Έχω αγανακτήσει στην κυριολεξία μ'αυτό το ρελέ μίζας που μου καίγεται συνέχεια και δεν μπορώ να βρώ την αιτία.Το τελευταίο το άλλαξα την άνοιξη και έβαλα το καινούριο της Aprilia που έβγαλε με τα 150 Amp της Hitachi, έδωσα και ρεύμα απ'ευθείας από την μπαταρία -παρεμβάλλοντας και ασφάλεια- και προχθές με άφησε πάλι. Ο μοναδικός ηλεκτρολόγος για moto που έχουμε εδώ μου λέει ότι αυτό συμβαίνει. Εγώ ξέρω ότι λίγο πολύ, όλοι σχεδόν αλλάξατε το ρελέ της μίζας, και ότι ήταν μια από τις "παιδικές" ασθένειες της Capo και όλα καλά. Εγώ συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα. Φίλοι, HELP ζητάω τα φώτα σας και τυχόν εμπειρίες σας ανάλογες. Αν διαβάζει και ο Bill, BILL HELP Σημείωση. Είναι το .....τέταρτο ρελέ που αλλάζω τώρα.
Τίτλος: Απ: Ρελέ Μίζας
Αποστολή από: The Liver Killer στις Αύγουστος 17, 2009, 11:15:39 πμ
Tσεκαρε και τον ανορθωτη σου καλου-κακου...ρ(πεπει να ανεβαινει η ταση οταν μαρσαρεις πανω απο 13,8 ν,και οχι να πεφτει...)
Εμενα πριν με αφησει ο ανορθωτης,ειχα αλλαξει τουλαχιστον 5 ρελε μιζας.... :bye:
κωστα παρε το καμενο ρελε και μετρα να δεις τι ειναι αυτο που χαλαει στο ρελε,ειναι το πηνιο καμενο η ειναι οι επαφες που δινουν το ρευμα στην μιζα;αν σου καιγεται το πηνιο του ρελε τοτε μπορεις να βαλεις στο καλωδιο που παει στο πηνιο μια μικρη αντισταση για να μειωσεις λιγο τα volt που δεχεται.προσεξε μην βαλεις πολυ μεγαλη αντισταση γιατι μετα δεν θα εχεις διεγερση του πηνιου και δεν θα μιζαρει καθολου(για την αντισταση θα μιλησεις με ηλεκτρονικο για να σου πει τα ωμ). αν ειναι καμενες οι επαφες τοτε 2 πραγματα συμβαινουν. 1.λαθος κατασκευης του ρελε η αστοχια υλικου 2.η μιζα σου τραβαει παραπανω αμπερ και σου καιει τις επαφες αυτη ειναι η δικη μου και μονο γνωμη βαση αυτων που γνωριζω γενικως για τα ρελε. :bye:
Έχω αγανακτήσει στην κυριολεξία μ'αυτό το ρελέ μίζας που μου καίγεται συνέχεια και δεν μπορώ να βρώ την αιτία.Το τελευταίο το άλλαξα την άνοιξη και έβαλα το καινούριο της Aprilia που έβγαλε με τα 150 Amp της Hitachi, έδωσα και ρεύμα απ'ευθείας από την μπαταρία -παρεμβάλλοντας και ασφάλεια- και προχθές με άφησε πάλι. Ο μοναδικός ηλεκτρολόγος για moto που έχουμε εδώ μου λέει ότι αυτό συμβαίνει. Εγώ ξέρω ότι λίγο πολύ, όλοι σχεδόν αλλάξατε το ρελέ της μίζας, και ότι ήταν μια από τις "παιδικές" ασθένειες της Capo και όλα καλά. Εγώ συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα. Φίλοι, HELP ζητάω τα φώτα σας και τυχόν εμπειρίες σας ανάλογες. Αν διαβάζει και ο Bill, BILL HELP Σημείωση. Είναι το .....τέταρτο ρελέ που αλλάζω τώρα.
Κώστα γιατί δεν βάζεις ένα μεγαλύτερο (aftermarket) ρελέ?
κωστα παρε το καμενο ρελε και μετρα να δεις τι ειναι αυτο που χαλαει στο ρελε,ειναι το πηνιο καμενο η ειναι οι επαφες που δινουν το ρευμα στην μιζα;αν σου καιγεται το πηνιο του ρελε τοτε μπορεις να βαλεις στο καλωδιο που παει στο πηνιο μια μικρη αντισταση για να μειωσεις λιγο τα volt που δεχεται.προσεξε μην βαλεις πολυ μεγαλη αντισταση γιατι μετα δεν θα εχεις διεγερση του πηνιου και δεν θα μιζαρει καθολου(για την αντισταση θα μιλησεις με ηλεκτρονικο για να σου πει τα ωμ). αν ειναι καμενες οι επαφες τοτε 2 πραγματα συμβαινουν. 1.λαθος κατασκευης του ρελε η αστοχια υλικου 2.η μιζα σου τραβαει παραπανω αμπερ και σου καιει τις επαφες αυτη ειναι η δικη μου και μονο γνωμη βαση αυτων που γνωριζω γενικως για τα ρελε. :bye:
Φίλε μου σκέφτηκα όλα τα ενδεχόμενα και μπορώ να σου πω έχω και εγώ καταλήξει στο δεύτερο, δηλ. ότι η μίζα ζορίζεται πολύ,και τραβάει πολλά αμπέρ με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνονται οι επαφές και να βγαίνει με τον καιρό off το ρελέ. Όσο για το πηνίο διαφωνώ διότι είναι αυτό που έλκει και κρατά κολλημένες τις επαφές μεταξύ τους, άρα όσο ποιό ισχυρό είναι τόσο το καλύτερο. Σε αντίθετη περίπτωση οι επαφές θα παραμένουν χαλαρές με αποτέλεσμα να δημιουργείται σπινθήρας που με τον καιρό θα τις τρυπήσει.Αύριο που θα λύσω και την μίζα η αυτοψία θα δείξει. Σ'ευχαριστώ που ασχολήθηκες πάντως
Έχω αγανακτήσει στην κυριολεξία μ'αυτό το ρελέ μίζας που μου καίγεται συνέχεια και δεν μπορώ να βρώ την αιτία.Το τελευταίο το άλλαξα την άνοιξη και έβαλα το καινούριο της Aprilia που έβγαλε με τα 150 Amp της Hitachi, έδωσα και ρεύμα απ'ευθείας από την μπαταρία -παρεμβάλλοντας και ασφάλεια- και προχθές με άφησε πάλι. Ο μοναδικός ηλεκτρολόγος για moto που έχουμε εδώ μου λέει ότι αυτό συμβαίνει. Εγώ ξέρω ότι λίγο πολύ, όλοι σχεδόν αλλάξατε το ρελέ της μίζας, και ότι ήταν μια από τις "παιδικές" ασθένειες της Capo και όλα καλά. Εγώ συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα. Φίλοι, HELP ζητάω τα φώτα σας και τυχόν εμπειρίες σας ανάλογες. Αν διαβάζει και ο Bill, BILL HELP Σημείωση. Είναι το .....τέταρτο ρελέ που αλλάζω τώρα.
Κώστα γιατί δεν βάζεις ένα μεγαλύτερο (aftermarket) ρελέ?
δε νομίζω οτι το μεγαθος μετράει Αντρέα.... :blus:
αυτό που λέει ο Κώστας ειναι μια χαρά και μαλιστα πολύ καλό...
απλά το να σου καει τοσα ρελε δεν ειναι και φυσιολογικο... εμένα μου εκαψε 32,000 ... θέλω να πιστευω πως δε θα εχω αλλες αναγούλες..
Κώστα.. κατι με συνδεσμολογία ρε συ μήπως εκτος και αν ειναι οντως ο ανορθωτης... (το οτι τον αλλαξες και εβαλες άλλον δε λεει και τιποτα ετσι..? μπορει να αρχισε και αυτος τα χαζα του...)
Κώστα.. κατι με συνδεσμολογία ρε συ μήπως εκτος και αν ειναι οντως ο ανορθωτης... (το οτι τον αλλαξες και εβαλες άλλον δε λεει και τιποτα ετσι..? μπορει να αρχισε και αυτος τα χαζα του...) [/quote]
Θέμη ότι και να είναι, αύριο θα δείξει η "νεκροψία" :bye: :bye: :bye:
Κώστα γιατί δεν βάζεις ένα μεγαλύτερο (aftermarket) ρελέ? [/quote]
Γειά σου Ανδρέα. Ένα από τα κουφά που άκουσα σήμερα, μου πρότεινε ένας να βρω να βάλω ρελέ από ....κλιματιστικό λεωφορείου, διότι αυτό μου λέει έχει κάτι χονδρές επαφές και δεν καίγονται με τίποτα και βάλτο και θα με θυμηθείς κλπ :D :D :D :D :D. Ελπίζω Ανδρέα να μην χρειαστεί να καταλήξω εκεί :bye: :bye:
o ανορθωτης τι ρολο μπορει να παιζει εφοσον το ρελε δουλευει μονο οταν παταμε μιζα και μετα βγαινει εκτως;απο τη στιγμη που η μηχανη θα παρει μπρος το ρελε της μιζας δεν εχει κανενα φορτιο
φιλε μου εγω θα σου ελεγα να κανεις και μια μετρηση στη ταση που παιρνει το πηνιο. μπορει ενα "ψειριαμενο" μπουτον η μια χαλαρη γειωση η επαφη να σου δημιουργει το προβλημα και να μην ειναι η μιζα σωνει και καλα.
το ιδιο βεβαια θα σου ελεγα να κοιταξεις για χαλαρες επαφες και στο κυκλωμα υψηλης ισχυος, αυτο δηλαδη της μιζας. μπορει δηλαδη να φταιει η βαση του ρελε, αν υπαρχει κατι τετοιο που μαλλον ειναι απιθανο, η οι συνδεσεις του ρελε με τα καλωδια της μιζας. χαλαρες επαφες, σκουριασμενες κλπ (η ακομη και σιδερενιες βιδες στις συνδεσεις μπορει να προκαλεσουν προβλημα)
ακομη χειροτερα βεβαια βαμμενες επαφες η περασμενες με σπραυ που αφηνει ενα "φιλμ" που ειναι μονωτικο.
Γεια σου Κώστα :bye: :bye: :bye: .Ελπίζω και εγώ να μην καταλήξεις στην λύση του λεωφορείου :P :P.
Πόσα αμπέρ είναι το μαμά ρελέ? Έχεις δοκιμάσει αυτό που βάζουν τα παιδιά εδώ στην Αθήνα?? :bye: :bye:
Ανδρέα το τελευταίο που έβαλα φέτος την άνοιξη,είναι το Hitachi των 150 αμπέρ.Νομίζω ότι καλύτερο δηλαδή κατά την γνώμη μου. Σήμερα θα λύσει την μίζα ο ηλεκτρολόγος θα μετρήσει αντιστάσεις κλπ και θα δούμε που είναι τελικά το πρόβλημα. Αν γνωρίζεις θα βρω μεταχειρισμένη μίζα στην αγορά αν τελικά φταίει αυτή
Λοιπόν η νεκροψία έδειξε και πάλι προβληματικό ρελέ παρά το ότι τοποθετήθηκε πριν τέσσερις μήνες καινούριο της Hitachi των 150 Αμπέρ, και δούλεψε ελάχιστα έκτοτε. Η μίζα είναι OK παρά τις ταλαιπωρίες που υπέστη δύο φορές. Άλλαξα λοιπόν την μπαταρία με μια καινούρια Yuasa, και έβαλα και το ρελέ που βλέπεται στην φώτο.Είναι από βαρύ μηχάνημα -βλέπεται το παλιό και το καινούριο- και ελπίζω να έλυσα το πρόβλημά μου για πάντα. Λόγω όγκου το τοποθέτησα στην αποθήκη των εργαλείων με την απαραίτητη επέκταση των καλωδίων, και επιπλέον έχει αν προσέξετε δικό του μπουτόν για εκκίνηση της μίζας σε περίπτωση που πάθει κάτι το μπουτόν στο τιμόνι,οξείδωση επαφών κλπ. Είναι το μαύρο κουμπί που φαίνεται στη δεύτερη φωτο. Ειλικρινά πρώτη φορά άκουσα την μίζα μου να "κελαιδάει" έτσι. Μια ζωή είχα το ίδιο και το ίδιο πρόβλημα, κανένα άλλο -κτύπα ξύλο-στα τόσα χρόνια.Κόστος, 135 ευρόπουλα η μπαταρία, 32 το ρελέ και 40 του μάστορα, και ελπίζω να ησυχάσω. Αν έχετε ανάλογο πρόβλημα με την μίζα να μην θέλει αρχικά να γυρίσει -ειδικά όταν η μηχανή είναι κρύα- και όταν τελικά πάρει μπρός η μηχανή η μίζα να συνεχίζει να δουλεύει τώρα ξέρετε το φάρμακο
Αν είναι δυνατόν... η 12άρα Yuasa για τον Πήγασο κάνει γύρω στα 50 ευρώ...προφανώς παίρνει κλειστού τύπου; Πάντως το κουμπί εκτάκτου ανάγκης έχει πλάκα!
Ειλικρινά πρώτη φορά άκουσα την μίζα μου να "κελαιδάει" έτσι. Αν έχετε ανάλογο πρόβλημα με την μίζα να μην θέλει αρχικά να γυρίσει -ειδικά όταν η μηχανή είναι κρύα- και όταν τελικά πάρει μπρός η μηχανή η μίζα να συνεχίζει να δουλεύει τώρα ξέρετε το φάρμακο
Παιδιά εν γνώσει μου πλήρωσα την μπαταρία τόσα λεφτά. Είχα βρει σε μαγαζί με ανταλλακτικά μοτο την Yuasa και με 65 ευρώ, αλλά προτίμησα να την πάρω από ένα μαγαζί που πουλά αποκλειστικά μπαταρίες με αυτά τα λεφτά. Μάλιστα όταν του το ανάφερα αυτό, μου λέει είναι αδύνατο, και μου έδειξε το τιμολόγιο αγοράς που είχε αγορά 90ευρώ+φπα. Νομίζω δεν με γέλασε αλλά εσείς βγάλτε τα συμπεράσματά σας τι συμβαίνει στην αγορά, τι να πω. Αυτήν την φορά θέλησα να βάλω μια μπαταρία καλή, διότι πιστεύω και το είδα και στην πράξη, ότι η καινούρια τεχνολογία που τα πάντα είναι ηλεκτρονικά κλπ απαιτεί σωστή και συνεχή τροφοδοσία σε ρεύμα, χωρίς σκαμπανεβάσματα στην τάση για να δουλέψουν σωστά. Δεν θα ξεχάσω τότε όταν πήγα την μηχανή για σέρβις στην Ιταλία στον φημισμένο σε όλη την Ιταλία Fiore –οι παλιοί θα το θυμούνται- δίπλα στο εργοστάσιο της Aprilia. Όταν πέρασε από έλεγχο απ’άκρη σε άκρη όλη την μηχανή αφού πρώτα την έγδυσε, μου λέει έτσι με ύφος σοβαρό, la batteria non `e Yuasa. Η μπαταρία δεν είναι Yuasa. Και όταν του είπα , μα είναι καινούρια τώρα την άλλαξα κούνησε το κεφάλι του και έκανε έναν μορφασμό. Κάτι θα εννοούσε ο ποιητής φαίνεται. Αυτό το κάτι το πλήρωσα έκτοτε με έναν ανορθωτή και κάμποσους ρελέδες, στην πορεία, οπότε δεν την ξαναπατάω. Και πάντα την φρόντιζα την μπαταρία, τον χειμώνα την έβγαζα και την φόρτιζα τακτικά κλπ. Τώρα το ρελέ επειδή το άνοιξα να δω τι είχε τελικά, -αν και καινούριο και ελάχιστα χρησιμοποιημένο - στις επαφές είχε αρχίσει να ψωριάζει το μέταλλο και ήταν αρκετά ανώμαλο, δείγμα ότι οι επαφές δεν «πατούσαν» κανονικά. Πιθανών και αυτό να οφείλεται στην μπαταρία, διότι αν δεν έδινε σωστό ρεύμα στο πηνίο, αυτό δεν θα είχε την δύναμη τραβήξει τον οπλισμό και να κλείσουν σωστά οι επαφές με αποτέλεσμα κάθε φορά να δημιουργείτε σπινθήρας που σιγά-σιγά έτρωγε το μέταλλο. Τέλος Ιουνίου έκανα μια μεγάλη τουρ στην Πίνδο, την γύρισα όλη, πήγα παντού, και έκανα κάπου 600 χλμ συνολικά μέσα στα βουνά. Απλά σκεφτόμουνα αν μου τύχαινε αυτό σε καμιά λαγκαδιά τι θα έκανα, και με πιάνει κρύος ιδρώτας, :pray: :pray: οπότε …άσε καλύτερα, ..άσε καλύτερα. :bye: :bye:
πάντως ψάχνω για λύση κάτω των 40€ που δίνει η aprilia το μαμά . ;)
Πάνε πάρτο Γιώργο και πάρε και 2 και αμα κολλησει πετα το και βάλε το 2ο. Ενα τέτοιο φοράει και το capo του Ζήση και δεν νομίζω να έχει πρόβλημα εδώ και 2 χρόνια+
Πάνε πάρτο Γιώργο και πάρε και 2 και αμα κολλησει πετα το και βάλε το 2ο. Ενα τέτοιο φοράει και το capo του Ζήση και δεν νομίζω να έχει πρόβλημα εδώ και 2 χρόνια+
Επιβεβαιώνω τα λεγομενα του Αργύρη, συν οτι το capo και με την παλιά ταλαιπωρημενη μπαταρία αλλά και με την καινουργια παίρνει τσακμάκι. Φυσικά με την καινούργια πιο άνετη εκκινηση σε όλες τις συνθήκες αλλά το ρελέ δε εχει κάνει κιχ...
Φτηνή και αξιοπιστη λύση κατα τα λεγόμενα όσων δοκίμασαν, το ρελέ της yamapa απο amazon: http://www.amazon.com/gp/product/B0073UMCRO/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&smid=A3QEAIM7YYCNN4 Εϊναι plug & play δε χρειάζεται καμία πατέντα. Το κουμπώνεις κι έφυγες... :kalo:
μπορεί να είναι υπεύθυνο και για αυτούς τους δισταγμούς κατά την εκκίνηση ? :thnk: ( με δεδομένο ότι μπαταρία και μίζα είναι οκ )
ναι Γιωργο και μάλιστα εγώ είχα προχωρήσει σε αγορά νέας μπαταρίας νομίζοντας ότι η παλιά τα έφτυνε αλλά τελικά ηταν το ρελε και η μπαταρία έμεινε στην άκρη
ναι Γιωργο και μάλιστα εγώ είχα προχωρήσει σε αγορά νέας μπαταρίας νομίζοντας ότι η παλιά τα έφτυνε αλλά τελικά ηταν το ρελε και η μπαταρία έμεινε στην άκρη
ναι Γιωργο και μάλιστα εγώ είχα προχωρήσει σε αγορά νέας μπαταρίας νομίζοντας ότι η παλιά τα έφτυνε αλλά τελικά ηταν το ρελε και η μπαταρία έμεινε στην άκρη
Αφού δεν πρόκειται να το αλλάξεις γιατί σε νοιάζει? :tez: :tez:
Το ίδιο είναι με αυτό που φορούσα στο προηγούμενο . Με τον φόβο των Ιουδαίων και λόγω τιμής όπως σύστησα και στο Γιώργο είχα πάρει 2. Εν τέλη ποτέ δεν χρειάστηκε να το ξαναλλάξω :D
Το ρελέ ( ή μάλλον τα ρελέ ) είναι ένας απλούστατος μηχανισμός , βασισμένος στην ηλεκτρομαγνητική ενέργεια που παράγει ένα πηνίο .
Είναι χοντρικά δλδ , ένα σύρμα χαλκού τυλιγμένο εκατοντάδες φορές που όταν του δίνουμε ρεύμα μέσα από το κουμπάκι που έχουμε στο τιμόνι , μετατρέπεται σε έναν ηλεκτρομαγνήτη που γεφυρώνει 2 άκρα και επιτρέπει στο ρεύμα να περάσει . :ohyes:
Η αδυναμία των ρελέ , είναι στα άκρα που γεφυρώνονται που με το καιρό , με την οξείδωση , με τη συνεχή χρήση .... κτλ , καψαλίζονται και χαλάνε μέχρι κάποια στιγμή να χαλάσουν και να κολλήσουν δημιουργώντας προβλήματα . :(
Υπάρχουν και άλλες βλάβες που μπορούν να σχετίζονται με ένα ρελέ , αλλά αυτή είναι η πιο πιθανή . Το ότι έτυχε βέβαια να κολλήσει ένα ρελέ δεν συνεπάγεται αυτομάτως και άλλαγμα , αλλά οι περισσότεροι καλώς ή κακώς αυτό κάνουμε .
Πάμε στο δια ταύτα τώρα . :D
Η aprilia λοιπόν προμηθεύεται ρελέ από τη hitachi , που φαντάζομαι αυτή θα τα παίρνει φασόν από κανά εργοστάσιο στη Κίνα με τιμολόγιο 0,50 € το κομμάτι , θα τα πουλάει γύρω στα 10 € στην aprilia και έρχετα η aprilia και λέει 42 € θέλω εγώ για αυτό το πολύπλοκο μηχανισμό πυρηνικής φυσικής που είναι ικανός να μετατρέψει το h2o σε ατομική ενέργεια LOL :h22: :h22:
Η μία λύση , είναι αυτή που προτείνει ο Αργύρης παραπάνω , που το βάζω και στοίχημα ότι είναι το ίδιο ακριβώς ρελέ ( από το ίδιο εργοστάσιο δλδ ) και που κοστίζει μαζί με τα μεταφορικά κανά 15αρι € Όσο δίνει δλδ η aprilia το ένα , παίρνεις 2 και σου μένουν και 12 € να κάνεις γούστα :tez:
Η άλλη λύση για κάποιον που δεν θέλει να μπλέξει με παραγγελίες από Αμερική , είναι αυτή που βρήκα αναζητώντας εναλλακτικά ρελέ και ψάχνοντας να δω τι παίζει στην αυτοκινητοβιομηχανία κυρίως αλλά και στα βαρέα οχήματα .
Το βρήκα στη τιμή των 15 € από Ελλάδα μαζί με τα μεταφορικά και το τσίμπησα για δοκιμή , υπάρχει όμως και στο ebay το Αγγλικό σε ελαφρώς χαμηλότερη τιμή για όσους επιθυμούν την απόλυτη σχέση τιμής ποιότητας . ;)
Σαν ρελέ το έδιναν στα 180αμπερ , βέβαια επάνω γράφει 100αμπερ ( που τα θεωρώ αρκετά ειδικά όταν το ρελέ του αυτοκινήτου μου είναι μόλις 40 ) και από τι κατάλαβα τα ρελέ έχουν δύο νούμερα το ένα αφορά στιγμιαία αντοχή και το άλλο πιο μακροπρόθεσμη .
Σε σχέση με το μαμά hitachi οι διαφορές στο μέγεθος είναι εμφανής . :ohyes:
Μεγαλύτερο μέγεθος στην άπειρη μου κρίση , σημαίνει μεγαλύτερο πηνίο άρα καλύτερη ηλεκρομαγνητική ικανότητα και ίσως μεγαλύτερη αξιοπιστία . :thnk:
Το ρελέ κατά τα γνωστά ξέρετε που είναι , να βάλω και κανά δυο φωτό να υπάρχουν για να μαθαίνουν οι νέοι ιδιοκτήτες . Είναι κρυμένο εκεί πίσω από το θετικό πόλο της μπαταρίας .
Αν θέλετε να το βγάλετε λύστε τα πλαινά πλαστικά , και τραβήχτε το από τα πλάγια έξω , αν και ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε πιο εύκολα εργασία είναι να βγει μαζί με τα πλαστικά και η ουρά .
Βάζοντας το καινούργιο , μου ήρθε η ιδέα να μην το κρύψω πάλι πίσω από τη μπαταρία αλλά εκμεταλευόμενος αυτό το αυτάκι που έχει για να βιδώσει να το κρεμάσω από έξω ώστε αν χρειαστέι ( αν κολλήσει δλδ κάποτε ) να μπορώ πιο εύκολα και γρήγορα να το χτυπήσω . :D
Σχετικά εύκολα , και χρησιμοποιώντας μία από τις βίδες του υποπλαισίου που κουμπώνουν τα πλαστικά το έβαλα στη θέση που ήθελα .
Κούμπωσα και τα πλαστικά και ούτε γάτα ούτε ζημιά . Όχι απλά είναι εύκολο στη πρόσβαση πλέον αλλά εκεί που είναι , σφηνωμένο δλδ κάτω από το πλαστικό , αρκεί μια μπουνιά με το χέρι εκεί που δείχνω για να ξεκολλήσει αν χρειαστεί . :P
To λινκ από το κατάστημα που το πήρα , https://wfe.gr/el/electronics/83--car-rele-12volt.html
και μερικά Link από το ίδιο προιόν από το ebay http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Heavy-Duty-Split-Charge-100A-ON-OFF-Relay-Car-Van-Boat-100-Amp-4-Pin-/321219479424?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4aca2c4780
μπραβο Γιωργο πολυ καλη δουλεια :kalo: να πω μονο οτι το αμαξι σου δεν εχει ρελε για τη μιζα,αυτη τη δουλεια την κανει το μπουτον της μιζας το οποιο ειναι ενσωματομενο στη μιζα.ειναι το εξαρτημα στο οποιο ειναι βιδωμενο επανω το χοντρο καλωδιο που ερχεται απο τη μπαταρια και εχει και ενα λεπτο καλωδιακι επανω που ειναι η εντολη για να οπλισει οταν πατησουμε μιζα
ψαχτε μετ/σμενο ρελε μιζας...ή μπουτον μιζας οπως το λενε απο honda ή yamaha...εβαλα απο το cb400 που το ειχα προχειρο και τελειωσαν ολα το μοτερ γυρναει αερας,αν καει...θα καψει αφαλεια...και το βασικοτερο βρισκεις και στο περιπτερο "τσαμπα"
Και αν θέλετε και μια συμβουλή , που την πήρα από το bill βέβαια , και αξίζει το κόπο . :ohyes:
Για να διασφαλίσετε την ευκολότερη και ταχύτερη μεταφορά ρεύματος από τη μπαταρία προς τη μίζα τη στιγμή που το χρειάζεστε , μπορείτε να κάνετε το εξής .
Ξεβιδώστε τα καλώδια από το ρελέ , τρίψτε τους ακροδέκτες με υαλόχαρτο , πάρτε 4 ροδέλες ( 2 + 2 ) τρίψτε της επίσης και βιδώστε ξανά τους ακροδέκτες κάνοντας τους σάντουιτς με τις ροδέλες .
Το ίδιο ( όσοι μπορείτε ) κάντε το και στη μεριά του καλωδίου που κουμπώνει πάνω στη μίζα .
Η πρωινή εκκίνηση και κάθε εκκίνηση θα γίνει παιχνιδάκι μετά !! :ohyes:
Μπράβο παιδιά! Ο φίλος Μπάμπης (ahk) με ενημέρωσε για την ολοκλήρωση των εργασιών (τον ταλαιπώρησε λίγο το μαμά ρελέ στις διακοπές του) και τώρα που χειμωνιάζει και θα εχουμε χρόνο θα κάνουμε και κανένα μαστόρεμα ακόμη μιας και υπάρχει χώρος, οπότε αναμένετε φωτό κτλ. Θα βάλω κι εγω το ίδιο 120άρι ρελέ και θα κρατήσω το άλλο για spare παρ'ολο που το capo παίρνει μπρός με τη σκέψη και δόξα τω θεώ δεν κάνει κιχ.
κατόπιν αναζήτησης αγόρασα 3 σαν αυτά(που πρότειναν κάποιοι στο ανάλογο νήμα) (https://imagizer.imageshack.us/v2/427x759q90/633/dgEs1h.jpg)
Ποιος ο λόγος να πληρώσεις 3 ρελε καλέ μου άνθρωπε. Όπως και να έχει μην ξεχάσεις αυτό που εγραψε ο Γιώργος παραπάνω με τις ροδέλες στις επαφές και το γυαλοχαρτάρισμα θα βοηθήσει αρκετά.
Και αν θέλετε και μια συμβουλή , που την πήρα από το bill βέβαια , και αξίζει το κόπο .
Για να διασφαλίσετε την ευκολότερη και ταχύτερη μεταφορά ρεύματος από τη μπαταρία προς τη μίζα τη στιγμή που το χρειάζεστε , μπορείτε να κάνετε το εξής .
Ξεβιδώστε τα καλώδια από το ρελέ , τρίψτε τους ακροδέκτες με υαλόχαρτο , πάρτε 4 ροδέλες ( 2 + 2 ) τρίψτε της επίσης και βιδώστε ξανά τους ακροδέκτες κάνοντας τους σάντουιτς με τις ροδέλες .
Το ίδιο ( όσοι μπορείτε ) κάντε το και στη μεριά του καλωδίου που κουμπώνει πάνω στη μίζα .
Η πρωινή εκκίνηση και κάθε εκκίνηση θα γίνει παιχνιδάκι μετά !!
Παιδιά βοήθεια!!*! Παει ο ρελες,τα σώματα τα βαζω όπως να'ναι; και αυτά τα μικρά καλωδιακια;(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160803/d37c212b73ff48edb9ec956dc9956c79.jpg)
Ξεθαβω το θεμα αυτο γιατι εμεινα παλι απο ρελε μιζας (ναι... το Hitachi με τα 150Α τον κακο του τον καιρο :psdof: ). Ευτυχως δεν με αφησε στην εκδρομη!
Για πειτε εσεις οι 2-3 που εχετε βαλει αυτο το διαφορετικο ρελε (Nagares)...πως τα παει??...ζει ακομα?? να το προτιμησω??
Ξεθαβω το θεμα αυτο γιατι εμεινα παλι απο ρελε μιζας (ναι... το Hitachi με τα 150Α τον κακο του τον καιρο :psdof: ). Ευτυχως δεν με αφησε στην εκδρομη!
Για πειτε εσεις οι 2-3 που εχετε βαλει αυτο το διαφορετικο ρελε (Nagares)...πως τα παει??...ζει ακομα?? να το προτιμησω??
Δημήτρη κι εγώ το hitachi έχω ακόμα κρατάει χτύπα ξύλο! Το nagares το έχω δεί σε 2-3 capo φίλων και τα πάει περίφημα. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να σηκώνει και περισσότερα Amper από το hitachi.
Η δίοδος αυτή λέγεται ''ελεύθερης ροής'' και χρησιμοποιείται για προστασία από υπέρταση που μπορεί να δημιουργηθεί όταν απενεργοποιηθεί το ρελέ και όχι όσο είναι υπό τάση.
Καλό είναι όλα τα ρελέ που λειτουργούν με τάση DC να έχουν αυτές τις διόδους παράλληλα.
ηρθε και η σειρα μου για ρελε,ο φιλος cool με παρεπεμψε εδω και διαβαζοντας ολο το νημα θελω να ρωτησω αν εξακολουθει να ειναι καλη λυση αυτο το ρελε nagares,αν ειναι να παω να το παρω. ομως ποιο απο τα δυο να προτιμησω παιδια?
ηρθε και η σειρα μου για ρελε,ο φιλος cool με παρεπεμψε εδω και διαβαζοντας ολο το νημα θελω να ρωτησω αν εξακολουθει να ειναι καλη λυση αυτο το ρελε nagares,αν ειναι να παω να το παρω. ομως ποιο απο τα δυο να προτιμησω παιδια?
τελικα αγοραστηκε το ρελε της μιζας στο μαγαζι που το πηρα με ειπανε οτι την μαρκα nagares την αγορασε εδω κ 1μιση χρονο η mahle,οποτε ειναι αυτο της φωτο,κ με διαβεβαιωσαν οτι ειναι το ιδιο.
το θεμα μου ειναι τωρα,οτι δεν ξερω ποιο καλωδιο παει σε ποια θεση,φοβαμαι μην κανω καποιο λαθος και προκαλεσω καποια ζημια,
εκτος απο τα 2 χοντρα καλωδια που βιδωνονται,εχει μια φυσα με 2 ψιλα καλωδιακια,
ολα αυτα πως τα συνδεω?
(εχει και νουμερακια το ρελε επανω,4 συνολικα,μαλλον το καθε καλωδιο παει σε συγκεκριμενο νουμερο?)
Δήμο και στο το παλιό έρχονται 2 καλώδια λεπτά και δίνουν εντολή στο ρελέ από το κουμπί της μιζας στο διακόπτη στο τιμόνι. Αυτά τα δυο πάνε στα 2 αυτά "αυτάκια" που μας δείχνεις. Κόβεις τα 2 καλώδια από το παλιό ρελέ τα λεπτά κολλάς 2 ακροδέκτες κατάλληλους για τα αυτάκια του νέου ρελέ και κουμπώνει τη μικρή λευκή φίσα πάλι στα καλώδια που έρχονται από το τιμόνι. Αν δεν το κατέχεις, έχεις κανένα φιλαράκι να πιάνουν τα χέρια του από ηλεκτρονικά. Είναι πολύ εύκολο αλλά αν δεν το έχεις ξανακάνει ή δεν έχεις 2-3 βασικά εργαλεία καλύτερα να μην μπλέξεις και κάνεις καμιά πατάτα.
Και άλλη μια ερώτηση. Στο 86 πάει ο θετικός πόλος της μπαταρίας, δηλαδή μετά το διακόπτη, ενώ στο 85 η γείωση. Σωστά?
στο 86 παει ρευμα οταν πατας μιζα(το ψιλο καλωδιακι) και στο 85 γειωση.τα χοντρα ενα απο μπαταρια και το αλλο προς μιζα
λοιπον,επιτελους βρηκα το θαρρος να ασχοληθω με τη μηχανη μου,αλλαξα το ρελε με αυτο το nagares-που τωρα λεγεται mahle-και πηρε μπρος μια χαρα. ομως δεν ξερω αν εβαλα σωστα αυτα τα 2 ψιλα καλωδιακια,ρωτησα εναν μηχανικο εδω κοντα μου και μου ειπε να μην ανησυχω,ειναι το ιδιο οπως και να τα βαλω. η μηχανη δουλευει κανονικα :bye:,εχω κατι να φοβαμαι η ειμαι οκ και το ξεχναω?
Καλησπέρα παιδιά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις - αν και διαβάζοντας το forum είδα ότι ίσως να πρόκειται και για πρόβλημα ρελέ μίζας (το οποίο βέβαια νομίζω ότι το έχω αλλάξει).
Διαφωνώ! Το ρελέ (ή στα ελληνικά ηλεκτρονόμος) είναι αυτα που έχουν βάλει φωτογραφίες παραπάνω, ενώ το button είναι αυτό που πατάμε με τον αντίχειρα μας για να πάρει (αν πάρει) μπροστά το μοτο. Να πώ και γω την εμπειρία μου, παρόλο που είχα αναβαθμίσει το ρελέ σε μεγαλύτερο, πρόσφατα παρατήρησα έναν δισταγμό να το πω...σαν να μην έδινε εντολή. Πρόσεξα ότι το μπουτόν της μίζας δεν πατιόταν καλά σε σχέση με παλαιότερα. Του έριξα άφθονο electroclean, έβγαλε ένα σκασμό βρώμα και μάκα και έκτοτε τσακμακάει με την ιδέα και μόνο. Οπότε πέραν του ρελέ, καλό είναι να ρίξουμε και στο μπουτόν μια ματιά! :bye:
Τίτλος: Απ: Ρελέ Μίζας
Αποστολή από: bill στις Μάιος 08, 2021, 05:46:27 μμ
" Να 'ταν τα ρελε nagares... Απο το γνωστο ασμα .."να χαν οι καρδιες αμπαρες...
κατόπιν αναζήτησης αγόρασα 3 σαν αυτά(που πρότειναν κάποιοι στο ανάλογο νήμα) (https://imagizer.imageshack.us/v2/427x759q90/633/dgEs1h.jpg)
Το ίδιο πήρα κι εγώ. Καμία σχέση με τα προηγούμενα. Το προηγούμενο που είχα κόλλησε και μιζαρε συνέχεια μέχρι να βγάλω πόλο από μπαταρία :psdof:. το αποτέλεσμα ήταν πρόβλημα στο κομπλερ. Ευτυχώς λύθηκε με αλλαγή ελατηρίου μόνο. Το καινούριο δεν έχει κάνει το παραμικρό μέχρι στιγμής, 6 μήνες περίπου. Καλή πατέντα για συνδέσεις είναι καλώδια από χαλασμένο ups (αυτό που πάει από την πλακέτα στους πόλους της μπαταρίας). Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω και φωτο. Μόνο που δεν κατάφερα να το συνδέσω εξωτερικά πίσω από το καπάκι αλλά έμεινε δίπλα από τη μπαταρία μιας που δεν χωράει εκεί που ήταν το παλιό.