0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

themis3000

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« - : Μάρτιος 10, 2007, 10:44:52 μμ »
Πιστεύω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο να είχαμε ένα κατάλογο με τα συνηθισμένα και μη προβλήματα σε Caponord, ώστε κάθε νέος αλλά και παλιός ιδιοκτήτης να είναι έτοιμος να τα αντιμετωπίσει έγκαιρα και σωστά.

Προσωπικά είχα τα εξής προβλήματα σε μοντέλο του 2002 και αγορασμένο τον 8ο μήνα με σύνολο 40.000 χλμ.:
1. Τα σωληνάκια της βενζίνης, που μετά από κάθε service που έπρεπε να μετακινηθεί το ρεζερβουάρ καυσίμου, υπήρχε διαρροή καυσίμου λόγω των πλαστικών συνδέσμων. Το πρόβλημα λύθηκε, αρκετά αργότερα, με τη συνδρομή του γνωστού καλού ανθρώπου (ονόματα δεν λέμε -από Β ξεκινά και τελειώνει σε ill!)
2. Ο γνωστός ανορθωτής, που στη δική μου περίπτωση "τελείωσε" στα 30.000 χλμ. λίγο πριν την αναχώρηση για μεγάλο ταξίδι στη Ιταλία.
3. Πολλαπλασιαστής. Δεν γνωρίζω τι ακριβώς κάνει, αλλά ούτε το είχα πάρει "χαμπάρι". Δηλαδή δεν είχα κανένα πρόβλημα με την απουσία του.
4. Μία ασφάλεια στα 5.000 χλμ., από αυτές που είναι μπροστά, με αποτέλεσμα να μην έχω φώτα και βρισκόμουν σε νησί. Ευτυχώς υπήρχε εφεδρική και με τη συνδρομή ενός αναπτήρα λύθηκε το πρόβλημα.

Αυτά ήταν τα "προβλήματα" που είχα μέχρι σήμερα. Πιστεύω πως δεν ήταν σοβαρά, αλλά εάν με είχε προειδοποιήσει κάποιος θα είχα αποφύγει την ταλαιπωρία και τον κίνδυνο που υπάρχει ιδιαίτερα με την διαρροή καυσίμου. Ιδιαίτερα με αυτό είχα εκνευριστεί πολύ, γιατί στον Μπολασίκη που την πήγαινα τότε, δεν μου έδιναν την εναλλακτική λύση με τους μεταλλικούς συνδέσμους με αποτέλεσμα να συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα κάθε φορά.
Εν κατακλείδι, πιστεύω πως το Caponord είναι μία αξιόπιστη μηχανή και γενικά δικαιώνει τον ιδιοκτήτη του για την επιλογή του.



*

bomba

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 14, 2007, 09:39:03 πμ »
1. Τα σωληνάκια της βενζίνης
2. Ο γνωστός ανορθωτής
3. Πολλαπλασιαστής

συμπληρωνω

4.τρομπα συμπλεκτη με διαρροη απο τη φλατζα αναμεσα σε σωμα και καπακι.2 φορες αλλαχτηκε,2 φορες συνεχιζει να εχει διαρροη
5.ρουλεμαν μπροστινου  τροχου αλλαχτηκε περιπου στα 25χιλιαδες χιλιομετρα
6.αναρτηση χαμηλης ποιοτητας που χρηζει αλλαγης ελατηριων σχετικα συντομα,μεχρι δηλαδη τα 20.000 χιλιομετρα να μην πω λιγοτερα
7.συστημα φρενων χαμηλης ποιοτητας,μικρης θερμοαπαγωγικης ικανοτητας οι δισκοπλακες,καλο θα ηταν καποια στιγμη να αλλαχτουν
8.συστημα ψεκασμου με προβληματα στα μπεκ που ογκομετρικα διαφερουν μεταξυ τους προκαλωντας αδυναμια σωστης ρυθμισης
9.μιζα,ρελε μιζας που χρηζει αλλαγης γιατι τα παιζει
10.ραγισματα σε πλαισιο στο σημειο κοντα στο υποπλαισιο λογω λασκαρισματος βιδων πανω στις οποιες πιανει το υποπλαισιο

 :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2007, 11:40:03 μμ από powerphot »

*

CHRIS

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 14, 2007, 04:33:20 μμ »
45.000 Km, έχει το Capo μου(μοντ. 2003), και μόνο έναν ανορθωτή έχω αλλάξει! Και το μηχανάκι πετάει! Σιγά, ρε φίλε bomba, το έβγαλες άχρηστο! :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :kalo: :kalo: :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2007, 04:35:43 μμ από CHRIS »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 14, 2007, 04:56:12 μμ »

5.ρουλεμαν μπροστινου  τροχου αλλαχτηκε περιπου στα 25χιλιαδες χιλιομετρα

6.αναρτηση χαμηλης ποιοτητας που χρηζει αλλαγης ελατηριων σχετικα συντομα,μεχρι δηλαδη τα 20.000 χιλιομετρα να μην πω λιγοτερα

7.συστημα φρενων χαμηλης ποιοτητας,μικρης θερμοαπαγωγικης ικανοτητας οι δισκοπλακες,καλο θα ηταν καποια στιγμη να αλλαχτουν

8.συστημα ψεκασμου με προβληματα στα μπεκ που ογκομετρικα διαφερουν μεταξυ τους προκαλωντας αδυναμια σωστης ρυθμιση

10.ραγισματα σε πλαισιο στο σημειο κοντα στο υποπλαισιο λογω λασκαρισματος βιδων πανω στις οποιες πιανει το υποπλαισιο

Χωρίς να έχω άποψη για τα όσα αναφέρεις, στέκομαι μόνο σ΄αυτά που έχω κάνει quote.

5.Ρουλεμάν μπροστινού τροχού στα 25 χιλιάδες χλμ. :thnk: Προσωπικά και από φίλους ρουλεμάν έχω αλλάξει σε ότι μηχανή είχα. Κάποιες φορές και σε λιγότερα χλμ. Τουλάχιστον μπορείς να πάς στην SKF με το νουμεράκι σου, και να τ΄αγοράσεις σε αντίθεση πχ με τα Ducati που πρέπει να πάρεις το μαμά γιατί έχει μοναδικό κωδικο και να το πληρώσεις 3 φορές επάνω.

6. Ομοίως και το ελατήριο. Στα δε japan οι αναρτήσεις τις περισσότερες φορές είναι κατηγορίας ¨μπάζα¨

7. Για το σύστημα φρένων και το χρησμό ¨θερμοαπαγωγική ικανότητα¨....... no comment. Πρώτη φορά ακούω τέτοιο πρόβλημα.Δλδ οι δισκόπλακες του capo δεν έχουν τρύπες ? Ο κόσμος συνήθως παραπονιέται (σ΄όλα τα μηχανάκια όχι μόνο τα aprilia) για κακές τρόμπες ή δαγκάνες σωληνάκια κλπ. Τι ακριβώς εννοείς; Ότι όταν ζεσταθούν πέφτει η απόδοση τους;
Btw, σε κάποιο μηχανάκι μου παλαιότερα είχα τοποθετήσει δισκόπλακες Brembo οι οποίες ήταν απλά χυτοσίδηρος. Κανένα πρόβλημα εκτός του ότι μετά από βροχή σκουριάζανε.

8. Αλλαξε μηχανικό !! Κάπου εδώ μέσα υπάρχει σχόλιο του Athos που πλέκοντας το εγκώμιο του Bill, ανέφερε την συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα καθώς μετά το service του Bill, το Capo του ήταν άψογο. Πιθανότατα θα υπάρχουν και άλλοι που ξέρουν να το ρυθμίζουν, αλλά σίγουρα αυτός που στο έφτιαχνε δεν ήξερε τις διαφορές.
 
10. Φαντάζομαι δεν αναφέρεσαι σε κάποιο Capo που είχε μπει εδώ (και στο moto.gr) με ραγισμένο υποπλαίσιο και το πουλούσαν ως ανταλλακτικά. Γιατί αν πρόκειται για αυτό, αν θυμάμαι καλά ο κάτοχος είχε πει ότι το φόρτωνε σαν γαϊδούρι συνέχεια. Αν δεν απατώμαι υπάρχει στο manual κάτι που λέγεται Max Load.

Σκοπός του Forum είναι και να λέμε τα προβλήματα μας, αλλά μήπως τα σχόλια σου έχουν κάποια εμπάθεια ; (Λέω τώρα....)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2007, 05:14:56 μμ από Byron »

*

juha

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 14, 2007, 06:53:22 μμ »
Εγω θα αναφερω τα πριν και μετα του Bill προβληματα.Θα συμφωνησω με τον Βυρωνα οτι σιγουρα θα υπαρχουν και αλλοι αλλα εμενα εκατσε ο σωστος ανθρωπος την σωστη στιγμη.
Λοιπον,στα 18000 περιπου αλλαγη μπροστινου ρουλεμαν και μετα απο λιγο 2 ανορθωτες,2 πολλαπλασιαστες και 2 μπαταριες.Δεν νομιζω να ειναι τυχαιο οτι απο την πρωτη στιγμη που πηγα στον Bill δεν εχω αντιμετωπισει ΚΑΝΕΝΑ προβλημα και εχω τωρα 36500Km.Σιγουρα για ολα τα πραγματα υπαρχει και ενας ειδικος.Το σπασμενο πλαισιο για παραδειγμα ηταν απο τα πρωτα πραγματα που ελεγξε και μαλστα ειχα μολις 1000 απο το servce που το πηγανα πριν και οι βιδες βγαιναν με το χερι!!!!!!Αν δεν το ειχε δει και ο Bill και κοβοταν το πλαισιο...θα εφταιγε το μηχανακι????
Αν ειχε βρει το προβλημα με τον ανορθωτη ο Περρος που το πηγαινα πριν,θα ειχα ταλαιπωρηθει τοσο πολυ???Γιατι λοιπον να κατηγορουμε το μηχανακι φιλε Bomba και να μην κατηγορουμε αυτους τους ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ που βρισκονται εκει εξω???

*

themis3000

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 14, 2007, 09:53:47 μμ »
Επανέρχομαι, μιας και ξεκίνησα τη συζήτηση αυτή.
Πιστεύω πως δεν πρέπει να κριτικάρουμε καμία συμμετοχή αρνητικά.
Σημασία έχει να ειπωθούν κάποια προβλήματα, για δική μας διευκόλυνση.
Δεν υπάρχει μηχανή που να μην έχει προβλήματα και η Αprilia δεν αποτελεί εξαίρεση.
Σίγουρα υπάρχουν διαφορετικοί παράγοντες που οδηγούν μία μηχανή να προκαλέσει πρόβλημα (διαφορετικές συνθήκες οδήγησης, service κτλ.). Όμως υπάρχουν κοινά προβλήματα (π.χ. ανορθωτής) που θα συμβούν σε όλους. Σε αυτά πρέπει κυρίως να εστιάσουμε.
Αναμένω με πολύ ενδιαφέρον και τις συμμετοχές άλλων κατόχων Caponord. Ήδη έμαθα βλάβες που αγνοούσα.

Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή; Προτιμούν να δυσφημίζεται το προϊόν τους για λίγα παραπάνω ευρώ, ή δεν έχουν σωστό feedback από εμάς τους καταναλωτές; Το παραπάνω ερώτημα δεν απευθύνεται μόνο στην Aprilia, αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 15, 2007, 12:11:47 μμ »
Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή; Προτιμούν να δυσφημίζεται το προϊόν τους για λίγα παραπάνω ευρώ, ή δεν έχουν σωστό feedback από εμάς τους καταναλωτές; Το παραπάνω ερώτημα δεν απευθύνεται μόνο στην Aprilia, αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).

* Σχετικα με το παραπανω απαντηστε εδω. 
* Τα "ασχετα" μυνηματα μεταφερθηκαν (και θα μεταφερονται) εδώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2007, 01:01:08 μμ από Zeppelin »

*

Haritos

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 16, 2007, 11:05:18 πμ »
Παραθεση απο Themis3000
Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή; Προτιμούν να δυσφημίζεται το προϊόν τους για λίγα παραπάνω ευρώ, ή δεν έχουν σωστό feedback από εμάς τους καταναλωτές; Το παραπάνω ερώτημα δεν απευθύνεται μόνο στην Aprilia, αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).
[/quote]

Εδω υπαρχει  λαθος και παρεξηγηση...δεν ειναι προβληματικος ο ανορθωτης αλλα η θεση του.
Οταν πηγα πρωτη φορα στον Βασιλη δεν μου ειπε να βαλουμε καινουργιο ανορθωτη, μου ειπε να αλλαξουμε θεση για να μην τον καψει εγω ως γνωστος Ελληναρας  :mlk το αφησα και εννοειτε καηκε...
Οταν λοιπον αλλαχτηκε και τοποθετηθηκε στην καινουργια θεση του δεν μπηκε ο ¨μαμα¨ γιατι πολυ απλα ειναι ακριβοτερος...
Τελος ας μην ξεχναμε οτι bmw και aprilia κατα καιρους χρησιμοποιουν τα ιδια ακριβως εξαρτηματα...για παραδειγμα το προηγουμενο F650 της bmw φτιαχνοταν απο την γραμμη παραγωγης της aprilia οπου φτιαχνοταν και ο πηγασος με μονη διαφορα το κοστουμι και το πλαισιο και την τετραβαλβιδη κεφαλη του ιδιου κατα τα αλλα μοτερ της rotax.
Τον πηγασο μοντελο 97 που ειχα τον εδωσα με 67.000 και χωρις κανενα προβλημα εκτος απο μια και μονο φορα που τα επαιξε ο γνωστος διακοπτης....
Αυτα και θα επανελθω .....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2007, 11:07:06 πμ από Haritos »

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +379
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 16, 2007, 11:31:15 πμ »

1. Τα σωληνάκια της βενζίνης
2. Ο γνωστός ανορθωτής
3. Πολλαπλασιαστής
συμπληρωνω

4.τρομπα συμπλεκτη με διαρροη απο τη φλατζα αναμεσα σε σωμα και καπακι.2 φορες αλλαχτηκε,2 φορες συνεχιζει να εχει διαρροη
5.ρουλεμαν μπροστινου  τροχου αλλαχτηκε περιπου στα 25χιλιαδες χιλιομετρα
6.αναρτηση χαμηλης ποιοτητας που χρηζει αλλαγης ελατηριων σχετικα συντομα,μεχρι δηλαδη τα 20.000 χιλιομετρα να μην πω λιγοτερα
7.συστημα φρενων χαμηλης ποιοτητας,μικρης θερμοαπαγωγικης ικανοτητας οι δισκοπλακες,καλο θα ηταν καποια στιγμη να αλλαχτουν
8.συστημα ψεκασμου με προβληματα στα μπεκ που ογκομετρικα διαφερουν μεταξυ τους προκαλωντας αδυναμια σωστης ρυθμισης
9.μιζα,ρελε μιζας που χρηζει αλλαγης γιατι τα παιζει
10.ραγισματα σε πλαισιο στο σημειο κοντα στο υποπλαισιο λογω λασκαρισματος βιδων πανω στις οποιες πιανει το υποπλαισιο

 :tez:



τα σωληνακια αλλαζοντε με μολις 20 ευρω και ειναι για μια ζωη

ο ανωρθωτης με 100 ευρω και εχει 2 χρονια εγγυηση.

οι πολλαπλασιαστες εχουν λογο που καιγοντε.δεν θα τον πω εδω.καποιοι το ξερουν.παντως δεν φταιει το μηχανακι...

η τρομπα συμπλεκτη θελει σιλικονη στο λαστιχο και συγκεκριμενο σφιξιμο στις βιδες,πολυ λιγοτερο απο αυτο που σφιγει ασυναισθητα το χερι.

τα ρουλεμαν του τροχου ειναι απο λαθος σφιξιμο του τροχου.οχι τοσο σε κιλα αλλα στον τροπο

η αναρτησεις θελουν ρυθμιση απο το εργοστασιο στα μετρα του καθενος.το πισω αμορτισερ θελει σωστη ρυθμιση της προφορτισης αλλα και της επαναφορας και το μπροστινο αλλαγη των λαδιων στα 15000 και αναλογα την επιθυμια του οδηγου το φτιαχνουμε κατα πολυ καλυτερο με ρευστοτητα και ποσοτητα αλλα και με αποστατες.
αλλαζουμε ελατηρια μονο εαν θελουμε να παρουμε οτι καλυτερο απο το πλαισιο.οι μαμα αναρτησεις του capo ρυθμισμενες ειναι πολυ καλυτερες απο αντοιστοιχο ιαπωνικο. πχ varadero-v-strom


τα φρενα δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα επειδη παιζουν μεγαλο ρολο οι αναρτησεις το προβλημα βελτιωνεται με καλα τακακια  και setup αναρτησεων.βεβαια για να μην τρομαξω κανεναν το προβλημα που λεμε ειναι οτι αρχιζουν να κουραζοντε γρηγορα μετα απο ενα δυνατο και μεγαλης διαρκειας φρεναρισμα.μετα απο αυτο θελουν λιγο περισσοτερο χρονο για να εχουν την ιδια αποδοση.(το μεταλο του δισκου δεν εχει πολυ καλη απαγωγη θερμοτητας)


τα μπεκ δεν ειναι προβλημα της απριλια αλλα της κατασκευης των μπεκ.ολοι οι κατασκευαστες κινητηρων το αντιμετωπιζουν αυτο.δεν ειναι τιποτα το τραγικο,μιας και η ογκομετρικη διαφορα δεν ειναι τοση μεγαλη ωστε να δημιουργει καποιο προβλημα στην λειτουργεια του κινητηρα.το μονο που θυσιαζουμε ειναι η καταναλωση ,που ειναι ελαφρως αυξημενη γιατι δεν μπορουμε να πετυχουμε την τελεια ρυθμιση των 2 κυλινδρων.
εαν ηταν  4κυλιδρο το ποσοστο στην καταναλωση θα ηταν αμελητεα.
γι αυτο υπαρχει και η εγγυηση.τωρα εαν ο μηχανικος που ελεγχει το μηχανακι για τα 2 χρονια της εγγυησης του δεν το βρει τοτε δεν φταει το μηχανακι αλλα ουτε η απριλια


ρελε μιζας αλλαγη με δυνατοτερο στο 35 ευρω


το υποπλαισιο σπαει απο ξεσφιγμενες βιδες.τωρα παλι ειναι στα χερια του μηχανικου.δεν χρειαζεται να πουμε εαν φταει το μηχανακι η η απριλια.
η μαλλον η απριλια φταει στην επιλογη των εξουσιοδοτημενων συνεργειων


και τελος το ρεζουμε ειναι οτι με 100+20+35 και με 50 ευρω μια τυπικη εργασια (205 ευρω συνολο) λυνεις ολες τις παιδικες αρρωστιες του capo .
εαν θες και αναρτησεις βαλε αλλα 240 ευρω αλλα αυτο δεν ανηκει στα προβληματα αλλα στις βελτιωσεις της οδικης συμπεριφορας.


σκεψου μια αλλη ισαξια μοτοσυκλετα να λεινει ολα τα προβληματα της με 200 ευρω περιπου?


εαν αυτος που τα κανει ξερει τι κανει,τοτε το capo γινεται τερας αξιοπιστιας και δεν χωρα αμφιβολια γιατι υπαρχουν και ζωντανα παραδειγματα εδω μεσα
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2007, 11:40:41 πμ από Zeppelin »

*

Αποσυνδεδεμένος sdam

  • *
  • 24
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: ETV1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 16, 2007, 04:11:22 μμ »

εαν αυτος που τα κανει ξερει τι κανει,τοτε το capo γινεται τερας αξιοπιστιας και δεν χωρα αμφιβολια γιατι υπαρχουν και ζωντανα παραδειγματα εδω μεσα

Σας μιλά (άντε, 'γράφει') ένα ζωντανό παράδειγμα ;)
Πολλά από τα προαναφερθέντα τα συνάντησα κι εγώ στο παλιό μου Capo, όλα διορθώθηκαν στα χέρια του προλαλήσαντα κι έχω αποκτήσει τόση εμπιστοσύνη στο συνδυασμό Caponord+Καλός Μηχανικός+Βελτιώσεις, που, μετά το τρακάρισμα, πάλι με Caponord βρέθηκα. Το υποβάλαμε, με τον Βασίλη, σε προληπτικές αλλαγές & βελτιώσεις και τώρα (ελπίζω, πιστεύω, διαρηγνύω τα ιμάτιά μου -μέχρι αποδείξεως του εναντίου) μοιάζει, πράγματι, τέρας αξιοπιστίας.
use the net | enjoy the silence

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #10 - : Μάρτιος 16, 2007, 10:11:01 μμ »


τα σωληνακια αλλαζοντε με μολις 20 ευρω και ειναι για μια ζωη

ο ανωρθωτης με 100 ευρω και εχει 2 χρονια εγγυηση.

οι πολλαπλασιαστες εχουν λογο που καιγοντε.δεν θα τον πω εδω.καποιοι το ξερουν.παντως δεν φταιει το μηχανακι...



ρελε μιζας αλλαγη με δυνατοτερο στο 35 ευρω


το υποπλαισιο σπαει απο ξεσφιγμενες βιδες.τωρα παλι ειναι στα χερια του μηχανικου.δεν χρειαζεται να πουμε εαν φταει το μηχανακι η η απριλια.


Και γιατί να τα θέλει όλα αυτά όμως ρε Βασίλη; Το υποπλαίσιο μπορει να σπάει από χαλαρές βίδες, αλλά γιατί αυτές είναι χαλαρές; Δεν φταίει η απρίλια γι' αυτό;

Προσθέτω αντίστοιχα ελαττώματα που διατυπώνονται για Πήγασο: Κεντρικός διακόπτης, ρελέ μίζας, προβληματικά βύσματα, καπάκι βαλβίδων που αρχικά χάνει λάδι, ίσως ανορθωτής, ίσως εγκέφαλος.

Καμία αντίρρηση ότι με το σωστό μηχανικό τα περισσότερα από αυτά λύνονται ή και προλαβαίνονται με σχετικά μικρά έξοδα.  Όμως πιστεύω ότι μια μηχανή οφείλει να μην ζητάει ικανό μηχανικό από τον πρώτο κιόλας χρόνο της ζωής της.

Αυτά τα λέω ως μανιακός Apriliaκιας, που ελάχιστα προβλήματα είχα με τον Πήγασο και,εδώ και ενάμιση χρόνο που τον φτιάχνει ο μπιλ, δεν έχει κάνει ούτε τσικ (χτυπάω ξύλο!).
Αλλά, να είμεθα αντικειμενικοί! Η απρίλια, πάει και βγάζει τα μάτια της μόνη της σε ορισμένες περιπτώσεις. Είναι αυτοκαταστροφική, όπως κάποιες πολύ ερωτεύσιμες γυναίκες.
Masquerade

*

bomba

Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 19, 2007, 09:41:53 πμ »
φιλε βασιλη,δε χωραει αντιρρηση οτι ξερεις τη δουλεια σου κ οτι εχεις ασχοληθει εμπεριστατωμενα με τις μοτοσυκλετες αυτες

ομως υπεραπλουστευεις,και το κανεις φανταζομαι απο την αγαπη σου για το μηχανακι

το ιδιο κ μερικοι ανθρωποι εδω μεσα στο φορουμ

οκ,δεν εχω προβλημα με κανεναν σας,πολυ πιθανο να γνωριζομαστε με καποιους απο αλλα φορουμ η αλλες παρεες η αλλες βολτες,προσωπικα δεν κακοκαρδιζομαι οτι κ ν ακουσω πλεον,δε με απασχολει,ουτε κανει τη ζωη μου ευκολοτερη

το μηχανακι ειναι αυτο που ειναι,τα πραγματα απλα και κατανοητα,στην ελλαδα ζουμε και αυτα ειναι τα δεδομενα,no hard feelings

εμενα αυτο που μου τη σπαει και αυτοι που μου τη σπανε,και τους γραφω στα τετοια μου,ειναι οσοι εθελοτυφλουν εσκεμμενα,επειδη ας πουμε δωσανε 10-11-12 χιλιαρικα και πηρανε ενα μηχανακι και φτιαχνουν ενα φορουμ για να το δειξουν ο ενας στον αλλον,και να αισθανθουν ομορφα,οτι δηλαδη κοιτα,δεν ειμαι ο μονος σ αυτη τη γη που εκανα αυτη την επιλογη,υπαρχουν και αλλοι τυχεροι

απεναντι σ αυτες τις νοοτροπιες,η επιστημη σηκωνει ψηλα τα χερια,και οσο υπαρχουν τοσο θα σπαω πλακα με τη σοβαροφανεια των "ασημαντων προβληματων που κοστιζουν 200 ευρω και δεν τρεχει μια"

ναι,δεν τρεχει μια,ειναι πολυ αστειο αυτα τα 200 ευρω να κοστιζουν,μια μερα μετα την αγορα της μοτο,σε απωλειας αγοραστικης αξιας γυρω στα 5 χιλιαδες ευρω.επισης ειναι πολυ αστειο να μην υπαρχουν μηχανικοι να σφιξουν 2-3 βιδες.ειναι πολυ αστεια η ψυχικη ταλαιπωρια του καθε ανυποψιαστου μη-γνωστη καταναλωτη που αναγκαζεται να μπει στη διαδικασια να ασχοληθει με προσωπα και πραγματα,πολυ περα απο μια απλη βολτα και μια απλη συντηρηση

και τον χριστο τον σταυρωσανε για 30 αργυρια,τι αστειο,ε,για την απριλια χρειαστηκαν 200 ευρω............μαλλον εβαλαν και τους τοκους μεσα...............

δε συνεχιζω γιατι δε χρειαζεται

θα δωσω απλα-για μια ακομη φορα-τα συγχαρητηρια μου σε οσους σκεφτηκαν να δημιουργησουν μια βαση δεδομενων για τις μοτοσυκλετες αυτες,προσβασιμη στο ευρυ κοινο,να μαζεψουν κοσμο με αναλογους προβληματισμους και τελικα να ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ με τον τροπο τους τον απλο χρηστη

καλα να περνατε,over and out

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 19, 2007, 10:00:22 πμ »
Φίλε bomba εμένα με μπέρδεψες λίγο με αυτό:
εμενα αυτο που μου τη σπαει και αυτοι που μου τη σπανε,και τους γραφω στα τετοια μου,ειναι οσοι εθελοτυφλουν εσκεμμενα,επειδη ας πουμε δωσανε 10-11-12 χιλιαρικα και πηρανε ενα μηχανακι και φτιαχνουν ενα φορουμ για να το δειξουν ο ενας στον αλλον,και να αισθανθουν ομορφα,οτι δηλαδη κοιτα,δεν ειμαι ο μονος σ αυτη τη γη που εκανα αυτη την επιλογη,υπαρχουν και αλλοι τυχεροι
Παρ’ όλα αυτά εκ μέρους όλων όσων έφτιαξαν το φόρουμ ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.
Σ’ ευχαριστώ κι εγώ αν και δεν έδωσα 10-11-12 χιλιάρικα για να αγοράσω την μηχανή.
δε συνεχιζω γιατι δε χρειαζεται

θα δωσω απλα-για μια ακομη φορα-τα συγχαρητηρια μου σε οσους σκεφτηκαν να δημιουργησουν μια βαση δεδομενων για τις μοτοσυκλετες αυτες,προσβασιμη στο ευρυ κοινο,να μαζεψουν κοσμο με αναλογους προβληματισμους και τελικα να ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ με τον τροπο τους τον απλο χρηστη

καλα να περνατε,over and out
Ίσως το…..”over and out” να μην χρειάζεται. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2727
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1903
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 19, 2007, 12:04:20 μμ »
Να πω και γω μερικες κουβεντες μετα απο 5χρονια συμβιωσης με ενα Καπονορντ.

Αρχιζω λεγοντας οτι με το χερι στην καρδια, αν μπορουσα θα το εδινα!Χωρις δευτερη κουβεντα. Δεν το δινω γιατι ΔΕΝ το παιρνουν, και αν το παρουν θα ειναι κοψοχρονιας και ανταλλαγη με κανα αντιστοιχα ακριβο μηχανακι, δηλαδη αλλα 6-7000 ΕΥ. Ε, ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΑΞΙΖΕΙ.

Τωρα για τα προβληματα, πλεον μεσω των φορουμ και της ενημερωσης, καποιος που θα παρει ΚΑπονορντ δεν θα εχει προβλημα, με την προυποθεση οτι τα ανταλλακτικα θα ερχονται στην ωρα τους και οτι οταν παει να το πουλησει θα ξερει οτι θα χασει κατι παραπανω απο οτι αν επαιρνε αλλο μηχανακι.
Ομως, εγω, οπως και αλλοι παλαιοτεροι κατοχοι εχουμε ΗΔΗ πληρωσει μαμησιατικα!!
ΟΚ, βρεθηκε ο bill να μου πει για τον ανορθωτη - ηταν ομως ο δευτερος που αλλαζα.
Υπαρχει λυση για τον ρελε της μιζας - ναι, αλλα ηδη πληρωσα 2 μπαταριες + σπρωξιματα
Τα δισκοφρενα ειναι μαπα - ομως δεν που το ειπε κανεις και χρυσοπληρωσα τα υψηλης που δεν καναν και τιποτα
Οι πολλαπλασιαστες καιγονται για καποιον λογο - εγω ομως θα τον μαθω στο σερβις, αφου πρωτα εχω πληρωσει 3 αν θυμαμαι καλα.
Να μην αναφερω την ECU, την ταλαιπωρια μεχρι να βρω καποιον ανθρωπο να συνεννοουμαστε και να ειναι σωστος μηχανικος (bill again), τα μαμησιατικα στα σερβις μεχρι να την ψιλιαστω οτι καποια πραγματα δεν κοστιζουν τοσο η δεν ειναι ετσι οπως στα λενε κτλ., κτλ., κτλ....
Με λιγα λογια, εμεις πληρωσαμε ΑΔΡΑ την database που υπαρχει τωρα, και φυσικα τωρα που ηρθε η ωρα να πληρωσω (εγω τουλαχιστον) καποια πραγματα λογω φυσιολογικης φθορας, εχω ξενερωσει τοσο που δεν μου παει να δωσω ουτε φραγκο!
Ποσες φορες εχω πει στον Βασιλη "θα στο φερω για σερβις" και δεν αντεχω να το παω.
Θελω να βαλω αναρτησεις - 67000χλμ ειναι αυτα - πρεπει καποια στιγμη να αλλαξω αυτα τα μαμοδισκοφρενα και  σκεφτομαι ρε φουστη μου, αυτα τα 1000-1500 ευρω ειναι πεταμενα χρηματα!
Θα μου πειτε, μην βαλεις αυτο, μην δωσεις για το αλλο, οταν ομως εχεις ενα ωραιο μοτορι, δεν μπορεις να το αφησεις να γινει σωβρακο χεσμενο ρε μαμωτο!

τελωςπαντων, ειναι δικες μου σκεψεις αυτες, οχι απαραιτητα σωστες...

α, και τελως να πω οτι οταν με ρωτανε στον δρομο τι λεει το Aprilia, δεν ξερω τι να απαντησω!!!!ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2007, 12:06:10 μμ από lospsi »
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CAPONORD
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 19, 2007, 12:32:14 μμ »
Τα δισκοφρενα ειναι μαπα - ομως δεν που το ειπε κανεις και χρυσοπληρωσα τα υψηλης που δεν καναν και τιποτα

Να διορθώσω κάτι απ΄αυτά που είχα γράψει, σχετικά με τα δισκόφρενα. Προφανώς αφού το λέτε όλοι, θα υπάρχει πρόβλημα. Αρα έκανα λάθος όταν είπα πως είναι υπερβολικό το να θέλουν αλλαγή οι δισκόπλακες. Mea culpa.

Σε ότι αυτά που λες lospsi.... προφανώς και έχεις δίκιο. Το θέμα είναι ότι παιδικές ασθένειες που τις πληρώνεις και τις ξαναπληρώνεις υπάρχουν σε όλα σχεδόν τα μηχανάκια. ΚΑΚΩΣ και κάκιστα υπάρχουν βέβαια αλλά έτσι είναι. Ο κουμπάρος μου έχει ένα Transalp. Ποτέ του δεν ήταν ευχαριστημένος. Η τα φρένα θα του φταίνε, ή οι αναρτήσεις είναι μάπα, ή θα το νιώθει ¨καπως¨ που του προκαλέι ανασφάλεια. Και το ΤΑ δεν είναι κακό μηχανάκι. Ίσως να χρειάζεστε μια αλλαγή σε μοντέλο ρε παιδιά.

Για τους μηχανικούς .....είναι λυπηρή ιστορία παίδες. Και δεν είναι μόνο της απριλια ως γνωστόν. Απλά όταν βρεις έναν καλό μχανικό τον κρατάς. Εχοντας από το 1984 μοτοσυκλέττες (όλες σχεδόν τις μάρκες), οι μπαρούφες και οι αρπαχτές και η ασχετοσύνη που έχω συναντήσει φτάνει να γράψω βιβλίο. Απο την ¨αδράνεια εκκεντροφόρου¨ που ήταν καμμένη ηλεκτρονική (επίσημο Kawasaki), από χτυπημένα ρουλεμάν στροφάλου που ήταν χαλασμένα κοκοράκια και εκκεντροφόρος (επίσημο Honda) μέχρι σχετικά πρόσφατα που τα καμμένα πηνία υψηλής μεταφράστηκαν σε ξεχυλωμένο κυλινδρο που δεν δημιουργεί υποπίεση για να ανοίξει το 2ο καμπυρατερ και να ανεβάσει στροφές. (εξουσιοδοτημένο Yamaha ). Στο τελευταίο βέβαια το έχαψα και πλήρωσα ρεκτιφιέ πιστόνι κλπ χωρίς φυσικά να διορθωθεί το πρόβλημα.

Τουλάχιστον η καταγραφή των προβλημάτων σας βοηθάει τα παιδιά που δεν τα έχουν αντιμετωπίσει, και ξέρουν πως να προφυλαχτούν.

 :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης