0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #90 - : Οκτώβριος 07, 2016, 11:26:39 πμ »
Κάνοντας τις πρώτες μου βόλτες με το μηχανάκι, διαπίστωσα κι εγώ αυτά που λέτε περί στροβιλισμων κάπου εκεί στα 120.
Είδα και κάποιες λύσεις-πατέντες που κάνατε κάποιοι και αναρωτήθηκα το εξής.

Αφού το πρόβλημα δείχνει να ξεκινάει από την έλλειψη οπης κάτω από την ζελατίνα, αν τοποθετούσαμε αποστάτες στην μαμά ζελατίνα, ώστε να βγει 1,5-2 πόντους πιο έξω (χωρίς να αλλάξει υψος) ώστε να δημιουργήσει άνοιγμα από κάτω, παίζει να γίνει δουλειά? Με 4 καουτσουκενια σινεμπλοκ που είναι πάμφθηνα και 4 μακρύτερες βίδες, μάλλον γίνεται πανεύκολα χωρίς να αλλάζει σχεδόν καθόλου η εμφάνιση.
Απόψεις?
Αν βάλεις αποστάτες αλλάζει η γωνία προσέγγισης των βιδών στις φωλιές των σπειρωμάτων για να βιδώσουν. Όσο απομακρύνετε ο ανεμοθώρακας από τις φωλιές των σπειρωμάτων τόσο περισσότερο αλλάζει η γωνία. Ανάλογα με το μήκος του αποστάτη που θα προσπαθήσεις να βάλεις (4-6 mm)  η (7-10mm) η παραβίαση της γωνίας θα κάνει το βίδωμα του ανεμοθώρακα στις βάσεις του μούτρου από δύσκολο για τα μικρά μήκη έως αδύνατο για τα μεγαλύτερα

*

Αποσυνδεδεμένος dimos47ki7

  • ***
  • 148
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 06
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #91 - : Οκτώβριος 07, 2016, 11:33:45 πμ »
Κάνοντας τις πρώτες μου βόλτες με το μηχανάκι, διαπίστωσα κι εγώ αυτά που λέτε περί στροβιλισμων κάπου εκεί στα 120.
Είδα και κάποιες λύσεις-πατέντες που κάνατε κάποιοι και αναρωτήθηκα το εξής.

Αφού το πρόβλημα δείχνει να ξεκινάει από την έλλειψη οπης κάτω από την ζελατίνα, αν τοποθετούσαμε αποστάτες στην μαμά ζελατίνα, ώστε να βγει 1,5-2 πόντους πιο έξω (χωρίς να αλλάξει υψος) ώστε να δημιουργήσει άνοιγμα από κάτω, παίζει να γίνει δουλειά? Με 4 καουτσουκενια σινεμπλοκ που είναι πάμφθηνα και 4 μακρύτερες βίδες, μάλλον γίνεται πανεύκολα χωρίς να αλλάζει σχεδόν καθόλου η εμφάνιση.
Απόψεις?
Αν βάλεις αποστάτες αλλάζει η γωνία προσέγγισης των βιδών στις φωλιές των σπειρωμάτων για να βιδώσουν. Όσο απομακρύνετε ο ανεμοθώρακας από τις φωλιές των σπειρωμάτων τόσο περισσότερο αλλάζει η γωνία. Ανάλογα με το μήκος του αποστάτη που θα προσπαθήσεις να βάλεις (4-6 mm)  η (7-10mm) η παραβίαση της γωνίας θα κάνει το βίδωμα του ανεμοθώρακα στις βάσεις του μούτρου από δύσκολο για τα μικρά μήκη έως αδύνατο για τα μεγαλύτερα

Αν μπουν 4 αποστάτες ίδιου μεγέθους, η ζελατίνα θα μετακινηθεί παράλληλα με την τωρινή της θέση, λίγο πιο μπροστά και λίγο πιο πάνω, χωρίς να αλλάξει καθόλου γωνία και θέση στις τρύπες.
Κάνω κάποιο λάθος στον συλλογισμό μου?


*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #92 - : Οκτώβριος 07, 2016, 08:13:23 μμ »
Κάνεις λάθος στο συλλογισμό. Αυτό που λες θα μπορούσε να συμβεί αν τα σπειρώματα ήταν παράλληλα προς τον άξονα που θα τραβήξεις τη ζελατίνα έξω. Δεν είναι όμως.
Μέχρι 5-6 χιλιοστά αποστάτες θα καταφέρουν να βιδώσουν οι βίδες φτάνοντας όμως στα σπειρώματα υπό γωνία και με κίνδυνο να στραβοπατήσουν από εκεί και έπειτα για μεγαλύτερους αποστάτες δεν πλησιάζουν καν οι βίδες τα κέντρα των σπειρωμάτων θα πρέπει να κάνεις άλλες τρύπες στη ζελατίνα, πράγμα που ίσως την καταστρέψει

*

Αποσυνδεδεμένος dimos47ki7

  • ***
  • 148
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 06
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #93 - : Οκτώβριος 07, 2016, 08:17:07 μμ »
Κάνεις λάθος στο συλλογισμό. Αυτό που λες θα μπορούσε να συμβεί αν τα σπειρώματα ήταν παράλληλα προς τον άξονα που θα τραβήξεις τη ζελατίνα έξω. Δεν είναι όμως.
Μέχρι 5-6 χιλιοστά αποστάτες θα καταφέρουν να βιδώσουν οι βίδες φτάνοντας όμως στα σπειρώματα υπό γωνία και με κίνδυνο να στραβοπατήσουν από εκεί και έπειτα για μεγαλύτερους αποστάτες δεν πλησιάζουν καν οι βίδες τα κέντρα των σπειρωμάτων θα πρέπει να κάνεις άλλες τρύπες στη ζελατίνα, πράγμα που ίσως την καταστρέψει

Έχεις δίκιο. Πρίν από λίγο το ξανακοιταξα και είναι όπως τα λες. Το σκεπτικό μου βασιζόταν στο ότι όλες οι βίδες είναι παράλληλες μεταξύ τους. Δεν είχα υπολογίσει την καμπύλη αριστερα-δεξια της ζελατινας.

Ισως να κάνω μια δοκιμή με αυτό το έξτρα φρυδακι της puig μήπως κάνει τίποτα.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #94 - : Οκτώβριος 07, 2016, 08:35:15 μμ »
Κάνεις λάθος στο συλλογισμό. Αυτό που λες θα μπορούσε να συμβεί αν τα σπειρώματα ήταν παράλληλα προς τον άξονα που θα τραβήξεις τη ζελατίνα έξω. Δεν είναι όμως.
Μέχρι 5-6 χιλιοστά αποστάτες θα καταφέρουν να βιδώσουν οι βίδες φτάνοντας όμως στα σπειρώματα υπό γωνία και με κίνδυνο να στραβοπατήσουν από εκεί και έπειτα για μεγαλύτερους αποστάτες δεν πλησιάζουν καν οι βίδες τα κέντρα των σπειρωμάτων θα πρέπει να κάνεις άλλες τρύπες στη ζελατίνα, πράγμα που ίσως την καταστρέψει

Έχεις δίκιο. Πρίν από λίγο το ξανακοιταξα και είναι όπως τα λες. Το σκεπτικό μου βασιζόταν στο ότι όλες οι βίδες είναι παράλληλες μεταξύ τους. Δεν είχα υπολογίσει την καμπύλη αριστερα-δεξια της ζελατινας.

Ισως να κάνω μια δοκιμή με αυτό το έξτρα φρυδακι της puig μήπως κάνει τίποτα.
Άν θες την γνώμη μου μόνο με το κάτωθι να ψαχτείς http://www.motoraid.eu/accessories/screen-spoiler/puig-screen-spoiler-clip-on-clear (δεν ξέρω πιο μέγεθος κάνει για την μηχανή μας τυχαία έβαλα το συγκεκριμένο μέγεθος) και όχι με το άλλο το φτηνό μιας και πολλοί το πήραν και ελάχιστοι έκαναν δουλειά.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος dimos47ki7

  • ***
  • 148
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 06
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #95 - : Οκτώβριος 07, 2016, 08:50:30 μμ »
Κάνεις λάθος στο συλλογισμό. Αυτό που λες θα μπορούσε να συμβεί αν τα σπειρώματα ήταν παράλληλα προς τον άξονα που θα τραβήξεις τη ζελατίνα έξω. Δεν είναι όμως.
Μέχρι 5-6 χιλιοστά αποστάτες θα καταφέρουν να βιδώσουν οι βίδες φτάνοντας όμως στα σπειρώματα υπό γωνία και με κίνδυνο να στραβοπατήσουν από εκεί και έπειτα για μεγαλύτερους αποστάτες δεν πλησιάζουν καν οι βίδες τα κέντρα των σπειρωμάτων θα πρέπει να κάνεις άλλες τρύπες στη ζελατίνα, πράγμα που ίσως την καταστρέψει

Έχεις δίκιο. Πρίν από λίγο το ξανακοιταξα και είναι όπως τα λες. Το σκεπτικό μου βασιζόταν στο ότι όλες οι βίδες είναι παράλληλες μεταξύ τους. Δεν είχα υπολογίσει την καμπύλη αριστερα-δεξια της ζελατινας.

Ισως να κάνω μια δοκιμή με αυτό το έξτρα φρυδακι της puig μήπως κάνει τίποτα.
Άν θες την γνώμη μου μόνο με το κάτωθι να ψαχτείς http://www.motoraid.eu/accessories/screen-spoiler/puig-screen-spoiler-clip-on-clear (δεν ξέρω πιο μέγεθος κάνει για την μηχανή μας τυχαία έβαλα το συγκεκριμένο μέγεθος) και όχι με το άλλο το φτηνό μιας και πολλοί το πήραν και ελάχιστοι έκαναν δουλειά.

Είχα δει το άλλο με τον μεταλλικό μεντεσε που πιάνει στο κέντρο κάπου στα 60 ευρω. Άλλα αν είναι να μηξνγινει δουλεια, θα κοταξω και αυτό που μου έδειξες. Ευχαριστω

*

Αποσυνδεδεμένος dimos47ki7

  • ***
  • 148
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 06
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #96 - : Δεκέμβριος 17, 2016, 08:38:03 μμ »
https://www.bikehps.com/acatalog/Madstad_Screens_and_Brackets_for_Aprilia_Motorcycles.html

300+ ευρω (χωρια τα μεταφορικα)...
πανακριβο αλλα διαβαζω πολυ καλα σχολια, και φαινεται να λυνει και το βασικο θεμα με το ανοιγμα απο κατω.

αλλιως με περιπου 130 ευρω παιρνεις μονο τους μηχανισμους και το λαμακι που κλεινει το ανοιγμα και κουμπωνεις την μαμα ζελατινα

χμμμ

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #97 - : Δεκέμβριος 17, 2016, 08:59:26 μμ »
https://www.bikehps.com/acatalog/Madstad_Screens_and_Brackets_for_Aprilia_Motorcycles.html

300+ ευρω (χωρια τα μεταφορικα)...
πανακριβο αλλα διαβαζω πολυ καλα σχολια, και φαινεται να λυνει και το βασικο θεμα με το ανοιγμα απο κατω.

αλλιως με περιπου 130 ευρω παιρνεις μονο τους μηχανισμους και το λαμακι που κλεινει το ανοιγμα και κουμπωνεις την μαμα ζελατινα

χμμμ


Μου φαινεται θα αλλαξω επαγγελμα ......  :thnk: :ohyes: χμμμ .....  :P

*

Αποσυνδεδεμένος dimos47ki7

  • ***
  • 148
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 06
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #98 - : Δεκέμβριος 17, 2016, 09:39:26 μμ »
https://www.bikehps.com/acatalog/Madstad_Screens_and_Brackets_for_Aprilia_Motorcycles.html

300+ ευρω (χωρια τα μεταφορικα)...
πανακριβο αλλα διαβαζω πολυ καλα σχολια, και φαινεται να λυνει και το βασικο θεμα με το ανοιγμα απο κατω.

αλλιως με περιπου 130 ευρω παιρνεις μονο τους μηχανισμους και το λαμακι που κλεινει το ανοιγμα και κουμπωνεις την μαμα ζελατινα

χμμμ


Μου φαινεται θα αλλαξω επαγγελμα ......  :thnk: :ohyes: χμμμ .....  :P

 :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #99 - : Δεκέμβριος 20, 2016, 05:23:18 μμ »
Παιδιά ετούτη πως σας φαίνεται; την ε χετε ξαναδει;

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #100 - : Δεκέμβριος 21, 2016, 10:26:52 πμ »
Αφού θα στο ρίξουν και θα σπάσει. Τι ασχολείσαι; 😁
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ksaplostra

  • *******
  • 1451
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #101 - : Δεκέμβριος 21, 2016, 01:46:26 μμ »
Δε ξενερώνω ποτεεεεεε

Στάλθηκε απο το Samsung galaxy s7 edge μου


*

Αποσυνδεδεμένος damon

  • **
  • 32
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #102 - : Φεβρουάριος 23, 2017, 10:33:58 μμ »
Καλησπέρα κι από μια ακόμα πονεμένη ψυχή, (ακολουθεί μακροσκελές κείμενο)

είμαι 1,82, με κράνος Shoei Neotec, με Caponord ΜΚ1 και ζελατίνα +10 cm αλλά παρόλη τη μεγάλη επιφάνεια έχω θέμα στα 120. Το τρέμουλο πέφτει σύννεφο και επειδή φοράω και γυαλιά οι πινακίδες δεν διαβάζονται και πολύ καλά από τον κραδασμό. Στην αντοχή στο ταξίδι έχω θέμα (και αυχενικό).

Πειραματίστηκα και πήγα να την βγάλω φτηνά με τον γνωστό ζελατινά στην Καλλιθέα. Του ζήτησα να μου γυρίσει λίγο την +10 ζελατίνα ένα μικρό χείλος προς τα εμπρός. Ο αφεντικός μετά από 1 μήνα (όλο τον Ιούλιο+ την είχε) μου κουρμπάρισε την μισή ζελατίνα προς τα εμπρός [βλ. φωτό 1]. Μόλις την είδα πήρα δύο υπογλώσσια γιατί με τις στοιχειώδεις γνώσεις αεροδυναμικής που έχω κατάλαβα οτι δεν θα δουλέψει "αλλά αυτός ξέρει".
Όταν την δοκίμασα, είχα ΧΟΝΤΡΟ πρόβλημα ήδη από τα 80χλμ. Οι παλιοί κραδασμοί είχαν τώρα γίνει με-πιάνει-ο-Μήτσος-ο-χασάπης-και-μου-κουνάει-το-κεφάλι-σε-φάση-«τι είπες-ρε μλκ???». Ολόκληρη η τεράστια επιφάνεια που πλέον μου είχε φέρει κάθετα στη ροή του αέρα, ταλαντευόταν σαν τεντόπανο και μου έριχνε ξύλο.
Την γύρισα πίσω και του είπα το πρόβλημα. Μετά από ένα μήνα (πάει και ο Αύγουστος...) παίρνω τηλ να ρωτήσω τί έγινε με το θέμα και μου ανακοινώνεται οτι «η ζελατίνα δεν ξανακουρμπάρεται», «θα κρακελάρει», οπότε κατέληξα να του ζητήσω να μου κάνει μια οπή στο κάτω μέρος της ζελατίνας, μπας και σπάσει η υποπίεση. Η μια οπή έγινε δύο και το οπτικό αποτέλεσμα φαίνεται στις επισυναπτόμενες φωτό [βλ φωτό 6]. Παρεπιπτόντως, για το 1ο κουρμπάρισμα μου πήρε €20, για το δεύτερο τίποτα, αναγνωρίζοντας ενδεχομένως το λάθος που είχε κάνει, συν οτι είχα χάσει όλο το καλοκαίρι μου...
Τα πήρα κρανίο και θεωρώντας δεδομένο οτι πάω για νέα ζελατίνα και θα κλάψω ένα 100άρι, είπα να παίξω με την υπάρχουσα. Η διαδικασία φαίνεται σε άλλο τόπικ με url http://www.apriliabikers.gr/portal/proswpiko-hmerologio-mhxanhs-paroysiash-ths/koyrmparisma-zelatinas-me-uermopistola/msg453016/#msg453016. Το αποτέλεσμα: πήρα δύο θερμοπίστολα και την έφερα πάλι κοντά στο «μαμά», όχι το εργοστασιακό πομπέ αλλά ίσια αυτή τη φορά [βλ φωτό 4]. Η δοκιμή έδειξε οτι η αεροδυναμική συμπεριφορά ξαναήρθε ακριβώς στα ίδια όπως όταν την είχα «μαμά» (επαναλαμβάνω, για εμένα μαμά = +10cm)
Ξανά με δύο θερμοπίστολα, κούρμπαρα μια μικρή καμπύλη στο επάνω μέρος της ζελατίνας, στους 4 πόντους κάτω από την άκρη της, ελαφρώς προς τα μπροστά [βλ φωτό 5]. Πλέον η ζελατίνα δουλεύει λίιιιγο καλύτερα από την «μαμά» και είμαι ευχαριστημένος. Φυσικά ούτε κρακέλαρε ούτε μου έσκασε στα μούτρα (έως τα 160). Αλλά μάλλον θα πάω για άλλη όταν και αν φτιάξουν τα οικονομικά, όταν και αν ακούσω εμπειρίες από συμφορουμίτες γιατί το άτιμο ακόμα ζητάει για άλλα θέματα και τα €100 για απλή δοκιμή ζελατίνας δεν τα δίνω...

YΓ 1: Θεωρώ πάντως οτι μια λύση με κατασκευή πατέντα όπως αυτή που προαναφέρθηκε θα δώσει λύση μετά από πολύ ψάξιμο... Βέβαια στο ΜΚ Ι που έχει 6 βίδες υπάρχει θέμα για κάτι τέτοιο.
ΥΓ 2: Ίσως υπάρχει λύση για τον συν/φο που ρώτησε «γιατί να μην έχουμε μια αεροσύραγγα». Θα επανέλθω. Πόσοι ενδιαφέρονται για ταξιδάκι Θεσ/νικη και δοκιμή σε ανοικτού τύπου αεροσύραγγα;

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 23, 2017, 10:41:04 μμ από damon »

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #103 - : Φεβρουάριος 23, 2017, 11:41:30 μμ »
Αν και προχωπικά με το ΜΚ2 μοντέλο με ermax ζελατίνα, τα flaps που βάλαμε και το Shoei Gt Air στροβιλισμός πια δεν ξέρω τι σημαίνει εχω αέρα στο κράνος μου μιας και η χαζομάρα που έχει γίνει με το μούτρο μπροστά απο την Aprilia είναι μεγάλη. Έπρεπε να φτιάξει ενα κενό στην ζελατίνα και να την κάνει ελαφρώς κουρμπατιστή σε στυλ double bouble για να αποφύγει στροβιλισμούς και χτύπημα αέρα στον αναβάτη σαν αυτό που παραθέτω πιο κατώ στην φωτογραφία. Η λύση δεν είναι η μεγαλύτερη ζελατίνα θαρρώ μιας και δεν έχει νεύρα σαν την μαμά και μετά τα 130 έχει στρεβλώσεις απο το αέρα. Μάλλον η μαμά ζελατίνα με την λύση της palmerproducts θα είναι η καλύτερη λύση αλλά όπως έχει γράψει και ο Θωμάς παλιότερα το κάνει λες και είναι καύκαλο απο Alien το όλο σκηνικό. http://www.palmerproducts.co.uk/
Αλλίως πάμε σε μαμά ζελατίνα πάλι με φρυδακι ρυθμιζόμενο πάνω κάτω και μπρος πίσω όχι το απλο.
http://www.motoraid.eu/accessories/screen-spoiler/puig-screen-spoiler-clip-on-6320-clear


Εδώ είναι και λύση με το πως θα έπρεπε να είναι το κενό στην ζελατίνα θαρρώ:

Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος damon

  • **
  • 32
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #104 - : Φεβρουάριος 24, 2017, 11:18:33 μμ »
Χμού χμού...

το πάλμερ εννοούσα όταν έλεγα "με κατασκευή πατέντα όπως αυτή που προαναφέρθηκε" αλλά δεν είχα δεί αυτή τη σελίδα, παρά μόνο την φωτό που παρέθεσε κάποιος συμφορουμίτης. Στο διάφανό του προσωπικά δε με χαλάει αν και θα ήθελα τα σίδερα να είναι λιγότερο εμφανή.
Πάντως το δούλεμα του πλεξιγκλάς είναι πανεύκολο, ειδικά για freestyle εργασίες σε μικρές επιφάνειες. Και εννοείται €90 για φρυδάκι είναι πολλά απο τη στιγμή που μπορεί να γίνει εύκολα πατέντα από κάποιον που έχει χώρο και 5 εργαλεία.

Θέλω να δω τα περιβόητα φλάπς. Για τα ΜΚ1 δεν τίθεται θέμα, αλλά μου κίνησαν την περιέργεια.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης