0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

bomba

Ρυθμιση αναρτησεων
« - : Σεπτέμβριος 28, 2007, 12:36:54 μμ »
καλημερα

θα ηθελα τη βοηθεια σας πανω σ ενα ζητημα

τι διαδρομη εχουν οι αναρτησεις του καπο (ειναι 170-120 μπρος πισω? η κανω λαθος?)

τι sag βαζετε μπρος πισω στο καπονορντ?

γενικα θα ηθελα τις εμπειριες σας για μονοκαβαλες βολτες,για βαρος αναβατη 80-100 κιλα (που ειναι ενα μεσο αφτερμαρκετ ελατηριο)

εχει  καποιος γνωμη?

ευχαριστω πολυ



*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 28, 2007, 12:58:14 μμ »
τι διαδρομη εχουν οι αναρτησεις του καπο (ειναι 170-120 μπρος πισω? η κανω λαθος?)

Διαδρομή εμπρος 175 mm και διαδρομή πίσω 185mm

Για τα υπόλοιπα απαντούν οι κάτοχοι.

 :bye:

*

teneres

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 30, 2010, 04:00:47 μμ »
Βρήκα αυτό το θεματάκι που αφορά ρύθμιση αναρτήσεων αλλά από τι βλέπω δεν έχει γραφτεί κάτι μέχρι στιγμής . :srry:

Διάσπαρτα υπάρχουν διάφορα σχόλια αλλά τπτ για ρύθμισμα.

Αλήθεια υπάρχει κάποιος να μας περιγράψει αναλυτικά και βήμα προς βήμα το τρόπο που θα πρέπει να σετάρουμε τις αναρτήσεις του capo ?? :thnk:

Το manual δε το βρίσκω και πολύ αναλυτικό και ξεκάθαρο , και εκτός αυτού ποιοι είναι οι χρυσοί κανόνες μιας καλά ρυθμισμένης ανάρτησης? :thnk:

Υποθέτω πως μια καλή ανάρτηση πρέπει να είναι σφικτή αναλόγος το βάρος  και τις προτιμήσεις μας αλλά επίσης να κάνει  γρήγορη επαναφορά αλλά χωρίς να κλωτσάει.

Αυτό τι σημαίνει όμως πως όσο συμπιέζεις το ελατήριο με τη προφόρτιση άλλο τόσο πρέπει να ανεβάζεις την υδραυλική συμπίεση ή το ανάποδο ?? :thnk:

Το δικό μου δεν έχει αυτή τη βίδα που δείχνει στο manual για την υδραυλική συμπίεση αλλά έχει μία μπλέ βαλβίδα πάνω στο αμορτισέρ ( ψηλά ) που μάλλον ρυθμίζεται από εκεί , υποθέτω πως δεν είναι το μαμά αλλά aftermarket αμορτισέρ.

Όσο έσφιγγά τη προφόρτιση η ανάρτηση επάνέρχονταν όλο και πιο αργά μέχρι που γύρισα προς το - την υδραυλική συμπίεση και ζωντάνεψε το σύστημα , αλλά δε ξέρω τι είναι λάθος και τι σωστό??

Για δώστε τα φώτα σας !!!!! :chrs:

 :bye:

*

astrahan

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 30, 2010, 04:08:54 μμ »
σε πρώτη φάση διάβασε αυτό:

http://forum.motoguzziclub.gr/index.php/topic,391.0.html

είναι πολύ αναλυτικό...

αν δεν σε καλύψει τα ξαναλέμε...  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 30, 2010, 04:17:42 μμ »
Εδώ υπάρχει ένας μπούσουλας για ρύθμιση sag σε on-off από τον ALX πρώην κάτοχο Πήγασου. Περιγράφει πως έφτιαξε τις ρυθμίσεις του στο 1150 gs του.

http://www.mybike.gr/topic/365-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD/

Είναι διαφορετικά τα αμορτισέρ αλλά οι κανόνες για την ρύθμιση του sag είναι κοινοί.  :kalo:
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 30, 2010, 04:18:42 μμ »
σε πρώτη φάση διάβασε αυτό:

http://forum.motoguzziclub.gr/index.php/topic,391.0.html

είναι πολύ αναλυτικό...

αν δεν σε καλύψει τα ξαναλέμε...  :bye:



στο τσακ με πρόλαβες ρε Κώστα...  :hha% :hha% :hha%

προσπαθώ να μαζέψω τους Daltons να ρυθμιστούμε και δεν μου κάθονται! :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2010, 04:20:22 μμ από AGENT »
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

teneres

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 30, 2010, 04:36:57 μμ »
ok thanks  :kalo:

αρα σωστό sag και από κει και πέρα ρύθμισμα της απόσβεσης ανάλογα τα γούστα !!!!

κατεβαίνω για πρακτική εφαρμογή ..... :pray:

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 30, 2010, 04:42:38 μμ »
Tα ελατηρια του capo Γιωργο ειναι για πεταμα εντελως.............
Εξαιρεση αποτελει το rally raid.

Eγω πρωτα θα ξεκιναγα απο αλλαγη ελατηριων εμπρος πισω και μετα θα καθομουν να ρυθμισω την αναρτηση, η οποια μπροστα δεν δεχεται ΚΑΜΙΑ ρυθμιση ενω πισω μονο επαναφορα και προφορτιση ελατηριου.


Αρκετη καλη επιλογη αποτελει η αλλαγη της πισω αναρτησης με αυτη του rally raid (το εχω κανει και η διαφορα εν σχεση με απλο zachs με hypepro ελατηριο ειναι μηδαμινη και εχεις και την καβαντζα οτι ρυθμιζεται η συμπιεση  ;)) και μπροστα μπορεις ειτε να βαλεις τα ελατηρια του rally raid ή να πας σε hyperpro.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

astrahan

Απ: Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 30, 2010, 04:56:21 μμ »


προσπαθώ να μαζέψω τους Daltons να ρυθμιστούμε και δεν μου κάθονται! :)

χαχαχαχαχα, που να τους μαζέψεις αυτούς...  :hha%

*

teneres

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 30, 2010, 05:04:38 μμ »
Tα ελατηρια του capo Γιωργο ειναι για πεταμα εντελως.............
Εξαιρεση αποτελει το rally raid.

Eγω πρωτα θα ξεκιναγα απο αλλαγη ελατηριων εμπρος πισω και μετα θα καθομουν να ρυθμισω την αναρτηση, η οποια μπροστα δεν δεχεται ΚΑΜΙΑ ρυθμιση ενω πισω μονο επαναφορα και προφορτιση ελατηριου.


Αρκετη καλη επιλογη αποτελει η αλλαγη της πισω αναρτησης με αυτη του rally raid (το εχω κανει και η διαφορα εν σχεση με απλο zachs με hypepro ελατηριο ειναι μηδαμινη και εχεις και την καβαντζα οτι ρυθμιζεται η συμπιεση  ;)) και μπροστα μπορεις ειτε να βαλεις τα ελατηρια του rally raid ή να πας σε hyperpro.

Κοσμά , δε πρέπει να φοράει  μαμά το δικό μου ,

είναι μπλε το ελατήριο και δεν έχει αυτή τη βίδα κάτω χαμηλά που ρυθμίζει τη απόσβεση ,

αλλά έχει δύο ρυθμιστάκια μικρά ( χρώματος μπλε και αυτά ) ψηλά στο αμορτισέρ που τα φτάνεις βέβαια άμα βάλεις το χέρι σου από κάτω .

Τα μικρά όταν τα γυρνάς καταλαβαίνεις τα κλικ που κάνουν το μεγάλο από έξω όχι ,

τώρα τι κάνουν αυτά , και τι μάρκα είναι ιδέα δεν έχω !!!

ψάχνω στο νετ αλλά τπτ !!!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 30, 2010, 05:21:58 μμ »
Βαλε μια καλη φωτο.
Ψηλα στο πισω αμορτισερ βρισκονται σχεδον παντα οι ρυθμισεις για συμπιεση (εαν εχει δυο μαλλον για αργη και γρηγορη συμπιεση μου κανει αλλα μου φαινεται μαλακια να μην εχει και χαμηλα μια βιδα για την επαναφορα)

Σιγουρα προκειται για αλλο πισω αμορτισερ :ohyes:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

teneres

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 30, 2010, 05:31:19 μμ »
λοιπόν το αμορτισέρ είναι EMC ,

μπαίνω τώρα στο site μήπως βρω photo να στο δείξω .

*

teneres

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 30, 2010, 05:33:43 μμ »
Κοσμά το βρήκα , αυτό είναι ,

http://www.emcfrance.com/PBProduct.asp?ItmID=1298892

πως το ρυθμίζουν τώρα αυτό το διάολο?? :thnk:

*

astrahan

Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:07:45 μμ »
η μεγάλη βίδα είναι ρύθμιση υψηλής (high) και η μικρή χαμηλής (low) ταχύτητας (όπου ταχύτητα εδώ νοείται η ταχύτητα με την οποία συμπιέζεται το αμορτισέρ και όχι η ταχύτητα της μηχανής)

η high ρυθμίζει συμπίεση και επαναφορά για "γρήγορο" διάβασμα του δρόμου (πχ. λακκούβες, σαμαράκια κλπ) και η low συμπίεση και επαναφορά για "αργές" συμπιέσεις και εκτονώσεις (πχ. στρίψιμο της μοτοσυκλέτας σε παρατεταμένες, γιαμπς κλπ)

για τη ρύθμιση ισχύει γενικός κανόνας: δεξιόστροφα σφίγγεις-αυξάνεις, αριστερόστροφα χαλαρώνεις-ελαττώνεις (ελπίζω οι Γάλλοι να μην τα έχουν ανάποδα  :D )

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ρυθμιση αναρτησεων
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 30, 2010, 06:10:35 μμ »
H αριστερη βιδα ρυθμιζει την γρηγορη συμπιεση  και η δεξια την αργη

γρηγορη οταν συμπιεζεται σε ενα σαμαρακι ας πουμε
αργη οταν συμπιεζεται σε εξοδο στροφης

Η μια ομως επιδρα (εστω και λιγα ψιλα) και στην αλλη ρυθμιση.


Επαναφορα μενει ιδια νομιζω :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης