0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #45 - : Ιούλιος 27, 2015, 04:32:28 μμ »
Αααα ωραία ... βρέθηκε και ένας που την έχει αυτή τη κατασκευή .  :kalo:


Βγάλε , αν θες , μερικές φωτογραφίες να δούμε πως δείχνει στο μάτι .


Από μπροστά
απο πλάγια
από πίσω
από μακρυά
από κοντά


να έχουμε μια πιο σφαιρική άποψη περί εικόνας ,
μιας και στο νετ δεν υπάρχουν και πολλές φωτό .  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #46 - : Ιούλιος 27, 2015, 04:34:12 μμ »
Παρεπιπτοντως, πως ανεβάζω φώτο???


Τις κάνεις σμίκρυνση πρώτα μέσα από τη ζωγραφική των windows ,
να μην ξεπερνάνε τα 800kb ανά φωτό
και πας από κάτω που λέει Συνημμένα και άλλες επιλογές
και τις περνάς στην Επισύναψη αρχείου

*

Αποσυνδεδεμένος Caponordistas

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Etv 1000
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #47 - : Ιούλιος 27, 2015, 04:58:21 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #48 - : Ιούλιος 27, 2015, 05:02:10 μμ »
Ok  :kalo:


Στις περνάω και δω απευθείας να φαίνονται  :D




*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #49 - : Ιούλιος 27, 2015, 05:19:41 μμ »

Με όλα τα παραπάνω θα μπορείτε να ταξιδεύετε με ταχύτητες μέχρι 140 χωρίς ιδιαίτερες ενοχλήσεις απο κει και πέρα το χάος.
 

   έχω τα 150 απολύτως υποφερτά με ένα μικρό κραδασμό που δεν αλλοιώνει πλέον το οπτικό μου πεδίο.
Για να το κάνω ποιο κατανοητό. Τώρα στα 140 - 150 έχω περίπου τον ελαφρύ κραδασμό που κανονικά είχα με τη μαμά ζελατίνα στα 120. Δεν ξέρω αν εσείς στα 120 δεν έχετε καθόλου κραδασμό στο κράνος, εγώ πάντως είχα ένα πολύ μικρό που όμως δεν με κούραζε και ήταν εύκολα υποφερτός



120 - 140  θα  μας  περνανε  και  τα  σκουτερ  δηλαδη  :ohyes: :pray:
γιαυτο  σας  λεω  μετα  τα  180 -  200  δεν  κουναει  καθολου  και  πας  καρφι !!!  :P   

1000αρα  μαουνα  οταν  την  πας  σιγα  τι  θα κανει  θα  κουναει  αν  δεν  εχεις  χερια  :tez:

οταν  το  πας  σιγα  κουναει :bana: ,  θελει  γρηγορα !!! :a20

και  αφηστε  τις  καταναλωσεις  :D :P     

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #50 - : Ιούλιος 27, 2015, 05:45:31 μμ »
Ενταξει, αντιλαμβανομαι οτι το θεμα ομορφιας ειναι υποκειμενικο, αλλα με αυτες τις φωτο ενισχυθηκε η αποψη που ειχα οτι ειναι εντελως παραταιρο.
Φαινεται ξεκαθαρα ενα κενο πανω απτο φαναρι, τουλαχιστον 8cm κ ακομα ενα κενο αναμεσα στο μουτρο κ την ζελατινα.

Τι υψος εχεις caponordistas?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2015, 05:53:19 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #51 - : Ιούλιος 27, 2015, 06:06:44 μμ »
1ον) δεν έχω πει την τελευταία μου λέξη ακόμα και δεν έχω εξαντλήσει τις εναλλακτικές μου καθώς έχω ακόμα 2-3 βασικές κατασκευές να ολοκληρώσω και να δοκιμάσω απλά εδώ που είμαι τώρα και με τη ζεστή δεν μπορώ να δουλέψω. Όταν επιστρέψω και δροσίσει.


Με όλα τα παραπάνω θα μπορείτε να ταξιδεύετε με ταχύτητες μέχρι 140 χωρίς ιδιαίτερες ενοχλήσεις απο κει και πέρα το χάος.
 

   έχω τα 150 απολύτως υποφερτά με ένα μικρό κραδασμό που δεν αλλοιώνει πλέον το οπτικό μου πεδίο.
Για να το κάνω ποιο κατανοητό. Τώρα στα 140 - 150 έχω περίπου τον ελαφρύ κραδασμό που κανονικά είχα με τη μαμά ζελατίνα στα 120. Δεν ξέρω αν εσείς στα 120 δεν έχετε καθόλου κραδασμό στο κράνος, εγώ πάντως είχα ένα πολύ μικρό που όμως δεν με κούραζε και ήταν εύκολα υποφερτός



120 - 140  θα  μας  περνανε  και  τα  σκουτερ  δηλαδη  :ohyes: :pray:
2ον) με 150 δεν είναι σύνηθες να σε προσπέρνα ένα σκούτερ.
γιαυτο  σας  λεω  μετα  τα  180 -  200  δεν  κουναει  καθολου  και  πας  καρφι !!!  :P   

1000αρα  μαουνα  οταν  την  πας  σιγα  τι  θα κανει  θα  κουναει  αν  δεν  εχεις  χερια  :tez:

οταν  το  πας  σιγα  κουναει :bana: ,  θελει  γρηγορα !!! :a20

και  αφηστε  τις  καταναλωσεις  :D :P
 3ον) επειδή εσύ έχεις το άγγιγμα του Μίδα από την ανάποδη και βενζίνη πιάνεις και κάρβουνο γίνετε δεν είναι ανάγκη να καταστραφούμε άπαντες απορροφημένοι από την απύθμενη μαύρη τρύπα της κατανάλωσης. 
4ον)Υπάρχουν και άλλες λύσεις, από τις οποίες εξαιρείσαι βεβαίως καθώς έχεις το χάρισμα της βενζινοφαγανας από πάππου προς πάππου.
Για να έχεις κάποιες ελπίδες να κάψεις λιγότερο από μένα σε μια διαδρομή θα πρέπει να κάνεις τη διαδρομή με το Capo σβηστό σπρώχνοντας το με τα χεριά, και έτσι όμως στο τέλος της διαδρομής στην σκληρή ετυμηγορία της αντλίας του πρώτου βενζινάδικου παίζει σοβαρά να έχεις κάψει πάρα πάνω από μένα από τους διαφυγόντες ατμούς από την ταπα της εξαέρωσης :ohyes: :ohyes: :ohyes:

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2015, 06:08:09 μμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #52 - : Ιούλιος 27, 2015, 06:25:47 μμ »
Παράθεση
120 - 140  θα  μας  περνανε  και  τα  σκουτερ  δηλαδη  :ohyes: ray:

Σιγουρα!
Αντε να εκλεβε και 10χλμ σου λεω εγω max..και παλι την σκονη μου θα εβλεπες Ανεστη!χαχχχαχαχ ( και χωρις στροβιλισμους )

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2015, 06:29:07 μμ από Soner »
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #53 - : Ιούλιος 27, 2015, 06:31:48 μμ »
Παράθεση
120 - 140  θα  μας  περνανε  και  τα  σκουτερ  δηλαδη  :ohyes: ray:

Σιγουρα!
Αντε να εκλεβε και 10χλμ σου λεω εγω max..και παλι την σκονη μου θα εβλεπες Ανεστη!χαχχχαχαχ ( και χωρις στροβιλισμους )

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk

1ον) δεν έχω πει την τελευταία μου λέξη ακόμα και δεν έχω εξαντλήσει τις εναλλακτικές μου καθώς έχω ακόμα 2-3 βασικές κατασκευές να ολοκληρώσω και να δοκιμάσω απλά εδώ που είμαι τώρα και με τη ζεστή δεν μπορώ να δουλέψω. Όταν επιστρέψω και δροσίσει.


Με όλα τα παραπάνω θα μπορείτε να ταξιδεύετε με ταχύτητες μέχρι 140 χωρίς ιδιαίτερες ενοχλήσεις απο κει και πέρα το χάος.
 

   έχω τα 150 απολύτως υποφερτά με ένα μικρό κραδασμό που δεν αλλοιώνει πλέον το οπτικό μου πεδίο.
Για να το κάνω ποιο κατανοητό. Τώρα στα 140 - 150 έχω περίπου τον ελαφρύ κραδασμό που κανονικά είχα με τη μαμά ζελατίνα στα 120. Δεν ξέρω αν εσείς στα 120 δεν έχετε καθόλου κραδασμό στο κράνος, εγώ πάντως είχα ένα πολύ μικρό που όμως δεν με κούραζε και ήταν εύκολα υποφερτός



120 - 140  θα  μας  περνανε  και  τα  σκουτερ  δηλαδη  :ohyes: :pray:
2ον) με 150 δεν είναι σύνηθες να σε προσπέρνα ένα σκούτερ.
γιαυτο  σας  λεω  μετα  τα  180 -  200  δεν  κουναει  καθολου  και  πας  καρφι !!!  :P   

1000αρα  μαουνα  οταν  την  πας  σιγα  τι  θα κανει  θα  κουναει  αν  δεν  εχεις  χερια  :tez:

οταν  το  πας  σιγα  κουναει :bana: ,  θελει  γρηγορα !!! :a20

και  αφηστε  τις  καταναλωσεις  :D :P
 3ον) επειδή εσύ έχεις το άγγιγμα του Μίδα από την ανάποδη και βενζίνη πιάνεις και κάρβουνο γίνετε δεν είναι ανάγκη να καταστραφούμε άπαντες απορροφημένοι από την απύθμενη μαύρη τρύπα της κατανάλωσης. 
4ον)Υπάρχουν και άλλες λύσεις, από τις οποίες εξαιρείσαι βεβαίως καθώς έχεις το χάρισμα της βενζινοφαγανας από πάππου προς πάππου.
Για να έχεις κάποιες ελπίδες να κάψεις λιγότερο από μένα σε μια διαδρομή θα πρέπει να κάνεις τη διαδρομή με το Capo σβηστό σπρώχνοντας το με τα χεριά, και έτσι όμως στο τέλος της διαδρομής στην σκληρή ετυμηγορία της αντλίας του πρώτου βενζινάδικου παίζει σοβαρά να έχεις κάψει πάρα πάνω από μένα από τους διαφυγόντες ατμούς από την ταπα της εξαέρωσης :ohyes: :ohyes: :ohyes:



 :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl


οριστε  τα  βλεπεις  Θωμα !!!  θα  μας  παρουν  με  τις  πετρες :ohyes:

ειπαμε  τα  140 -160  ειναι  τα  ενδιαμεσα  χιλιομετρα  που  πρεπει  να  περασεις  για  να  πιασεις  τα  επιθυμητα  200 +  :tez: :P :D


 :pint 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)






λεφτα  υπαρχουν  παμε  και  με  τα ποδια !!!  :h22: :h22: :h22:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2015, 06:40:11 μμ από Anestis »

*

Αποσυνδεδεμένος Caponordistas

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Etv 1000
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #54 - : Ιούλιος 27, 2015, 08:53:24 μμ »
Ενταξει, αντιλαμβανομαι οτι το θεμα ομορφιας ειναι υποκειμενικο, αλλα με αυτες τις φωτο ενισχυθηκε η αποψη που ειχα οτι ειναι εντελως παραταιρο.
Φαινεται ξεκαθαρα ενα κενο πανω απτο φαναρι, τουλαχιστον 8cm κ ακομα ενα κενο αναμεσα στο μουτρο κ την ζελατινα.

Τι υψος εχεις caponordistas?
Τα 8 εκατοστά είναι σχετικά.
Η ζελατίνα ανεβαίνει και κατεβαίνει πάνω από 10 εκατοστά. Όπως επίσης μετστοπιζεται μπροστά και πίσω σε 3 θέσεις. Όντως το γούστο είναι υποκειμενικό, αλλά αν το δοκιμάσω με μαμά ζελατίνα ίσως να είναι το μόνο που θα κάνει δουλειά.
1.87, μεγάλες πλάτες,  και κράνος shoei xr 1100. 

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #55 - : Ιούλιος 27, 2015, 09:19:54 μμ »
Αναμενουμε με ενδιαφερον ,
εντυπωσεις και κυριως να μας πεις αν κανει οντως δουλεια ,
με τη νεα ζελατινα στη σωστη θεση . :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #56 - : Ιούλιος 27, 2015, 09:26:59 μμ »
Το θέμα της ομορφιάς είναι καθαρά υποκειμενικό βεβαίως βεβαίως και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Αλλά έτσι όπως έχει κοπεί η ζελατίνα η κλήση το χρώμα οι γωνίες με παραπέμπουν σε καύκαλο από Άλιεν. Έμεινα για λίγο κοιτώντας τις φωτο και συνεχώς περίμενα ότι θα αρχίσει να σηκώνετε προς τα πάνω το καύκαλο και θα φάνουν από κάτω τα σάλια με τα δόντια

*

Αποσυνδεδεμένος Caponordistas

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Etv 1000
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #57 - : Ιούλιος 27, 2015, 09:41:16 μμ »
Το θέμα της ομορφιάς είναι καθαρά υποκειμενικό βεβαίως βεβαίως και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Αλλά έτσι όπως έχει κοπεί η ζελατίνα η κλήση το χρώμα οι γωνίες με παραπέμπουν σε καύκαλο από Άλιεν. Έμεινα για λίγο κοιτώντας τις φωτο και συνεχώς περίμενα ότι θα αρχίσει να σηκώνετε προς τα πάνω το καύκαλο και θα φάνουν από κάτω τα σάλια με τα δόντια
Ασχέτως υποκειμενικοτητας, οι χαρακτηρισμοι σου για alien και σάλια είναι κάπως υπερβολικοί αλλά όπως είπες περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Το θέμα μας είναι να κάνει δουλειά,  και το πρόβλημα είναι πως με την ματ ζελατίνα δεν μπορώ να χρησιμοποιησω όλες τις θέσεις ρύθμισης.  Εγώ θέλω να ξέρω αν έχει πειραματιστώ κάποιος από εδώ με άλλη ζελατίνα ( πχ.  Του burgmann όπως έχω δει σε αντίστοιχα ξένα φόρουμ), διότι φρυδακια, secdem, givi, τρύπες, κ.α.δεν έχουν βοηθήσει

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #58 - : Ιούλιος 27, 2015, 09:49:17 μμ »
Παιδια  τα υπερβολικα σχολια δεν βοηθανε , και ειδικα οταν εμμεσως μπορει να προσβαλουν και θα προτεινα να τα αποφυγουμε .  ;)

Εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει κριτικες απο Ελληνικα στοματα για τη ζελατινα που λες .  :thnk:

Και οπως προειπα αναμενω με ενδιαφερον τα αποτελεσματα σου στο τομεα της αεροδυναμικης μιας και εκει ειναι το προβλημα μας . :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #59 - : Ιούλιος 27, 2015, 10:02:14 μμ »
O γραπτός λόγος έυκολα παρεξηγείται δυστηχώς. Γνωρίζοντας τον naftilo είμαι σίγουρος οτι μόνο κακοπροαίρετα δεν το έγραψε το σχόλιο του. Αυτή η ζελατίνα πάντως ίσως έκανε καλύτερη δουλειά χωρίς τους αποστάτες παρά με αυτούς. Αν έκοβες τα πλαινά ίσως να έκανε δουλειά οπότε αν πάρεις την καινούργια ζελατίνα δοκίμασε το με αυτή την παλιά.
Η ζελατίνα του burgman είναι τεράστια πάντως και πάνω στο capo είναι πολύ "ξένη" που την έχω δεί στο ξένο φόρουμ νομίζω.
Αλλά νομίζω οτιέχω ξαναπεί οτι η λύση που θα κάνει σε μένα πχ δεν είναι σίγουρο οτι θα κάνει στον άλλο μιας και παίζει ρόλο ακόμα και τι μπουφάν φοράμε στο θέμα στροβιλισμό.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης