0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος stavros75

  • *****
  • 356
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 1000 ABS 05'
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #210 - : Απρίλιος 10, 2019, 11:17:16 πμ »
Ωραία. Μια χαρά τότε. Παιδιά γράψτε μου το μοντέλο που έχετε να μας στείλει τα κατάλληλα. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά ας είμαστε λίγο πιο σίγουροι.

*

Αποσυνδεδεμένος jojo72

  • *****
  • 435
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord ETV1000
  • Αντιδράσεις: +320
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #211 - : Απρίλιος 10, 2019, 01:33:40 μμ »
Για να το καταλάβω καλα επειδή, εδώ και λίγο καιρό, το ψάχνω να το αγοράσω και εγώ από την Πολωνία...λέγοντας τρύπα εννοούμε το κενό ανάμεσα στο μπροστινό φαίρινγκ και στον προβολέα όπου φαίνονται τα καλώδια; Τα πρώτα μοντέλα δεν έχουν το κενό αυτό; Το δικό μου είναι μοντέλο του 2005, μια φορά είχα βγάλει τον ανεμοθώρακα και δεν το πολυθυμάμαι, πρέπει να το ξανακοιτάξω...Πόσο μεγάλο κενό θ'αφήσει; Θα φαίνεται άσχημο;
Και δεύτερον...αν κλείσει αυτό το κενό δε θα γυρνάμε στα ίδια; Ο σκοπός είναι, αν έχω καταλάβει σωστά να "σπάσει" η υποπίεση αφήνοντας ένα μικρό κενό για να περνάει αέρας. Αν του βάλουμε εξτρά λαμαρίνα δεν ακυρώνεται όλο αυτό που θα κάνουμε;

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 963
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +634
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #212 - : Απρίλιος 10, 2019, 02:31:27 μμ »
Το δικό μου είναι του 2001 με τα φλας επάνω στη μάσκα. Εγώ όταν γίνει παραγγελία είμαι μέσα  :kalo: :kalo:
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 963
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +634
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #213 - : Απρίλιος 10, 2019, 02:37:21 μμ »
Για να το καταλάβω καλα επειδή, εδώ και λίγο καιρό, το ψάχνω να το αγοράσω και εγώ από την Πολωνία...λέγοντας τρύπα εννοούμε το κενό ανάμεσα στο μπροστινό φαίρινγκ και στον προβολέα όπου φαίνονται τα καλώδια; Τα πρώτα μοντέλα δεν έχουν το κενό αυτό; Το δικό μου είναι μοντέλο του 2005, μια φορά είχα βγάλει τον ανεμοθώρακα και δεν το πολυθυμάμαι, πρέπει να το ξανακοιτάξω...Πόσο μεγάλο κενό θ'αφήσει; Θα φαίνεται άσχημο;
Και δεύτερον...αν κλείσει αυτό το κενό δε θα γυρνάμε στα ίδια; Ο σκοπός είναι, αν έχω καταλάβει σωστά να "σπάσει" η υποπίεση αφήνοντας ένα μικρό κενό για να περνάει αέρας. Αν του βάλουμε εξτρά λαμαρίνα δεν ακυρώνεται όλο αυτό που θα κάνουμε;
. Ναι αυτό το κενό λέει και να μην βάλεις λαμαρίνα δε θα έχει θέμα. Αλλά γίνεται να φτιάξει οποίος θέλει δεν είναι δύσκολο
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος stavros75

  • *****
  • 356
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 1000 ABS 05'
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #214 - : Απρίλιος 10, 2019, 02:37:25 μμ »
Το κενό είναι αυτό. Δεν επηρεάζει αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Απλά θα είναι άσχημο αν το αφήσουμε έτσι. Γι'αυτό και θέλουμε το έξτρα λαμακι. Την υποπίεση θα την φτιάξουμε αν απομακρύνουμε την ζελατίνα από το υπόλοιπο σώμα (δεύτερη φώτο). Κάπου εκεί θα έρθει. Δεν είναι και άσχημο. Ειδικά αν μας κάνει δουλειά. Ελπίζω να βοήθησα.

Τα μοντέλα με abs έχουν όλα τρύπα.


 

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4676
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #215 - : Απρίλιος 10, 2019, 06:35:57 μμ »
Παιδιά καλησπέρα, παρατηρώ που γράφετε όλοι για μέταλλα και λάμες κτλ για το κενό αυτό που μένει στις καλωδιώσεις πίσω από τη ζελατίνα.

ΔΕΝ χρειάζεστε μέταλλα και λαμαρίνες. Ένα κομμάτι σκληρό πλαστικό μαύρο χρειάζεστε, της τάξης των 4-5 χιλιοστών πάχους το οποίο κόβεται και πολύ εύκολα με κάποιο ψαλίδι της προκοπής, μετράτε, τρυπάτε και τέλος!

Και όχι δεν πρέπει να το αφήσετε χωρίς να το καλύψετε γιατί με την αλλαγή που κάνετε και βάζετε το μηχανισμό αυτό η ζελατίνα αλλάζει θέση και όλες οι καλωδιώσεις που βρίσκονται από πίσω της πλέον είναι πολύ πιο εκτεθειμένες στα νερά και τις βροχές με ότι αυτό συνεπάγεται για τα ευαίσθητα ηλεκτρικά & ηλεκτρονικά της ιταλίδας μας! Προσοχή λοιπόν για να μην έχετε απρόσμενες εκπλήξεις!

 Για αυτό εδώ το κομμάτι μιλάτε:







« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2019, 06:40:39 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος stavros75

  • *****
  • 356
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 1000 ABS 05'
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #216 - : Απρίλιος 10, 2019, 08:53:23 μμ »
Συμφωνώ για το κλείσιμο της τρύπας. Είναι απαραίτητο. Για το λόγο που περιγράφεις. Για εμένα παίρνουμε τα brackets και μετά λέμε ιδέες για το κλείσιμο της. Προσωπικά δεν θα τρυπαγα πλαστικό ούτε με σφαίρες. Με καποιον άλλο τρόπο θα μπει. Θα δούμε.

Είμαι σε επικοινωνία μαζί του. Επιστρέφω.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4676
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #217 - : Απρίλιος 10, 2019, 09:24:30 μμ »
Μάλλον κάτι δεν έγινε κατανοητό, δεν έγραψα πουθενά να τρυπήσετε τα πλαστικά της μηχανής, αντίθετα έγραψα να τρυπήσετε το πλαστικό κομμάτι που θα κόψετε για να καλύψετε την τρύπα το οποίο και θα τρυπηθεί στο σημείο που βιδώνει και ο μηχανισμός που θα αγοράσετε και θα βιδωθεί με τις ίδιες δυο βίδες που θα βιδωθεί και ο αντίστοιχος μηχανισμός πάνω στο πλαίσιο των οργάνων της μηχανής στο κάτω μέρος. Δεν ξέρω αν έγινε αντιληπτό αυτό που γράφω.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος stavros75

  • *****
  • 356
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 1000 ABS 05'
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #218 - : Απρίλιος 10, 2019, 09:26:28 μμ »
Ναι. Το κατάλαβα μόλις πάτησα το ποστ. Ότι εννοούσες το πλαστικό που θέλουμε, όχι της μηχανής. Mea culpa.

*

Αποσυνδεδεμένος stavros75

  • *****
  • 356
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 1000 ABS 05'
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #219 - : Απρίλιος 12, 2019, 10:14:19 πμ »
Παιδιά να οργανωθούμε σιγά σιγά.

Κάντε παράθεση και προσθέστε το μοντέλο της μηχανής από κάτω ωστε να του στείλω ακριβώς πόσα και για ποια μοντελα θέλουμε.

Σταύρος 2005

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #220 - : Απρίλιος 12, 2019, 01:26:31 μμ »
Κάντε παράθεση και προσθέστε το μοντέλο της μηχανής από κάτω ωστε να του στείλω ακριβώς πόσα και για ποια μοντελα θέλουμε.

Σταύρος 2005
Γιώργος 2005

*

Αποσυνδεδεμένος sherpa

  • *
  • 3
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #221 - : Απρίλιος 12, 2019, 01:45:50 μμ »
χρηστος Δραμα   2002

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 963
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +634
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #222 - : Απρίλιος 12, 2019, 06:25:54 μμ »
Διονυσης Αστακός 2001
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος dionisis astakos

  • *****
  • 963
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: picasos 2000 enb capo1000
  • Αντιδράσεις: +634
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #223 - : Απρίλιος 12, 2019, 06:27:17 μμ »
Κάντε παράθεση και προσθέστε το μοντέλο της μηχανής από κάτω ωστε να του στείλω ακριβώς πόσα και για ποια μοντελα θέλουμε.

Σταύρος 2005
Γιώργος 2005
Διονύσιος Αστακός 2001
Ποτε δεν ξερεις ποσο δυνατος εισαι,μεχρι τη στιγμη που το ποσο δυνατος είσαι είναι και η μονη σου επιλογή.

*

Αποσυνδεδεμένος stavros75

  • *****
  • 356
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord 1000 ABS 05'
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Στροβιλισμοί ζελατίνας και λύσεις
« Απάντηση #224 - : Απρίλιος 13, 2019, 10:54:19 πμ »
Παιδιά είμαστε 4 άτομα; Νομίζω είναι και ο jojo πιο πάνω αλλά δεν έχει προσταρει ακόμα. Μαζί του είμαστε 5.  Προχωράμε; jojo ακούει;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης