0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

capo-mhx

Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #60 - : Μάιος 26, 2015, 07:56:32 μμ »
Ονομα και διευθυνση για να προλαβω τα ACS  :P
Ως ιδιοκτητης caponord ποια ειναι η δικη σου γνωμη για τα παραπανω??

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #61 - : Μάιος 26, 2015, 07:56:56 μμ »
Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.

Εισαι σιγουρος οτι σου ειπε αυτο?
Ο μονος σιγουρος τροπος ειναι να βαλεις ενα AFR logger και να δεις τι ισχυει. Δεν ξερω ποσο χρεωνουν για να στο δωσει καποιο συνεργειο.

Σε αυτο το μυνημα μπορεις να δεις το afr στο δικο μου μηχανακι :bye:
http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/tuneecu-gia-caponord-kai-futura/msg407303/#msg407303
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

capo-mhx

Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #62 - : Μάιος 26, 2015, 08:00:16 μμ »
Σιγουρα κατα λεξη....
Εδω στον βολο.......Δεν ξερω αν υπαρχει πιθανοτητα να βρω κατι τετοιο....
ερε μια αθηνα που μου χρειαζεται....

*

capo-mhx

Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #63 - : Μάιος 26, 2015, 08:02:02 μμ »
Μου ρχεται να το ανεβασω σε μια οδικη και να το κατεβασω οπως ειναι  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #64 - : Μάιος 26, 2015, 08:07:16 μμ »
Εδω στον βολο.......Δεν ξερω αν υπαρχει πιθανοτητα να βρω κατι τετοιο....


Eχει για διαγνωστικο το Texas Navigator? :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nontas78

Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #65 - : Μάιος 26, 2015, 08:08:03 μμ »
Η μια λυση ειναι αυτη.να στο κανει κι ενα γενικο ελενχο-σερβις.μπορεις αν θελεις για να ελενχεις και πολ/στες και τα < σφαλματα > να παραγγειλεις ενα καλωδιο που το εχει κανει αναρτηση ο κοσμας και περνωντας το προγραμμα σ ενα pc να βλεπεις που βρισκεσαι.μην φοβασαι τον catfish.δουλευει πιο στρωτα το μηχανακι και οικονομικα.ειναι μια { κολονια } που φοριεται 10 χρονια και υπαρχουν capo με 100000 χλμ με γατοψαρο χωρις να κανουν κιχ.επειδη δεν ξερεις τι εκανε ο προηγουμενος κανε ενα γενικο βαλβιδες-συνχρονισμο μπεκ-καθαρισμα-σωματα κτλ για να δουλευει το μηχανακι ρολοι.εγω τωρα βγηκα απο γενικο και πολυ καλυτερο ρελαντι και χαμηλοτςρη καταναλωση

*

nontas78

Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #66 - : Μάιος 26, 2015, 08:09:31 μμ »
Κοσμα ισως εχει το  axon.και εδω πανω οι περισσοτεροι αυτο εχουν και ρυθμιζουν ιταλο.navi μονο ενας εχει.

*

Συνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1067
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +379
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #67 - : Μάιος 26, 2015, 08:40:15 μμ »
Καλησπερίζω. Νεο μελος και νεος ιδιοκτητης caponord.
Θα ηθελα τα φωτα σας στο εξης θεμα.
Παρατηρωντας υψηλη καταναλωση εβαλα το προγραμμα του catfish.
Ολα καλα πηγαινανε μεχρι που αναβει EFI.
Λεει ο μαστορας καμενος πολλαπλασιαστης.
Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.
Επισης ειπε οτι το προγραμμα μπορει να ευθυνεται και για τον πολλαπλασιαστη.
Ο κύριος (επισης ιδιοκτητης caponord) ο οποιος με εξυπηρετησε και μου εβαλε το προγραμμα στον εγκεφαλο μου λεει οτι ο πολλαπλασιαστης ετυχε να καει και δεν παιζει ρολο ο χαρτης.
Ισχυει κατι απο τα παραπανω???
............Τα φωτα σας, σας παρακαλωω!!


ο πολλαπλασιαστης ηταν να καει και καηκε.δεν μπορει το προγραμμα να τους καψει, το προγραμμα αλλαζει το δεδομενα στον χρονο εναυσης (αβανς) σε σχεση με την θεση στροφαλου και οχι το ρευμα στην εξοδο της ηλεκτρονικης για τους πολλαπλασιαστες ωστε να μπορει να τους κανει ζημια.
το φτωχο μιγμα μπορει να καταστρεψει εναν κινητηρα αλλα οχι τον κινητηρα του capo με 8,5:1 σχεση συμπιεσης, οτι και να του κανεις δεν σπαει.
αυτο για την αμερικανικη βενζινη απλα ειναι χαζομαρες, αλλαζοντας τα οκτανια δεν αλλαζει το μιγμα. με χαμηλα οκτανια πετυχαινεις καλυτερη δυναμη σε κινητηρες με χαμηλη σχεση συμπιεσης, απλα χρησιμοποιοντας βενζινη με υψηλο αριθμο οκτανιων , αρα και ευφλεκτικοτητας , μπορεις να ανεβασεις υψηλη σχεση συμπιεσης και να παρεις περισσότερη δυναμη.


οπως και να χει ο χαρτης δεν ειναι plug n play. μετα απο το flashαρισμα του εγκεφαλου και την παροδο 200 χιλιομετρων χρειαζεται καυσαναλυτη για τις περαιτερω ρυθμισεις

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #68 - : Μάιος 26, 2015, 08:48:12 μμ »
Γεια σου ρε Βασίλη!
Πάντα την σωστή ώρα στην σωστή στιγμή! :kalo:
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #69 - : Μάιος 26, 2015, 08:51:59 μμ »
     

ο πολλαπλασιαστης ηταν να καει και καηκε.δεν μπορει το προγραμμα να τους καψει, το προγραμμα αλλαζει το δεδομενα στον χρονο εναυσης (αβανς) σε σχεση με την θεση στροφαλου και οχι το ρευμα στην εξοδο της ηλεκτρονικης για τους πολλαπλασιαστες ωστε να μπορει να τους κανει ζημια.
το φτωχο μιγμα μπορει να καταστρεψει εναν κινητηρα αλλα οχι τον κινητηρα του capo με 8,5:1 σχεση συμπιεσης, οτι και να του κανεις δεν σπαει.
αυτο για την αμερικανικη βενζινη απλα ειναι χαζομαρες, αλλαζοντας τα οκτανια δεν αλλαζει το μιγμα. με χαμηλα οκτανια πετυχαινεις καλυτερη δυναμη σε κινητηρες με χαμηλη σχεση συμπιεσης, απλα χρησιμοποιοντας βενζινη με υψηλο αριθμο οκτανιων , αρα και ευφλεκτικοτητας , μπορεις να ανεβασεις υψηλη σχεση συμπιεσης και να παρεις περισσότερη δυναμη.


οπως και να χει ο χαρτης δεν ειναι plug n play. μετα απο το flashαρισμα του εγκεφαλου και την παροδο 200 χιλιομετρων χρειαζεται καυσαναλυτη για τις περαιτερω ρυθμισεις



ΤΕΛΟΣ !!!   :bow: :bow: :bow: ave ave ave ave ave ave ave ave

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #70 - : Μάιος 26, 2015, 08:52:15 μμ »
Κοσμα ισως εχει το  axon.και εδω πανω οι περισσοτεροι αυτο εχουν και ρυθμιζουν ιταλο.navi μονο ενας εχει.

Αυτος ειναι Βολο. Εχω μια φλασια και ρωταω εαν εχει Navi  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #71 - : Μάιος 26, 2015, 09:13:21 μμ »
Αυτός ο μηχανικός στον Βόλο σε όλους το ίδιο παραμύθι λέει ρε σεις? Το έχω ακούσει και πιο παλιά για τις αμερικάνικες βενζίνες κλπ απο τον ίδιο. Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια λένε στο χωριό μου.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #72 - : Μάιος 26, 2015, 09:21:40 μμ »
Παιδια ,
επειδη ο καθενας μπορει να εχει τη γνωμη του και να την εκφραζει ελευθερα παραθετωντας και τα καταλληλα επιχειρηματα ,

θα προτεινα να μην μπουμε στη διαδικασια να αφορησουμε τον οποιοδηποτε . ( και να χαλασουμε και τις καρδιες μας με καποιον που οπως ειπωθηκε ειναι και ο ιδιος κατοχος capo )


Στο θεμα του παιδιου , δεν εχω να προσθεσω ουτε μια λεξη παραπανω η παρακατω απο τα λογια του Βασιλη και χαιρομαι που τα εγραψε αυτος .


Τωρα απο κει και περα ο καθενας αναλογα διαβαζει , ζυγιζει καταστασεις και παιρνει τις αποφασεις του .

*

capo-mhx

Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #73 - : Μάιος 26, 2015, 10:13:52 μμ »
Καλησπερίζω. Νεο μελος και νεος ιδιοκτητης caponord.
Θα ηθελα τα φωτα σας στο εξης θεμα.
Παρατηρωντας υψηλη καταναλωση εβαλα το προγραμμα του catfish.
Ολα καλα πηγαινανε μεχρι που αναβει EFI.
Λεει ο μαστορας καμενος πολλαπλασιαστης.
Τον ρωταω για το προγραμμα και μου λεει οτι μπορει να προκαλεσει ζημια στο μηχανακι γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι φτιαγμενο για βενζινη της αμερικης η οποια ειναι πιο πλουσια απο την δικια μας εδω οποτε το μιγμα ειναι πολυ φτωχο και μπορει να κανει ζημια στο μηχανακι.
Επισης ειπε οτι το προγραμμα μπορει να ευθυνεται και για τον πολλαπλασιαστη.
Ο κύριος (επισης ιδιοκτητης caponord) ο οποιος με εξυπηρετησε και μου εβαλε το προγραμμα στον εγκεφαλο μου λεει οτι ο πολλαπλασιαστης ετυχε να καει και δεν παιζει ρολο ο χαρτης.
Ισχυει κατι απο τα παραπανω???
............Τα φωτα σας, σας παρακαλωω!!


ο πολλαπλασιαστης ηταν να καει και καηκε.δεν μπορει το προγραμμα να τους καψει, το προγραμμα αλλαζει το δεδομενα στον χρονο εναυσης (αβανς) σε σχεση με την θεση στροφαλου και οχι το ρευμα στην εξοδο της ηλεκτρονικης για τους πολλαπλασιαστες ωστε να μπορει να τους κανει ζημια.
το φτωχο μιγμα μπορει να καταστρεψει εναν κινητηρα αλλα οχι τον κινητηρα του capo με 8,5:1 σχεση συμπιεσης, οτι και να του κανεις δεν σπαει.
αυτο για την αμερικανικη βενζινη απλα ειναι χαζομαρες, αλλαζοντας τα οκτανια δεν αλλαζει το μιγμα. με χαμηλα οκτανια πετυχαινεις καλυτερη δυναμη σε κινητηρες με χαμηλη σχεση συμπιεσης, απλα χρησιμοποιοντας βενζινη με υψηλο αριθμο οκτανιων , αρα και ευφλεκτικοτητας , μπορεις να ανεβασεις υψηλη σχεση συμπιεσης και να παρεις περισσότερη δυναμη.


οπως και να χει ο χαρτης δεν ειναι plug n play. μετα απο το flashαρισμα του εγκεφαλου και την παροδο 200 χιλιομετρων χρειαζεται καυσαναλυτη για τις περαιτερω ρυθμισεις

Bill ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση.
Συνηθως δεν ειμαι της αποψης πες μου τι να κανω, αλλα επειδη ως γνωστον σε ολους, καλυτερος ανθρωπος για τα capo δεν υπαρχει απο εσενα.......Πες μου τι να κανω....
Κραταω τους χαρτες ως εχουν, αλλαζω πολλαπλασιαστη και παω σε καποιον που μπορει με το λαπτοπ και το προγραμμα για καυσαναλυση??

*

Συνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1067
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +379
Απ: Ρυθμίσεις μίγματος
« Απάντηση #74 - : Μάιος 27, 2015, 12:06:33 πμ »
Ακριβως αυτο. Δεν υπαρχει κατι στο ολο σκηνικο που θα πρεπε να σε αγχωσει. Αν ειδες διαφορα στην καταναλωση τοτε οι λεπτομερης ρυθμισεις θα σου φτιαξουν ενα σωστο ρελαντι κ μια σωστη αποκριση γκαζιου. Για να εχεις ενα σοβαρο μετρο οταν θα κανεις καυσαναλυση θα πρεπει να μετρησεις την καταναλωση σου σε λιτρα ανα 100 χιλιομετρα με φυσιολογικους ρυθμους σε ανοιχτο κ σε κλειστο κυκλο κ αναλογα τα νουμερα θα εξαρτηθει για το αν θα πειραξεις το long fuel trim

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης