0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #45 - : Ιούλιος 04, 2015, 11:44:05 πμ »
 Πάντως η αναζήτηση συνεχίζεται ...  :ohyes:


είμαι πολύ κοντά στη ''πηγή'' με τα σωστά ρελέ στη σωστή τιμή ,
και οσονούπω θα προβώ σε αποκαλύψεις .  :D





 Και ας τα φάει μετά η aprilia τα στοκ που έχει ,
που θέλει και 45 € για ένα ρελέ  :mlk 

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #46 - : Ιούλιος 04, 2015, 11:55:57 πμ »
Πάντως η αναζήτηση συνεχίζεται ...  :ohyes:


είμαι πολύ κοντά στη ''πηγή'' με τα σωστά ρελέ στη σωστή τιμή ,
και οσονούπω θα προβώ σε αποκαλύψεις .  :D





 Και ας τα φάει μετά η aprilia τα στοκ που έχει ,
που θέλει και 45 € για ένα ρελέ  :mlk 


45  ευρω ??  δηλαδη  μονο  15.000  δραχμες ?? !!!  :P

εχε  το νου  σου  παντως  γιατι  καμια  φορα  το  ακριβο  ειναι  και  φτηνο :ohyes: ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #47 - : Ιούλιος 04, 2015, 03:48:50 μμ »

ναι Γιωργο και μάλιστα εγώ είχα προχωρήσει σε αγορά νέας μπαταρίας νομίζοντας ότι η παλιά τα έφτυνε αλλά τελικά ηταν το ρελε και η μπαταρία έμεινε στην άκρη


 :thnk: :thnk: :thnk:

    πες  μου  οτι  μου  εδωσες  το  λαθος  ρελε ?? !!! :hammer :sml1 :sml1 :sml1


Αφού δεν πρόκειται να το αλλάξεις γιατί σε νοιάζει?  :tez: :tez:


Το ίδιο είναι με αυτό που φορούσα στο προηγούμενο . Με τον φόβο των Ιουδαίων και λόγω τιμής όπως σύστησα και στο Γιώργο είχα πάρει 2. Εν τέλη ποτέ δεν χρειάστηκε να το ξαναλλάξω  :D
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #48 - : Ιούλιος 08, 2015, 06:30:54 μμ »
Λοιπόν επανέρχομαι  :P :P


 Το ρελέ ( ή μάλλον τα ρελέ ) είναι ένας απλούστατος μηχανισμός ,
βασισμένος στην ηλεκτρομαγνητική ενέργεια που παράγει ένα πηνίο .


 Είναι χοντρικά δλδ , ένα σύρμα χαλκού τυλιγμένο εκατοντάδες φορές
που όταν του δίνουμε ρεύμα μέσα από το κουμπάκι που έχουμε στο τιμόνι ,
μετατρέπεται σε έναν ηλεκτρομαγνήτη που γεφυρώνει 2 άκρα και επιτρέπει στο ρεύμα να περάσει .  :ohyes:


 Η αδυναμία των ρελέ , είναι στα άκρα που γεφυρώνονται που με το καιρό ,
με την οξείδωση , με τη συνεχή χρήση .... κτλ , καψαλίζονται και χαλάνε
μέχρι κάποια στιγμή να χαλάσουν και να κολλήσουν δημιουργώντας προβλήματα .  :(


 Υπάρχουν και άλλες βλάβες που μπορούν να σχετίζονται με ένα ρελέ ,
αλλά αυτή είναι η πιο πιθανή .
Το ότι έτυχε βέβαια να κολλήσει ένα ρελέ δεν συνεπάγεται αυτομάτως και άλλαγμα ,
αλλά οι περισσότεροι καλώς ή κακώς αυτό κάνουμε .


 Πάμε στο δια ταύτα τώρα .  :D


 Η aprilia λοιπόν προμηθεύεται ρελέ από τη hitachi , που φαντάζομαι αυτή θα τα παίρνει φασόν
από κανά εργοστάσιο στη Κίνα με τιμολόγιο 0,50 € το κομμάτι , θα τα πουλάει γύρω στα 10 € στην aprilia
και έρχετα η aprilia και λέει 42 € θέλω εγώ για αυτό το πολύπλοκο μηχανισμό πυρηνικής φυσικής
που είναι ικανός να μετατρέψει το h2o σε ατομική ενέργεια LOL  :h22: :h22:




 Η μία λύση , είναι αυτή που προτείνει ο Αργύρης παραπάνω ,
που το βάζω και στοίχημα ότι είναι το ίδιο ακριβώς ρελέ ( από το ίδιο εργοστάσιο δλδ )
και που κοστίζει μαζί με τα μεταφορικά κανά 15αρι €
Όσο δίνει δλδ η aprilia το ένα , παίρνεις 2 και σου μένουν και 12 € να κάνεις γούστα  :tez:


 
 Η άλλη λύση για κάποιον που δεν θέλει να μπλέξει με παραγγελίες από Αμερική ,
είναι αυτή που βρήκα αναζητώντας εναλλακτικά ρελέ και ψάχνοντας να δω τι παίζει
στην αυτοκινητοβιομηχανία κυρίως αλλά και στα βαρέα οχήματα .


 Έπεσα λοιπόν πάνω σε αυτό το ρελέ ,  :ohyes:

















 Το βρήκα στη τιμή των 15 € από Ελλάδα μαζί με τα μεταφορικά και το τσίμπησα για δοκιμή ,
υπάρχει όμως και στο ebay το Αγγλικό σε ελαφρώς χαμηλότερη τιμή για όσους
επιθυμούν την απόλυτη σχέση τιμής ποιότητας .  ;)


 Σαν ρελέ το έδιναν στα 180αμπερ , βέβαια επάνω γράφει 100αμπερ
( που τα θεωρώ αρκετά ειδικά όταν το ρελέ του αυτοκινήτου μου είναι μόλις 40 )
και από τι κατάλαβα τα ρελέ έχουν δύο νούμερα το ένα αφορά στιγμιαία αντοχή και το άλλο πιο μακροπρόθεσμη .


 Σε σχέση με το μαμά hitachi οι διαφορές στο μέγεθος είναι εμφανής .  :ohyes:












Μεγαλύτερο μέγεθος στην άπειρη μου κρίση ,
σημαίνει μεγαλύτερο πηνίο άρα καλύτερη ηλεκρομαγνητική ικανότητα
και ίσως μεγαλύτερη αξιοπιστία .  :thnk:


Το ρελέ κατά τα γνωστά ξέρετε που είναι ,
να βάλω και κανά δυο φωτό να υπάρχουν για να μαθαίνουν οι νέοι ιδιοκτήτες .
Είναι κρυμένο εκεί πίσω από το θετικό πόλο της μπαταρίας .









Αν θέλετε να το βγάλετε λύστε τα πλαινά πλαστικά ,
και τραβήχτε το από τα πλάγια έξω ,
αν και ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε πιο εύκολα εργασία είναι να βγει μαζί με τα πλαστικά και η ουρά .














Βάζοντας το καινούργιο ,
μου ήρθε η ιδέα να μην το κρύψω πάλι πίσω από τη μπαταρία
αλλά εκμεταλευόμενος αυτό το αυτάκι που έχει για να βιδώσει να το κρεμάσω από έξω
ώστε αν χρειαστέι ( αν κολλήσει δλδ κάποτε ) να μπορώ πιο εύκολα και γρήγορα να το χτυπήσω .  :D


Σχετικά εύκολα , και χρησιμοποιώντας μία από τις βίδες του υποπλαισίου που κουμπώνουν τα πλαστικά
το έβαλα στη θέση που ήθελα .












Κούμπωσα και τα πλαστικά και ούτε γάτα ούτε ζημιά .
Όχι απλά είναι εύκολο στη πρόσβαση πλέον αλλά εκεί που είναι ,
σφηνωμένο δλδ κάτω από το πλαστικό ,
αρκεί μια μπουνιά με το χέρι εκεί που δείχνω για να ξεκολλήσει αν χρειαστεί .  :P








Thats it ,
τώρα πόσο θα κρατήσει ,
αν τελικά κάνει 100% ή όχι ,
αν θα έχουμε άλλα παρατράγουδα κτλ ...


δεν ξέρω  :pray:


αλλά θα το δω εν καιρό
και θα ενημερώσω για το οτιδήποτε .  :bye:   
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 08, 2015, 06:36:01 μμ από faraway »

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #49 - : Ιούλιος 08, 2015, 06:39:56 μμ »
 ωραιος  ο  Γιωργης !!!  :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 08, 2015, 06:41:10 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #50 - : Ιούλιος 08, 2015, 06:41:23 μμ »
 :D :D


edit

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #51 - : Ιούλιος 08, 2015, 06:49:03 μμ »
To λινκ από το κατάστημα που το πήρα ,
https://wfe.gr/el/electronics/83--car-rele-12volt.html


και μερικά Link από το ίδιο προιόν από το ebay
http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Heavy-Duty-Split-Charge-100A-ON-OFF-Relay-Car-Van-Boat-100-Amp-4-Pin-/321219479424?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4aca2c4780

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #52 - : Ιούλιος 08, 2015, 06:54:24 μμ »
Μπραβο ρε συ Γιωργο..ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΣ! 

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #53 - : Ιούλιος 08, 2015, 08:34:53 μμ »
Να σαι καλά αγορίνα που επέστρεψες στο φόρουμ και δίνεις λύσεις στα τεχνικα ζητήματα. Ευχαριστούμε πολύ κύριε Γιώργο μας.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος pit_hal

  • *****
  • 228
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Trail
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #54 - : Ιούλιος 08, 2015, 09:44:07 μμ »
αν κατάλαβα καλά κάνει και για πήγασο δηλαδή ε? όπως και να έχει μπράβο για το τεχνικό!

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #55 - : Ιούλιος 08, 2015, 09:51:11 μμ »
Θεωρητικα για ολα κανει .  :ohyes:

Οταν θα το εχω δοκιμασει τεσταρει για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα ,
θα μπορεσω να σας πω με σιγουρια . ;)

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #56 - : Ιούλιος 09, 2015, 07:36:58 πμ »
μπραβο Γιωργο πολυ καλη δουλεια :kalo:
να πω μονο οτι το αμαξι σου δεν εχει ρελε για τη μιζα,αυτη τη δουλεια την κανει το μπουτον της μιζας το οποιο ειναι ενσωματομενο στη μιζα.ειναι το εξαρτημα στο οποιο ειναι βιδωμενο επανω το χοντρο καλωδιο που ερχεται απο τη μπαταρια και εχει και ενα λεπτο καλωδιακι επανω που ειναι η εντολη για να οπλισει οταν πατησουμε μιζα
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #57 - : Ιούλιος 09, 2015, 07:42:46 πμ »
 :ohyes: :ohyes:


ναι , έχεις δίκιο Θανάση  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 693
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +268
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #58 - : Ιούλιος 09, 2015, 08:20:33 πμ »
ψαχτε μετ/σμενο ρελε μιζας...ή μπουτον μιζας οπως το λενε απο honda ή yamaha...εβαλα απο το cb400 που το ειχα προχειρο και τελειωσαν ολα
το μοτερ γυρναει αερας,αν καει...θα καψει αφαλεια...και το βασικοτερο βρισκεις και στο περιπτερο "τσαμπα"
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ρελέ Μίζας
« Απάντηση #59 - : Σεπτέμβριος 12, 2015, 08:30:26 πμ »
Το έβαλε πρόσφατα και ο @ahk , το ίδιο ρελέ
οπότε έχουμε 2 capo που τεστάρετε αυτή τη στιγμή .


Το πήρε από το autospark στη Θεσσαλονίκη ,
και το δικό του είναι 120 ampere .


link για κάθε ενδιαφερόμενο


http://www.autospark.gr/shop/%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%AD-%CF%86%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%AD%CF%81/%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%AD-12v/rp120-12-nagares-%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%AD-12v-4-%CF%86%CE%B9%CF%82-120a/


και το 100αρι σαν το δικό μου


http://www.autospark.gr/shop/%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%AD-%CF%86%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%AD%CF%81/%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%AD-12v/rl180-12-nagares-%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%AD-12v-4-%CF%86%CE%B9%CF%82-100a/


 :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης