0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρατα 700 για την μετατροπή..[/quoteΤόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Παράθεση από: Cris στις Ιανουάριος 27, 2023, 07:52:19 μμΌχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρατα 700 για την μετατροπή..Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρατα 700 για την μετατροπή..
Παράθεση από: aristuono στις Ιανουάριος 28, 2023, 12:00:52 πμΠαράθεση από: Cris στις Ιανουάριος 27, 2023, 07:52:19 μμΌχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρατα 700 για την μετατροπή..Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή.. Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση!
Παράθεση από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 28, 2023, 12:46:32 πμΠαράθεση από: aristuono στις Ιανουάριος 28, 2023, 12:00:52 πμΠαράθεση από: Cris στις Ιανουάριος 27, 2023, 07:52:19 μμΌχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρατα 700 για την μετατροπή..Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή.. Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! Είπα έχω βγάλει δεν είπα μόνο με σώματα και έκκεντρα.. Ο εγκέφαλος μια χαρά είναι καλύτερος από tuono gen1.. Σκάλες ανώτερος... Απλα θα πρέπει να ξέρεις να τον ρυθμίζεις.. Εδώ έχω καταφέρει να καλιμπραρο μπεκ από tuono gen1 και να διαβάζει tps από tuono gen1 100%... Ο εγκέφαλος του gen1 δεν κάνει για τίποτα... Το συγκεκριμένο σεταπ έκκεντρα και σώματα αποδίδει 103-104 άλογα με 5.5-6 λίτρα τα 100 σε ταχύτητες ταξιδιού... 150-160 χλμ... Αυτό στοιχίζει στα 600-700 ευρώ με σώματα έκκεντρα και ρύθμιση και χωνια δικής μου μελέτης μαζί με το κατάλληλο φτιάξιμο στο φίλτροκουτι
Ένας φίλος μόνο με αλλαγή μπουζί"πήρε" 8 άλογα...
Παράθεση από: aristuono στις Ιανουάριος 28, 2023, 12:55:39 πμΠαράθεση από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 28, 2023, 12:46:32 πμΠαράθεση από: aristuono στις Ιανουάριος 28, 2023, 12:00:52 πμΠαράθεση από: Cris στις Ιανουάριος 27, 2023, 07:52:19 μμΌχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρατα 700 για την μετατροπή..Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή.. Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! Είπα έχω βγάλει δεν είπα μόνο με σώματα και έκκεντρα.. Ο εγκέφαλος μια χαρά είναι καλύτερος από tuono gen1.. Σκάλες ανώτερος... Απλα θα πρέπει να ξέρεις να τον ρυθμίζεις.. Εδώ έχω καταφέρει να καλιμπραρο μπεκ από tuono gen1 και να διαβάζει tps από tuono gen1 100%... Ο εγκέφαλος του gen1 δεν κάνει για τίποτα... Το συγκεκριμένο σεταπ έκκεντρα και σώματα αποδίδει 103-104 άλογα με 5.5-6 λίτρα τα 100 σε ταχύτητες ταξιδιού... 150-160 χλμ... Αυτό στοιχίζει στα 600-700 ευρώ με σώματα έκκεντρα και ρύθμιση και χωνια δικής μου μελέτης μαζί με το κατάλληλο φτιάξιμο στο φίλτροκουτι Άρη σε έχασα στο σημείο του "καλιμπραρίσματος" των μπεκ. Τι εννοείς με αυτό? Ποιά διαδικασία ακολουθείται?Τα μπεκ χρησιμοποιούνται για τον ψεκασμό με σκοπό την αύξηση της επιφάνειας του καυσίμου που διαχέεται προς το θάλαμο καύσης μαζί με τον αέρα και μεταξύ τους διαφέρουν ως την ογκομετρική τους απόδοση στη μονάδα του χρόνου (τον όγκο του καυσίμου που ψεκάζουν δηλαδή) αλλά και ως προς τη διασπορά του καυσίμου ανάλογα με τη σχεδίαση τους. Επομένως σε αυτό που αναφέρεις παραπάνω τι αλλάζεις? Προσωπικά, αυτό που αντιλαμβάνομαι ότι κάνει ένας βελτιωτής κατά την παρέμβασή του ως προς το σκέλος των μπεκ είναι να μειώσει ή να αυξήσει το χρόνο ψεκασμού και κατά συνέπεια τον όγκο του καυσίμου που θα αναμειχθεί με την ποσότητα αέρα κατά την εισαγωγή του μείγματος στο θάλαμο καύσης όπου και θα ακολουθήσει η ανάφλεξη του.Επίσης στο κομμάτι των εγκεφάλων που αναφέρεις, θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη! Μου φαίνεται αδιανόητο, το μεγαλύτερο μέρος όσων έχουν ασχοληθεί σοβαρά με βελτιώσεις και υπερκυβισμό στο caponord τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα να αναφέρουν ότι ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αφορά τον περιορισμένων δυνατοτήτων εγκέφαλο της sagem που φοράει το capo και να προτείνουν αντικατάσταση με αυτόν του tuono πρώτης γενιάς μαζί με τα ηλεκτρικά του πρώτης γενιάς για πολύ καλύτερο αποτέλεσμα και επιλογές μεταξύ διαφόρων τσιπ και εσύ να μας λες το ακριβώς αντίθετο. Η επεξεργαστική ισχύς της ECU του caponord είναι χαμηλότερων δυνατοτήτων και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση που μπορεί να επιτύχει κανείς με αυτόν αλλά και στο πόσο άμεση απόκριση θα έχει λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων του.Σχετικά με τα βελτιωμένα capo που ανέφερες παραπάνω και με τις αποδόσεις τους, τι παρεμβάσεις έχουν γίνει σε αυτά? Υπάρχει δυναμομέτρηση πριν και μετά τη βελτίωση ώστε να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το αποτέλεσμα που επιφέρει σε ιπποδύναμη και ροπή η κάθε επιμέρους παρέμβαση? Ως προς τα velocity stacks τί έχεις φτιάξει? Είναι 3d printed και σε ποιό φάσμα στροφών έχεις στοχεύσει τη βελτίωση?Χαμηλές-χαμηλομεσαίες? Ψηλές?Έχει ενδιαφέρον το συγκεκριμένο κομμάτι καθώς αρκετά μέλη έχουν επιχειρήσει βελτιώσεις στο capo.
Οπότε απ ότι καταλαβαίνω στην πρώτη περίπτωση ρυθμίζεις το % του duty cycle. Αυτό όμως στην πράξη πως μετριέται? Δεν έχει να κάνει με την καυσανάλυση που πρέπει να γίνει παράλληλα κατά τον προγραμματισμό και με wideband ανα κύλινδρο ώστε να έχεις εικόνα ως προς το μείγμα? Μπορείς απλά να μπείς να αλλάξεις τις αντίστοιχες τιμές και να είσαι βέβαιος ότι δουλεύει σωστά?Μας γράφεις ότι τα μπεκ δεν κάνουν μόνο ψεκασμό καυσίμου αλλά νομίζω αυτό είναι αυτονόητο και αποτελεί μέρος του duty cycle που αναφέρεις.Δηλαδή το μπεκ στην πράξη ανάλογα με το % που θα έχει τεθεί στη μονάδα του χρόνου θα λειτουργεί ψεκάζοντας και ανάλογα θα αλλάζει κατάσταση. Εννοείς κάτι διαφορετικό και δεν το έπιασα?Σχετικά με τα σώματα και το TPS όσοι έχουμε δοκιμάσει σώματα futura που δεν έχουν διαφορά με του capo ως προς το TPS δεν είχαμε τέτοια θέματα. Για το TPS του rsv/tuono gen1 δεν έχω εικόνα τί γίνεται.Για τις δοκιμές στο δρόμο έχεις κάποιο data logger? Θα είχε ενδιαφέρον να μας ανεβάσεις υλικό όπως ανέφερες από τις βελτιώσεις.Προφανώς αυτά που αναφέρεις απαιτούν πιο εξειδικευμένα software από ένα απλό Tuneecu για να διαβαστούν και να παραμετροποιηθούν ανάλογα.Μου κάνει εντύπωση πάντως πως ο εγκέφαλος του capo δίνοντας τις δυνατότητες παρεμβάσεων που αναφέρεις καθίσταται ανώτερος ακόμα κι αν είναι πιο αργός. Κάπου είχα διαβάσει ότι ανέφερες και παρεμβάσεις στους πολλαπλασιαστές. Εκεί σε τι ακριβώς παρεμβαίνεις και με τι σκοπό?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι