχει στην πριζα............ :P :P :P :P
-
spamm on
το εχει στην πριζα............ :P :P :P :P
Και ετοιμαζεται για ΑΝΤΡΙΚΕΣ δουλειες στις Σερρες :ohyes: :ohyes:
-
Τα παπάκια έχουν και στροφόμετρο ε για παπί δεν το πηρες.
Τι άκουσα θα πας Σέρρες με το καπό
-
το ξεφτιλίσατε το ποστ ρε... :P θέλω να σας δω να σας παταει με το capo -όταν το μαθει- σε κανα βουνο να σας πω εγω... :funofu:
bros...πες αν ειναι να καθαρισουμε το thread μιας και ειναι μαλλον πρωτάκουστο το θέμα :io:
-
θα σου προτεινα να κοιταξεις τα φις που εχει απο πισω το οργανο ισως αν τα καθαρισεις λιγο να διορθωθει...
με ευλαβια καθως το πανελ με τα κυκλωματα ειναι λιγο ευαισθητο και οι γραμμες με λιγο ζορι παραπανω σπανε..(την εχω πατησει)...
-
με ευλαβια καθως το πανελ με τα κυκλωματα ειναι λιγο ευαισθητο και οι γραμμες με λιγο ζορι παραπανω σπανε..(την εχω πατησει)...
..και απο περιέργεια πως βρηκες τη λύση...? πως το εφτιαξες..?? στειλλε π.μ. για να μη ξεφεύγουμε αν θες.. :bye:
-
Κοσμά εγώ μπερδεύτηκα λίγο... Εννοείς ότι το Capo δουλεύει σωστά και την 1η και την 2η και την 3η φορά αλλά το στροφόμετρο δεν ακολουθεί ή ότι όλη η λειτουργία του συνολικά στρώνει μετά από 2 κιλ σουιτς ??? :thnk: Αν είμαστε στην πρώτη περίπτωση (μάλλον αυτό εννοείς έτσι :blus:??!!) τσέκαρε μία την ασφάλεια των οργάνων... Αν δεν κάνω λάθος είναι στο κουτί του καντραν κάτω από τα όργανα.. Πρωτάκουστο πάντως..
:bye: :bye: :bye:
-
Aντιγραφη απο pm που εστειλα:
"Οταν το βαζεις μπροστα, κανονικα πρεπει να κρατησει ψηλο ρελαντι (γυρω στις 2000rpm) μεχρι να ζεσταθει το μοτερ λιγο. Λογικα αυτο κραταει 10-15 δευτερολεπτα. Μετα πεφτει ακομα περισσοτερο (στις 1700rpm) και μετα απο λιγο αποκταει το σωστο ρελαντι (οσο το εχεις ρυθμισει-1400, 1350 καπου εκει τελως παντων).
Στο δικο μου, η διαδιακασια προθερμανσης ειναι σωστη. Κανει ακριβως ο,τι σου ειπα παραπανω. Απλα το στροφομετρο δειχνει αλλα. Και δεν το κανει συνεχεια αυτο, ωστε να πω οτι δεν εχει κατσει σωστα η βελονα πανω στον σερβομηχανισμο. Αμα το κλεισω και το ξανανοιξω, δουλευει πιο σωστα. Εαν το ξανακλεισω και το ανοιξω παλι (τον διακοπτη εννοω) τοτε δειχνει σωστα (τσεκαρισμενα ολα με το ΑΧΟΝΕ).
πχ
Βαζω μπροστα, ενω το μοτερ δουλευει στις 2100, το στροφομετρο δειχνει 1000
Σβηνω, βαζω παλι μπροστα, το μοτερ δουλευει στις 2100, το στροφομετρο δειχνει 1500
Σβηνω, βαζω μπροστα, δειχνει σωστα το στροφομετρο.
Καταλαβες τι κανει?"
Το εχω λυσει απο πισω 3-4 φορες αλλα δεν ειδα κατι περιεργο και συμπερανα οτι κατι φταιει στο στροφομετρο το ιδιο. Απλα ελεγα μηπως καποιος το εχει δει αυτο :D
το ξεφτιλίσατε το ποστ ρε... :P θέλω να σας δω να σας παταει με το capo -όταν το μαθει- σε κανα βουνο να σας πω εγω... :funofu:
bros...πες αν ειναι να καθαρισουμε το thread μιας και ειναι μαλλον πρωτάκουστο το θέμα :io:
Τι να το κανω ρε Θεμη οταν εχουν 2000+μυνηματα και ολα ειναι "Καλως ηρθες", "+997", "και εμενα το ιδιο μου κανει οταν το βαζω μπρος", φατσουλες και γαμωτικον? :thnk: :thnk:
Εκτος του διονυση που εχω καιρο να τον δω τον μπαγασα, οι αλλοι 2, δυο βηματα μακρια μενουνε και ολο μαλακιες ειναι απο το νετ :mlk
-
ρε Κοσμα για ριξε λιγο σπρευ για υγρασια στις φυσσες μηπως συνελθει. αυτο το πραγμα πρωτη φορα συμβαινει σε καπο. δεν το εχω ξανακουσει ρε φιλε. :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Μου είχε κάνει πολύ παλιά το εξής:
Λειτουργούσε σωστά η μηχανή και το ταχύμετρο αλλά το στροφόμετρο έδειχνε ~1500 στροφές παραπάνω. Σταθερά τις ίδιες παραπάνω στροφές σε όλο το εύρος. Σβήσιμο, έξω το κλειδί και αμέσως μετά δούλευε σωστά. Μου το έχει κάνει 2 -3 φορές, και όλες ήταν όταν είχε έντονη υγρασία (βράδυ ή νωρίς το πρωί) αλλά όχι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Έχω περάσει τα πάντα με WD40 και το ξανακάνω σε κάθε λύσιμο, από τότε δεν είχα πρόβλημα.
Πάντως δεν είναι τα ίδια συμπτώματα αλλά θα ξεκινούσα με ένα ψεκασμό πίσω από τα όργανα πριν τα "βαριά"... :bye:
-
Ενδιαφερον.
Ψεκασες την φισα πισω απο το κοντερ εννοεις? :thnk: :thnk:
Θα ξεκινησω με ενα σπρει επαφων και βλεπουμε. Παντως, χωρις να εχω ιδεα απο ηλεκτρολογικα, εμενα μου κανει σαν προβλημα του σερβομηχανισμου που κινει την βελονα. Θα δοκιμασω να ριξω και λιγο εκει και αμα χαλασει, ΧΑΛΑΣΕ :D
-
Την φίσα, την ασφαλειοθήκη, τις καλωδιώσεις, τα πάντα. Ποτέ δεν μου έχει χαλάσει κάτι από WD40, είναι μη αγώγιμο.
...Τώρα αν σου κάτσει εσένα.... :pray:
-
Την φίσα, την ασφαλειοθήκη, τις καλωδιώσεις, τα πάντα. Ποτέ δεν μου έχει χαλάσει κάτι από WD40, είναι μη αγώγιμο.
...Τώρα αν σου κάτσει εσένα.... :pray:
Εννουσα οτι θα ριξω και λιγο στον σεβομηχανισμο :h22: :h22: :h22:
-
Κοσμά εγώ μπερδεύτηκα λίγο... Εννοείς ότι το Capo δουλεύει σωστά και την 1η και την 2η και την 3η φορά αλλά το στροφόμετρο δεν ακολουθεί ή ότι όλη η λειτουργία του συνολικά στρώνει μετά από 2 κιλ σουιτς ??? :thnk: Αν είμαστε στην πρώτη περίπτωση (μάλλον αυτό εννοείς έτσι :blus:??!!) τσέκαρε μία την ασφάλεια των οργάνων... Αν δεν κάνω λάθος είναι στο κουτί του καντραν κάτω από τα όργανα.. Πρωτάκουστο πάντως..
:bye: :bye: :bye:
...αν είμαστε στη δευτερη περίπτωση όπου το στροφόμετρο δουλεύει σωστά αλλά το capo ενώ στιγμιαία ξεκινάει στις 2000 στροφές μετά πέφτει κατευθείαν στις 1200-1250 , τι συμβαίνει ?? :thnk:
-
Κοσμά εγώ μπερδεύτηκα λίγο... Εννοείς ότι το Capo δουλεύει σωστά και την 1η και την 2η και την 3η φορά αλλά το στροφόμετρο δεν ακολουθεί ή ότι όλη η λειτουργία του συνολικά στρώνει μετά από 2 κιλ σουιτς ??? :thnk: Αν είμαστε στην πρώτη περίπτωση (μάλλον αυτό εννοείς έτσι :blus:??!!) τσέκαρε μία την ασφάλεια των οργάνων... Αν δεν κάνω λάθος είναι στο κουτί του καντραν κάτω από τα όργανα.. Πρωτάκουστο πάντως..
:bye: :bye: :bye:
...αν είμαστε στη δευτερη περίπτωση όπου το στροφόμετρο δουλεύει σωστά αλλά το capo ενώ στιγμιαία ξεκινάει στις 2000 στροφές μετά πέφτει κατευθείαν στις 1200-1250 , τι συμβαίνει ?? :thnk:
τοτε θα ειμαστε :a013 και θα μπερδευτουν οσοι διαβαζουν... κατσε να βρεθεί καμμια λύση για το 1ο ζητημα μπας και βοηθηθεί ο συνφορουμίτης και οταν όλα φτιαξουν ξανα-ρωτας ο,τι θες...
-
Κοσμά εγώ μπερδεύτηκα λίγο... Εννοείς ότι το Capo δουλεύει σωστά και την 1η και την 2η και την 3η φορά αλλά το στροφόμετρο δεν ακολουθεί ή ότι όλη η λειτουργία του συνολικά στρώνει μετά από 2 κιλ σουιτς ??? :thnk: Αν είμαστε στην πρώτη περίπτωση (μάλλον αυτό εννοείς έτσι :blus:??!!) τσέκαρε μία την ασφάλεια των οργάνων... Αν δεν κάνω λάθος είναι στο κουτί του καντραν κάτω από τα όργανα.. Πρωτάκουστο πάντως..
:bye: :bye: :bye:
...αν είμαστε στη δευτερη περίπτωση όπου το στροφόμετρο δουλεύει σωστά αλλά το capo ενώ στιγμιαία ξεκινάει στις 2000 στροφές μετά πέφτει κατευθείαν στις 1200-1250 , τι συμβαίνει ?? :thnk:
τοτε θα ειμαστε :a013 και θα μπερδευτουν οσοι διαβαζουν... κατσε να βρεθεί καμμια λύση για το 1ο ζητημα μπας και βοηθηθεί ο συνφορουμίτης και οταν όλα φτιαξουν ξανα-ρωτας ο,τι θες...
ok!!! ;)