Λοιπόν στο θέμα μας ... και επειδή έπεσαν πολλά Post από το πρωί και ενδιαφέρον γενικότερα από παλιούς και νέους , με βάλατε στο τρυπάκι να πάω βόλτα να τσεκάρω .
Είπαμε το μηχανάκι αρχικά ήταν στο
LTFT 2.5
IFT 28
και το μπουζί ( του πίσω κυλίνδρου ) ήταν κάτασπρο σαν το γάλα .
Πήγα τα νούμερα στα εξής :
LTFT 4.2
IFT 24
και βγήκα βόλτα .
Δεν είδα κάτι περίεργο .
Μια χαρά άνοιγε με όλες τις ταχύτητες ,
και μέχρι τα 180 που το δοκίμασα μια χαρά άνοιξε .
Επίσης το ρελαντί ήταν σταθερό χωρίς περιεργα σκαμπανεβάσματα.
Γύρισα από την Ιονία και πήγα έπιασα ένα ίσκιο στη λίμνη Άρτας .
Έσβησα και ξανά βαλά μπροστά . Όλα καλά .... αλλά μου φάνηκε πως το ρελαντί
έμενε σταθερό περίπου στις 1400 στροφές ίσως και ελαφρώς παραπάνω .
Αυτό στα μάτιαμου μεταφράστηκε ως ψηλό IFT και ότι θέλει λίγο κατέβασμα .
Πήγα στο δάσύλιο της Άρτας για ησυχία , έπιασα ένα πεύκο από κάτω ,
έβγαλα καλώδια pc κτλ , και άρχισα να παίζω με τα μπλιμπλίκια .
Κατέβαζα το ift να το δω που θα αρχίσει να ρετάρει .
Κάπου στο 18 άρχισε να κάνει σκαμπανεβάσματα .
Είπα ώπα εδώ είμαστε . Το ανέβασα στο 23,4 και το άφησα εκεί .
Παράλληλα κατέβασα και το LTFT στο 4 , έτσι άνευ λόγου .
Το έβαλα μπροστά και όλα καλά . Το πήγα μια βόλτα πάλι και γύρισα
στη far-cave .
Έπιασα απευθείας κλειδί και πήγα να βγάλω το ίδιο μπουζί που έβγαλα και προχθές .
Το μπουζί από άσπρο κάτασπρο είχε πάρει αυτή την ωραία καφετί απόχρωση .
Και λίγο πιο σκούρο θα το ήθελα να πω την αλήθεια , οπότε ξαναγύρισα το LTFT στο 4,2 και άφησα το IFT ως έχει .
Νομίζω είμαι οκ .
Μένει να τσεκαριστεί και ο τομέας κατανάλωσης και αν και εκεί είμαι στα νούμερα που θέλω ( 6 με 6,5 lt/100) είμαι οκ !!
Ερώτημα extra το μπουζί το βλέπεται στη φωτό .
Έχει κάνει ράγισμα ή είναι η ιδέα μου ?