0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #45 - : Ιανουάριος 15, 2010, 08:27:07 μμ »
Το θεμα, με τα υψηλης πιεσης σωληνακια, ειναι το εξης...

Οταν ασκουμε πιεση με το εμβολο της τρομπας που πιεζει το εμβολο της δαγκανας αυτο, επαγωγικα, ζεσταινεται απο τα τακακια που πιεζουν τον δισκο.Συνεπως

Πρωτον, ενα μερος της πιεσης απορροφαται απο την διαστολη των μαμα μαρκουτσιων που ειναι απο καουτσουκ και χρειαζομαστε περισσοτερη δυναμη στη μανετα ωστε να εφαρμοσουμε την αντιστοιχη που θελουμε στους δισκους.
Παρότι χρειαζομαστε αντιστοιχη λιγοτερη δυναμη με τα σωληνακια υψηλης που ειναι απο τεφλον και ειναι αρκετα ακαμπτα,εχουμε μια προοδευτικοτητα της πιεσης στα μαμα ενω στα υψηλης εχουμε "νευρικο" φρεναρισμα τυπου Αγκυρα  :P  ............................................  Ειδικα με τα brembo των Aprilia  :ohmy: :ohmy:

Δεύτερον, τα υγρα φρενων σε χρηση πιστας, κι οχι μονο, καθως ζεσταινονται και διαστελλονται χρειαζονται χωρο κατι που με τα υψηλης θα εκτονωθoυν στο ποτηρακι απο την τρομπα..........Γι'αυτο 29 κατασκευαστες μοτο συνιστούν DOT 5.1  :kalo:

 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #46 - : Ιανουάριος 15, 2010, 08:34:42 μμ »
Το θεμα, με τα υψηλης πιεσης σωληνακια, ειναι το εξης...

Οταν ασκουμε πιεση με το εμβολο της τρομπας που πιεζει το εμβολο της δαγκανας αυτο, επαγωγικα, ζεσταινεται απο τα τακακια που πιεζουν τον δισκο.Συνεπως

Πρωτον, ενα μερος της πιεσης απορροφαται απο την διαστολη των μαμα μαρκουτσιων που ειναι απο καουτσουκ και χρειαζομαστε περισσοτερη δυναμη στη μανετα ωστε να εφαρμοσουμε την αντιστοιχη που θελουμε στους δισκους.
Παρότι χρειαζομαστε αντιστοιχη λιγοτερη δυναμη με τα σωληνακια υψηλης που ειναι απο τεφλον και ειναι αρκετα ακαμπτα,εχουμε μια προοδευτικοτητα της πιεσης στα μαμα ενω στα υψηλης εχουμε "νευρικο" φρεναρισμα τυπου Αγκυρα  :P  ............................................  Ειδικα με τα brembo των Aprilia  :ohmy: :ohmy:

Δεύτερον, τα υγρα φρενων σε χρηση πιστας, κι οχι μονο, καθως ζεσταινονται και διαστελλονται χρειαζονται χωρο κατι που με τα υψηλης θα εκτονωθoυν στο ποτηρακι απο την τρομπα..........Γι'αυτο 29 κατασκευαστες μοτο συνιστούν DOT 5.1  :kalo:

 

Ετσι !!

Και αν λαβεις υπόψην και την χαμηλη ποιότητα κατασκευής καποιων δίσκων(χειρότερη ποιότητα μετάλλου)...συνηθως των πίσω τροχών  ....η θερμοκρασία αυξάνεται απότομα ...και σε συνδυασμό με πολυ σκληρό τακάκι ....η θερμότητα που δημιουργείται δεν απάγεται ....οπως πρέπει ...με συνέπεια να "χάνεται" το φρένο !!!   ;)

Καταλαβες κυρ ΘΕΜΗ ???  ;) :bye:


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #47 - : Ιανουάριος 16, 2010, 09:41:02 πμ »
..........Γι'αυτο 29 κατασκευαστες μοτο συνιστούν DOT 5.1  :kalo:

 


Ή RBF600 DOT4  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

tserts

Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #48 - : Ιανουάριος 17, 2010, 01:48:15 πμ »
Ωραία όλα αυτά αλλά εγώ θα ρίξω λίγο το επίπεδο της κουβέντας:

Πήγα σήμερα και αγόρασα από ένα μαγαζί στην Σπ. Πάτση ανοξείδωτο κιτ 2 γραμμών για το μπροστινό 80 ευρώ  (έβγαλα τα σωληνάκια και τα πήγα από εκεί, και μου τα ετοίμασε σε 20 λεπτά).

Γεμάτος χαρά γύρισα σπίτι και πήγα να τα βάλω, αλλά όταν άρχισα την εξαέρωση κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να είχα στραγγίσει το δοχείο υγρού στην μανέτα...  :blus:

Μάλλον έχει γεμίσει αέρα στο έμβολο, δεν έχω καθόλου τράβηγμα στη μανέτα για να εξαερώσω, και δεν τραβάει από το δοχείο προς τις δαγκάνες.

Μπορεί κάποιος να δώσει οδηγίες για ΑΔΕΙΟ από υγρά σύστημα; Τρόμπα δεν έχω αλλά έχω σύριγγα και σωληνάκι που εφαρμόζει στο πιπίνι.

Ψάχνοντας στο δίκτυο έχω βρει 2 λύσεις:

1 Ανάποδη εξαέρωση (εξώθηση υγρού από το πιπίνι με τη σύριγγα ή με σπρώξιμο των έμβολων, με ανοιχτό το άλλο πιπίνι). Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αν το πρόβλημά μου είναι στην αντλία ψηλά στο δοχείο.

2 εξαέρωση του master cylinder (χωρίς τις γραμμές, κλείνουμε την έξοδο, πατάμε μερικές φορές και αφήνουμε πατημένη τη μανέτα, αφήνουμε να φύγει λίγος αέρας, ξανακλείνουμε, αφήνουμε μανέτα μέχρι να βγαίνει μόνο υγρό)

Ρίξτε καμια ιδέα γιατί το μηχανάκι έτσι όπως είναι ούτε να το πάω στον μάστορα μπορώ...  :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #49 - : Ιανουάριος 17, 2010, 03:04:41 πμ »
δεν καταλαβα τι εννοείς με πιπινια...  :baby:και μωρά.. αλλά χωρίς να εχω απόλυτη γνώση δοκίμασε -αυτο ισχυει ωστόσο- να κανεις εξαέρωση ανοιγοντας το συστημα -τρομπα που ειναι δεξια σου πιο μπροστα απο το δοχειο φρενων στα ποδια..
πίσω απο το μεταλλικό προστατευτικο.... την ξεβιδωνεις και γυρνάς ανάποδα...

αφου το κανεις..θα κανεις λίγο βολτα να το πιεσεις και ξανα μετα....

φωτο οταν παω σπιτι αν δεν καταλαβες... :bye:

*

tserts

Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #50 - : Ιανουάριος 17, 2010, 03:27:32 πμ »
Ιδού το πιπίνι (μην πηγαίνει το νου σας αλλού):


*

tserts

Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #51 - : Ιανουάριος 17, 2010, 03:40:43 πμ »
δεν καταλαβα τι εννοείς με πιπινια...  :baby:και μωρά.. αλλά χωρίς να εχω απόλυτη γνώση δοκίμασε -αυτο ισχυει ωστόσο- να κανεις εξαέρωση ανοιγοντας το συστημα -τρομπα που ειναι δεξια σου πιο μπροστα απο το δοχειο φρενων στα ποδια..
πίσω απο το μεταλλικό προστατευτικο.... την ξεβιδωνεις και γυρνάς ανάποδα...

αφου το κανεις..θα κανεις λίγο βολτα να το πιεσεις και ξανα μετα....

φωτο οταν παω σπιτι αν δεν καταλαβες... :bye:

Αν κατάλαβα καλά μιλάς για την τρόμπα του πίσω φρένου, εγώ μπροστά έχω πρόβλημα...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #52 - : Ιανουάριος 17, 2010, 03:47:31 πμ »
εξαερωτηρας γαρ...  :bye:

δες τι θα πουν και οι αλλοι και αφαιρεσε την τρομπα να βγει ο αερας...- γυρισε την και αναποδα και μετα ολα απο την αρχη...
Υ.Γ.
αυτό που σου περιεγραωα πιο πανω... :bye:

*

Aprilios Καίσαρας

Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #53 - : Ιανουάριος 17, 2010, 03:51:35 πμ »
..........Γι'αυτο 29 κατασκευαστες μοτο συνιστούν DOT 5.1  :kalo:

 


Ή RBF600 DOT4  ;)

Έχεις πάντα δίκιο και μου τη σπας αλλά στη έφερα :P :P

boiling points:

    * Motul RBF-600: 312°C/593°F dry and 216°C/420°F wet.
    * Castrol SRF: 310°C/590°F dry and 270°C/518°F wet.
    * Endless RF-650: 323°C/613°F dry and 218°C/424°F wet.
    * ATE Super Blue / ATE Super Gold (identical except for the colour): 280°C/536°F dry and 198°C/388°F wet.

και τι τιμή! τσάμπα πράμμα :D

http://gt-rr.com/gt-r/r35/endless/part/rf650_brake_fluid_1_2_liter_bottle/pid/151

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #54 - : Ιανουάριος 17, 2010, 03:52:21 πμ »
δεν καταλαβα τι εννοείς με πιπινια...  :baby:και μωρά.. αλλά χωρίς να εχω απόλυτη γνώση δοκίμασε -αυτο ισχυει ωστόσο- να κανεις εξαέρωση ανοιγοντας το συστημα -τρομπα που ειναι δεξια σου πιο μπροστα απο το δοχειο φρενων στα ποδια..
πίσω απο το μεταλλικό προστατευτικο.... την ξεβιδωνεις και γυρνάς ανάποδα...

αφου το κανεις..θα κανεις λίγο βολτα να το πιεσεις και ξανα μετα....

φωτο οταν παω σπιτι αν δεν καταλαβες... :bye:

Αν κατάλαβα καλά μιλάς για την τρόμπα του πίσω φρένου, εγώ μπροστά έχω πρόβλημα...

ναι...εχεις δικιο..αλλά νομιζα οτι ολη η κουβεντα γινεται για τα πισω φρενα -ως συνηθως-...  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2010, 03:54:27 πμ από Themis »

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #55 - : Ιανουάριος 17, 2010, 11:07:48 πμ »
Ωραία όλα αυτά αλλά εγώ θα ρίξω λίγο το επίπεδο της κουβέντας:

Πήγα σήμερα και αγόρασα από ένα μαγαζί στην Σπ. Πάτση ανοξείδωτο κιτ 2 γραμμών για το μπροστινό 80 ευρώ  (έβγαλα τα σωληνάκια και τα πήγα από εκεί, και μου τα ετοίμασε σε 20 λεπτά).

Γεμάτος χαρά γύρισα σπίτι και πήγα να τα βάλω, αλλά όταν άρχισα την εξαέρωση κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να είχα στραγγίσει το δοχείο υγρού στην μανέτα...  :blus:

Μάλλον έχει γεμίσει αέρα στο έμβολο, δεν έχω καθόλου τράβηγμα στη μανέτα για να εξαερώσω, και δεν τραβάει από το δοχείο προς τις δαγκάνες.

Μπορεί κάποιος να δώσει οδηγίες για ΑΔΕΙΟ από υγρά σύστημα; Τρόμπα δεν έχω αλλά έχω σύριγγα και σωληνάκι που εφαρμόζει στο πιπίνι.

Ψάχνοντας στο δίκτυο έχω βρει 2 λύσεις:

1 Ανάποδη εξαέρωση (εξώθηση υγρού από το πιπίνι με τη σύριγγα ή με σπρώξιμο των έμβολων, με ανοιχτό το άλλο πιπίνι). Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αν το πρόβλημά μου είναι στην αντλία ψηλά στο δοχείο.

2 εξαέρωση του master cylinder (χωρίς τις γραμμές, κλείνουμε την έξοδο, πατάμε μερικές φορές και αφήνουμε πατημένη τη μανέτα, αφήνουμε να φύγει λίγος αέρας, ξανακλείνουμε, αφήνουμε μανέτα μέχρι να βγαίνει μόνο υγρό)

Ρίξτε καμια ιδέα γιατί το μηχανάκι έτσι όπως είναι ούτε να το πάω στον μάστορα μπορώ...  :psdof:

Πιεσε τα εμβολα στις δαγκανες να μπουν τελειως μεσα και κανε αρχικα εξαερωση με την συριγγα, απο τις δαγκανες προς τα πανω μεχρι να γεμισει το ποτηρακι με υγρο.
Λασκαρεις τι "πιπινι", πρεσαρεις με την συριγγα, σφιγγεις "πιπινι".
Δυο τρεις φορες απο την καθε δαγκανα και μετα κανονικα εξαερωση απο πανω αν θες.

Εγω παντως την εξαερωση την κανω εξ'ολοκληρου απο κατω προς τα πανω
 :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2010, 11:09:53 πμ από MakisRC51 »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #56 - : Ιανουάριος 17, 2010, 11:59:37 πμ »
Έχεις πάντα δίκιο και μου τη σπας αλλά στη έφερα :P :P

boiling points:

    * Motul RBF-600: 312°C/593°F dry and 216°C/420°F wet.
    * Castrol SRF: 310°C/590°F dry and 270°C/518°F wet.
    * Endless RF-650: 323°C/613°F dry and 218°C/424°F wet.
    * ATE Super Blue / ATE Super Gold (identical except for the colour): 280°C/536°F dry and 198°C/388°F wet.

και τι τιμή! τσάμπα πράμμα :D

http://gt-rr.com/gt-r/r35/endless/part/rf650_brake_fluid_1_2_liter_bottle/pid/151


Εχεις δει την τιμη του Castrol? 60 νομιζω ;)
Γιαυτο λεω: RBF600 και τα μυαλα στα καγκελα  :tez: :tez:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #57 - : Ιανουάριος 17, 2010, 12:11:14 μμ »
Ψάχνοντας στο δίκτυο έχω βρει 2 λύσεις:

1 Ανάποδη εξαέρωση (εξώθηση υγρού από το πιπίνι με τη σύριγγα ή με σπρώξιμο των έμβολων, με ανοιχτό το άλλο πιπίνι). Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αν το πρόβλημά μου είναι στην αντλία ψηλά στο δοχείο.

2 εξαέρωση του master cylinder (χωρίς τις γραμμές, κλείνουμε την έξοδο, πατάμε μερικές φορές και αφήνουμε πατημένη τη μανέτα, αφήνουμε να φύγει λίγος αέρας, ξανακλείνουμε, αφήνουμε μανέτα μέχρι να βγαίνει μόνο υγρό)

Ρίξτε καμια ιδέα γιατί το μηχανάκι έτσι όπως είναι ούτε να το πάω στον μάστορα μπορώ...  :psdof:


Σωστη η πρωτη λυση.

Για την δευτερη, θα σου προτεινα το εξης: Αλλαζεις την βιδα που κουμπωνει τα σωληνακια πανω στην τρομπα, με μια αλλη που εχει ενσωματωμενο εξαερωτηρα και εχει μηκος να πιανει 2 σωληνακια. Νομιζω τα tuono εχουν τετοια, αλλα αυτα εχουν ενα σωληνακι στην τρομπα, οποτε δεν κανει.






Αλλιως, κανεις εξαερωση ξεσφιγγοντας προσεκτικα την βιδα που κραταει τα σωληνακια, και πατωντας την ελαφρα ξανα, μεχρι να την σφιξεις καλα, οταν τελειωσεις την εξαερωση.
Μειονεκτηματα:
1.Πρεπει να εχεις σχετικα καλες χαλκινες ροδελες
2.Πρεπει να προστατεψεις καλα ο,τι υπαρχει γυρω απο την βιδα, γιατι θα χυθουν υγρα χωρις να μπορεις να τα αποχετευσεις σωστα
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

tserts

Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #58 - : Ιανουάριος 17, 2010, 03:15:42 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Δοκίμασα το πρωί να πιέσω, με τη μανέτα τραβηγμένη, από το πιπίνι με τη σύριγγα. Όταν άφηνα τη μανέτα έβγαινε αέρας πολύς για 6 - 7 φορές, όταν σταμάτησε να βγάζει είχα αρχίσει να έχω πίεση στο σύστημα. Συνέχισα με κανονική εξαέρωση και έτοιμο..

Το έκανα και μια βόλτα να το δοκιμάσω αλλά θα πάω και στο μάστορα να το τσεκάρει καλού κακού. Λογικά πρέπει να τα βρει όλα ΟΚ...

Νιώθω μεγάλη διαφορά ήδη, αλλά θα επαναλάβω την εξαέρωση σε μια βδομάδα και πιστεύω θα βελτιωθεί κι άλλο. Έχει πολύ πιο άμεση απόκριση το φρένο πλέον και δαγκώνει πιο "αποφασιστικά".

Θα γράψω και εντυπώσεις μετά από λίγη έντονη χρήση, αλλάξα και τακάκια οπότε δεν θέλω να το πιέσω πολύ μέχρι να πατήσουν...  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Σωληνάκια Υψηλής - Caponord
« Απάντηση #59 - : Ιανουάριος 17, 2010, 03:21:11 μμ »
Αν υπαρχει εστω καιμια μικρη πιθανοτητα να φυλαξει μια φυσαλιδα αερα, αυτο ειναι πολυ πιθανοτερο να συμβει οταν κανεις εξαερωση απο πανω προς τα κατω παρα απο κατω προς τα πανω

Κι αυτο γιατι απο την φυση του ο αερας εχει την ταση να πηγαινει προς τα πανω.Αρα ειναι πιο δυσκολο και χαλας περισσοτερο χρονο και υγρα να τον διωξεις απο την δαγκανα, παρα απο το ποτηρακι

 :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης