0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ρε Αλεξη ο agent πως το εφτιαξε; πηρε γνησια ρουλεμαν η βρηκε στο εμποριο;
Ρε παιδιά είστε ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ...!!!! Τι είναι αυτό που βρήκατε?????!!!!!!!! Ορέ τέρμα ψαγμένε φίλε Caporaid πως σου ρθε και το έψαξες αυτό το πράγμα..??? Θέλω να πω είδες κάτι στραβό και ψάχτηκες??? Εγώ που έχω κοντά στα 54000 χλμ και έχω μια ανάρτηση σώβρακο πίσω και περιμένω να αξιωθεί το παλικάρι μου (..... !!!) να την αλλάξουμε κατά την αντικατάσταση είναι ευνόητο ότι θα αλλαχτεί και αυτό, το πως το πατε..., μαζί ή να εκτυπώσω το ποστ και να το κολλήσω στα μούτρα του Capo μου ώστε να να γίνει κατανοητό ότι θέλω να τσεκαριστεί - αλλαχτεί και αυτό????? Πάντως και πάλι ρε παιδιά....
Παράθεση από: CAPORAID στις Οκτώβριος 06, 2009, 11:24:00 πμρε Αλεξη ο agent πως το εφτιαξε; πηρε γνησια ρουλεμαν η βρηκε στο εμποριο;Τα μαμα .......τα παραγγειλαμε απο τον Ρομποτή και τα βάλαμε .....πανω !!
Κοσμα...το αντιστοιχο σημείο ειναι και στο capo..??
Παράθεση από: Themis στις Οκτώβριος 06, 2009, 04:13:21 μμΚοσμα...το αντιστοιχο σημείο ειναι και στο capo..?? Ναι Θεμη, αυτο ειναι το μοχλικο..............ειναι εκεινο που συνδεει το κατω μερος του αμορτισερ με το ψαλιδι................Σε καθε μηχανακι/μαρκα ειναι και διαφορετικο, ενω σε ορισμενα απουσιαζει εντελως και το αμορτισερ στηριζεται απευθειας στο ψαλιδι
ΓρηγορηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηΜιας και εισαι στον τορνο, δεν του λες να σου κανει απο μια τρυπα στο μοχλικο, στο σημειο που περναει ο πειρος? και να σου κανει "πασο" για να βιδωσει γρασσαδορακι Δεν ειναι δυσκολη δουλεια, και σε γλιτωνει απο το λυσε-δεσε καθε φορα...............
Από την πάνω μεριά του αμορτισέρ έχουμε να τσεκάρουμε τίποτα; Εκεί δεν φθείρεται τόσο;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι