0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #285 - : Ιούνιος 19, 2018, 12:56:42 πμ »
Πάντως επιβίωσε του χειρουργείου και δειχνει αρκετά ευχαριστημένο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 19, 2018, 01:05:07 πμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #286 - : Ιούνιος 19, 2018, 01:04:08 πμ »
Ωχ....... πέρασες τώρα τελευταία τίποτα από Άρτα Αγρίνιο και τα συναφή :tez: :tez: :tez: γιατί δεν εξηγείται αλλιώς :P :P
Δεν ζυγώνω εγώ κατά εκεί πασά μου. :cry: Εκεί πέριξ του εξωτικού βραχωριου ενεδρεύει το μάτι που δεν κοιμάται ποτέ,, που τα βλέπει όλα και τα κάνει όλα φωτιά στάχτη και μπούλμπερη. :sml1 :sml1

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 952
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +583
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #287 - : Ιούνιος 19, 2018, 06:20:29 πμ »
 :s1ap :hm$ :hm$ :s1ap :s1ap :hysterl :hysterl :s1ap :s1ap :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +70
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #288 - : Ιούνιος 19, 2018, 06:22:42 πμ »
Το τελευταίο  :smc1000: που αντιστεκόταν στο κατσαβιδιασμα με την πλήρη συνενεση του αφεντικού του, έπεσε θύμα από το ίδιο το αφεντικό του. Και καλά όλα τα άλλα. Καλώδια που βρήκες για να τον ενωσεις; Για το έκανες με πατέντα όπως ο Γιώργος; :thnk: :thnk: :hha% :hha%

*

Αποσυνδεδεμένος σοστιρ

  • ***
  • 176
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #289 - : Ιούνιος 19, 2018, 09:15:17 πμ »
Φλατζόκολλα έβαλες;

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #290 - : Ιούνιος 19, 2018, 09:58:48 πμ »
mosfet εβαλες ;;;

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #291 - : Ιούνιος 19, 2018, 10:01:30 πμ »
Το τελευταίο  :smc1000: που αντιστεκόταν στο κατσαβιδιασμα με την πλήρη συνενεση του αφεντικού του, έπεσε θύμα από το ίδιο το αφεντικό του. Και καλά όλα τα άλλα. Καλώδια που βρήκες για να τον ενωσεις; Για το έκανες με πατέντα όπως ο Γιώργος; :thnk: :thnk: :hha% :hha%
Με υποτιμάτε άρχοντα πρωτοσπονσοναριε οι πατέντες δεν είναι για χόρταση και σίγουρα δεν είναι για μένα εκτός και αν είναι απόλυτος ανάγκη. Δεν είμαι οπαδός της χρήσης φλάντζας κόφτη σφυριού και καλεμιού

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #292 - : Ιούνιος 19, 2018, 10:06:45 πμ »
mosfet εβαλες ;;;
Ναι, δεν είχα άλλη επιλογή, με τη χρήση των λαμπτήρων λεντ ο γιγάντιος ανορθωτής που είχα δεν θα επιβίωνε, η θα έπρεπε να αλλάξω τις λάμπες και να ξαναβάλω κανονικές πυρακτώσεως η να αλλάξω ανορθωτη. Ε άλλαξα ανορθωτή

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #293 - : Ιούνιος 19, 2018, 10:12:09 πμ »
Μεγεια και καλοδουλευτος, αϊντε ελα να βαλουμε και τον δικο μου  :P να κερασω  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #294 - : Ιούνιος 19, 2018, 11:33:55 πμ »
Να φέρω τις φλατζοκολες μου τα σκεπάρνια και τα κοπίδια μου? :thnk:
 :P

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #295 - : Ιούνιος 19, 2018, 11:46:30 πμ »
Φλατζόκολλα έβαλες;
Άρχοντα σοστιρα επί της ευκαιρίας σας ενημερώνω δια της παρούσης ότι ο φάκελος σας βρίσκετε στο κονκλάβιο με το ερώτημα της οριστικής διαγραφής από δίπτυχα τα τρίπτυχα τα τετράπτυχα τα πεντάτευχα και γενικως τα κατάστιχα του μοτοσικλετισμου καθόσον πλανάτε στον αγέρα η βάσιμη υποψία ότι εσείς δεν είστε μοτοσικλετιστής αλλά κρυφοκουτακιας που εισήλθατε σε μοτοσικλετιστικο φόρουμ δια να το αλώσετε με τα βάρβαρα ελαστικά της τετρακίνησης

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +70
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #296 - : Ιούνιος 19, 2018, 12:20:16 μμ »
Το τελευταίο  :smc1000: που αντιστεκόταν στο κατσαβιδιασμα με την πλήρη συνενεση του αφεντικού του, έπεσε θύμα από το ίδιο το αφεντικό του. Και καλά όλα τα άλλα. Καλώδια που βρήκες για να τον ενωσεις; Για το έκανες με πατέντα όπως ο Γιώργος; :thnk: :thnk: :hha% :hha%
Με υποτιμάτε άρχοντα πρωτοσπονσοναριε οι πατέντες δεν είναι για χόρταση και σίγουρα δεν είναι για μένα εκτός και αν είναι απόλυτος ανάγκη. Δεν είμαι οπαδός της χρήσης φλάντζας κόφτη σφυριού και καλεμιού



Ασχετο αλλά σχετικό. Θωμά, αυριο (λόγω κοινοτικού συμβουλίου), ημέρα Τετάρτη και ώρα 20.30 θα είμαστε στην Λαμαρίνα οι γνωστοί αγνωστοι.  :them4: :chrs:

*

Αποσυνδεδεμένος alex_fn2r

  • **
  • 66
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #297 - : Ιούνιος 19, 2018, 03:10:58 μμ »
Έχω βάλει στον pegaso λάμπες led πίσω πορείας και stop και εμπρος μικρή μεσαία και μεγάλη σκάλα.

Είχα την εντύπωση ότι λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης από τις λάμπες πυρακτώσεως θα δουλεύει πιο χαλαρά το ηλεκτρικό κύκλωμα ομως διαβάζω εδώ ακριβώς το αντίθετο.

Τελικά γιατί αφού η συνολική κατανάλωση είναι μικρότερη  "ζοριζεται" περισσότερο ο ανορθωτής??

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #298 - : Ιούνιος 19, 2018, 03:22:24 μμ »
Έχω βάλει στον pegaso λάμπες led πίσω πορείας και stop και εμπρος μικρή μεσαία και μεγάλη σκάλα.

Είχα την εντύπωση ότι λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης από τις λάμπες πυρακτώσεως θα δουλεύει πιο χαλαρά το ηλεκτρικό κύκλωμα ομως διαβάζω εδώ ακριβώς το αντίθετο.

Τελικά γιατί αφού η συνολική κατανάλωση είναι μικρότερη  "ζοριζεται" περισσότερο ο ανορθωτής??
Γιατί πρέπει να διαχειριστεί περισσότερη ενέργεια από την γεννήτρια (πηνία)  :bye:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #299 - : Ιούνιος 19, 2018, 08:06:04 μμ »
Έχω βάλει στον pegaso λάμπες led πίσω πορείας και stop και εμπρος μικρή μεσαία και μεγάλη σκάλα.

Είχα την εντύπωση ότι λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης από τις λάμπες πυρακτώσεως θα δουλεύει πιο χαλαρά το ηλεκτρικό κύκλωμα ομως διαβάζω εδώ ακριβώς το αντίθετο.

Τελικά γιατί αφού η συνολική κατανάλωση είναι μικρότερη  "ζοριζεται" περισσότερο ο ανορθωτής??
Έχω παψει πια να θέλω να απαντώ σε τεχνικά ερωτήματα. Δεν ξέρω τώρα τι με έπιασε και θα απαντήσω, αλλά ελπίζω μετά να μου περάσει άπαξ και δια παντός
Θα προσπαθήσω να το κάνω εύκολα κατανοητό για άπαντες.

Είναι βασική αρχή της γεννήτριας ότι αυξανόμενων των στροφών, βαίνει αυξανομένη και η παραγόμενη τάση. Ως γνωστόν όμως η μηχανή χρειάζεται σταθερή τάση γύρω στα 14V. Προκειμένου ο παλαιού τύπου ανορθωτής να ελέγξει την τάση να μην ξεπεράσει αυτά τα 14-14,5 V, βραχυκυκλώνει της φάσεις της γεννήτριας στο εσωτερικό του για να δημιουργήσει πτώση τάσεως και παράγει θερμότητα.
 Όσο λιγότερη ενεργεια λοιπόν καταναλώνει το κύκλωμα της μηχανής, φωτά προβολακια ερκοντίσιον κτλπ, τόση περισσότερη ενεργεια πρέπει να μετατρέψει ο ανορθωτής σε θερμότητα προκειμένου να δημιουργήσει την απαιτούμενη πτώση τάσεως, και να διατηρήσει την τάση στο επιθυμητό 14-14,5.
(Να σημεiωσω εδω ότι στο όριο των στροφών μιας μηχανής η τάση της γεννήτριας μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα 40v και σε μερικές ακόμα και 60v).

Στους νέου τύπου ανορθωτές τύπου μοσφετ επικρατεί αυτοκινητική λογική στη διαχείριση της τάσεως.
Αντί δηλαδή να βάζουμε αντιστάσεις να προσθέτουν φορτίο στη γεννήτρια για να ελεγχθεί η τάση χρησιμοποιείτε κάποιο (η κάποια ανάλογα με την ισχύ) τρανζίστορ επαφών το οποίο έχει τη δυνατότητα να ανοιγοκλείνει πολλές εκατοντάδες φορές το δευτερόλεπτο. Μόλις η τάση ξεπεράσει τα 14,5v ανοίγουν οι επαφές και αμέσως δημιουργείτε πτώση τάσεως στο κύκλωμα, μόλις η τάση πέσει ξανακλείνουν οι επαφές και η τάση ανεβαίνει ξανά, μόλις ανέβει ξανανοίγουν και ο κύκλος επαναλαμβάνετε εκατοντάδες φορές το δευτερόλεπτο κρατώντας την τάση περίπου σταθερή στα 14-14,5V.

Οπότε στη δεύτερη περίπτωση η περισσευούμενη ενέργεια της γεννήτριας που δεν χρειάζεται από του καταναλωτές της μηχανής απλά δεν χρησιμοποιείτε όπως συμβαίνει στην πρώτη περίπτωση που όλη η διαθέσιμη ισχύς της γεννήτριας είναι συνεχώς χρησιμοποιούμενη και όση δεν χρειάζεται η μηχανή την καταναλώνει υποχρεωτικά ο ανορθωτής .
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 19, 2018, 08:12:25 μμ από naftilos »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης