0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τωρα θα το γραψω γιατι...θα σκασω!Α ρε προβληματα που εχει ο κοσμος,ακου να κοψω τη ζελατινα γιατι δε βλεπω!!-κι εμενα η κεφαλα μου ειναι ενα μετρο πανω απ τη ζελατινα κ θελω..αλλη μια για να κρυφτω γαμωτο!
:hiverfactory link=topic=13146.msg469865#msg469865 date=1570020141]Εσείς γενικά με τα μαμούθ έχετε θέματα με τους πόντους.....
Αγαπητέ Μανώλη, για ρίξε μια ματιά κι εδώ:https://www.ebay.com/itm/cupolino-parabrezza-originale-caponord-etv-1000/183798380677?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649
Μανώλη είναι αρκετά χοντρή η ζελατίνα η μαμά, δε νομίζω ότι θα έχει ανάγκη!Αν έχεις και κανένα φίλο τζαμά εκεί κάτω, έχουν κάτι διάφανες κόλλες UV που στεγνώνουν με ειδική λάμπα και δε φαίνεται τπτ.Αν έριχνε λίγο επάνω από αυτή θα ήταν μια χαρά πιστεύω.Η τιμή είναι καλή. Αν ειναι και κανένα 20ρικο τα μεταφορικά είσαι μια χαρά.Δες εδώ τιμούλα που ζητάνε μεταχειρισμένη:https://www.car.gr/parts/view/21036707-swma-plaisio-parbriz-aprilia-motorcycles-etv-1000-caponord
Καλησπέρα παιδιά.Βρήκα το thread αυτό ψάχνοντας για το θέμα της ζελατίνας.... Η δικιά μου φοράει μια Ermax και λίγο πριν τα 120 γίνεται ανυπόφορη (η μηχανή όχι η γυναίκα). Παρήγγειλα τις βάσεις του advalp όπως είχατε κάνει κάποιοι... Και μάλλον θα πρέπει να φτιάξω δικό μου κάλυμμα των καλωδιων για τη τρύπα που θα φαίνεται. Ερώτησεις:1. Δουλεύει με αυτή τη ζελατίνα ή πρέπει να βρω τη μαμά? 2. Το καλυμματακι της τρύπας που αφήνει, υπάρχει κάποιος που το φτιάχνει, ή κάνουμε όλοι ιδιοκατασκευη?Ευχαριστώ
Και δεν έχει στροβιλισμους με αυτές τις 2 μικρές τρύπες ?
Εγώ είμαι 1.70 και με το Capo 2ης γενιάς με Ermax ψιλή, δεν άντεχα μετά τα 110χλμ/ώρα!!!Έβαλα τους γνωστούς αποστάτες του Πολωνού και βελτιώθηκε πολύ. Βέβαια έχω παραγγείλει και τη μαμά ζελατίνα από το γνωστό στη Καλλιθέα και πιστεύω ότι θα λυθεί το πρόβλημα.Σημειωτέων ότι και το κάλυμμα για το κενό μπροστά που μου έφτιαξε ο Unocapo, μπήκε κουτί!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι