0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #30 - : Ιανουάριος 27, 2023, 07:52:19 μμ »
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #31 - : Ιανουάριος 28, 2023, 12:00:52 πμ »
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
[/quote
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..

*

Συνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #32 - : Ιανουάριος 28, 2023, 12:46:32 πμ »
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???
Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???
Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! ;) ;) ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2023, 12:49:04 πμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #33 - : Ιανουάριος 28, 2023, 12:55:39 πμ »
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???
Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???
Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! ;) ;) ;)
Είπα έχω βγάλει δεν είπα μόνο με σώματα και έκκεντρα.. Ο εγκέφαλος μια χαρά είναι καλύτερος από tuono gen1.. Σκάλες ανώτερος... Απλα θα πρέπει να ξέρεις να τον ρυθμίζεις.. Εδώ έχω καταφέρει να καλιμπραρο μπεκ από tuono gen1 και να διαβάζει tps από tuono gen1 100%... Ο εγκέφαλος του gen1 δεν κάνει για τίποτα... Το συγκεκριμένο σεταπ έκκεντρα και σώματα αποδίδει 103-104 άλογα με 5.5-6 λίτρα τα 100 σε ταχύτητες ταξιδιού... 150-160 χλμ... Αυτό στοιχίζει στα 600-700 ευρώ με σώματα έκκεντρα και ρύθμιση και χωνια δικής μου μελέτης μαζί με το κατάλληλο φτιάξιμο στο φίλτροκουτι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2023, 01:00:22 πμ από aristuono »

*

Συνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #34 - : Ιανουάριος 29, 2023, 01:17:30 πμ »
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???
Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???
Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! ;) ;) ;)
Είπα έχω βγάλει δεν είπα μόνο με σώματα και έκκεντρα.. Ο εγκέφαλος μια χαρά είναι καλύτερος από tuono gen1.. Σκάλες ανώτερος... Απλα θα πρέπει να ξέρεις να τον ρυθμίζεις.. Εδώ έχω καταφέρει να καλιμπραρο μπεκ από tuono gen1 και να διαβάζει tps από tuono gen1 100%... Ο εγκέφαλος του gen1 δεν κάνει για τίποτα... Το συγκεκριμένο σεταπ έκκεντρα και σώματα αποδίδει 103-104 άλογα με 5.5-6 λίτρα τα 100 σε ταχύτητες ταξιδιού... 150-160 χλμ... Αυτό στοιχίζει στα 600-700 ευρώ με σώματα έκκεντρα και ρύθμιση και χωνια δικής μου μελέτης μαζί με το κατάλληλο φτιάξιμο στο φίλτροκουτι
Άρη σε έχασα στο σημείο του "καλιμπραρίσματος" των μπεκ. Τι εννοείς με αυτό? Ποιά διαδικασία ακολουθείται?
Τα μπεκ χρησιμοποιούνται για τον ψεκασμό με σκοπό την αύξηση της επιφάνειας του καυσίμου που διαχέεται προς το θάλαμο καύσης μαζί με τον αέρα και μεταξύ τους διαφέρουν ως την ογκομετρική τους απόδοση στη μονάδα του χρόνου (τον όγκο του καυσίμου που ψεκάζουν δηλαδή) αλλά και ως προς τη διασπορά του καυσίμου ανάλογα με τη σχεδίαση τους. Επομένως σε αυτό που αναφέρεις παραπάνω τι αλλάζεις?

Προσωπικά, αυτό που αντιλαμβάνομαι ότι κάνει ένας βελτιωτής κατά την παρέμβασή του ως προς το σκέλος των μπεκ είναι να μειώσει ή να αυξήσει το χρόνο ψεκασμού και κατά συνέπεια τον όγκο του καυσίμου που θα αναμειχθεί με την ποσότητα αέρα κατά την εισαγωγή του μείγματος στο θάλαμο καύσης όπου και θα ακολουθήσει η ανάφλεξη του.

Επίσης στο κομμάτι των εγκεφάλων που αναφέρεις, θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη!
Μου φαίνεται αδιανόητο, το μεγαλύτερο μέρος όσων έχουν ασχοληθεί σοβαρά με βελτιώσεις και υπερκυβισμό στο caponord τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα να αναφέρουν ότι ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αφορά τον περιορισμένων δυνατοτήτων εγκέφαλο της sagem που φοράει το capo και να προτείνουν αντικατάσταση με αυτόν του tuono πρώτης γενιάς μαζί με τα ηλεκτρικά του πρώτης γενιάς για πολύ καλύτερο αποτέλεσμα και επιλογές μεταξύ διαφόρων τσιπ και εσύ να μας λες το ακριβώς αντίθετο. Η επεξεργαστική ισχύς της ECU του caponord είναι χαμηλότερων δυνατοτήτων και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση που μπορεί να επιτύχει κανείς με αυτόν αλλά και στο πόσο άμεση απόκριση θα έχει λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων του.

Σχετικά με τα βελτιωμένα capo που ανέφερες παραπάνω και με τις αποδόσεις τους, τι παρεμβάσεις έχουν γίνει σε αυτά?
Υπάρχει δυναμομέτρηση πριν και μετά τη βελτίωση ώστε να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το αποτέλεσμα που επιφέρει σε ιπποδύναμη και ροπή η κάθε επιμέρους παρέμβαση?


Ως προς τα velocity stacks τί έχεις φτιάξει? Είναι 3d printed και σε ποιό φάσμα στροφών έχεις στοχεύσει τη βελτίωση?Χαμηλές-χαμηλομεσαίες? Ψηλές?

Έχει ενδιαφέρον το συγκεκριμένο κομμάτι καθώς αρκετά μέλη έχουν επιχειρήσει βελτιώσεις στο capo.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2023, 02:13:12 πμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #35 - : Ιανουάριος 29, 2023, 10:02:55 πμ »
Ένας φίλος μόνο με αλλαγή μπουζί
"πήρε" 8 άλογα...

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 692
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +267
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #36 - : Ιανουάριος 29, 2023, 11:12:49 πμ »
Ένας φίλος μόνο με αλλαγή μπουζί
"πήρε" 8 άλογα...
Και μετά λένε ότι για να πάρει5 άλογα σ' αυτο πρέπει να αλλάξεις τα πάντα.  :tez: :tez: :tez: :tez:
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #37 - : Ιανουάριος 30, 2023, 01:38:12 πμ »
Όχι βέβαια, αλλά δεν φτάνουν σίγουρα
τα 700 για την μετατροπή..
Τόσο παίρνω σε όσους έχω κάνει αυτή την μετατροπή και πίστεψε με.. Πας κόπιες με tuono gen1 καθότι βγάζει λιγότερα άλογα τροχό σε εργοστασιακή μορφή..
Μόνο με σώματα κι εκκεντροφόρους το capo μετατρέπεται σε tuono σε απόδοση???
Η διαφορά στα πιστόνια και τη συμπίεση δεν παίζει ρόλο? Ο εγκέφαλος???
Η διαφορά που αναφέρεις για 120 άλογα τροχό είναι τεράστια! Το capo μαμά βγάζει 89-90 άλογα τροχό για να πας στα 120 (+30 άλογα δηλαδή) με αυτά που αναφέρεις πρέπει να παίζει και λίγη μαγεία στη φάση! ;) ;) ;)
Είπα έχω βγάλει δεν είπα μόνο με σώματα και έκκεντρα.. Ο εγκέφαλος μια χαρά είναι καλύτερος από tuono gen1.. Σκάλες ανώτερος... Απλα θα πρέπει να ξέρεις να τον ρυθμίζεις.. Εδώ έχω καταφέρει να καλιμπραρο μπεκ από tuono gen1 και να διαβάζει tps από tuono gen1 100%... Ο εγκέφαλος του gen1 δεν κάνει για τίποτα... Το συγκεκριμένο σεταπ έκκεντρα και σώματα αποδίδει 103-104 άλογα με 5.5-6 λίτρα τα 100 σε ταχύτητες ταξιδιού... 150-160 χλμ... Αυτό στοιχίζει στα 600-700 ευρώ με σώματα έκκεντρα και ρύθμιση και χωνια δικής μου μελέτης μαζί με το κατάλληλο φτιάξιμο στο φίλτροκουτι
Άρη σε έχασα στο σημείο του "καλιμπραρίσματος" των μπεκ. Τι εννοείς με αυτό? Ποιά διαδικασία ακολουθείται?
Τα μπεκ χρησιμοποιούνται για τον ψεκασμό με σκοπό την αύξηση της επιφάνειας του καυσίμου που διαχέεται προς το θάλαμο καύσης μαζί με τον αέρα και μεταξύ τους διαφέρουν ως την ογκομετρική τους απόδοση στη μονάδα του χρόνου (τον όγκο του καυσίμου που ψεκάζουν δηλαδή) αλλά και ως προς τη διασπορά του καυσίμου ανάλογα με τη σχεδίαση τους. Επομένως σε αυτό που αναφέρεις παραπάνω τι αλλάζεις?

