0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ναι ρε μαζι σου..απλα οταν σου τα λεει καποιος που εχει κανει παρα πολλα..υπολογιζεις και συ με βαση αυτον..το θεμα ειναι να σε οικανοποιει εσενα οδηγηκα και οχι τα νουμερα..
Νομίζω πως ένα βασικό "πρόβλημα" με τα Καπο είναι το φιλτροκούτι και το σχετικά μικρό του μέγεθος. Δηλαδή ακόμα και μοτέρ Tuono gen2 να βάλεις, πάλι θα βλέπεις λιγότερα άλογα νομίζω. Άσε που εκεί πλέον πρέπει να μπει και πλεξούδα, όργανο κτλ (απ' ότι θυμάμαι από το μηχανάκι του Βασίλη).Παρόλα αυτά, 100-110 άλογα τρόχο είναι αξιοσέβαστο νούμερο για τις γριούλες σας
Πουλάς , βαζεις αλλά 1000 ( που 1000 είναι απλά για ζέσταμα) και παίρνεις tiger 1050 07 με 08 με 115 μάμισια τρικυλινδρα αλογάκια
Καλησπέρα,σκέφτομαι να αναβαθμίσω το capo βάζοντας σώματα και εκκεντροφόρους από tuono σε συνδιασμό με την ανάλογη χαρτογράφηση, έχει υλοποιήσει κάνεις το εγχείρημα να μου πει κάνα δυο πραγματακια συμβουλές;
Και με τα ίδια σχεδόν χρήματα της μετατροπήςπαίρνεις και ένα Tuono και δεν βαριέσαι κανένααπό τα δύο..
Παράθεση από: Epameinondas Demiris στις Μάιος 19, 2021, 08:12:47 μμΚαλησπέρα,σκέφτομαι να αναβαθμίσω το capo βάζοντας σώματα και εκκεντροφόρους από tuono σε συνδιασμό με την ανάλογη χαρτογράφηση, έχει υλοποιήσει κάνεις το εγχείρημα να μου πει κάνα δυο πραγματακια συμβουλές;Τα σώματα θέλουν πολύ δουλειά για να καλιμπραρεις μπεκ καθοτι είναι διαφορετικά και πατέντα στο tps γιατί διαβάζει αναποδα.. Το έχω κάνει βγάζοντας κιόλας 120 άλογα ροδα..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι