APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Antouan στις Μάρτιος 12, 2008, 08:34:26 πμ
-
Το capo ως γνωστο ειναι σταθεροτατο μεχρι και την τελικη του 220-225 :kalo:
Μετα την αλλαγη των ελαστικων με exp εμφανιστηκε μια ασταθεια-ελαστικοτητα μετα τα 100 χιλιομετρα και μεχρι τα 130-140 :dry:
Απο τα 140 εως τα 160 τα πραγματα ειναι σοβαρα και μια φορα που επιασα 180 ημουν εδω πεφτω εκει πεφτω :psdof:
Ειναι σαν να εχω ξεφουσκωτο λαστιχο!
Ελυσαν και ξαναδεσαν τις ροδες μα τιποτα :cry:
Τι συμβαινει μπορει να υπαρχει προβλημα στα λαστιχα?
-
Το capo ως γνωστο ειναι σταθεροτατο μεχρι και την τελικη του 220-225 :kalo:
Μετα την αλλαγη των ελαστικων με exp εμφανιστηκε μια ασταθεια-ελαστικοτητα μετα τα 100 χιλιομετρα και μεχρι τα 130-140 :dry:
Απο τα 140 εως τα 160 τα πραγματα ειναι σοβαρα και μια φορα που επιασα 180 ημουν εδω πεφτω εκει πεφτω :psdof:
Ειναι σαν να εχω ξεφουσκωτο λαστιχο!
Ελυσαν και ξαναδεσαν τις ροδες μα τιποτα :cry:
Τι συμβαινει μπορει να υπαρχει προβλημα στα λαστιχα?
Καινούρια λάστιχα?
Έχω ακούσει για ελαττωματικά λάστιχα.
Αν κι όταν αποδειχθεί στα αλλάζουν επί τόπου.
Ψάξτο.
-
Τι να πω ?? Κουφαθηκα !!!
Αντωνη καινουργια ειναι ???
εγω μετα απο 13000 χλμ μια χαρα ...ειναι ακομα ...και στα πολλα !!!
σιγουρα ψαξτο !!!!!
-
Τα λαστιχα ειναι καινουρια και ο λαστιχας (Νικος) προσφερθηκε να τα αντικαταστησει :ohyes:
Ειναι αυτο ομως...?
-
Τα λαστιχα ειναι καινουρια και ο λαστιχας (Νικος) προσφερθηκε να τα αντικαταστησει :ohyes:
Ειναι αυτο ομως...?
η νεκροψία !!! μονο θα σου δείξει ..γιατί δεν μιλάς με τον Doctor ...ετσι να πάρεις μια γνώμη !!!
-
ή ο σκελετός του λάστιχου ειναι πατατα, ή δεν σε ζυγοστάθμησε σωστά νομίζω :thnk:
-
Τα λαστιχα ειναι καινουρια και ο λαστιχας (Νικος) προσφερθηκε να τα αντικαταστησει :ohyes:
Ειναι αυτο ομως...?
Αντικατάσταση τώρα... μπορεί και να είναι ελαττωματικό το ένα ελαστικό. Αν το πρόβλημα εμφανίστηκε αμέσως μετά την αλλαγή ελαστικών, δεν βλέπω τι άλλο μπορεί να είναι.
:bye:
-
ή ο σκελετός του λάστιχου ειναι πατατα, ή δεν σε ζυγοστάθμησε σωστά νομίζω :thnk:
+1
εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ μαλακός ο σκελετός από το λάστιχο
-
ρε σι αντουαν τι λαστιχα εβαλες;ολα τα λαστιχα δεν ταιριαζουνε σε ολα τα μοτορια.για πες μας τι λαστιχο;
-
Τι έκανες έβαλες τα καινούργια επάνω πως τα είδες για πες μας
-
Aντώνη,
τσεκαρα εννοείται τις
1.σωστές διαστάσεις
2. σωστή πίεση εννοείται..
3. να εχει γινει σωστή ζυγοστάθμιση
4. τελευταιο μένει να ειναι ελλατωματικό τα ένα λάστιχο ή και τα δύο..-θα σου τα αλλάξει ο λαστιχας να ξερεις-
5. αν συνεχίσει..-πράγμα απίθανο- μπορεί να είναι λάθος η σκληρότητα στα λαδια στις μπουκάλες / η να θέλει συμπλήρωμα από υγρά...θα μου πεις γιατι δε στο εκανε πριν αλλά παίζουν και συμπτώσεις ή ίσως λεπτομέρεια με παλιά λάστιχα+υγρά και τα καινούργια...
6. να είναι ανάρτηση, σφίξιμο ή πλαίσιο....
είναι κατά σειρά ''επικινδυνότητας'' γραμμενα, αν και τα τελυταια ειναι πού extreme σενάρια... μαλλον θα σου τα αλλαξει και όλα καλά....
:bye: :bye: :bye: :bye:
Πες μας όμως τι τελικά εγινε ε...??? :bye: :bye: :bye:
α ! και επίσης στραφωμένη ζάντα ή αρπαγμένο δισκόφρενο, αλλα μιας και δεν εφαγες ''στουκα''...αυτό και αν ειναι extreme..... :bye: :bye: :bye:
-
Αυριο θα αλλαξω τα λαστιχα και θα σας ενημερωσω :dry:
Ευχαριστω σας για τις προτασεις :ohyes:
-
:thnk:Στραβο-κεντραρισμενα ρουλμαν εμπρος τροχου???
(συμβαινει στα Capo,οταν ο αξονας του εμπρος τροχου δεν σφιχτει με συγκεκριμενη διαδικασια-σειρα)
Για κοιτα το... ;)
Παρε 1 τηλ. τον Bill να δεις που θα στο πει κ αυτος
................... :).................. :bye:
-
:thnk:Στραβο-κεντραρισμενα ρουλμαν εμπρος τροχου???
(συμβαινει στα Capo,οταν ο αξονας του εμπρος τροχου δεν σφιχτει με συγκεκριμενη διαδικασια-σειρα)
Για κοιτα το... ;)
Παρε 1 τηλ. τον Bill να δεις που θα στο πει κ αυτος
................... :).................. :bye:
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
μπορει και αυτο συμφωνω και 'γω αλλα μαλλον τα λαστιχα πρεπει να ειναι ελλατωματικα...
περιμενουμε εντυπωσεις μετα την αλλαγη!
-
Το capo ως γνωστο ειναι σταθεροτατο μεχρι και την τελικη του 220-225
να και κατι που ακουω με ενδιαφερον,αλλα και εκπληξη.θες να πεις οτι στα 225 δεν κουναει ε?
καλα,οκ
τελοσπαντων η λογικη λεει οτι εφοσον με τα προηγουμενα λαστιχα ΔΕΝ ειχες προβλημα,αρα δε φταινε οι ζαντες κλπ αλλα παρελκομενα
αλλα φταινε τα λαστιχα και ο σκελετος τους που προφανως ειναι μαλακος
αν στα αλλαζουν αλλαξε τα και τα βαλε καποια που δεν εχουν προβλημα
ειχα αναλογο προβλημα με κατι παλιο ντανλοπ καποτε,οταν ειχα κι εγω ενα τιμιο και ηθικο απριλια................ :pray:
-
Συμφωνώ με όλους ως πρός τις πιθανές τεχνικές εξηγήσεις αλλά επιτρέψτε μου να θέσω υπόψιν σας/μας άλλη μια. Εφόσον το μαγαζί είναι στην αγορά τουλάχιστον ενα χρόνο άρα γνωρίζει πως να αλλάξει λαστιχα σωστά, υπάρχει σοβαρή περίπτωση τα ελαστικά που σου τοποθέτησαν να μην έχουν καμια σχέση με την ετικέτα τους. Ο λαστιχάς μπορεί να το γνωρίζει αλλά να πηγαίνει για το χρήμα ή και να μην έχει ιδέα. Γνωρίζω περίπτωση που ο χονδρέμπορος τοποθετούσε περίπου 5% μαϊμού σε κάθε παραγγελία που έδιωχνε οπότε ο λιανικής δεν γνώριζε τίποτα. Μετά την αντικατάσταση θα πρέπει όλα να στρώσουν αλλά δώσε ιδιαίτερη σημασία στην απάντηση του μαγαζιού για να βρείς την άκρη.
Άποψή μου είναι σε "στραβές" που διαπιστώνουμε να τις παραθέτουμε άμεσα και με ονόματα.
-
Συμφωνώ με όλους ως πρός τις πιθανές τεχνικές εξηγήσεις αλλά επιτρέψτε μου να θέσω υπόψιν σας/μας άλλη μια. Εφόσον το μαγαζί είναι στην αγορά τουλάχιστον ενα χρόνο άρα γνωρίζει πως να αλλάξει λαστιχα σωστά, υπάρχει σοβαρή περίπτωση τα ελαστικά που σου τοποθέτησαν να μην έχουν καμια σχέση με την ετικέτα τους. Ο λαστιχάς μπορεί να το γνωρίζει αλλά να πηγαίνει για το χρήμα ή και να μην έχει ιδέα. Γνωρίζω περίπτωση που ο χονδρέμπορος τοποθετούσε περίπου 5% μαϊμού σε κάθε παραγγελία που έδιωχνε οπότε ο λιανικής δεν γνώριζε τίποτα. Μετά την αντικατάσταση θα πρέπει όλα να στρώσουν αλλά δώσε ιδιαίτερη σημασία στην απάντηση του μαγαζιού για να βρείς την άκρη.
Άποψή μου είναι σε "στραβές" που διαπιστώνουμε να τις παραθέτουμε άμεσα και με ονόματα.
ναι να τις παραθετουμε, αλλά πρώτα να σιγουρευτουμε οτι ειναι ''πατάτα'' του Λαστιχά και μετα να αρχισουμε το ''σταυρωμα''...ε???? :bye: :bye:
-
antouan τι εγινε τελικα τα αλλαξες τα λαστιχα?
-
Συμφωνώ με όλους ως πρός τις πιθανές τεχνικές εξηγήσεις αλλά επιτρέψτε μου να θέσω υπόψιν σας/μας άλλη μια. Εφόσον το μαγαζί είναι στην αγορά τουλάχιστον ενα χρόνο άρα γνωρίζει πως να αλλάξει λαστιχα σωστά, υπάρχει σοβαρή περίπτωση τα ελαστικά που σου τοποθέτησαν να μην έχουν καμια σχέση με την ετικέτα τους. Ο λαστιχάς μπορεί να το γνωρίζει αλλά να πηγαίνει για το χρήμα ή και να μην έχει ιδέα. Γνωρίζω περίπτωση που ο χονδρέμπορος τοποθετούσε περίπου 5% μαϊμού σε κάθε παραγγελία που έδιωχνε οπότε ο λιανικής δεν γνώριζε τίποτα. Μετά την αντικατάσταση θα πρέπει όλα να στρώσουν αλλά δώσε ιδιαίτερη σημασία στην απάντηση του μαγαζιού για να βρείς την άκρη.
Άποψή μου είναι σε "στραβές" που διαπιστώνουμε να τις παραθέτουμε άμεσα και με ονόματα.
ναι να τις παραθετουμε, αλλά πρώτα να σιγουρευτουμε οτι ειναι ''πατάτα'' του Λαστιχά και μετα να αρχισουμε το ''σταυρωμα''...ε???? :bye: :bye:
συμφωνω απολυτα με τον Θεμη!! ( :spourgit :spourgit ) :D
-
Απλά είναι πολύ σπάνιο να φταίει ο λαστιχας.
Τις περισσότερες φορές είναι ελαττωματικό το λάστιχο.
Εκτός αν το λαστιχαδικο είναι στην Ινδία εκεί που αλλάζει λάστιχα κι ο ΗΛΙΑΣ! (http://greece2india.apriliabikers.gr/ilias/) :D :D :D :D :D :D
-
O.K Θα τα παρω απ'την αρχη :dry:
Το capo (οπως πολλοι θα γνωριζετε) ειναι σταθεροτατο και καταφερνει να στριβει με ταχυτητες 200+, πραγμα που εκμεταλλευομαι γιατι κινουμαι στην αττικη οδο συνεχως
Οταν λοιπον αλλαξα τα λαστιχα (μετα απο ξαφνικο κλαταρισμα του πισω ελαστικου με 200+στην αττικη οδο) αποφασισα να βαλω τα exp (αυτα που φοραει και ο capoman στην πιστα)
Το capo μετα τα 140-150 ηταν σαν μην πατουσε κατω (σαν να πηγαινα με ξεφουσκωτα λαστιχα)
Οταν λοιπον ενημερωσα τον ''λαστιχα'' Νικο Περιστερα μου προτεινε να βαλουμε δυο παλια λαστιχα για να διαπιστωσουμε τι συμβαινει :thnk:
Μετα απο δοκιμη και με παλια ξερα λαστιχα το capo κρατουσε και εστριβε σαν super sport :ohmy:
Χωρις δευτερη κουβεντα ο Νικος μου προτεινε την αλλαγη ελαστικων με καινουρια οποιας μαρκας θελω :kalo:
Διαγνωση ...ελαττωματικος σκελετος ελαστικου :psdof:
Τα λαστιχα θα αλλαχτουν σημερα με brigestone και βλεπουμε...
-
Ορίστε ρε που στεναχωριόσουνα τελικά έβαλες Brigestone e?
-
Διαγνωση ...ελαττωματικος σκελετος ελαστικου :psdof:
Τα λαστιχα θα αλλαχτουν σημερα με brigestone και βλεπουμε...
και καλά κάνεις που τα αλλάζεις...
;)
-
Χωρις δευτερη κουβεντα ο Νικος μου προτεινε την αλλαγη ελαστικων με καινουρια οποιας μαρκας θελω :kalo:
Ελα???
Κ Α Λ Ο Ο Ο Ο Ο Ο !!!!!!!!!!!!!!
-
Στον Νίκο είχες πάει?
Οκ, δεν υπήρχε περίπτωση να μην βγει άκρη και να μην σε εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο...! :kalo:
-
Στον Νίκο είχες πάει?
Οκ, δεν υπήρχε περίπτωση να μην βγει άκρη και να μην σε εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο...! :kalo:
:prm :prm
Για να λεμε και το σωστό.... :bye: :bye:
-
o.k. Μπηκαν πανω τα brigestone :kalo: ειναι ξανα ενα σταθερο,στριφτερο ετοιμοπολεμο capo :bana:
-
o.k. Μπηκαν πανω τα brigestone :kalo: ειναι ξανα ενα σταθερο,στριφτερο ετοιμοπολεμο capo :bana:
:kalo: :kalo: :kalo:
-
o.k. Μπηκαν πανω τα brigestone :kalo: ειναι ξανα ενα σταθερο,στριφτερο ετοιμοπολεμο capo :bana:
μπραβο στον Περιστερα που στα αλλαξε!!!!!
:kalo: :kalo: :kalo:
-
yeap.... :bye: :ohyes:
-
Άντε και μας κοψοχόλιασες ρε Αντώνη :ohmy: ξαναγύρισε το γέλιο στο χειλάκι σου έτσι; :D ; :bana: :h1: :clpn: :h1:΄Αντε και καλά στριψίματα τώρα.
-
o.k. Μπηκαν πανω τα brigestone :kalo: ειναι ξανα ενα σταθερο,στριφτερο ετοιμοπολεμο capo :bana:
Τι φορούσε πριν το Κάπο σου? Εννοώ πριν τα Metzeler.
-
Φιλε το προβλημα σου δεν μου φαινεται περιεργο
εγω ειχατο ιδιο με τα παλια τουρανσ μετα τα 140 χλμ ειχα ασταθεια
αυτο λυθηκε καθωσ εστρωνε το πατημα και τψωρα ενταξυ
αλλα μου συστησαν παλι τα xp εχω τις αμφιβολιες μου και ψαχνω για εμπειριεσ με αυτο το λαστιχο ( το XP )
εχω ακουσει και για το CONTINENTAL TRAILATTACK ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙς ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΣΤιΧΟ?
-
Εγώ φοράω τα BRIDGESTON TRAIL WING 152 RADIAL της μάνας του και πραγματικά δυσκολεύομαι πολύ να τα κάνω να γλυστρίσουν μιλάμε για πολύ βεντούζα.
-
Εγώ φοράω τα BRIDGESTON TRAIL WING 152 RADIAL της μάνας του και πραγματικά δυσκολεύομαι πολύ να τα κάνω να γλυστρίσουν μιλάμε για πολύ βεντούζα.
Αυτό που λέμε περί υποκειμενικότητας στα λάστιχα. Τα trailwing 101/152 θεωρούνται απαράδεκτα λάστιχα από το 95% των κατόχων. Δε βγαίνει άκρη αν δε δοκιμάζουμε προσωπικά, τέλος!! ;)
-
Συνάδελφοι ....
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ !!!!!
ΤΟ ΕΧΡ είναι το κορυφαίο λάστιχο για Καπο ...επειδη δυστυχώς έτυχε στον φίλτατο Αντώνη ενα κακοφορμισμένο λάστιχο ....δεν αρκεί ωστε να θάψουμε το καλύτερο λάστιχο ...που εχω βάλει ποτε ( δεν έιμαι μέτοχος της Metzeler , και τα εχω πεί επανειλημμένα για τα METZELER ) αλλα το ΕΧΡ ειναι απλα κορυφαίο ..
Τα ίδια θα βάλω σε λιγο καιρό μιας και στα 16000 (15700 για την ακρίβεια ) χλμ που έχω κάνει με αυτά με εχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο !!!
-
Συνάδελφοι ....
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ !!!!!
ΤΟ ΕΧΡ είναι το κορυφαίο λάστιχο για Καπο ...επειδη δυστυχώς έτυχε στον φίλτατο Αντώνη ενα κακοφορμισμένο λάστιχο ....δεν αρκεί ωστε να θάψουμε το καλύτερο λάστιχο ...που εχω βάλει ποτε ( δεν έιμαι μέτοχος της Metzeler , και τα εχω πεί επανειλημμένα για τα METZELER ) αλλα το ΕΧΡ ειναι απλα κορυφαίο ..
Τα ίδια θα βάλω σε λιγο καιρό μιας και στα 16000 (15700 για την ακρίβεια ) χλμ που έχω κάνει με αυτά με εχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο !!!
.... Εσυ να βαλεις οτι θες... :P :P :P Εγω εβαλα bridgestone battlewing 501-502. και ειμαι απολυτα ικανοποιημένος!!! :D :D ;) ;) Υ.Γ. Το capo το επλυνες??? :tez: :tez:
-
Το capo το επλυνες??? :tez: :tez:
OH YESSSSSS !!! :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
αφου μου την είπαν ολοι !!!!! :blus: :blus: