0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1813
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +995
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #30 - : Οκτώβριος 10, 2024, 10:58:28 πμ »
Είσαι ωραίος καλοτάξιδη η ναυαρχίδα,
 :kalo:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #31 - : Οκτώβριος 10, 2024, 11:34:13 πμ »
Καλοτάξιδο!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Aranu

  • *****
  • 371
  • Φύλο: Άντρας
  • Κώστας, Βόλος!
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Dorsoduro 900 2018(sold),KTM 1290 SAS 2020
  • Αντιδράσεις: +667
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #32 - : Οκτώβριος 11, 2024, 05:17:29 μμ »
Καλοτάξιδο το εργαλείο!! Καλές βόλτες!

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #33 - : Οκτώβριος 17, 2024, 12:04:45 μμ »
Για τα νούμερα κατανάλωσης που παρατέθηκαν πιο πάνω, έχω κι εγώ ένα σχόλιο.
Μετά απο 2 Caponord που πέρασαν απο τα χέρια μου και πλήθος δοκιμών, θα πω πως ένα Caponord με περασμένο το πρόγραμμα πάνω και σωστή καυσανάλυση, μπορεί να πιάσει άνετα τα 4-4,2 λίτρα /100 χλμ αν δεν το πίνεις.
Δηλαδή σε ταξιδιωτικές ταχύτητες μέχρι 110-120 χλμ/ώρα και όχι απότομα ανοίγματα. Ρυθμός πολύ πολύ χαλαρής εκδρομής με ροή στην κίνηση.

Τώρα για περιπτώσεις που στεγνώνουν κάποιοι πολύ το πρόγραμμα για να πάρουν τέτοιες καταναλώσεις πηγαίνοντας με 160-180χλμ...έχω δει να παίρνουν και τον κινητήρα στο χέρι. Ειδικά στους πρώτους χάρτες που δεν ήταν ραφιναρισμένο το πρόγραμμα.

Αρα το Caponord μπορεί να γίνει και μια οικονομική μηχανή δεδομένου πως ένα Κινεζο400άρι (ξέρετε ποια λέω) με τελική 145-155χλμ/ώρα και ταχύτητα ταξιδιού γύρω στα 120 χλμ/ώρα τρώει πάνω-κάτω 3,5-4 λίτρα /100 χλμ

Θα πει κάποιος: Να έχεις Caponord και να το πηγαίνεις 120 χλμ το πολύ για οικονομία;
Δεν λέω ότι πρέπει να το κάνει κάποιος. Λέω όμως πως μπορεί. ;)

*

Αποσυνδεδεμένος John Pit

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +20
Απ: Πληροφορίες για Caponord.
« Απάντηση #34 - : Χθες στις 07:32:06 μμ »
Επανέρχομαι στο θέμα κατανάλωση μιας και σήμερα το μηχανάκι φορτώθηκε στην οδική μετά από πλύσιμο. Προφανώς πολαπλασιαστες. Για την ιστορία. Με την παραλαβή της παρατήρησα τραχιά λειτουργία, όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά ήταν τραχιά. Το απέδωσα στην ζέστη μιας και οι θερμοκρασίες τότε ήταν υψηλές στην Λάρισα. Εν συνεχεία λόγω φόρτου εργασίας δεν κατάφερα να κάνω πορεία για να δω την κατανάλωση πάρα μόνο μια κοντινή εκδρομή 120 χλμ. Με αυτά συν άλλα 100 χλμ πόλης φουλαρα 16 λίτρα. Προχθές μετά την βροχή δύο ημερών την έβαλα μπροστά. Πήρε με δυσκολία και δούλευε τρικυλινδρα. Κάπου κάπου έδινε ρεύμα και άρπαζε. Σήμερα την έβαλα μπροστά, πήρε αμέσως και δούλευε μια χαρά, καλύτερα από όταν την πήρα (δηλαδή στρωτά και όχι τραχιά)όμως παρατήρησα μια αδυναμία σαν να λείπουνε άλογα(βέβαια μπορεί απλά να ήταν η ιδέα μου γιατί ήμουν δικαβαλος και ίσως το βάρος να με ξεγελουσε). Ο μ@λακας είπα να πιέσω την τύχη μου και την πήγα για πλύσιμο. Μετά από φύσημα καλό πήρε αμέσως πάλι με τραχιά λειτουργία. Την έσβησα, έκανα τσιγάρο και όταν την ξαναέβαλα πήρε δύσκολα και έδωσα στροφές για να μην σβήσει ώσπου είδα καπνό από μπροστά. Εννοείται την έσβησα και κάλεσα οδική. Και ερχόμαστε στην ερώτηση. Θεωρώ δεδομένο ότι κάηκαν οι μπροστινοι πολαπλασιαστες. Δεν γνωρίζω εάν ο προηγούμενος τους έχει αλλαγμένους αλλά ήταν κάτι που θα άλλαζα ούτως ή άλλως. Θεωρείτε ότι έκανα και κάποια άλλη ζημία βάζοντας το μπρος? Να συμπληρώσω επίσης ότι μετά δεν έπαιρνε καν μπροστά και το efi ήταν αναμενο. Θα μπορούσε να βραχυκύκλωσαν και τα μπουζί? Επίσης η κατανάλωση σε συνδυασμό με την έντονη μυρωδιά ακαυτης από την εξάτμιση θα μας έλεγε ότι ήταν ήδη "αρπαγμενος" ο πολαπλασιαστης και απλά τον αποτελειωσα?  :( 
« Τελευταία τροποποίηση: Χθες στις 08:03:07 μμ από John Pit »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης