0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.
Εδω στον βολο.......Δεν ξερω αν υπαρχει πιθανοτητα να βρω κατι τετοιο....
Καλησπερίζω. Νεο μελος και νεος ιδιοκτητης caponord.Θα ηθελα τα φωτα σας στο εξης θεμα.Παρατηρωντας υψηλη καταναλωση εβαλα το προγραμμα του catfish.Ολα καλα πηγαινανε μεχρι που αναβει EFI.Λεει ο μαστορας καμενος πολλαπλασιαστης.Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.Επισης ειπε οτι το προγραμμα μπορει να ευθυνεται και για τον πολλαπλασιαστη.Ο κύριος (επισης ιδιοκτητης caponord) ο οποιος με εξυπηρετησε και μου εβαλε το προγραμμα στον εγκεφαλο μου λεει οτι ο πολλαπλασιαστης ετυχε να καει και δεν παιζει ρολο ο χαρτης.Ισχυει κατι απο τα παραπανω???............Τα φωτα σας, σας παρακαλωω!!
ο πολλαπλασιαστης ηταν να καει και καηκε.δεν μπορει το προγραμμα να τους καψει, το προγραμμα αλλαζει το δεδομενα στον χρονο εναυσης (αβανς) σε σχεση με την θεση στροφαλου και οχι το ρευμα στην εξοδο της ηλεκτρονικης για τους πολλαπλασιαστες ωστε να μπορει να τους κανει ζημια.το φτωχο μιγμα μπορει να καταστρεψει εναν κινητηρα αλλα οχι τον κινητηρα του capo με 8,5:1 σχεση συμπιεσης, οτι και να του κανεις δεν σπαει.αυτο για την αμερικανικη βενζινη απλα ειναι χαζομαρες, αλλαζοντας τα οκτανια δεν αλλαζει το μιγμα. με χαμηλα οκτανια πετυχαινεις καλυτερη δυναμη σε κινητηρες με χαμηλη σχεση συμπιεσης, απλα χρησιμοποιοντας βενζινη με υψηλο αριθμο οκτανιων , αρα και ευφλεκτικοτητας , μπορεις να ανεβασεις υψηλη σχεση συμπιεσης και να παρεις περισσότερη δυναμη.οπως και να χει ο χαρτης δεν ειναι plug n play. μετα απο το flashαρισμα του εγκεφαλου και την παροδο 200 χιλιομετρων χρειαζεται καυσαναλυτη για τις περαιτερω ρυθμισεις
Κοσμα ισως εχει το axon.και εδω πανω οι περισσοτεροι αυτο εχουν και ρυθμιζουν ιταλο.navi μονο ενας εχει.
Παράθεση από: capo-mhx στις Μάιος 26, 2015, 06:41:37 μμΚαλησπερίζω. Νεο μελος και νεος ιδιοκτητης caponord.Θα ηθελα τα φωτα σας στο εξης θεμα.Παρατηρωντας υψηλη καταναλωση εβαλα το προγραμμα του catfish.Ολα καλα πηγαινανε μεχρι που αναβει EFI.Λεει ο μαστορας καμενος πολλαπλασιαστης.Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.Επισης ειπε οτι το προγραμμα μπορει να ευθυνεται και για τον πολλαπλασιαστη.Ο κύριος (επισης ιδιοκτητης caponord) ο οποιος με εξυπηρετησε και μου εβαλε το προγραμμα στον εγκεφαλο μου λεει οτι ο πολλαπλασιαστης ετυχε να καει και δεν παιζει ρολο ο χαρτης.Ισχυει κατι απο τα παραπανω???............Τα φωτα σας, σας παρακαλωω!!ο πολλαπλασιαστης ηταν να καει και καηκε.δεν μπορει το προγραμμα να τους καψει, το προγραμμα αλλαζει το δεδομενα στον χρονο εναυσης (αβανς) σε σχεση με την θεση στροφαλου και οχι το ρευμα στην εξοδο της ηλεκτρονικης για τους πολλαπλασιαστες ωστε να μπορει να τους κανει ζημια.το φτωχο μιγμα μπορει να καταστρεψει εναν κινητηρα αλλα οχι τον κινητηρα του capo με 8,5:1 σχεση συμπιεσης, οτι και να του κανεις δεν σπαει.αυτο για την αμερικανικη βενζινη απλα ειναι χαζομαρες, αλλαζοντας τα οκτανια δεν αλλαζει το μιγμα. με χαμηλα οκτανια πετυχαινεις καλυτερη δυναμη σε κινητηρες με χαμηλη σχεση συμπιεσης, απλα χρησιμοποιοντας βενζινη με υψηλο αριθμο οκτανιων , αρα και ευφλεκτικοτητας , μπορεις να ανεβασεις υψηλη σχεση συμπιεσης και να παρεις περισσότερη δυναμη.οπως και να χει ο χαρτης δεν ειναι plug n play. μετα απο το flashαρισμα του εγκεφαλου και την παροδο 200 χιλιομετρων χρειαζεται καυσαναλυτη για τις περαιτερω ρυθμισεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι