0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
bill έγραψε:λοιπον τα πραγματα ειναι απλα.στο δοχειο των υγρων του φρενου υπαρχουν τα ορια min και maxαυτο δεν ειναι δεικτης για την σταθμη των υγρων αλλα για την φθορα των τακακιων.η καθε τρομπα φρενου εχει το αναλογο δοχειο υγρων για την χωρητικοτητα της δαγκανας με τα εμβολα της σε εκτονωση.η ποσοτητα των υγρων που χωρα το καθε δοχειο φρενων απο το min εως το max ειναι ισο με την την ποσοτητα που χρειαζετε η δαγκανα για να εκβαλει τα εμβολα της σε αποσταση ιση με το υλικο τριβης των τακακιων που φερει η δαγκανα.δεν συμπληρωνουμε ποτε υγρα φρενων εαν πρωτα δεν ανοιξουμε τα εμβολα της δαγκανας στο οριο,σαν να φορα δηλαδη καινουρια τακακια.εαν καποιος δεν εκανε σωστα την μετρηση αυτη με το που περασεις καινουρια τακακια στην δαγκανα η εκτοπιση των υγρων θα ειναι παραπανω απο το max με αποτελεσμα να υπαρχει πιεση στο κυκλωμα.αυτο θα κανει τα εμβολα να πιεζουν τα τακακια, να εχουν συνεχη επαφη με τον δισκο,να κανουν θορυβο, αλλα και να αυξανετε σταδιακα η θερμοκρασια μεχρι το σημειο οπου εγκαταλειπουν τα υγρα φρενων την μαχη με την θερμοκρασια και χανεις τελειως την πιεση στο πεταλ.γι αυτο σου μελανιασε και ο δισκος.απο την υπερθερμανσηστην κινηση μεσα στην πολη δυσκολα θα σου εκανε προβλημα γιατι η αποβολη της θερμοκρασιας θα ειναι ιση η μεγαλυτερη απο τον βαθμο τριβης που ειναι αναλογος με τον ρυθμο αυξησης της θερμοκρασιας.στις συνεχεις υψηλες ταχυτητες η σχεση τριβης με εκεινη της αποβολης θερμοκρασιας αλλαζει δραματικα και εχουμε πιο γρηγορα το προβλημαμετα απο αυτο το βρασιμο, τα υγρα θελουν οποσδηποτε αλλαγη ,σωστη μετρηση των, αλλα και ρυθμιση του αξονα πιεσης του εμβολου της τρομπας για την σωστη ανοχη μεταξυ του εμβολου ,για την ελευθερη επαναφορα των υγρων στο δοχειο αλλα και ελεγχο και ρυθμιση του υψους του πεταλ του φρενου αναλογα με της δικες σου αναγκες.πρεπει το ποδι σου οταν οδηγεις να ειναι μονιμα πανω στο πεταλ του φρενου,να ειναι το ποδι σου ελευθερο απο μυικες συσπασεις,σε αδρανεια δηλαδη ,και το φρενο να μην διεγειρετε
liver έγραψε:καλημερα σε ολους απο την ηλιολουστη θεσσαλονικη.......μου φαινεται οτι μου το ματιαξαν το μηχανακι,πριν 1 εβδομαδα αλλαξα τακακια μπρος πισω,εβαλα ferodo,την πρωτη μερα κιολας διαπιστωσα οτι στον πισω δισκο υπαρχει επαφη τακακιου κ δισκου,γιατι εκανε λιγο θορυβο χωρις να παταω φρενο,αμεσως το πηγα στο συνεργειο που εκανε την αλλαγη,και μου ειπαν οτι ειναι ο.κ,μεχρι να φαγωθει λιγο το τακακι,θα κανει λιγο βαβουρα.το προβλημα δεν ειναι αυτο,το προβλημα ειναι οτι χθες ημουνα στον περιφερειακο με καμμια 180+,και στην εξοδο που επρεπε να βγω,πατωντας το πισω φρενο για κοψω,το πενταλ του φρενου εφτασε μεχρι κατω στην κυριολεξια,και το μηχανακι δεν εκοβε καθολου!!!!!πλακωνομαι κι εγω στα μπροστινα και αρχιζω να κατεβαζω ταχυτητες σε ρυθμο f 1 για να σταματησω!!!!!!!!αφου σταματησα -δοξα τω θεο- ειδα οτι η πισω δισκοπλακα ειχε γινει καταμαυρη και ειχε ανεβασει θερμοκρασια τρελη!!!!!κοιταω,ουτε υγρα λειπουν,ουτε εχει φυγει καποιο εξαρτημα,ουτε τιποτα!με τα πολλα ρε λεβεντες,ο δισκος εχει παραμεινει καταμαυρος,ζεσταινεται -κ οταν το κανει αυτο το πισω φρενο νεκρωνει ε ν τ ε λ ω ς- ,και οταν το μηχανακι κρυωνει,το φρενο δουλευει κανονικα.εννοειται οτι αυριο θα το ξαναπαω στον "μαστορα",αλλα πριν μου πει οποιαδηποτε μ@λ@κι@,θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας. οπως σας ειπα,ουτε υγρα εχει χασει,ουτε εχει βγει κατι απο τη θεση του,οταν κρυωνει δουλευει αψογα.τι μπορει να συμβαινει ρε παιδια κ το πενταλ παει μεχρι κατω? που πανε τα εμβολα εκεινη τη στιγμη?what the f--k is going on?!?!ανεμενω σχολια απο οιονδηποτε ειχε αναλογη εμπειρια.respect σε ολους -the liver killer- thes/niki.
harlek έγραψε:Βρε μπιλ, λύσε μας και μια άλλη απορία: Στο δικό μου (και σε ολωνών, υποθέτω) όσο κι αν μειώνεται το πάχος των υλικών τριβής με τον καιρό, η διαδρομή της μανέτας (ή του πεντάλ) δεν αλλάζει, δεν αποκτούν "νεκρή" διαδρομή, δηλαδή. Πως εξηγείται αυτό; Πως εξουδετερώνεται αυτή η "νεκρή" διαδρομή που λογικά έπρεπε να δημιουργείται (όπως π.χ. στα ποδηλατα!).Επίσης, όταν αλλάζω τακάκια, βγάζει τα παλιά και ζουλάει τα έμβολα μέσα για να μπουν τα καινουργια. Αυτό το ζούλιγμα δεν δημιουργεί πίεση στο κύκλωμα αφου ανεβάζει τα υγρά; Αν όχι, γιατί; Υπήρχε υποπίεση προηγουμένως λόγω της κατεβασμένης στάθμης στο δοχείο;Και κάτι άλλο- αφου μου ζουλήξει πίσω τα έμβολα και βάλει τα νέα τακάκια, τρομπάρει δυο τρεις φορές τη μανέτα η οποία αρχικά έχει τρελλή διαδρομή αλλά μετά σφίγγει. Πως εξηγείται αυτό το φαινόμενο;Αν έχεις το κουράγιο και κατάφερες να καταλάβεις τις απορίες μου... απαντάς...
liver έγραψε:...ημουνα στον περιφερειακο με καμμια 180+,και στην εξοδο που επρεπε να βγω,πατωντας το πισω φρενο για κοψω,το πενταλ του φρενου εφτασε μεχρι κατω στην κυριολεξια,και το μηχανακι δεν εκοβε καθολου!!!!!πλακωνομαι κι εγω στα μπροστινα και αρχιζω να κατεβαζω ταχυτητες σε ρυθμο f 1 για να σταματησω!!!!!!!!αφου σταματησα -δοξα τω θεο- ειδα οτι η πισω δισκοπλακα ειχε γινει καταμαυρη και ειχε ανεβασει θερμοκρασια τρελη!!!!!
liver έγραψε:φιλε μου,πατησα πισω φρενο απλα για να κοψω λιγο,αλλα γιατι σου φαινεται παραξενο?προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ[color=663300]λεβεντη[/color] !!!!!!αψογα τα brempo.
liver έγραψε:φιλε μου,πατησα πισω φρενο απλα για να κοψω λιγο,αλλα γιατι σου φαινεται παραξενο?προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ λεβεντη!!!!!!αψογα τα brempo.προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ
Athos έγραψε:srx6...σου δειχνει αυτο που λεει οτι ΦΡΕΝΑΡΕΙ ,ΜΕ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ;;;;;;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι