0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το θεμα, με τα υψηλης πιεσης σωληνακια, ειναι το εξης...Οταν ασκουμε πιεση με το εμβολο της τρομπας που πιεζει το εμβολο της δαγκανας αυτο, επαγωγικα, ζεσταινεται απο τα τακακια που πιεζουν τον δισκο.ΣυνεπωςΠρωτον, ενα μερος της πιεσης απορροφαται απο την διαστολη των μαμα μαρκουτσιων που ειναι απο καουτσουκ και χρειαζομαστε περισσοτερη δυναμη στη μανετα ωστε να εφαρμοσουμε την αντιστοιχη που θελουμε στους δισκους.Παρότι χρειαζομαστε αντιστοιχη λιγοτερη δυναμη με τα σωληνακια υψηλης που ειναι απο τεφλον και ειναι αρκετα ακαμπτα,εχουμε μια προοδευτικοτητα της πιεσης στα μαμα ενω στα υψηλης εχουμε "νευρικο" φρεναρισμα τυπου Αγκυρα ............................................ Ειδικα με τα brembo των Aprilia Δεύτερον, τα υγρα φρενων σε χρηση πιστας, κι οχι μονο, καθως ζεσταινονται και διαστελλονται χρειαζονται χωρο κατι που με τα υψηλης θα εκτονωθoυν στο ποτηρακι απο την τρομπα..........Γι'αυτο 29 κατασκευαστες μοτο συνιστούν DOT 5.1
..........Γι'αυτο 29 κατασκευαστες μοτο συνιστούν DOT 5.1
δεν καταλαβα τι εννοείς με πιπινια... :baby:και μωρά.. αλλά χωρίς να εχω απόλυτη γνώση δοκίμασε -αυτο ισχυει ωστόσο- να κανεις εξαέρωση ανοιγοντας το συστημα -τρομπα που ειναι δεξια σου πιο μπροστα απο το δοχειο φρενων στα ποδια.. πίσω απο το μεταλλικό προστατευτικο.... την ξεβιδωνεις και γυρνάς ανάποδα...αφου το κανεις..θα κανεις λίγο βολτα να το πιεσεις και ξανα μετα....φωτο οταν παω σπιτι αν δεν καταλαβες...
Παράθεση από: MakisRC51 στις Ιανουάριος 15, 2010, 08:27:07 μμ..........Γι'αυτο 29 κατασκευαστες μοτο συνιστούν DOT 5.1 Ή RBF600 DOT4
Παράθεση από: Themis στις Ιανουάριος 17, 2010, 03:04:41 πμδεν καταλαβα τι εννοείς με πιπινια... :baby:και μωρά.. αλλά χωρίς να εχω απόλυτη γνώση δοκίμασε -αυτο ισχυει ωστόσο- να κανεις εξαέρωση ανοιγοντας το συστημα -τρομπα που ειναι δεξια σου πιο μπροστα απο το δοχειο φρενων στα ποδια.. πίσω απο το μεταλλικό προστατευτικο.... την ξεβιδωνεις και γυρνάς ανάποδα...αφου το κανεις..θα κανεις λίγο βολτα να το πιεσεις και ξανα μετα....φωτο οταν παω σπιτι αν δεν καταλαβες... Αν κατάλαβα καλά μιλάς για την τρόμπα του πίσω φρένου, εγώ μπροστά έχω πρόβλημα...
Ωραία όλα αυτά αλλά εγώ θα ρίξω λίγο το επίπεδο της κουβέντας:Πήγα σήμερα και αγόρασα από ένα μαγαζί στην Σπ. Πάτση ανοξείδωτο κιτ 2 γραμμών για το μπροστινό 80 ευρώ (έβγαλα τα σωληνάκια και τα πήγα από εκεί, και μου τα ετοίμασε σε 20 λεπτά).Γεμάτος χαρά γύρισα σπίτι και πήγα να τα βάλω, αλλά όταν άρχισα την εξαέρωση κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να είχα στραγγίσει το δοχείο υγρού στην μανέτα... Μάλλον έχει γεμίσει αέρα στο έμβολο, δεν έχω καθόλου τράβηγμα στη μανέτα για να εξαερώσω, και δεν τραβάει από το δοχείο προς τις δαγκάνες.Μπορεί κάποιος να δώσει οδηγίες για ΑΔΕΙΟ από υγρά σύστημα; Τρόμπα δεν έχω αλλά έχω σύριγγα και σωληνάκι που εφαρμόζει στο πιπίνι.Ψάχνοντας στο δίκτυο έχω βρει 2 λύσεις:1 Ανάποδη εξαέρωση (εξώθηση υγρού από το πιπίνι με τη σύριγγα ή με σπρώξιμο των έμβολων, με ανοιχτό το άλλο πιπίνι). Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αν το πρόβλημά μου είναι στην αντλία ψηλά στο δοχείο.2 εξαέρωση του master cylinder (χωρίς τις γραμμές, κλείνουμε την έξοδο, πατάμε μερικές φορές και αφήνουμε πατημένη τη μανέτα, αφήνουμε να φύγει λίγος αέρας, ξανακλείνουμε, αφήνουμε μανέτα μέχρι να βγαίνει μόνο υγρό)Ρίξτε καμια ιδέα γιατί το μηχανάκι έτσι όπως είναι ούτε να το πάω στον μάστορα μπορώ...
Έχεις πάντα δίκιο και μου τη σπας αλλά στη έφερα boiling points: * Motul RBF-600: 312°C/593°F dry and 216°C/420°F wet. * Castrol SRF: 310°C/590°F dry and 270°C/518°F wet. * Endless RF-650: 323°C/613°F dry and 218°C/424°F wet. * ATE Super Blue / ATE Super Gold (identical except for the colour): 280°C/536°F dry and 198°C/388°F wet.και τι τιμή! τσάμπα πράμμα http://gt-rr.com/gt-r/r35/endless/part/rf650_brake_fluid_1_2_liter_bottle/pid/151
Ψάχνοντας στο δίκτυο έχω βρει 2 λύσεις:1 Ανάποδη εξαέρωση (εξώθηση υγρού από το πιπίνι με τη σύριγγα ή με σπρώξιμο των έμβολων, με ανοιχτό το άλλο πιπίνι). Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αν το πρόβλημά μου είναι στην αντλία ψηλά στο δοχείο.2 εξαέρωση του master cylinder (χωρίς τις γραμμές, κλείνουμε την έξοδο, πατάμε μερικές φορές και αφήνουμε πατημένη τη μανέτα, αφήνουμε να φύγει λίγος αέρας, ξανακλείνουμε, αφήνουμε μανέτα μέχρι να βγαίνει μόνο υγρό)Ρίξτε καμια ιδέα γιατί το μηχανάκι έτσι όπως είναι ούτε να το πάω στον μάστορα μπορώ...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι