Για κάποιον λόγο υπήρχε κάποιο αυτοματοποιημένο τρανσλέιτ και έβγαζε το όνομα σας ως νομοσχέδιο αντί για Μπιλ .
Αυτό εννοούσα ότι με μπέρδεψε.
πριν την αποστολή η εστω και μετα, δεν ελεγχετε εαν αυτα που γραψατε βγαζουν νοημα? γι αυτο υπαρχει η τροποποιηση
Εν τούτοις, δεν έγραψα σε κάποιο φόρουμ που σας ανήκει και ούτε κάτι γενικό σε τεχνικό θέμα.
Ρώτησα απλά τον φίλο που είχε το πρόβλημα και μου απάντησε παρόλη την τετραετία που μεσολάβησε!
τα forums ειναι δημοσια συζητηση οποτε σε ενα forum με 5626 μελη ο καθεις μπορει να απαντησει. στην προκειμενη περιπτωση ελαβαν μερος αλλοι 4 περαν του νηματοθετη αλλα και εγω τηλεφωνικα .εαν επιθυμουσατε απαντηση μονο απο ενα συγκεκριμενο μελος τοτε η να στελνατε προσωπικο μηνυμα η να ρωτουσατε αναφεροντας το ονομα του.επισης με την απαντηση μου προχωρησατε σε συζητηση αλλα μολις σας ζητησα να μου πειτε τον ρολο που πρεπει να περνα αερας απο τις bypass βιδες, ξεκινησατε την ειρωνια
Εσείς γιατί πεταγεστε ως γκουρού να μου πείτε ότι είμαι αρυθμιστος
γκουρου? ειμαι απο την Λαρισα και οχι απο την Ινδια .την γνωμη μου ειπα
και να δηλώσετε ότι εχετε κρυφά έγγραφα από τον κατασκευαστή
μιας και καποτε υπηρξα επισημος dealer αλλα εργαστηκα και σε επισημους dealer υπαρχουν τεχνικες ενημερωσεις που αφορουν μονο επισημους επισκευαστες
και τις υπόλοιπες παπατζες
και ετσι να ειναι , γιατι εξαπτεσται? σαν ανθρωπος και εγω ειπα την γνωμη μου και ισως την βλακεια μου, απλα προσπεραστε με ή δειξτε μου το λαθος να μαθαινουμε και κατι στον χρονο που σπαταλησαμε
Λίγη σοβαρότητα παρακαλώ!
αν με γνωριζετε τοσο καλα για να με θεωρειτε ανθρωπο χωρις σοβαροτητα τοτε κατι σας εχω κανει και θα περιμενα απο την δικη σας "σοβαροτητα" να ερθετε να μου πειτε απο κοντα που εσφαλα απεναντι σας και να ζητησω συγγνωμη. εχω ονοματεπωνυμο και το γνωριζουν οι περισσότεροι εδω μεσα μιας και ειμαι 20 χρονια ενεργος μελος κυριε liszt.
ευχαριστω πολυ για τους χαρακτηρισμους, θα φροντισω να διορθωθω
μιας και δεν διαβασατε ολα τα manuals της aprilia παραθετω και την διαδικασια συγχρονισμου κυλινδρων απο το futura που ειναι ακριβως ιδιο μηχανακι με το caponord (διαφορες εχουν σε πιστονια-εκκεντροφορους-διαμετρο σωμματων ψεκασμου)
θα τονισω αυτο
Turn the two air by-pass screws (3) of the throttle body
fully in
When vacuum is not the same in both cylinders, the
cylinders must be synchronised. This is done by working the air by-pass screws (3).
Turn out the air by-pass screw (3) of the cylinder that
has greater vacuum until setting the same vacuum as
in the other cylinder. Allowed tolerance is ± 5 millibar.
και να μεταφρασω...
γυριστε τις βιδες παρακαμψης αερα
ΤΕΡΜΑ ΜΕΣΑ.
ΟΤΑΝ το κενο(υποπιεση) δεν ειναι το ιδιο και στους 2 κυλινδρους (
ΑΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΩΣ ΕΧΕΙ) οι κυλινδροι πρεπει να συγχρονιστουν.αυτο γινετε γυρνωντας τις βιδες παρακαμψης αερα. ξεβιδωνεις την βιδα του κυλινδρου που εχει την
ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ τιμη και την ρυμιζεις να ειναι ιδια με την αλλη. Η ανεκτή διαφορα μεταξυ τους ειναι 5 μιλιμπαρ