Προσωπικά, αυτό που αντιλαμβάνομαι ότι κάνει ένας βελτιωτής κατά την παρέμβασή του ως προς το σκέλος των μπεκ είναι να μειώσει ή να αυξήσει το χρόνο ψεκασμού και κατά συνέπεια τον όγκο του καυσίμου που θα αναμειχθεί με την ποσότητα αέρα κατά την εισαγωγή του μείγματος στο θάλαμο καύσης όπου και θα ακολουθήσει η ανάφλεξη του.

Επίσης στο κομμάτι των εγκεφάλων που αναφέρεις, θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη!
Μου φαίνεται αδιανόητο, το μεγαλύτερο μέρος όσων έχουν ασχοληθεί σοβαρά με βελτιώσεις και υπερκυβισμό στο caponord τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα να αναφέρουν ότι ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αφορά τον περιορισμένων δυνατοτήτων εγκέφαλο της sagem που φοράει το capo και να προτείνουν αντικατάσταση με αυτόν του tuono πρώτης γενιάς μαζί με τα ηλεκτρικά του πρώτης γενιάς για πολύ καλύτερο αποτέλεσμα και επιλογές μεταξύ διαφόρων τσιπ και εσύ να μας λες το ακριβώς αντίθετο. Η επεξεργαστική ισχύς της ECU του caponord είναι χαμηλότερων δυνατοτήτων και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση που μπορεί να επιτύχει κανείς με αυτόν αλλά και στο πόσο άμεση απόκριση θα έχει λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων του.

Σχετικά με τα βελτιωμένα capo που ανέφερες παραπάνω και με τις αποδόσεις τους, τι παρεμβάσεις έχουν γίνει σε αυτά?
Υπάρχει δυναμομέτρηση πριν και μετά τη βελτίωση ώστε να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το αποτέλεσμα που επιφέρει σε ιπποδύναμη και ροπή η κάθε επιμέρους παρέμβαση?


Ως προς τα velocity stacks τί έχεις φτιάξει? Είναι 3d printed και σε ποιό φάσμα στροφών έχεις στοχεύσει τη βελτίωση?Χαμηλές-χαμηλομεσαίες? Ψηλές?

Έχει ενδιαφέρον το συγκεκριμένο κομμάτι καθώς αρκετά μέλη έχουν επιχειρήσει βελτιώσεις στο capo.
Τι εννοουμαι καλιμπραρισμα στα μπεκ.. Το caponord έχει μπεκ 14 ohm το tuono 12 με αποτέλεσμα αν τα βάλεις πάνω και καταφέρεις να το βάλεις εμπρός ψεκάζει τόσο πολύ βενζίνη με αποτέλεσμα να καίει μπουζί.. Τι γίνεται λοιπόν διαβάζεται ο εγκέφαλος όλο το αρχείο και τροποποιήται ο χρόνος ψεκασμού τα (ms) δηλαδη και τα volt που θα δεχθούν από τον εγκέφαλο και φτιάχνεται από την αρχή το duty cycle... Αυτό διορθώνεται.. Έχουμε το επόμενο εμπόδιο.. Το tps του tuono έχει μεγαλύτερη μεταβάλομενη αντίσταση από του caponord αποτέλεσμα από τελείως κλειστό σε τελείως ανοιχτό διαβάζει 60% πάλι εδώ διαβάζεται όλο το αρχείο από τον εγκέφαλο και αλλάζεται ολη η παράμετρος του αρχείου για να διαβάζεται το tps 99%(γιαυτο λέω ότι ο εγκέφαλος στο caponord είναι ανώτερος από του tuono gen1 καθότι αυτά δεν μπορείς να τα κάνεις) τελειωνουμ λοιπόν με αυτό και το μηχανάκι είναι έτοιμο να προγραμματιστη... Τα μπεκ δεν κάνουν μόνο ψεκασμα βενζίνης.. Ρυθμίζουν χρόνο ανοίγματος κλεισίματος.. Duty cycle και πολλές άλλες λειτουργίες.. Δυναμομετρηση πάντα γίνεται πριν και σε κάθε στάδιο σε όλα τα πατήματα... Μόλις αδειάσω λίγο θα ανεβάσω και από shiver με εκκεντροφορους δικιάς μου σχεδιασης και από caponord και από caponord 1200 και από v4... Τα Χωνια για να βρω τι ήθελα στο μηχανάκι έφτιαξα σε τόρνο πάνω από 10 ζευγάρια τα οποία δοκιμάστηκαν και στον δρόμο και στο δυναμόμετρο.. Οι δουλειές δεν γίνονται τυχαία. Μου στέλνουν από όλη την Ελλάδα..... Υπάρχουν και φωτογραφίες και δυναμομετρησεις... Η περίοδος τώρα είναι πολύ πεσμενη λόγο φόρτου εργασίας και λόγο ότι πάω και Ιταλία.. Αυτή την στιγμή που γράφω σχεδόν 2 το βράδυ τελείωσα την δουλειά.. Και το πρωί από τις 8 πάλι για να προλαβαίνω.... Όποιος έχει απορίες μπορεί να μου στείλει μυνημα να του δώσω το τηλ μου.. Όλα αυτά στον εγκέφαλο εννοείται ότι δεν γίνονται με το tune ecu.. Αυτό είναι απλά για να κάνεις ένα φπε... Αυτά γίνονται με άλλα μηχανήματα τα οποία διαβάζουν όλο το αρχείο από τον εγκέφαλο... Και οι αλλαγές γίνονται με winols... Βρίσκοντας τις access από το κάθε εξάρτημα που είναι στον εγκεφαλο και αλλάζοντας τις τιμές του...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2023, 01:42:56 πμ από aristuono »

*

Συνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #38 - : Ιανουάριος 30, 2023, 11:41:07 μμ »
Οπότε απ ότι καταλαβαίνω στην πρώτη περίπτωση ρυθμίζεις το % του duty cycle. Αυτό όμως στην πράξη πως μετριέται? Δεν έχει να κάνει με την καυσανάλυση που πρέπει να γίνει παράλληλα κατά τον προγραμματισμό και με wideband ανα κύλινδρο ώστε να έχεις εικόνα ως προς το μείγμα? Μπορείς απλά να μπείς να αλλάξεις τις αντίστοιχες τιμές και να είσαι βέβαιος ότι δουλεύει σωστά?

Μας γράφεις ότι τα μπεκ δεν κάνουν μόνο ψεκασμό καυσίμου αλλά νομίζω αυτό είναι αυτονόητο και αποτελεί μέρος του duty cycle που αναφέρεις.Δηλαδή το μπεκ στην πράξη ανάλογα με το % που θα έχει τεθεί στη μονάδα του χρόνου θα λειτουργεί ψεκάζοντας και ανάλογα θα αλλάζει κατάσταση. Εννοείς κάτι διαφορετικό και δεν το έπιασα?



Σχετικά με τα σώματα και το TPS όσοι έχουμε δοκιμάσει σώματα futura που δεν έχουν διαφορά με του capo ως προς το TPS δεν είχαμε τέτοια θέματα. Για το TPS του rsv/tuono gen1 δεν έχω εικόνα τί γίνεται.


Για τις δοκιμές στο δρόμο έχεις κάποιο data logger?


Θα είχε ενδιαφέρον να μας ανεβάσεις υλικό όπως ανέφερες από τις βελτιώσεις.

Προφανώς αυτά που αναφέρεις απαιτούν πιο εξειδικευμένα software από ένα απλό  Tuneecu για να διαβαστούν και να παραμετροποιηθούν ανάλογα.

Μου κάνει εντύπωση πάντως πως ο εγκέφαλος του capo δίνοντας τις δυνατότητες παρεμβάσεων που αναφέρεις καθίσταται ανώτερος ακόμα κι αν είναι πιο αργός. Κάπου είχα διαβάσει ότι ανέφερες και παρεμβάσεις στους πολλαπλασιαστές. Εκεί σε τι ακριβώς παρεμβαίνεις και με τι σκοπό?


Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Σώματα και εκκεντροφόροι tuono σε caponord!
« Απάντηση #39 - : Ιανουάριος 31, 2023, 10:36:56 πμ »
Οπότε απ ότι καταλαβαίνω στην πρώτη περίπτωση ρυθμίζεις το % του duty cycle. Αυτό όμως στην πράξη πως μετριέται? Δεν έχει να κάνει με την καυσανάλυση που πρέπει να γίνει παράλληλα κατά τον προγραμματισμό και με wideband ανα κύλινδρο ώστε να έχεις εικόνα ως προς το μείγμα? Μπορείς απλά να μπείς να αλλάξεις τις αντίστοιχες τιμές και να είσαι βέβαιος ότι δουλεύει σωστά?

Μας γράφεις ότι τα μπεκ δεν κάνουν μόνο ψεκασμό καυσίμου αλλά νομίζω αυτό είναι αυτονόητο και αποτελεί μέρος του duty cycle που αναφέρεις.Δηλαδή το μπεκ στην πράξη ανάλογα με το % που θα έχει τεθεί στη μονάδα του χρόνου θα λειτουργεί ψεκάζοντας και ανάλογα θα αλλάζει κατάσταση. Εννοείς κάτι διαφορετικό και δεν το έπιασα?



Σχετικά με τα σώματα και το TPS όσοι έχουμε δοκιμάσει σώματα futura που δεν έχουν διαφορά με του capo ως προς το TPS δεν είχαμε τέτοια θέματα. Για το TPS του rsv/tuono gen1 δεν έχω εικόνα τί γίνεται.


Για τις δοκιμές στο δρόμο έχεις κάποιο data logger?


Θα είχε ενδιαφέρον να μας ανεβάσεις υλικό όπως ανέφερες από τις βελτιώσεις.

Προφανώς αυτά που αναφέρεις απαιτούν πιο εξειδικευμένα software από ένα απλό  Tuneecu για να διαβαστούν και να παραμετροποιηθούν ανάλογα.

Μου κάνει εντύπωση πάντως πως ο εγκέφαλος του capo δίνοντας τις δυνατότητες παρεμβάσεων που αναφέρεις καθίσταται ανώτερος ακόμα κι αν είναι πιο αργός. Κάπου είχα διαβάσει ότι ανέφερες και παρεμβάσεις στους πολλαπλασιαστές. Εκεί σε τι ακριβώς παρεμβαίνεις και με τι σκοπό?
Όπως είπα πριν και θα το ξαναπώ... Τα μπεκ του gen1 έχουν άλλη ωμική αντίσταση οπότε είναι πρακτικά αδύνατον να τα βάλεις επάνω και να δουλέψουν αφού ο εγκέφαλος καταλάβαινει αλλά των άλλων.. Ίσως να μην πάρει και εμπρός ή αν πάρει θα θες 20 ευρώ αν 5 χλμ... Αυτό πρέπει να παρέμβει βαθιά στο λογισμικό να δώσεις τα απαιτούμενα volt και να δηλώσεις ms για να διορθώσεις duty cycle και να μπορέσει ο εγκέφαλος να τα δουλέψει.... Αυτά γίνονται πριν από δοκιμή...μεχρι να τα φέρεις εκεί που πρέπει να έχεις ένα σωστό duty cycle.. Για να μπορέσεις μετά να ρυθμίσεις.. Δεν έχουν καμία σχέση λοιπόν τα μπεκ του gen 1 με του caponord /Futura.. Καθότι είναι μεγαλύτερα.. Από εκεί αρχίζουμε... Δηλαδη του caponord έχουν παροχή στα 3bar 120l/h του gen 1 έχουν  παροχή 180l/h άρα και άλλη ωμική αντισταση..
Σας έχει πει κανένας ότι ένας εγκεφαλος μετριέται αν είναι ανώτερος από κάποιον άλλο μενο με την ταχύτητα του επεξεργαστή; υπάρχουν πόλλοι παράγοντες που κοιτάς σε έναν εγκεφαλο.. Όπως το να κάνεις όλα αυτά τα πράγματα.. Κάτι που είναι αδύνατον να τα κάνεις στου gen1.. Ο οποίος πέρα από μείγμα και αβανς δεν κάνει τίποτα άλλο..εγκεφαλος που πρέπει να βγάλεις τσιπακι για να ρυθμίσεις είναι απλά άχρηστος..
Λοιπόν το tps.. Caponord /Futura έχουν ακριβώς το ίδιο.. Τα ίδια μπεκ τα πάντα το μόνο που διαφέρει είναι η διάμετρο των πεταλούδων.. Γιαυτό τα βάζεις επάνω και τελειώνεις.. Του gen1 έχει μεγαλύτερη αντίσταση το tps με αποτέλεσμα βάζοντας στο caponord στο φουλ ανοιχτό γκάζι διαβάζει 60% και αυτό θέλει να το αλλάξεις από τον εγκέφαλο κοροιδευοντας μια παράμετρο.. Πολλαπλασιαστες έχω βάλει σε αρκετά MSD.. Για να δουλέψεις σωστά μπουζί ιρίδιου σε ένα οποιοδήποτε όχημα που δεν φοράει θα πρέπει να δώσεις και το ανάλογο ρεύμα στους πολλαπλασιαστες από τον εγκέφαλο.. Γιαυτό αν δεις η MSD δίνει και ενισχυτή ρεύματος για κάποια οχήματα που δεν μπορείς να αλλάξεις τα volt και το χρονισμα του ρεύματος.... Όλα αυτά εννοείται ότι δεν γίνονται με το tuneecu το οποίο είναι για να παίζουν τα παιδιά.. Όπως και όλα τα άλλα shiver-caponord καινούρια tuono v4 δεν τα ρυθμίζω από tuneecu...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης