0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
καλημερα σε ολους απο την ηλιολουστη θεσσαλονικη.......

μου φαινεται οτι μου το ματιαξαν το μηχανακι,

πριν 1 εβδομαδα αλλαξα τακακια μπρος πισω,εβαλα ferodo,την πρωτη μερα κιολας διαπιστωσα οτι στον πισω δισκο υπαρχει επαφη τακακιου κ δισκου,γιατι εκανε λιγο θορυβο χωρις να παταω φρενο,αμεσως το πηγα στο συνεργειο που εκανε την αλλαγη,και μου ειπαν οτι ειναι ο.κ,μεχρι να φαγωθει λιγο το τακακι,θα κανει λιγο βαβουρα.

το προβλημα δεν ειναι αυτο,το προβλημα ειναι οτι χθες ημουνα στον περιφερειακο με καμμια 180+,και στην εξοδο που επρεπε να βγω,πατωντας το πισω φρενο για κοψω,το πενταλ του φρενου εφτασε μεχρι κατω στην κυριολεξια,και το μηχανακι δεν εκοβε καθολου!!!!!

πλακωνομαι κι εγω στα μπροστινα και αρχιζω να κατεβαζω ταχυτητες σε ρυθμο f 1 για να σταματησω!!!!!!!!
αφου σταματησα -δοξα τω θεο- ειδα οτι η πισω δισκοπλακα ειχε γινει καταμαυρη και ειχε ανεβασει θερμοκρασια τρελη!!!!!

κοιταω,ουτε υγρα λειπουν,ουτε εχει φυγει καποιο εξαρτημα,ουτε τιποτα!με τα πολλα ρε λεβεντες,ο δισκος εχει παραμεινει καταμαυρος,ζεσταινεται -κ οταν το κανει αυτο το πισω φρενο νεκρωνει  ε ν τ ε λ ω ς- ,και οταν το μηχανακι κρυωνει,το φρενο δουλευει κανονικα.

εννοειται οτι αυριο θα το ξαναπαω στον "μαστορα",αλλα πριν μου πει οποιαδηποτε μ@λ@κι@,θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας.  οπως σας ειπα,ουτε υγρα εχει χασει,ουτε εχει βγει κατι απο τη θεση του,οταν κρυωνει δουλευει αψογα.

τι μπορει να συμβαινει ρε παιδια κ το πενταλ παει μεχρι κατω? που πανε τα εμβολα εκεινη τη στιγμη?what the f--k is going on?!?!
ανεμενω σχολια απο οιονδηποτε ειχε αναλογη εμπειρια.
respect σε ολους    -the liver killer-  thes/niki.


V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
λοιπον τα πραγματα ειναι απλα.

στο δοχειο των υγρων του φρενου υπαρχουν τα ορια min και max

αυτο δεν ειναι δεικτης για την σταθμη των υγρων αλλα για την φθορα των τακακιων.

η καθε τρομπα φρενου εχει το αναλογο δοχειο υγρων για την χωρητικοτητα της δαγκανας με τα εμβολα της σε εκτονωση.

η ποσοτητα των υγρων που χωρα το καθε δοχειο φρενων απο το min εως το max ειναι ισο με την την ποσοτητα που χρειαζετε η δαγκανα για να εκβαλει τα εμβολα της σε αποσταση ιση με το υλικο τριβης των τακακιων που φερει η δαγκανα.

δεν συμπληρωνουμε ποτε υγρα φρενων εαν πρωτα δεν ανοιξουμε τα εμβολα της δαγκανας στο οριο,σαν να φορα δηλαδη καινουρια τακακια.

εαν καποιος δεν εκανε σωστα την μετρηση αυτη με το που περασεις καινουρια τακακια στην δαγκανα η εκτοπιση των υγρων θα ειναι παραπανω απο το max με αποτελεσμα να υπαρχει πιεση στο κυκλωμα.
αυτο θα κανει τα εμβολα να πιεζουν τα τακακια, να εχουν συνεχη επαφη με τον δισκο,να κανουν θορυβο, αλλα και να αυξανετε σταδιακα η θερμοκρασια μεχρι το σημειο οπου εγκαταλειπουν τα υγρα φρενων την μαχη με την θερμοκρασια και χανεις τελειως την πιεση στο πεταλ.
γι αυτο σου μελανιασε και ο δισκος.απο την υπερθερμανση

στην κινηση μεσα στην πολη δυσκολα θα σου εκανε προβλημα γιατι η αποβολη της θερμοκρασιας θα ειναι ιση η μεγαλυτερη απο τον βαθμο τριβης που ειναι αναλογος με τον ρυθμο αυξησης της θερμοκρασιας.στις συνεχεις υψηλες ταχυτητες η σχεση τριβης με εκεινη της αποβολης θερμοκρασιας αλλαζει δραματικα και εχουμε πιο γρηγορα το προβλημα

μετα απο αυτο το βρασιμο, τα υγρα θελουν οποσδηποτε αλλαγη ,σωστη μετρηση των, αλλα και ρυθμιση του αξονα πιεσης του εμβολου της τρομπας για την σωστη ανοχη μεταξυ του εμβολου ,για την ελευθερη επαναφορα των υγρων στο δοχειο αλλα και ελεγχο και ρυθμιση του υψους του πεταλ του φρενου αναλογα με της δικες σου αναγκες.

πρεπει το ποδι σου οταν οδηγεις να ειναι μονιμα πανω στο πεταλ του φρενου,να ειναι το ποδι σου ελευθερο απο μυικες συσπασεις,σε αδρανεια δηλαδη ,και το φρενο να μην διεγειρετε

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Παράθεση

bill έγραψε:
λοιπον τα πραγματα ειναι απλα.

στο δοχειο των υγρων του φρενου υπαρχουν τα ορια min και max

αυτο δεν ειναι δεικτης για την σταθμη των υγρων αλλα για την φθορα των τακακιων.

η καθε τρομπα φρενου εχει το αναλογο δοχειο υγρων για την χωρητικοτητα της δαγκανας με τα εμβολα της σε εκτονωση.

η ποσοτητα των υγρων που χωρα το καθε δοχειο φρενων απο το min εως το max ειναι ισο με την την ποσοτητα που χρειαζετε η δαγκανα για να εκβαλει τα εμβολα της σε αποσταση ιση με το υλικο τριβης των τακακιων που φερει η δαγκανα.

δεν συμπληρωνουμε ποτε υγρα φρενων εαν πρωτα δεν ανοιξουμε τα εμβολα της δαγκανας στο οριο,σαν να φορα δηλαδη καινουρια τακακια.

εαν καποιος δεν εκανε σωστα την μετρηση αυτη με το που περασεις καινουρια τακακια στην δαγκανα η εκτοπιση των υγρων θα ειναι παραπανω απο το max με αποτελεσμα να υπαρχει πιεση στο κυκλωμα.
αυτο θα κανει τα εμβολα να πιεζουν τα τακακια, να εχουν συνεχη επαφη με τον δισκο,να κανουν θορυβο, αλλα και να αυξανετε σταδιακα η θερμοκρασια μεχρι το σημειο οπου εγκαταλειπουν τα υγρα φρενων την μαχη με την θερμοκρασια και χανεις τελειως την πιεση στο πεταλ.
γι αυτο σου μελανιασε και ο δισκος.απο την υπερθερμανση

στην κινηση μεσα στην πολη δυσκολα θα σου εκανε προβλημα γιατι η αποβολη της θερμοκρασιας θα ειναι ιση η μεγαλυτερη απο τον βαθμο τριβης που ειναι αναλογος με τον ρυθμο αυξησης της θερμοκρασιας.στις συνεχεις υψηλες ταχυτητες η σχεση τριβης με εκεινη της αποβολης θερμοκρασιας αλλαζει δραματικα και εχουμε πιο γρηγορα το προβλημα

μετα απο αυτο το βρασιμο, τα υγρα θελουν οποσδηποτε αλλαγη ,σωστη μετρηση των, αλλα και ρυθμιση του αξονα πιεσης του εμβολου της τρομπας για την σωστη ανοχη μεταξυ του εμβολου ,για την ελευθερη επαναφορα των υγρων στο δοχειο αλλα και ελεγχο και ρυθμιση του υψους του πεταλ του φρενου αναλογα με της δικες σου αναγκες.

πρεπει το ποδι σου οταν οδηγεις να ειναι μονιμα πανω στο πεταλ του φρενου,να ειναι το ποδι σου ελευθερο απο μυικες συσπασεις,σε αδρανεια δηλαδη ,και το φρενο να μην διεγειρετε


α ρε bill είσαι και πολύ ''doctor'' στις περιγραφές σου... :brv:  :io:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Βρε μπιλ, λύσε μας και μια άλλη απορία: Στο δικό μου (και σε ολωνών, υποθέτω) όσο κι αν μειώνεται το πάχος των υλικών τριβής με τον καιρό, η διαδρομή της μανέτας (ή του πεντάλ) δεν αλλάζει, δεν αποκτούν "νεκρή" διαδρομή, δηλαδή. Πως εξηγείται αυτό; Πως εξουδετερώνεται αυτή η "νεκρή" διαδρομή που λογικά έπρεπε να δημιουργείται (όπως π.χ. στα ποδηλατα!).

Επίσης, όταν αλλάζω τακάκια, βγάζει τα παλιά και ζουλάει τα έμβολα μέσα για να μπουν τα καινουργια. Αυτό το ζούλιγμα δεν δημιουργεί πίεση στο κύκλωμα αφου ανεβάζει τα υγρά; Αν όχι, γιατί; Υπήρχε υποπίεση προηγουμένως λόγω της κατεβασμένης στάθμης στο δοχείο;

Και κάτι άλλο- αφου μου ζουλήξει πίσω τα έμβολα και βάλει τα νέα τακάκια, τρομπάρει δυο τρεις φορές τη μανέτα η οποία αρχικά έχει τρελλή διαδρομή αλλά μετά σφίγγει. Πως εξηγείται αυτό το φαινόμενο;

Αν έχεις το κουράγιο και κατάφερες να καταλάβεις τις απορίες μου... απαντάς!  :pint:  :io:
Masquerade

Παράθεση
liver έγραψε:
καλημερα σε ολους απο την ηλιολουστη θεσσαλονικη.......

μου φαινεται οτι μου το ματιαξαν το μηχανακι,

πριν 1 εβδομαδα αλλαξα τακακια μπρος πισω,εβαλα ferodo,την πρωτη μερα κιολας διαπιστωσα οτι στον πισω δισκο υπαρχει επαφη τακακιου κ δισκου,γιατι εκανε λιγο θορυβο χωρις να παταω φρενο,αμεσως το πηγα στο συνεργειο που εκανε την αλλαγη,και μου ειπαν οτι ειναι ο.κ,μεχρι να φαγωθει λιγο το τακακι,θα κανει λιγο βαβουρα.

το προβλημα δεν ειναι αυτο,το προβλημα ειναι οτι χθες ημουνα στον περιφερειακο με καμμια 180+,και στην εξοδο που επρεπε να βγω,πατωντας το πισω φρενο για κοψω,το πενταλ του φρενου εφτασε μεχρι κατω στην κυριολεξια,και το μηχανακι δεν εκοβε καθολου!!!!!

πλακωνομαι κι εγω στα μπροστινα και αρχιζω να κατεβαζω ταχυτητες σε ρυθμο f 1 για να σταματησω!!!!!!!!
αφου σταματησα -δοξα τω θεο- ειδα οτι η πισω δισκοπλακα ειχε γινει καταμαυρη και ειχε ανεβασει θερμοκρασια τρελη!!!!!

κοιταω,ουτε υγρα λειπουν,ουτε εχει φυγει καποιο εξαρτημα,ουτε τιποτα!με τα πολλα ρε λεβεντες,ο δισκος εχει παραμεινει καταμαυρος,ζεσταινεται -κ οταν το κανει αυτο το πισω φρενο νεκρωνει  ε ν τ ε λ ω ς- ,και οταν το μηχανακι κρυωνει,το φρενο δουλευει κανονικα.

εννοειται οτι αυριο θα το ξαναπαω στον "μαστορα",αλλα πριν μου πει οποιαδηποτε μ@λ@κι@,θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας.  οπως σας ειπα,ουτε υγρα εχει χασει,ουτε εχει βγει κατι απο τη θεση του,οταν κρυωνει δουλευει αψογα.

τι μπορει να συμβαινει ρε παιδια κ το πενταλ παει μεχρι κατω? που πανε τα εμβολα εκεινη τη στιγμη?what the f--k is going on?!?!
ανεμενω σχολια απο οιονδηποτε ειχε αναλογη εμπειρια.
respect σε ολους    -the liver killer-  thes/niki.

Μου εχει συμβει δυο φορες μεχρι τωρα οπως λεει και ο Βασιλης βραζουν τα υγρα...
Εννοοιτε αν πιανουν τα χερια σου κανε εξαερωση μονος σου...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2007, 01:32:23 μμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Παράθεση

harlek έγραψε:
Βρε μπιλ, λύσε μας και μια άλλη απορία: Στο δικό μου (και σε ολωνών, υποθέτω) όσο κι αν μειώνεται το πάχος των υλικών τριβής με τον καιρό, η διαδρομή της μανέτας (ή του πεντάλ) δεν αλλάζει, δεν αποκτούν "νεκρή" διαδρομή, δηλαδή. Πως εξηγείται αυτό; Πως εξουδετερώνεται αυτή η "νεκρή" διαδρομή που λογικά έπρεπε να δημιουργείται (όπως π.χ. στα ποδηλατα!).

Επίσης, όταν αλλάζω τακάκια, βγάζει τα παλιά και ζουλάει τα έμβολα μέσα για να μπουν τα καινουργια. Αυτό το ζούλιγμα δεν δημιουργεί πίεση στο κύκλωμα αφου ανεβάζει τα υγρά; Αν όχι, γιατί; Υπήρχε υποπίεση προηγουμένως λόγω της κατεβασμένης στάθμης στο δοχείο;

Και κάτι άλλο- αφου μου ζουλήξει πίσω τα έμβολα και βάλει τα νέα τακάκια, τρομπάρει δυο τρεις φορές τη μανέτα η οποία αρχικά έχει τρελλή διαδρομή αλλά μετά σφίγγει. Πως εξηγείται αυτό το φαινόμενο;

Αν έχεις το κουράγιο και κατάφερες να καταλάβεις τις απορίες μου... απαντάς...


μα και φυσικα τις καταλαβα.

το συστημα φρενων ειναι ενα υδραυλικο πιεστηριο.

το εμβολο της τρομπας εδραζετε μεσα σε ενα κυλινδρο.το εμβολο φερει στην μια του ακρη μια τσιμουχα.στην αλλη ακρη ειναι η υποδοχη της μανετας η του αξονα του ποδοφρενου.

ο κυλινδρος εδρασης του εμβολου στην μια του ακρη εχει την εξοδο για το σωληνακι της δαγκανας,και εχει και μια μικρη τρυπα που τον συνδεει με το δοχειο των υγρων.

στην αδρανεια του εμβολου,η θεση του ειναι λιγο πιο πισω απο την τρυπα που συνδεει το δοχειο με τον κυλινδρο.οταν δεν εχουμε αερα στο συστημα και πατησουμε το φρενο,το εμβολο θα αρχισει να φραζει την οπη του δοχειου και θα αρχιζει να συμπιεζει τα υγρα αναλογα την δυναμη που ασκειται.τα υγρα δεν συμπιεζονται με αποτελεσμα ο τελικος αποδεκτης να ειναι τα εμβολα της δαγκανας.

οταν το εμβολο επιστρεφει σιγα σιγα προς τα πισω θα επρεπε να δημιουργει αρνητικη πιεση και να ξαναφερει τα εμβολα στην αρχικη προ-συμπιεσης θεση.κατι τετοιο δεν γινετε γιατι η τσιμουχα του εμβολου δρα μονοδρομα.ειναι η κατασκευη της τετοια που μπορει και σφραγιζει μεσα στον κυλινδρο μονο σε μια απο τις δυο πλευρες και μονο οταν τις ασκειτε πιεση.διογκονετε με την πιεση δηλαδη.οσο μεγαλυτερη πιεση ασκουμε τοσο μεγαλυτερη ειναι και η δυναμη που κρατα την περιφερια της στα τοιχωματα του κυλινδρου.
με αυτον τον τροπο γυρνοντας το εμβολο πισω και αποκαλυπτοντας την οπη του δοχειου, εχουμε αναπληρωση των υγρων.
με περισσοτερα υγρα μπορουμε να βγαλουμε τα εμβολα με το επομενο πατημα της τρομπας  λιγο πιο εξω ,εαν δεν  βρουν αντισταση καπου.(στα τακακια ας πουμε)

εχοντας το εμβολο σε αδρανει στην αρχικη του θεση μπορουμε πιεζοντας τα εμβολα να τα μετακινησουμε και  να επιστρεψουμε τα υγρα στο δοχειο.

το πρεσαρισμα της μανετας μετα απο αλλαγη τακακιων γινετε γιατι τα εμβολα ανοιγουν παραπανω απο οσο χρειαζετε για το καινουριο υλικο τριβης.

και αυτο γιατι πρεπει να υπαρχει μια καποια ανοχη με καινουργια τακακια για να αποφυγουμε το φενομενο της υπερθερμανσης απο συνεχη τριβη λογω μικρων ανοχων.

σε καλυψα χαρη?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Υποκλίνομαι εκ νέου!  :a21
Masquerade

*

Κώστας

Παράθεση

liver έγραψε:

...ημουνα στον περιφερειακο με καμμια 180+,και στην εξοδο που επρεπε να βγω,πατωντας το πισω φρενο για κοψω,το πενταλ του φρενου εφτασε μεχρι κατω στην κυριολεξια,και το μηχανακι δεν εκοβε καθολου!!!!!
πλακωνομαι κι εγω στα μπροστινα και αρχιζω να κατεβαζω ταχυτητες σε ρυθμο f 1 για να σταματησω!!!!!!!!
αφου σταματησα -δοξα τω θεο- ειδα οτι η πισω δισκοπλακα ειχε γινει καταμαυρη και ειχε ανεβασει θερμοκρασια τρελη!!!!!

Για τα τεχνικα στα ειπε ο Bill  ;-) οπότε "Αρχηγου παροντος πασα αρχη παυσάτω..."λενε... :-D
Εγω θελω να ΞΑΝΑΠΕΙΣ αυτο που παρεθεσα πιο πανω... :-o  :-o  :-o ΤΙ ακριβως εκανες;...καταλαβα καλά οτι στα 180 πατησες ΠΙΣΩ φρενο για να σταματησεις; ............................................... :-?

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
φιλε μου,πατησα πισω φρενο απλα για να κοψω λιγο,αλλα γιατι σου φαινεται παραξενο?
προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?
εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ λεβεντη!!!!!!
αψογα τα brempo.
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Κώστας

Παράθεση

liver έγραψε:
φιλε μου,πατησα πισω φρενο απλα για να κοψω λιγο,αλλα γιατι σου φαινεται παραξενο?
προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?
εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ[color=663300]λεβεντη[/color] !!!!!!
αψογα τα brempo.

κατ'αρχας ΔΕΝ γνωριζομαστε ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ και δεν εχεις παρει απο καπου το δικαιωμα να χρησιμοποιεις "περιεργα" και ας κρατησουμε ψηλα το χωρο...με ολο το ΣΕΒΑΣΜΟ... :-D Κατα δευτερον το οτι επιλεγεις να φρεναρεις και μαλιστα με 180χ.α.ω με το ΠΙΣΩ φρενο ειναι επιλογη σου και καλα κανεις.ΟΜΩΣ επειδη σε ενα φορουμ διαβαζουν και παιδια που πιθανον να μαθαινουν απο εμας,αν θελουμε να λεγομαστε εμπειροτεροι και να τα βοηθαμε αυτα τα παιδια,καλο ειναι να μας εξηγεις και γιατι φρεναρεις με αυτο τον τροπο...Αν θελεις.Δεν θελεις δικαιωμα σου αλλά ΜΗΝ γραφεις ο,τι να'ναι...Γιατι κατα την αποψη μου και συμφωνα με αυτα που ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ, οταν θελεις να κινεισαι με ασφαλεια σε οποιαδηποτε ταχυτητα και αν κινεισαι με μια ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ τοτε χρησιμοποιεις το Εμπρος (αρχικα...)φρενο και πόσο μαλλον σε ενα ABS διαθετον συστημα πεδησης...Ειτε εισαι σε διαδικασια ΠΑΝΙΚΟΥ ειτε σε ΨΥΧΡΑΙΜΙΑΣ...Δεν ειναι επι του παροντος να εξηγησουμε ολη τη διαδικασια επι σωστης βασης,αλλά οταν θεωρουμε οτι ξερουμε καλο ειναι να ακουμε και καμμια γνωμη αλλη μηπως και κανουμε λαθος...Και δεν το παιζω ΜΑΓΚΑΣ ουτε ΞΕΡΟΛΑΣ...αλλά δεν μου αρεσει κιολας να βλεπω αποψεις που μπορουν να αποβουν δυσαρσετη εμπειρια για παιδια που πιθανον τις εφαρμοσουν και σπασουν τα μουτρα τους...   ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Cool guys.

Ίσως ο liver να εννοεί ότι τσίμπισε λίγο το φρένο, για να κόψει κάπως τα χιλιόμετρα και όχι για να φρενάρει.

Αν βέβαια εννοούσε ότι χρησιμοποιεί το πίσω ως βασικό φρένο.... αλλάζει πολύ το πράγμα και φυσικά συμφωνώ με τον Athos.

Μην λέμε παιδιά τα αυτονόητα. Όλα τα οχηματα φρενάρουν κατά 90% με τα μπροστινά με το πίσω να ¨βοηθάει¨ το υπόλοιπο 10%.

 :io:

*

Κώστας

Παράθεση

liver έγραψε:
φιλε μου,πατησα πισω φρενο απλα για να κοψω λιγο,αλλα γιατι σου φαινεται παραξενο?
προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?
εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ λεβεντη!!!!!!
αψογα τα brempo.

προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?
εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ

προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?
εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ

προτιμας να κοβεις σε μεγαλες ταχυτητες με μπροστα φρενο?
εμπειρικα μου φαινεται πιο ασφαλες να κοβω με πισω φρενο μετα τα 180+.εξαλλου μια χαρα κοβει με πισω φρενο το μοτερ



srx6...σου δειχνει αυτο που λεει οτι ΦΡΕΝΑΡΕΙ ,ΜΕ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ;;;;;;Δεν ειπε λοιπον κατι για να ΕΝΝΟΕΙ κατι αλλο.εκτος κι αν εννοει οτι πισω φρενο ειναι το μπροστινο...τοτε οδηγει λαθος...ΜΑΛΛΟΝ...Μην τρελλαθουμε τελειως...ετσι δεν ειναι;... :-?  :-?  :-? Προθεση μου δεν ειναι να ΜΕΙΩΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ.Προθεση μου ειναι να προσεχει ο καθενας τι λεει,οπως στην περιπτωση μας ο συμφορουμιτης liver γιατι ΜΑς ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ και αναμεσα τους ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ που μαθαινουν... :-D  :-D  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Παράθεση

Athos έγραψε:
srx6...σου δειχνει αυτο που λεει οτι ΦΡΕΝΑΡΕΙ ,ΜΕ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ;;;;;;


Χμμμμ, μάλλον όχι....

θα συμφωνησω οτι τα χλμ κοβονται με το μπροστινο.....
αλλα οι ειδικοι λενε οτι πρωτα θα πρεπει να πατησουμε το πισω φρενο ωστε να ΄κατσει'  το μηχανακι και μετα ολα μαζι με βασικο το μπροστινο και το πισω για την ευσταθια.
Αυτο γινεται για την αποφυγη του φαινομενου της αποτομης μετακινησης του φορτιου στον μπροστινο τροχο.
 Α νομιζω οτι ο liver δεν εχει ABS..

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
μη στραβωνεις καλε μου ανθρωπε,οπως ειπα πατησα πισω φρενο για να  κ ο ψ ω , και οχι για να σταματησω,εξαλλου δεν εχω a.b.s. και αυτο ειναι το σωστο.οσο για το "λεβεντη",αν το πηρες στραβα,δεν φταιω εγω,δεν ειχα προθεση να φερω καποιον σε "παραξενη" θεση οπως ειπες.
οσο για το ισως να μας διαβαζουν μικρα παιδια και,και οτι μαθαινουν λαθος και μπορει να σπασουν τα μουτρα τους,ξαναλεω...οταν δεν εχεις a.b.s,ο σωστος τροπος φρεναρισματος ειναι πρωτα να  κ ο β ε ι ς  με πισω,και στη συνεχεια σταματας με μπροστα φρενο οπως πολυ σωστα ειπε και ο συναδελφος χαριτος.
αυτα με ολο το σεβασμο,η αντιπαραθεση (ειδικα μεσω web) δεν ειναι κατι που μου αρεσει,αν παρεξηγηθηκες sorry,αλλα δεν θα στεναχωρηθω κιολας.

respect σε  ο λ ο υ ς. (the liver killer-thes/niki)
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης