Καλησπέρα κι από μια ακόμα πονεμένη ψυχή, (ακολουθεί μακροσκελές κείμενο)
είμαι 1,82, με κράνος Shoei Neotec, με Caponord ΜΚ1 και ζελατίνα +10 cm αλλά παρόλη τη μεγάλη επιφάνεια έχω θέμα στα 120. Το τρέμουλο πέφτει σύννεφο και επειδή φοράω και γυαλιά οι πινακίδες δεν διαβάζονται και πολύ καλά από τον κραδασμό. Στην αντοχή στο ταξίδι έχω θέμα (και αυχενικό).
Πειραματίστηκα και πήγα να την βγάλω φτηνά με τον γνωστό ζελατινά στην Καλλιθέα. Του ζήτησα να μου γυρίσει λίγο την +10 ζελατίνα ένα μικρό χείλος προς τα εμπρός. Ο αφεντικός μετά από 1 μήνα (όλο τον Ιούλιο+ την είχε) μου κουρμπάρισε την μισή ζελατίνα προς τα εμπρός [βλ.
φωτό 1]. Μόλις την είδα πήρα δύο υπογλώσσια γιατί με τις στοιχειώδεις γνώσεις αεροδυναμικής που έχω κατάλαβα οτι δεν θα δουλέψει "αλλά αυτός ξέρει".
Όταν την δοκίμασα, είχα ΧΟΝΤΡΟ πρόβλημα ήδη από τα 80χλμ. Οι παλιοί κραδασμοί είχαν τώρα γίνει
με-πιάνει-ο-Μήτσος-ο-χασάπης-και-μου-κουνάει-το-κεφάλι-σε-φάση-«τι είπες-ρε μλκ???». Ολόκληρη η τεράστια επιφάνεια που πλέον μου είχε φέρει κάθετα στη ροή του αέρα, ταλαντευόταν σαν τεντόπανο και μου έριχνε ξύλο.
Την γύρισα πίσω και του είπα το πρόβλημα. Μετά από ένα μήνα (πάει και ο Αύγουστος...) παίρνω τηλ να ρωτήσω τί έγινε με το θέμα και μου ανακοινώνεται οτι «η ζελατίνα δεν ξανακουρμπάρεται», «θα κρακελάρει», οπότε κατέληξα να του ζητήσω να μου κάνει μια οπή στο κάτω μέρος της ζελατίνας, μπας και σπάσει η υποπίεση. Η μια οπή έγινε δύο και το οπτικό αποτέλεσμα φαίνεται στις επισυναπτόμενες φωτό [βλ
φωτό 6]. Παρεπιπτόντως, για το 1ο κουρμπάρισμα μου πήρε €20, για το δεύτερο τίποτα, αναγνωρίζοντας ενδεχομένως το λάθος που είχε κάνει, συν οτι είχα χάσει όλο το καλοκαίρι μου...
Τα πήρα κρανίο και θεωρώντας δεδομένο οτι πάω για νέα ζελατίνα και θα κλάψω ένα 100άρι, είπα να παίξω με την υπάρχουσα. Η διαδικασία φαίνεται σε άλλο τόπικ με url
http://www.apriliabikers.gr/portal/proswpiko-hmerologio-mhxanhs-paroysiash-ths/koyrmparisma-zelatinas-me-uermopistola/msg453016/#msg453016. Το αποτέλεσμα: πήρα δύο θερμοπίστολα και την έφερα πάλι κοντά στο «μαμά», όχι το εργοστασιακό πομπέ αλλά ίσια αυτή τη φορά [βλ
φωτό 4]. Η δοκιμή έδειξε οτι η αεροδυναμική συμπεριφορά ξαναήρθε ακριβώς στα ίδια όπως όταν την είχα «μαμά» (επαναλαμβάνω, για εμένα μαμά = +10cm)
Ξανά με δύο θερμοπίστολα, κούρμπαρα μια μικρή καμπύλη στο επάνω μέρος της ζελατίνας, στους 4 πόντους κάτω από την άκρη της, ελαφρώς προς τα μπροστά [βλ
φωτό 5]. Πλέον η ζελατίνα δουλεύει λίιιιγο καλύτερα από την «μαμά» και είμαι ευχαριστημένος. Φυσικά ούτε κρακέλαρε ούτε μου έσκασε στα μούτρα (έως τα 160). Αλλά μάλλον θα πάω για άλλη όταν και αν φτιάξουν τα οικονομικά, όταν και αν ακούσω εμπειρίες από συμφορουμίτες γιατί το άτιμο ακόμα ζητάει για άλλα θέματα και τα €100 για απλή δοκιμή ζελατίνας δεν τα δίνω...
YΓ 1: Θεωρώ πάντως οτι μια λύση με κατασκευή πατέντα όπως αυτή που προαναφέρθηκε θα δώσει λύση μετά από πολύ ψάξιμο... Βέβαια στο ΜΚ Ι που έχει 6 βίδες υπάρχει θέμα για κάτι τέτοιο.
ΥΓ 2: Ίσως υπάρχει λύση για τον συν/φο που ρώτησε «γιατί να μην έχουμε μια αεροσύραγγα». Θα επανέλθω. Πόσοι ενδιαφέρονται για ταξιδάκι Θεσ/νικη και δοκιμή σε ανοικτού τύπου αεροσύραγγα;