0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #15 - : Μάιος 18, 2015, 08:33:04 μμ »
Ο mofset τι χρονική  εγγύηση έχει ?  :thnk:



 

*

nontas78

Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #16 - : Μάιος 18, 2015, 08:37:40 μμ »
κι αυτος δυο εχει ,αλλα το θεμα ειναι πως ο συγκεκριμενος ( αλλος κωδικος για αλλες μηχανη ) εβγαλε 5ετια με 14.2 καρφι.τον βρηκα απο αλλο φορουμ που ηταν για αλλη μηχανη,και μετα μπαινοντας σ αυτη τη εταιρια βρηκα τον αντιστοιχο caponord.αργυρη 126 ευρω βγαινει στη πορτα σου.που ειναι το χρυσαφι?ειναι ταιραστιος,μονιμα παγωμενος και τις γιορτες στα χιονια μετα απο 20 ημερες καθισιο η μηχανη εξω...πηρε μπρος τσακμακι

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #17 - : Μάιος 18, 2015, 08:43:00 μμ »
κι αυτος δυο εχει ,αλλα το θεμα ειναι πως ο συγκεκριμενος ( αλλος κωδικος για αλλες μηχανη ) εβγαλε 5ετια με 14.2 καρφι.τον βρηκα απο αλλο φορουμ που ηταν για αλλη μηχανη,και μετα μπαινοντας σ αυτη τη εταιρια βρηκα τον αντιστοιχο caponord.αργυρη 126 ευρω βγαινει στη πορτα σου.που ειναι το χρυσαφι?ειναι ταιραστιος,μονιμα παγωμενος και τις γιορτες στα χιονια μετα απο 20 ημερες καθισιο η μηχανη εξω...πηρε μπρος τσακμακι


Νώντα ψάξε στο ebay rectifier για  r1 cbr600rr zx10r και θα καταλαβεις ότι αυτό το κιτ ειναι χρυσοπληρωμένο.


Ο mofset τι χρονική  εγγύηση έχει ?  :thnk:



 


Συμφωνα με τα λεγόμενα των περισσοτερων ειναι για μια ζωή


Σύμφωνα με τα δικα μου δεδομένα και απο την στιγμή που ζεστένεται λιγοτερο απο τους περισσότερος ίσως μια 5ετια


Απο κει και πέρα κάθε υλικο νομίζω ότι έχει την πιθανότητα να αστοχήσει και ενοείται ότι κανενα δεν εχει διάρκεια εφ'ορου ζωής...


Αν ήταν έτσι δεν θα γνωρίζαμε τι σημαινει ανταλλακτικά και συνεργεια :)
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

nontas78

Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #18 - : Μάιος 18, 2015, 08:45:49 μμ »
http://www.ebay.com/itm/251950481856




ΕΝΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ.......ΝΤΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!    :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #19 - : Μάιος 18, 2015, 08:47:36 μμ »
  :D

έχω sx περίπου 5 χρόνια ,
το ρεύμα του είναι άψογο και δεν μου έλειψε ποτέ
από 14,2 μέχρι 14,9 βράχος .
Ακόμα και φουλ φωταγωγημένο το τάνκερ μου
με μεγάλους προβολείς δλδ ανοιχτούς και προβολάκια
δεν έπεφτε κάτω από 13,7 volt όσο κινούνταν πάνω από 3000 στροφές .

Ζεματάει λίγο βέβαια ως οφείλει μιας και βραχυκυκλώνει επάνω του
το περισσευούμενο ρέυμα του μετατρέπωντας το σε θερμότητα
( ο mofset τι το κάνει το ρεύμα που περισεύει ? μπας και είναι μαντεμένιοι
όπως οι μαμά και γιαυτό είναι δροσεροί μιας και το σίδερο δεν έχει τη
θερμική απαγωγή του αλουμίνιου που έχει ο sx )

αλλά και μένα το ρημάδι τσακμάκι παίρνει ( αν δουλέψει το ρελέ  :P )
 :D :D




*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #20 - : Μάιος 18, 2015, 08:49:39 μμ »
Κρατάω αυτό Αργύρη ,

Σύμφωνα με τα δικα μου δεδομένα και απο την στιγμή που ζεστένεται λιγοτερο απο τους περισσότερος ίσως μια 5ετια

προσθέτω αυτό που είπα παραπάνω ,

( ο mofset τι το κάνει το ρεύμα που περισεύει ? μπας και είναι μαντεμένιοι
όπως οι μαμά και γιαυτό είναι δροσεροί μιας και το σίδερο δεν έχει τη
θερμική απαγωγή του αλουμίνιου που έχει ο sx )


και θα ήθελα όποιος γνωρίζει τεχνικά να μας πει
γιατί συμβαίνει αυτό ?  :)

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #21 - : Μάιος 18, 2015, 08:52:30 μμ »
http://www.ebay.com/itm/251950481856




ΕΝΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ.......ΝΤΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!    :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:


http://www.ebay.co.uk/itm/Mosfet-Voltage-Regulator-Rectifier-Kawasaki-Ninja-2005-2011-ZX-10-R-ZX-14-R-/231469623158?hash=item35e4aa2776


Νώντα έτσι απλά ένα παράδειγμα για να μην κάτσω να σου παραθέσω καμμια 10αρια ακόμη πολύ φθηνότερα που θα σε κάνουν να κλαίς τα 126 ευρώ!


  :D

έχω sx περίπου 5 χρόνια ,
το ρεύμα του είναι άψογο και δεν μου έλειψε ποτέ
από 14,2 μέχρι 14,9 βράχος .
Ακόμα και φουλ φωταγωγημένο το τάνκερ μου
με μεγάλους προβολείς δλδ ανοιχτούς και προβολάκια
δεν έπεφτε κάτω από 13,7 volt όσο κινούνταν πάνω από 3000 στροφές .

Ζεματάει λίγο βέβαια ως οφείλει μιας και βραχυκυκλώνει επάνω του
το περισσευούμενο ρέυμα του μετατρέπωντας το σε θερμότητα
( ο mofset τι το κάνει το ρεύμα που περισεύει ? μπας και είναι μαντεμένιοι
όπως οι μαμά και γιαυτό είναι δροσεροί μιας και το σίδερο δεν έχει τη
θερμική απαγωγή του αλουμίνιου που έχει ο sx )

αλλά και μένα το ρημάδι τσακμάκι παίρνει ( αν δουλέψει το ρελέ  :P )
 :D :D






ΔΕΝ τα γνωρίζω τα ηλεκτρονικά καρδια μου


http://en.wikipedia.org/wiki/Active_rectification


Αλλά το μόνο που ξέρω είναι ότι ότι καινούργιο μηχανάκι κυκλοφορεί απο triumph μέχρι και ktm βγαίνει με ανορθωτή mosfet (συνήθως)
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #22 - : Μάιος 18, 2015, 08:55:35 μμ »
Ναι βρε , γιαυτό λέω όποιος γνωρίζει τεχνικά ,
δεν πήγαινε σε σένα το ερώτημα  :D


Κινέζικα στο νετ βρίσκω και γω ,
αλλά χρειάζομαι κάποιον που θα μου το εξηγήσει με 5 κουβέντες
απλά και καθαρά για να κατανοήσω τη διαφορά .  ;)



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #23 - : Μάιος 18, 2015, 08:59:55 μμ »
Oι απλοι χρησιμοποιουν θυριστορ (διοδος δηλαδη σαν του καυσιμου) για να ελεγξουν το ρευμα. Αυτο που κανουν ουσιαστικα ειναι να ανοιγοκλεινουν εκατονταδες διακοπτες και να βραχυκυκλωνουν το θετικο με την γειωση. Δυστυχως, αυτο προκαλει ζεστη, γιατι περιμενει το ρευμα να τον ανοιξει και να το κλεισει.
Οι mosfet ειναι πιο εξυπνοι και λειτουργουν σαν κανονικοι διακοπτες: ανοιγουν κλεινουν αστραπιαια αρα δεν εχουν μεγαλες θερμικες απωλειες.

Γνωριζουμε φυσικα οτι οσο ζεστενεται ενα εξαρτημα, αρχιζει και διαλυεται. Και οσο διαλυεται, τοσο προσπαθει σκληρα να ανταπεξελθει στις λειτουργιες του και τελικα ΓΕΙΑ ΣΑΣ  :bye:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #24 - : Μάιος 18, 2015, 09:04:07 μμ »
Οκ ,

ξεκάθαρο δλδ ,
ο mosfet θεωρητικά έχει τις προδιαγραφές να αντέξει παραπάνω .  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #25 - : Μάιος 18, 2015, 09:08:03 μμ »
Σαφεστατα. Fast switch κυκλωματα χωρις την θερμικη καταπονηση. Φαντασου τι γινεται οταν ενωνεις το θετικο και αρνητικο στην μηχανη: το καλωδιο καιει και δουλευει σαν ηλεκτροκολληση  ;)
Αλλα φυσικα μιλαμε για τεχνολογια του σημερα VERSUS του 20 χρονια πριν (που λεει ο λογος).
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nontas78

Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #26 - : Μάιος 18, 2015, 09:25:36 μμ »
Πωλειται mosfet ανορθωτης μολις 150 ευρω.

