0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #150 - : Αύγουστος 07, 2015, 03:56:57 μμ »
Δεν το είχα δει ότι έχει 3 πινάκια στη μεριά του +/-  :thnk:


πιθανόν η μεσαία να είναι άκυρη ,
αλλά δεν είμαι βέβαιος .


Στο ερώτημα τώρα αν απευθείας στη μπαταρία ?
Για μένα ναι , αφού πρώτα μπει  μια ασφαλειοθήκη 30αμπερ στο θετικό πόλο  :D
H μεσαια ειναι η διεγερση του ανορθωτη και θελει να δωσεις ρευμα +12ν απο καποιο σημειο που να δινει  οταν γυρνας διακοπτη :kalo:


????? δουλευει ο ανορθωτης σαν ρελε? ΚΑΙ αν διακοπεί η διεγερση σταματά να δουλευει ο ανορθωτής?   :thnk: :thnk:
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #151 - : Αύγουστος 07, 2015, 04:38:46 μμ »
Δεν το είχα δει ότι έχει 3 πινάκια στη μεριά του +/-  :thnk:


πιθανόν η μεσαία να είναι άκυρη ,
αλλά δεν είμαι βέβαιος .


Στο ερώτημα τώρα αν απευθείας στη μπαταρία ?
Για μένα ναι , αφού πρώτα μπει  μια ασφαλειοθήκη 30αμπερ στο θετικό πόλο  :D
H μεσαια ειναι η διεγερση του ανορθωτη και θελει να δωσεις ρευμα +12ν απο καποιο σημειο που να δινει  οταν γυρνας διακοπτη :kalo:


????? δουλευει ο ανορθωτης σαν ρελε? ΚΑΙ αν διακοπεί η διεγερση σταματά να δουλευει ο ανορθωτής?   :thnk: :thnk:


 :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #152 - : Αύγουστος 07, 2015, 10:45:55 μμ »
Στην πραγματικότητα μετράει το εισερχόμενο ρεύμα και καταλαβαίνει ποσο χρειάζεται κάθε στιγμή για να δώσει όσο χρειάζεται

*

gefr

Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #153 - : Δεκέμβριος 04, 2015, 08:26:34 μμ »
Υπάρχει μία παραξήγηση εδώ.
Οι ανορθωτές χωρίζονται ανάλογα με την τεχνολογία του κυκλώματός τους σε shunt και series. Οι shunt είναι η πιό παλιά τεχνολογία που ανορθώνουν όλο το παραγόμενο από τη γεννήτρια ρεύμα και το παραπανήσιο το καίνι στην ψύκτρα. Οι series ανορθώνουν μόνο το ρεύμα που ζητάει η κατανάλωση την κάθε στιγμή και γι αυτό ζεσταίνονται λιγότερο.
Οι ανορθωτές τύπου shunt αναβαθμίστηκαν πρόσφατα με τη χρήση mosfet αντί διόδων ζένερ. Αυτό τους κάνει να ζεσταίνονται λιγότερο, αλλά οι series είναι και πάλι νεότερη τεχνολογία και καταναλώνουν λιγότερη βενζίνα και ζορίζουν τα πηνία λιγότερο. Το θέμα βρήκα να συζητιέται στο φόρουμ των Vstrom, όπου έμαθα οτι υπάρχει και άλλος κατασκευαστής στην Πάτρα που φτιάχνει ανορθωτές τύπου series, ο nakosmoto. Ρώτησα γιατί δεν υπάρχουν ανορθωτές με mosfet και τεχνολογία series και μου είπε οτι βγαίνουν πολύ ογκώδεις, και ζεσταίνονται πιό πολύ από ότι με διόδους ζένερ και βγάζουν και προβλήματα.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν υπάρχουν και άλλα περιστατικά με αστοχία των sx ή με ένα περιστατικό τους θάψατε;
Γειά χαρά

*

gefr

Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #154 - : Δεκέμβριος 04, 2015, 08:28:35 μμ »
Δείτε και εδώ:
http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=20426.0
Γειά χαρά

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #155 - : Δεκέμβριος 04, 2015, 08:34:34 μμ »
Φιλε υπαρχουν αρκετα περιστατικα απο οτι εχουν ακουσει τα αυτια μου για υπερφορτιση των sx..

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #156 - : Δεκέμβριος 04, 2015, 09:40:12 μμ »
Δεν είναι μόνο 1 το περιστατικό, είναι αρκετά και έχουν αναφερθεί κάμποσα εδω μέσα άρα σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #157 - : Δεκέμβριος 04, 2015, 11:41:08 μμ »
Υπάρχει μία παραξήγηση εδώ.
Οι ανορθωτές χωρίζονται ανάλογα με την τεχνολογία του κυκλώματός τους σε shunt και series. Οι shunt είναι η πιό παλιά τεχνολογία που ανορθώνουν όλο το παραγόμενο από τη γεννήτρια ρεύμα και το παραπανήσιο το καίνι στην ψύκτρα. Οι series ανορθώνουν μόνο το ρεύμα που ζητάει η κατανάλωση την κάθε στιγμή και γι αυτό ζεσταίνονται λιγότερο.


Εδώ εγγύται και το πρόβλημα των σειριακών (sx). Θες να μας πεις το ρεύμα που παράγει η γεννήτρια (γιατί η γεννήτρια δεν σταματα να δουλεύει ανεξάρτητα του φορτίου σε αντίθεση με αυτη των αυτοκινήτων) που καταλήγει εφόσον δεν ανορθώνεται?



"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #158 - : Δεκέμβριος 05, 2015, 12:58:16 πμ »
Καλά τα λέει, έτσι είναι. Και ούτε η γεννήτρια του αυτοκίνητου σταματαει να δουλεύει βρίσκετε συνεχώς υπό τάση 14V αλλά δεν παράγει ένταση αν δεν της ζητηθεί γιατί έχει διαφορετικό σύστημα ρύθμισης τάσεως που μπορεί να το πετυχει εν κενό. Ενώ αντίθετα το σύστημα της μηχανής κάνει τη ρύθμιση της τάσης υπό φορτίο
Περεταίρω ανάλυση για την διαφορά των δυο συστημάτων τα πως και τα γιατί και που πάει το ρεύμα που δεν ανορθώνετε την Κυριακή στη στάση για καφέ αν αγαπάς υπό μορφή κουβέντας. Δεν πρόκειται να κάτσω να γράψω κατεβατά επί κατεβατών

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #159 - : Δεκέμβριος 05, 2015, 07:59:45 πμ »
Οι sx electronics και οι shindengen mosfet ειναι series? Απλα με διαφορετικη υλοποιηση?

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #160 - : Δεκέμβριος 05, 2015, 08:43:48 πμ »
Εχουμε δυο δεδομενα την ταση και την ενταση. Η ταση ειναι στην περιπτωση μας 12ν η ενταση ειναι η ζητουμενη καθε στιγμη καταναλωση (λαμπες κλπ) Για να εχετε μια εικονα πως δουλευουν οι δυο τυποι ανορθωτων, υποθεστε οτι ειμαστε στην μια λεωφορο γεματη με αυτοκινητα που καταληγει σε μια πλατεια. Στις εξοδους της πλατειας υπαρχουν μπαρες. Οι μπαρες ειναι οι αντιστασεις (λαμπες κλπ). Τα αυτοκινητα ειναι το ρευμα και η λεωφορος ειναι ο αγωγος. Στην περιπτωση των παλαιου τυπου ανορθωτων τα αυτοκινητα πιεζουν τις μπαρες να ανοιξουν χωρις να εχουν δυνατοτητα διαφυγης, αρα πιεζουν συνεχεια με αποτελεσμα λογο της πιεσης και της εντασης να ζεστενονται και να αναβουν τα αιματα των οδηγων. Στην αλλη περιπτωση του νεου τυπου ανορθωτων απλα τα αυτοκινητα κανουν κυκλο στην πλατεια συνεχεια μεχρι να ανοιξει η μπαρα να περασουν οσα ζητηθουν.
Πιο παραστατικα δεν μπορω :D

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #161 - : Δεκέμβριος 05, 2015, 08:54:58 πμ »
Εχουμε δυο δεδομενα την ταση και την ενταση. Η ταση ειναι στην περιπτωση μας 12ν η ενταση ειναι η ζητουμενη καθε στιγμη καταναλωση (λαμπες κλπ) Για να εχετε μια εικονα πως δουλευουν οι δυο τυποι ανορθωτων, υποθεστε οτι ειμαστε στην μια λεωφορο γεματη με αυτοκινητα που καταληγει σε μια πλατεια. Στις εξοδους της πλατειας υπαρχουν μπαρες. Οι μπαρες ειναι οι αντιστασεις (λαμπες κλπ). Τα αυτοκινητα ειναι το ρευμα και η λεωφορος ειναι ο αγωγος. Στην περιπτωση των παλαιου τυπου ανορθωτων τα αυτοκινητα πιεζουν τις μπαρες να ανοιξουν χωρις να εχουν δυνατοτητα διαφυγης, αρα πιεζουν συνεχεια με αποτελεσμα λογο της πιεσης και της εντασης να ζεστενονται και να αναβουν τα αιματα των οδηγων. Στην αλλη περιπτωση του νεου τυπου ανορθωτων απλα τα αυτοκινητα κανουν κυκλο στην πλατεια συνεχεια μεχρι να ανοιξει η μπαρα να περασουν οσα ζητηθουν.
Πιο παραστατικα δεν μπορω :D


Η μόνη πρόταση που κατάλαβα!  :kalo: :kalo:
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

gefr

Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #162 - : Δεκέμβριος 05, 2015, 08:58:01 πμ »
Οι sx electronics και οι shindengen mosfet ειναι series? Απλα με διαφορετικη υλοποιηση?

Όχι, η σχεδίαση των κυκλωμάτων των ανορθωτών είναι δύο, παράλληλοι (shunt) και σειριακοί (series). Η χρήση ή μή Mosfet είναι τα ηλεκτρονικά που χρησιμοποιούν στην κατασκευή του κάθε σχεδίου. Οι Compufire χρησιμοποιούσαν τεχνολογία series με Mosfet αλλά είναι πανάκριβοι, ογκώδεις και είχαν αστοχίες. Υπάρχει επίσης μοντέλο της Shindengen SH847 που έχει τεχνολογία series αλλά χρησιμοποιεί συμβατικές διοδους.
Οι sx είναι επίσης series με συμβατικές διόδους.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 05, 2015, 09:03:21 πμ από gefr »

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #163 - : Δεκέμβριος 05, 2015, 09:00:31 πμ »
Εχουμε δυο δεδομενα την ταση και την ενταση. Η ταση ειναι στην περιπτωση μας 12ν η ενταση ειναι η ζητουμενη καθε στιγμη καταναλωση (λαμπες κλπ) Για να εχετε μια εικονα πως δουλευουν οι δυο τυποι ανορθωτων, υποθεστε οτι ειμαστε στην μια λεωφορο γεματη με αυτοκινητα που καταληγει σε μια πλατεια. Στις εξοδους της πλατειας υπαρχουν μπαρες. Οι μπαρες ειναι οι αντιστασεις (λαμπες κλπ). Τα αυτοκινητα ειναι το ρευμα και η λεωφορος ειναι ο αγωγος. Στην περιπτωση των παλαιου τυπου ανορθωτων τα αυτοκινητα πιεζουν τις μπαρες να ανοιξουν χωρις να εχουν δυνατοτητα διαφυγης, αρα πιεζουν συνεχεια με αποτελεσμα λογο της πιεσης και της εντασης να ζεστενονται και να αναβουν τα αιματα των οδηγων. Στην αλλη περιπτωση του νεου τυπου ανορθωτων απλα τα αυτοκινητα κανουν κυκλο στην πλατεια συνεχεια μεχρι να ανοιξει η μπαρα να περασουν οσα ζητηθουν.
Πιο παραστατικα δεν μπορω :D

ωραιο παραδειγμα !!! αλλα αμα καποιος οδηγος ειναι ατιθασος και δωσει μια στην μπαρα και την σπασει τι γινεται ???

αντεχουν οι μπαρες ???  γιατι μην ξεχναμε οτι οι οδηγοι εχουν Ιταλικα αυτοκινητα  :P

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ανορθωτές mosfet,απλοί ...κτλ
« Απάντηση #164 - : Δεκέμβριος 05, 2015, 09:11:43 πμ »
Μπράβο Ανέστη! Αυτήη περιπτωση είναι ο χαλασμενος ανορθωτης. Σπαει ο οδηγός την μπάρα και περνούν τα αυτοκίνητα χωρίς έλεγχο και ακανόνιστα. Την μια 6 την αλλη 12 η 18. Εκνευρισμένος οδηγος είναι αυτόςπου πιεζετε (περίπτωση ανορθωρη παλαιού τυπου) Ο άλλος δεν έχει λογο να πιεστει γιατί γυρνάει τεμπελικα γύρο γύρο σαν τον Αλέκο στα μέγαρα :tez:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης