0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
κι αυτος δυο εχει ,αλλα το θεμα ειναι πως ο συγκεκριμενος ( αλλος κωδικος για αλλες μηχανη ) εβγαλε 5ετια με 14.2 καρφι.τον βρηκα απο αλλο φορουμ που ηταν για αλλη μηχανη,και μετα μπαινοντας σ αυτη τη εταιρια βρηκα τον αντιστοιχο caponord.αργυρη 126 ευρω βγαινει στη πορτα σου.που ειναι το χρυσαφι?ειναι ταιραστιος,μονιμα παγωμενος και τις γιορτες στα χιονια μετα απο 20 ημερες καθισιο η μηχανη εξω...πηρε μπρος τσακμακι
Ο mofset τι χρονική εγγύηση έχει ?
Σύμφωνα με τα δικα μου δεδομένα και απο την στιγμή που ζεστένεται λιγοτερο απο τους περισσότερος ίσως μια 5ετια
( ο mofset τι το κάνει το ρεύμα που περισεύει ? μπας και είναι μαντεμένιοι όπως οι μαμά και γιαυτό είναι δροσεροί μιας και το σίδερο δεν έχει τη θερμική απαγωγή του αλουμίνιου που έχει ο sx )
http://www.ebay.com/itm/251950481856ΕΝΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ.......ΝΤΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!
έχω sx περίπου 5 χρόνια , το ρεύμα του είναι άψογο και δεν μου έλειψε ποτέ από 14,2 μέχρι 14,9 βράχος . Ακόμα και φουλ φωταγωγημένο το τάνκερ μου με μεγάλους προβολείς δλδ ανοιχτούς και προβολάκια δεν έπεφτε κάτω από 13,7 volt όσο κινούνταν πάνω από 3000 στροφές . Ζεματάει λίγο βέβαια ως οφείλει μιας και βραχυκυκλώνει επάνω του το περισσευούμενο ρέυμα του μετατρέπωντας το σε θερμότητα ( ο mofset τι το κάνει το ρεύμα που περισεύει ? μπας και είναι μαντεμένιοι όπως οι μαμά και γιαυτό είναι δροσεροί μιας και το σίδερο δεν έχει τη θερμική απαγωγή του αλουμίνιου που έχει ο sx ) αλλά και μένα το ρημάδι τσακμάκι παίρνει ( αν δουλέψει το ρελέ )
Αντε βρε να σας πω! Ο κλασικος ανορθωτης περνει το ρευμα απο το πηνιο το τριφασικο και το μετατρεπει σε συνεχες για να φορτισει την μπαταρια μας και να τροφοδοτησει ολο το ηλεκτρικο συστημα. Τα πηνια ομως δινουν συνεχεια ρευμα που πολλες φορες δεν το χρειαζομαστε ( τις περισσοτερες)Αυτο το παραπανισιο ρευμα παει στον ανορθωτη που χωρις να μπορει να το διαχειριστει βραχυκυκλωνει τις τρεις φασεις του πηνιου ωστε να το αναγκασει να σταματησει να στελνει ρευμα. Αυτη η διαδικασια εχει δυο πολυ οδυνηρα αποτελεσματα. Α) ζεστενει πολυ τον ανορθωτη και Β) Φρεναει ολο το μοτερ ( αντιστιχο συστημα εχουν οι ανεμογεννητριες για να φρεναρουν τα φτερα οταν φυσαει πολυ). Για περισσοτερη αντοχη σε αυτην την περιπτωση ανορθωτων ειναι να εχουμε συνεχεια ολα τα ενεργοβορα συστηματα της μηχανης στο ον για να καταναλωνουμε οσο μεγαλυτερη ποσοτητα ρευματος γινετε.Τωρα στον αντιποδα ο ανορθωτης mosfet λογο των ηλεκτρονικων διαταξεων που εχει ζηταει απο τα πηνια και περνει προς διαχειριση μονο οση ποσοτητα ρευματος χρειαζετε η μηχανη και το υπολοιπο απλα δεν το ζηταει και δεν το περνει. Η καλυτερη αποδοση σε ολες τις στροφες η λιγοτερη καταπονηση των πηνιων και η οικονομια καυσιμου ειναι τα πλεονεκτηματα του ανορθωτη mosfet. Και ολα αυτα γιατι δεν φρεναρει το μοτερ γιατι δεν βραχυκυκλωνει τα πηνια. Ειμαι σιγουρος οτι ο Θωμας φοραει mosfet ανορθωτη και γιαυτο καιει λιγοτερο απο ολους
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι