0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: faraway στις Αύγουστος 07, 2015, 09:07:08 πμΔεν το είχα δει ότι έχει 3 πινάκια στη μεριά του +/- πιθανόν η μεσαία να είναι άκυρη ,αλλά δεν είμαι βέβαιος .Στο ερώτημα τώρα αν απευθείας στη μπαταρία ? Για μένα ναι , αφού πρώτα μπει μια ασφαλειοθήκη 30αμπερ στο θετικό πόλο H μεσαια ειναι η διεγερση του ανορθωτη και θελει να δωσεις ρευμα +12ν απο καποιο σημειο που να δινει οταν γυρνας διακοπτη
Δεν το είχα δει ότι έχει 3 πινάκια στη μεριά του +/- πιθανόν η μεσαία να είναι άκυρη ,αλλά δεν είμαι βέβαιος .Στο ερώτημα τώρα αν απευθείας στη μπαταρία ? Για μένα ναι , αφού πρώτα μπει μια ασφαλειοθήκη 30αμπερ στο θετικό πόλο
Παράθεση από: pegasakos στις Αύγουστος 07, 2015, 03:31:53 μμΠαράθεση από: faraway στις Αύγουστος 07, 2015, 09:07:08 πμΔεν το είχα δει ότι έχει 3 πινάκια στη μεριά του +/- πιθανόν η μεσαία να είναι άκυρη ,αλλά δεν είμαι βέβαιος .Στο ερώτημα τώρα αν απευθείας στη μπαταρία ? Για μένα ναι , αφού πρώτα μπει μια ασφαλειοθήκη 30αμπερ στο θετικό πόλο H μεσαια ειναι η διεγερση του ανορθωτη και θελει να δωσεις ρευμα +12ν απο καποιο σημειο που να δινει οταν γυρνας διακοπτη ????? δουλευει ο ανορθωτης σαν ρελε? ΚΑΙ αν διακοπεί η διεγερση σταματά να δουλευει ο ανορθωτής?
Υπάρχει μία παραξήγηση εδώ.Οι ανορθωτές χωρίζονται ανάλογα με την τεχνολογία του κυκλώματός τους σε shunt και series. Οι shunt είναι η πιό παλιά τεχνολογία που ανορθώνουν όλο το παραγόμενο από τη γεννήτρια ρεύμα και το παραπανήσιο το καίνι στην ψύκτρα. Οι series ανορθώνουν μόνο το ρεύμα που ζητάει η κατανάλωση την κάθε στιγμή και γι αυτό ζεσταίνονται λιγότερο.
Εχουμε δυο δεδομενα την ταση και την ενταση. Η ταση ειναι στην περιπτωση μας 12ν η ενταση ειναι η ζητουμενη καθε στιγμη καταναλωση (λαμπες κλπ) Για να εχετε μια εικονα πως δουλευουν οι δυο τυποι ανορθωτων, υποθεστε οτι ειμαστε στην μια λεωφορο γεματη με αυτοκινητα που καταληγει σε μια πλατεια. Στις εξοδους της πλατειας υπαρχουν μπαρες. Οι μπαρες ειναι οι αντιστασεις (λαμπες κλπ). Τα αυτοκινητα ειναι το ρευμα και η λεωφορος ειναι ο αγωγος. Στην περιπτωση των παλαιου τυπου ανορθωτων τα αυτοκινητα πιεζουν τις μπαρες να ανοιξουν χωρις να εχουν δυνατοτητα διαφυγης, αρα πιεζουν συνεχεια με αποτελεσμα λογο της πιεσης και της εντασης να ζεστενονται και να αναβουν τα αιματα των οδηγων. Στην αλλη περιπτωση του νεου τυπου ανορθωτων απλα τα αυτοκινητα κανουν κυκλο στην πλατεια συνεχεια μεχρι να ανοιξει η μπαρα να περασουν οσα ζητηθουν. Πιο παραστατικα δεν μπορω
Οι sx electronics και οι shindengen mosfet ειναι series? Απλα με διαφορετικη υλοποιηση?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι