APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: kyriakos xenos στις Απρίλιος 14, 2009, 01:26:39 μμ
-
Απεγνωσμένα ζητω την άποψη σας. Εδω και μήνες το πίσω φρένο μετα απο σχετικά μικρή χρήση μου αχρηστευεται. Δηλαδη:
Το πατας το πατάς και τίποτα. Με εξαέρωση κρατάει καμια 200αρια χλμ., αλλάζοντας υγρα θα κρατήσει 1000 με 1500χλμ.
Ο μηχανικός μου μου είπε οτι το έχει ξαναδεί άλλη μια φορά αλλα δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκτός απο αυτα που προανέφερα. :psdof: :psdof: :thnk:,
Η άποψη σας πια είναι?
-
Απεγνωσμένα ζητω την άποψη σας. Εδω και μήνες το πίσω φρένο μετα απο σχετικά μικρή χρήση μου αχρηστευεται. Δηλαδη:
Το πατας το πατάς και τίποτα. Με εξαέρωση κρατάει καμια 200αρια χλμ., αλλάζοντας υγρα θα κρατήσει 1000 με 1500χλμ.
Ο μηχανικός μου μου είπε οτι το έχει ξαναδεί άλλη μια φορά αλλα δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκτός απο αυτα που προανέφερα. :psdof: :psdof: :thnk:,
Η άποψη σας πια είναι?
Τα σωληνάκια που έχεις είναι υψηλής?
Η τρόμπα είναι οκ?
Η εξαέρωση γίνεται σωστά?
-
δε ξέρω που θα καταλήξετε με αυτό το θέμα αλλά να σας πω πως εγώ εδώ και ένα εννιάμηνο δεν έχω καθόλου πίσω φρένο :) όχι δεν το περηφανεύομαι απλά το λέω... είτε πατάς είτε δεν πατάς δεν κάνει τίποτα (και εννοώ 0/100 δεν υπάρβάλλω με το "τίποτα" που λέω ... το απόλυτο μηδέν είναι).
σε rsv 1000 r ... είμαι μόνο με το μπροστά αλλά και τι να κάνεις :) ...
θα δούμε ... τώρα όπου να ναι πατάω τα 10.000 χιλιόμετρα οπότε θα δούμε μπας και ο μάστορας (όπου βρω να το πάω τελικά γιατί ακόμα δεν έχω αποφασίσει - καταραμένε μπίλι ... χεχε) καταφέρει να κάνει τίποτα.
Αυτά ... άμα βρείτε λύση πριν πάω για service πείτε μου :Ρ
Καλό απόγευμα ...
-
Εχετε υπ'οψιν σας οτι τα Brembo (δαγκανες και τρομπες) δουλευουν με υγρα DOT 5.1 ΜΟΝΟ
Αν ο μαστορας δεν ειχε και εβαλε DOT 4 που βαζουν τα Ιαπωνικα μοντελα ειναι πολυ πιθανον να φταιει αυτο
-
Επισης εχετε υπ`οψιν σας οτι τα πισω φρενα ολων των καπο ειναι χουσουρλιδικα και βασανιαρικα,και η μοναδικη λυση ειναι η συχνη εξαερωση και η πληρης συνειδητοποιηση του προβληματος........ :dry:
-
δεν είναι κακό να ψάχνετε και λίγο το φόρουμ!!!
πάρτε και ένα link με τη σωστή εξαέρωση!!!
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?p=949184 :bye: :bye: :bye: :bye:
-
Εχετε υπ'οψιν σας οτι τα Brembo (δαγκανες και τρομπες) δουλευουν με υγρα DOT 5.1 ΜΟΝΟ
Αν ο μαστορας δεν ειχε και εβαλε DOT 4 που βαζουν τα Ιαπωνικα μοντελα ειναι πολυ πιθανον να φταιει αυτο
Δεν ειναι ετσι, συνισταται η χρηση DOT 4 αλλα μπορεις να βαλεις και dot 5.1 αν θελεις .....Βεβαια και εγω αυτο το θεμα ετσι το ελυσα βαζοντας DOT 5.1(εχω σωληνακια υψηλης ,και η τρομπα δουλευει μια χαρα)
-
kalispera kai apo emena.proti fora grafo sto forum..
to problima me to piso freno,to eixa kai ego sto capo..
ekana to eksis..ebgala olo to solinaki kai ebala ypsilis apo mprosta mexri piso.
auto pou eixe itan metalliko kai ebgaine se upsilis.me apotelesma apo
tin thermokrasia tou moter ekane diastoli sto metalliko kai exana to freno piso..
ebala to upsilis apo tin arxi kai to thema ekleise...oute eksaerosi,oute tipota.
to exo etsi 6 mines tora...
-
kalispera kai apo emena.proti fora grafo sto forum..
to problima me to piso freno,to eixa kai ego sto capo..
ekana to eksis..ebgala olo to solinaki kai ebala ypsilis apo mprosta mexri piso.
auto pou eixe itan metalliko kai ebgaine se upsilis.me apotelesma apo
tin thermokrasia tou moter ekane diastoli sto metalliko kai exana to freno piso..
ebala to upsilis apo tin arxi kai to thema ekleise...oute eksaerosi,oute tipota.
to exo etsi 6 mines tora...
:kalo: για τι κοστος λέμε.. θεωρητικά και περιπου...?
Y.Γ.
γραφε και με ελληνικά αν εχεις την καλοσύνη... :bye: :bye:
-
Παιδια ειχα το ιδιο προβλημα στο tuono μου (μοντ.`06)...και δεν εβρισκα καμια λυση...πριν σχεδον κανα μηνα διαβασα σ`ενα αλλο forum απο ενα αλλο παλικαρι που ειχε το ιδιο προβλημα οτι εκανε το εξης...(παραθετω αποσπασμα του..) :
`.....βασικά αφορά ΑΝΑΠΟΔΗ εξαέρωση εξαναγκασμού (forced) χωρίς κάν ξεμοντάρισμα του πίσω εμβόλου! απαιτούνται μόνο 2 σύριγκες φαρμακείου και λίγο ελαστικό σωληνάκι. με την 1η σύριγκα 'σπρώχνει' κανείς νέο υγρό φρένων απο το σημείο εξαέρωσης ΑΝΑΠΟΔΑ προς το δοχειάκι εκτόνωσης -ελέγχου, το οποίο πρέπει να το αδειάσεις πρώτα με την 2η σύριγκα για να μην υπερχειλίζει! όποτε γεμίζει το δοχείο εκτόνωσης το αδειάζεις πάλι ρουφώντας με την 2η σύριγκα. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ! ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ! με τις προηγούμενες εξαερώσεις ήταν αδύνατο να φύγουν ΟΛΕΣ οι φυσαλίδες αέρα και σιγά-σιγά αυτές πολλαπλασιαζόντουσαν πολύ γρήγορα. ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ συνιστώνται DOT 5.1 για να αποφεύγεται το βράσιμο και οι φυσαλλίδες. το μειονέκτημα τους είναι μονο ότι αποροφούν γρηγορότερα υγρασία απο το περιβάλλον και θέλουν λίγο συχνότερα άλλαγμα.....`
Δοκιμασα και εγω αυτον τον τροπο και πραγματικα ειδα πισω φρενο στο μηχανακι μου...και το καλυτερο??...οσο περισσοτερο το χρησιμοποιουσα (γιατι ημουν διστακτικος στην αρχη!) τοσο καλυτερα λειτουργουσε και καλυτερη αισθηση εδινε.... :)
Δυστυχως ομως σημερα...και μετα απο αρκετη χρηση υπο διαφορες συνθηκες ξαναγυρισε στον παλιο κακο του εαυτο...δηλαδη πισω φρενο σχεδον δεν υπαρχει.....δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει...θα το ξαναδοκιμασω αλλα με λαδια dot 5.1 αυτη την φορα και οχι με dot 4 που λεει ο κατασκευαστης και βλεπουμε!
Αλλιως εχει να προτινει κανεις κατι αλλο??
-
Το πίσω φρένο σου έχει καθόλου διαδρομή;;;
Aν όχι ,άσε 2-3 εκατοστά πριν αρχίσει να πιάνει το φρένο.
Είχα το ίδιο πρόβλημα ακριβώς - ρίξε και καμιά ματιά σε προηγούμενα ποστ !-και εδώ και 3000 κλμ τα πάντα δουλεύουν ρολόι.
Το σφίξιμο τέρμα δεν είναι πάντα η ιδανική λύση.μπορεί οι δαγκάνες να κλείνουν ελάχιστα και να ζεσταίνουν το υγρό και η λύση να είναι τόσο απλή.Ούτε σωληνάκια άλλαξα,ούτε το DOT έφταιγε
-
Χαβ ε λουκ
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=3841.15
-
ε ρε γλέντια αυτό το φρένο... :kit2: :kit2:
με δεκα διαφορετικά άτομα εχω μιλήσει, δεκα διαφορετικά πράγματα / πατέντες /λύσεις (πετυχημένες ή μη) μου είπανε... :pray: :pray:
τεσπα...αντε να δουμε αλλη μια και πετυχημένη ευχομαι... :bye:
-
ειχα το καπο του 2005 για 3 χρονια και φυσικα ειχα και εγω το προβλημα οπως και ολα τα καπο.Δεν γινεται τιποτα και μην δινεις τσαμπα λεφτα.Το σωληνακι υψηλης περναει διπλα απο την εξατμηση για να παει στο ΑΒS και βραζει απο την ζεστη.Ειχα αλλαξει δυο τρομπες πισου φρενου χωρις κανενα αποτελεσμα.Ειναι κατασκευαστικο λαθος της Αprilia.Αν εβαζες τιτανιου σωληνες εξατμησης και παραλληλα τους εντυνες με αμιαντο,θα λυνοταν το προβλημα.Κανε συνεχεια εξαερωσεις και υπομονη.Ακομα και αν περασεις το σωληνακι απο αλλη διαδρομη το μονο που κανεις ειναι να καθυστερεις το προβλημα γυρω στα 200χλμ ακομα
-
to kostos itan 60 euro olo ki'olo :kalo:
to freno to patao kai erxete stin thesi tou fysiologika...ola o.k...
oso gia ta ellinika den ta exo perasei sto p.c. prepei na to kano kapia stigmi...
ME EXEI FAEI I BOLTA OMOS TI NA KANO??? :cry:
-
to kostos itan 60 euro olo ki'olo :kalo:
to freno to patao kai erxete stin thesi tou fysiologika...ola o.k...
oso gia ta ellinika den ta exo perasei sto p.c. prepei na to kano kapia stigmi...
ME EXEI FAEI I BOLTA OMOS TI NA KANO??? :cry:
:bye: :bye: :a016