( μην βλεπετε τους αλλους ειναι ημι )












Να βγαλουμε και κανενα ψιλο   :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #27 - : Μάιος 18, 2015, 10:05:53 μμ »
Αντε βρε να σας πω!
Ο κλασικος ανορθωτης περνει το ρευμα απο το πηνιο το τριφασικο και το μετατρεπει σε συνεχες για να φορτισει την μπαταρια μας και να τροφοδοτησει ολο το ηλεκτρικο συστημα. Τα πηνια ομως δινουν συνεχεια ρευμα που πολλες φορες δεν το χρειαζομαστε ( τις περισσοτερες)
Αυτο το παραπανισιο ρευμα παει στον ανορθωτη που χωρις να μπορει να το διαχειριστει βραχυκυκλωνει τις τρεις φασεις του πηνιου ωστε να το αναγκασει να σταματησει να στελνει ρευμα. Αυτη η διαδικασια εχει δυο πολυ οδυνηρα αποτελεσματα. Α) ζεστενει πολυ τον ανορθωτη και Β) Φρεναει ολο το μοτερ ( αντιστιχο συστημα εχουν οι ανεμογεννητριες για να φρεναρουν τα φτερα οταν φυσαει πολυ). Για περισσοτερη αντοχη σε αυτην την περιπτωση ανορθωτων ειναι να εχουμε συνεχεια ολα τα ενεργοβορα συστηματα της μηχανης στο ον για να καταναλωνουμε οσο μεγαλυτερη ποσοτητα ρευματος γινετε.
Τωρα στον αντιποδα ο ανορθωτης mosfet λογο των ηλεκτρονικων διαταξεων που εχει ζηταει απο τα πηνια και περνει προς διαχειριση μονο οση ποσοτητα ρευματος χρειαζετε η μηχανη και το υπολοιπο απλα δεν το ζηταει και δεν το περνει. Η καλυτερη αποδοση σε ολες τις στροφες η λιγοτερη καταπονηση των πηνιων και η οικονομια καυσιμου  ειναι τα πλεονεκτηματα του ανορθωτη mosfet. Και ολα αυτα γιατι δεν φρεναρει το μοτερ γιατι δεν βραχυκυκλωνει τα πηνια. Ειμαι σιγουρος οτι ο Θωμας φοραει mosfet ανορθωτη και γιαυτο καιει λιγοτερο απο ολους :ohyes:   

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #28 - : Μάιος 18, 2015, 10:17:09 μμ »
Τελικά έπρεπε να πάμε μέσω Κίνας,  για να βρούμε γιατί ο Θωμάς καίει λιγότερο.


*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #29 - : Μάιος 18, 2015, 10:34:53 μμ »
Αντε βρε να σας πω!
Ο κλασικος ανορθωτης περνει το ρευμα απο το πηνιο το τριφασικο και το μετατρεπει σε συνεχες για να φορτισει την μπαταρια μας και να τροφοδοτησει ολο το ηλεκτρικο συστημα. Τα πηνια ομως δινουν συνεχεια ρευμα που πολλες φορες δεν το χρειαζομαστε ( τις περισσοτερες)
Αυτο το παραπανισιο ρευμα παει στον ανορθωτη που χωρις να μπορει να το διαχειριστει βραχυκυκλωνει τις τρεις φασεις του πηνιου ωστε να το αναγκασει να σταματησει να στελνει ρευμα. Αυτη η διαδικασια εχει δυο πολυ οδυνηρα αποτελεσματα. Α) ζεστενει πολυ τον ανορθωτη και Β) Φρεναει ολο το μοτερ ( αντιστιχο συστημα εχουν οι ανεμογεννητριες για να φρεναρουν τα φτερα οταν φυσαει πολυ). Για περισσοτερη αντοχη σε αυτην την περιπτωση ανορθωτων ειναι να εχουμε συνεχεια ολα τα ενεργοβορα συστηματα της μηχανης στο ον για να καταναλωνουμε οσο μεγαλυτερη ποσοτητα ρευματος γινετε.
Τωρα στον αντιποδα ο ανορθωτης mosfet λογο των ηλεκτρονικων διαταξεων που εχει ζηταει απο τα πηνια και περνει προς διαχειριση μονο οση ποσοτητα ρευματος χρειαζετε η μηχανη και το υπολοιπο απλα δεν το ζηταει και δεν το περνει. Η καλυτερη αποδοση σε ολες τις στροφες η λιγοτερη καταπονηση των πηνιων και η οικονομια καυσιμου  ειναι τα πλεονεκτηματα του ανορθωτη mosfet. Και ολα αυτα γιατι δεν φρεναρει το μοτερ γιατι δεν βραχυκυκλωνει τα πηνια. Ειμαι σιγουρος οτι ο Θωμας φοραει mosfet ανορθωτη και γιαυτο καιει λιγοτερο απο ολους :ohyes:   


γιαυτο  ρε  συ  μετα  τα  220  δεν  παει  αλλο ??? !!!  :a22 :a22 :a22   θελω  ανορθωτη ??? :thnk:    μου  το  φρεναρει ??? :wha1: :wha1: :wha1:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης