APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: argyrisk7 στις Νοέμβριος 04, 2015, 08:59:53 μμ
-
καλησπερα ειχα γραψει οτι εμεινα απο συμπλεκτη καποια πεδια μου ειπαν για τρομπα για αλαγη υγρων αλλα σημερα ανοιξαμε το καπακι δισκου συμπλεκτη ειδαμε στην καμπανα το ρουλεμαν δυαλιμενο και δεν υπηρχε καμια μπιλια απο το ρουλεμαν τι ζημια μπορει να εγινε εχει τυχει σε κανεναν αλλον αυτο αν μπορει καποιος να βοηθησει και που μπορω να βρω τετοιο ρουλεμαν.ευχαριστω
-
Όταν αρχίζεις κ νιώθεις στην Μανετα κραδασμοί σαν γδαρσιμο όταν αγγίζεις τον συμπλεκτη, τότε το ρουλεμάν της πλάκας πίεσης είναι στα τελευταία του. Οι μπίλιες που φεύγουν όταν σπάει μένουν μέσα στην καμπάνα κ δεν πέφτουν στο μοτερ. Ο τυπος του ρουλεμάν είναι 16004,αλλαξε το κ είσαι Οκ.
-
ευχαριστω bill το ρουλεμαν το βρισκουμε στο εμποριο
-
ευχαριστω bill το ρουλεμαν το βρισκουμε στο εμποριο
Φυσικά. Πες σε μια skf τον αριθμο που έγραψα, απλά ζητα καλή ποιότητα
-
Γύρω στο 10ρικο πρέπει να έχει φιλαράκι...και μιλάμε για skf πάντα που θεωρούνται από τα καλά!Οπότε μικρό το κόστος απλά σε αφήνει στον δρόμο αν δεν του δώσεις σημασία στα πρώτα σημάδια όπως είχα πάθει και εγώ πριν κάμποσο καιρό! :(
-
ευχαριστω για την βοηθεια
-
Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι να πατανε συμπλέκτη σταματημενοι στα φανάρια. Αυτό καταστρέφει το ρουλεμάν γιατί δουλευει συνέχεια υπο πίεση. Αν δεν το κανεις αυτό το ρουλεμάν δεν χαλάει ποτε :kalo:
-
Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι να πατανε συμπλέκτη σταματημενοι στα φανάρια. Αυτό καταστρέφει το ρουλεμάν γιατί δουλευει συνέχεια υπο πίεση. Αν δεν το κανεις αυτό το ρουλεμάν δεν χαλάει ποτε :kalo:
Καλό τίπ Νικόλα!!!
-
Οποιος φοραει barnett δισκους και το κανει τον καταλαβαινω παντως!Γιατι εγω για να βρω νεκρα πρεπει ή να την βρω πριν φτασω στο φαναρι εν κινησει ή μετα απο καμια 6-7 1ες 2ες πανω κατω σταματημενος..ειδικα οταν ειναι κρυο!
Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
-
εινε λογικο οταν εχεις πατημενο τον συμπλεκτη εν σταση να χαλαει το ρουλεμαν εδω ομως στο νησι δεν υπαρχουν φαναρια πλην τις μυτιληνης και μια μηχανη που εχει 20.000 χιλ νομιζω οτι οφειλετε καπου αλλου.ευχαριστω
-
αυτο που ειπε και ο Νικος εχει δικιο, καλο ειναι παντως να αλλαζετε π.χ. το αλλαξα οταν αλλαξα και τους δισκους στα 92.400 χιλιομ.
δεν ειχε θεμα αλλα το αλλαξα, ειναι μικρο το κοστος για να αφησεις το ιδιο, αφου λυθηκε να μπει καινουργιο :ohyes: ;)
-
Για να καταλάβω και να προσπαθήσω να προλάβω το ΚΑΚΟ, μήπως υπαρχει καμια φωτο για τι πράγμα μιλάμε?? Και που αυτό κατοικοεδρεύει ?? Με λίγα λόγια που στο :dvl! είναι αυτό το πράγμα?? :D :D :D
-
Χρησταρα στην καμπανα ειναι :) :bye:
(http://oem-parts.hu/en/upload/oem/categories/images/ap/ca/en/large/aprilia-caponord-engine-clutch-i-2014-09-29-17-27-26-161.png)
το νουμερο 8
-
:kalo: Άρα, ξεβιδώνουμε το καπάκι των δίσκων του συμπλέκτη!! :bana: :bana: :bana: Οπότε καλό είναι με την πρώτη ευκαιρία να το αλλάξω ;) :a016