0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #15 - : Μάιος 23, 2020, 10:28:51 μμ »
Έλεγα για το φίλτρο κουτί εγω γιατί εκείνη τη φωτό μου έβγαλε. Άκυρο τότε.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 963
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +636
Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #16 - : Μάιος 23, 2020, 10:31:55 μμ »
Εντάξει τότε είναι οκ με της δυο μακριές βιδώνει πάνω στο φιλτρκουτι. Τώρα θα πάρουμε τα οριγκ από εβδομάδα και θα δούμε
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

liszt

Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 13, 2024, 09:56:59 πμ »
γεια χαρά !
Αν και τέσσερα χρόνια μετά , το πρόβλημα τελικά λύθηκε τότε ? Τι ηταν ?
Το δικό μου κάνει ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα και μόνο αν κλείσω τέρμα τις βίδες των μπαι πας εισόδων αέρα καταφέρνω να μη σβήνει στο ρελαντί που έτσι κι αλλιώς είναι κακό με πολύ αριθμια .
Ευχαριστώ

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 963
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +636
Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 13, 2024, 08:20:39 μμ »
Ναιη βαλβιδα πού είναι στο φιλτρκουτι ήθελε καθάρισμα
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

liszt

Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 15, 2024, 03:35:30 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση!

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 16, 2024, 07:11:07 μμ »
γεια χαρά !
Αν και τέσσερα χρόνια μετά , το πρόβλημα τελικά λύθηκε τότε ? Τι ηταν ?
Το δικό μου κάνει ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα και μόνο αν κλείσω τέρμα τις βίδες των μπαι πας εισόδων αέρα καταφέρνω να μη σβήνει στο ρελαντί που έτσι κι αλλιώς είναι κακό με πολύ αριθμια .
Ευχαριστώ
Οι βιδες bypass πρεπει να ειναι κλειστες κ ισως χρειαστει η μια λιγο να ανοιξει κατα την ρυθμιση, οποτε εισαι αρυθμιστος .απο εκει ξεκινα κ μετα πας στα υπολειπα

*

liszt

Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 17, 2024, 12:34:19 πμ »
Πιθανόν, αλλά αν κλείσουν εντελώς οι βίδες bypass , τότε δεν υπάρχει bypass αέρας στα σώματα. Εσείς πιστεύετε ότι δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο ;

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 17, 2024, 06:02:04 πμ »
Δεν ειναι τι πιστευω εγω αλλα τι λεει ο κατασκευαστής.  Οταν υπαρχει βηματικο μοτερ για την ρυθμιση του ρελαντι, οι πεταλουδες σφραγιζουν. Οι βιδες bypass δεν ειναι για το ρελαντι αλλα για να κανεις ισορροπία την αναρρόφηση αν υπαρχουν διαφορες μεταξύ τους. Συνδεεις υποπιεσομετρα και ανοιγεις την βιδα της πεταλουδας με την υψηλοτερη τιμη για να ισοστάθμιστει με την αλλη. Εαν εχεις σωστες τιμες με κλειστες τις bypass δεν τις πειραζεις καθολου

*

liszt

Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 17, 2024, 10:25:42 πμ »
Έχω την εντύπωση ότι μία μικρή ποσότητα αέρα μέσω των αυλών bypass πρέπει να υπάρχει απαραίτητα για άλλο ρόλο πέρα από το ρελαντί και την όποια διαφορά για την εξισορρόπηση.
Σε κανένα έγγραφο της Απρίλια δεν αναφέρεται ο τρόπος αυτός που λέτε και όχι μόνο του κάπονορντ , αλλά και σε άλλα μοντέλα που χρησιμοποιείται η ίδια μέθοδος με παραπλήσια ή και ίδια σώματα. ψεκασμού

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 17, 2024, 01:44:12 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι μία μικρή ποσότητα αέρα μέσω των αυλών bypass πρέπει να υπάρχει απαραίτητα για άλλο ρόλο πέρα από το ρελαντί και την όποια διαφορά για την εξισορρόπηση.
Για πειτε ποιον ρολο,θα ηθελα να μαθω γιατι δεν γνωριζω
Σε κανένα έγγραφο της Απρίλια δεν αναφέρεται ο τρόπος αυτός που λέτε και όχι μόνο του κάπονορντ , αλλά και σε άλλα μοντέλα που χρησιμοποιείται η ίδια μέθοδος με παραπλήσια ή και ίδια σώματα. ψεκασμού
Τα manuals εχουν κατα καιρους αρκετα λαθη κ διορθώνονται με ανακοινώσεις.  Η πληροφορια που σας δινω ειναι εκτος manual
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 17, 2024, 01:56:07 μμ από bill »

*

liszt

Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 17, 2024, 03:14:03 μμ »
Με μπέρδεψε λίγο το νομοσχέδιο που γράφετε παραπάνω.
Τωρα καταλάβα ποιος είσαστε!
Από τη στιγμή λοιπόν που έχετε επικοινωνία  με τον κατασκευαστή εντός και εκτός μανιουαλ, μπορείτε να απευθυνθείτε εκεί για μπαϊπάς ενημερώσεις!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 17, 2024, 03:19:53 μμ από liszt »

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 17, 2024, 06:23:29 μμ »
Με μπέρδεψε λίγο το νομοσχέδιο που γράφετε παραπάνω.
Δεν βγαζω νοημα, με translator απαντάτε?
Τωρα καταλάβα ποιος είσαστε!
Εγω παλι δεν γνωριζω με ποιον "ομιλω" αλλα ποιος ειμαι ?
Από τη στιγμή λοιπόν που έχετε επικοινωνία  με τον κατασκευαστή εντός και εκτός μανιουαλ, μπορείτε να απευθυνθείτε εκεί για μπαϊπάς ενημερώσεις!
Ειστε λιγο ειρωνικος νομιζω, αν κανω λαθος ζητω συγγνώμη μιας και ο γραπτος λογος παρεξηγείται ευκολα. Εσεις γραψατε σε ενα φορουμ ζητωντας πληροφοριες, εγω εγραψα απλα την γνωμη μου,αν έχετε οποιαδηποτε αντίρρηση, το συζηταμε.Αν θελετε παλι, την αποδέχεστε  η οχι. Καλη καρδιά

*

liszt

Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 17, 2024, 10:41:06 μμ »
Για κάποιον λόγο υπήρχε κάποιο αυτοματοποιημένο τρανσλέιτ και έβγαζε το όνομα σας ως νομοσχέδιο αντί για Μπιλ .
Αυτό εννοούσα ότι με μπέρδεψε.
Εν τούτοις, δεν έγραψα σε κάποιο φόρουμ που σας ανήκει και ούτε κάτι γενικό σε τεχνικό θέμα.
Ρώτησα απλά τον φίλο που είχε το πρόβλημα και μου απάντησε παρόλη την τετραετία που μεσολάβησε!
Εσείς γιατί πεταγεστε ως γκουρού να μου πείτε ότι είμαι αρυθμιστος και να δηλώσετε ότι εχετε κρυφά έγγραφα από τον κατασκευαστή και τις υπόλοιπες παπατζες περί οδηγιών για κλειστά βιδακια μπαϊπάς;
Λίγη σοβαρότητα παρακαλώ!

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 18, 2024, 06:16:13 πμ »
Για κάποιον λόγο υπήρχε κάποιο αυτοματοποιημένο τρανσλέιτ και έβγαζε το όνομα σας ως νομοσχέδιο αντί για Μπιλ .
Αυτό εννοούσα ότι με μπέρδεψε.
πριν την αποστολή η εστω και μετα, δεν ελεγχετε εαν αυτα που γραψατε βγαζουν νοημα? γι αυτο υπαρχει η τροποποιηση
Εν τούτοις, δεν έγραψα σε κάποιο φόρουμ που σας ανήκει και ούτε κάτι γενικό σε τεχνικό θέμα.
Ρώτησα απλά τον φίλο που είχε το πρόβλημα και μου απάντησε παρόλη την τετραετία που μεσολάβησε!
τα forums ειναι δημοσια συζητηση οποτε σε ενα forum με 5626 μελη ο καθεις μπορει να απαντησει. στην  προκειμενη περιπτωση ελαβαν μερος αλλοι 4 περαν του νηματοθετη αλλα και εγω τηλεφωνικα .εαν επιθυμουσατε απαντηση μονο απο ενα συγκεκριμενο μελος τοτε η να στελνατε προσωπικο μηνυμα η να ρωτουσατε αναφεροντας το ονομα του.επισης με την απαντηση μου προχωρησατε σε συζητηση αλλα μολις σας ζητησα να μου πειτε τον ρολο που πρεπει να περνα αερας απο τις bypass βιδες, ξεκινησατε την ειρωνια
Εσείς γιατί πεταγεστε ως γκουρού να μου πείτε ότι είμαι αρυθμιστος
γκουρου? ειμαι απο την Λαρισα και οχι απο την Ινδια .την γνωμη μου ειπα
και να δηλώσετε ότι εχετε κρυφά έγγραφα από τον κατασκευαστή
μιας και καποτε υπηρξα επισημος dealer αλλα εργαστηκα και σε επισημους dealer υπαρχουν τεχνικες ενημερωσεις που αφορουν μονο επισημους επισκευαστες
και τις υπόλοιπες παπατζες
και ετσι να ειναι , γιατι εξαπτεσται? σαν ανθρωπος και εγω ειπα την γνωμη μου και ισως την βλακεια μου, απλα προσπεραστε με ή δειξτε μου το λαθος να μαθαινουμε και κατι στον χρονο που σπαταλησαμε
Λίγη σοβαρότητα παρακαλώ!
αν με γνωριζετε τοσο καλα για να με θεωρειτε ανθρωπο χωρις σοβαροτητα τοτε κατι σας εχω κανει και θα περιμενα απο την δικη σας "σοβαροτητα" να ερθετε να μου πειτε απο κοντα που εσφαλα απεναντι σας και να ζητησω συγγνωμη. εχω ονοματεπωνυμο και το γνωριζουν οι περισσότεροι εδω μεσα μιας και ειμαι 20 χρονια ενεργος μελος κυριε liszt.
ευχαριστω πολυ για τους χαρακτηρισμους, θα φροντισω να διορθωθω

μιας και δεν διαβασατε ολα τα manuals της aprilia παραθετω και την διαδικασια συγχρονισμου κυλινδρων απο το futura που ειναι ακριβως ιδιο μηχανακι με το caponord (διαφορες εχουν σε πιστονια-εκκεντροφορους-διαμετρο σωμματων ψεκασμου)

θα τονισω αυτο

Turn the two air by-pass screws (3) of the throttle body
fully in
When vacuum is not the same in both cylinders, the
cylinders must be synchronised. This is done by working the air by-pass screws (3).
Turn out the air by-pass screw (3) of the cylinder that
has greater vacuum until setting the same vacuum as
in the other cylinder. Allowed tolerance is ± 5 millibar.

και να μεταφρασω...
γυριστε τις βιδες παρακαμψης αερα  ΤΕΡΜΑ ΜΕΣΑ. ΟΤΑΝ το κενο(υποπιεση) δεν ειναι το ιδιο και στους 2 κυλινδρους ( ΑΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΩΣ ΕΧΕΙ) οι κυλινδροι πρεπει να συγχρονιστουν.αυτο γινετε γυρνωντας τις βιδες παρακαμψης αερα. ξεβιδωνεις την βιδα του κυλινδρου που εχει την ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ τιμη και την ρυμιζεις να ειναι ιδια με την αλλη. Η ανεκτή διαφορα μεταξυ τους ειναι 5 μιλιμπαρ
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2024, 07:29:42 πμ από bill »

*

liszt

Απ: Πρόβλημα στο ρελαντί
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 19, 2024, 12:46:41 πμ »
Άντε κάνε μου τη χάρη πρώην ντίλερ από τη Λάρισα που θα κάτσω να ασχοληθώ με τις καλοπροαίρετες γνώμες σου και τις συγγνώμες σου.




 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης