0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. Τα σωληνάκια της βενζίνης2. Ο γνωστός ανορθωτής3. Πολλαπλασιαστής
5.ρουλεμαν μπροστινου τροχου αλλαχτηκε περιπου στα 25χιλιαδες χιλιομετρα6.αναρτηση χαμηλης ποιοτητας που χρηζει αλλαγης ελατηριων σχετικα συντομα,μεχρι δηλαδη τα 20.000 χιλιομετρα να μην πω λιγοτερα7.συστημα φρενων χαμηλης ποιοτητας,μικρης θερμοαπαγωγικης ικανοτητας οι δισκοπλακες,καλο θα ηταν καποια στιγμη να αλλαχτουν8.συστημα ψεκασμου με προβληματα στα μπεκ που ογκομετρικα διαφερουν μεταξυ τους προκαλωντας αδυναμια σωστης ρυθμιση10.ραγισματα σε πλαισιο στο σημειο κοντα στο υποπλαισιο λογω λασκαρισματος βιδων πανω στις οποιες πιανει το υποπλαισιο
Υ.Γ.: Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω στις κατασκευάστριες εταιρείες. Όταν διαπιστωθεί ότι κάποιο εξάρτημα είναι προβληματικό (π.χ. ανορθωτής), γιατί στα επόμενα μοντέλα δεν το αλλάζουν και να προσθέσουν το επιπλέον κόστος στην τελική τιμή; Προτιμούν να δυσφημίζεται το προϊόν τους για λίγα παραπάνω ευρώ, ή δεν έχουν σωστό feedback από εμάς τους καταναλωτές; Το παραπάνω ερώτημα δεν απευθύνεται μόνο στην Aprilia, αλλά και σε άλλες εταιρείες που φημίζονται για την ποιότητά τους (βλ. BMW).
Παράθεση από: themis3000 στις Μάρτιος 10, 2007, 10:44:52 μμ1. Τα σωληνάκια της βενζίνης2. Ο γνωστός ανορθωτής3. Πολλαπλασιαστήςσυμπληρωνω4.τρομπα συμπλεκτη με διαρροη απο τη φλατζα αναμεσα σε σωμα και καπακι.2 φορες αλλαχτηκε,2 φορες συνεχιζει να εχει διαρροη5.ρουλεμαν μπροστινου τροχου αλλαχτηκε περιπου στα 25χιλιαδες χιλιομετρα6.αναρτηση χαμηλης ποιοτητας που χρηζει αλλαγης ελατηριων σχετικα συντομα,μεχρι δηλαδη τα 20.000 χιλιομετρα να μην πω λιγοτερα7.συστημα φρενων χαμηλης ποιοτητας,μικρης θερμοαπαγωγικης ικανοτητας οι δισκοπλακες,καλο θα ηταν καποια στιγμη να αλλαχτουν8.συστημα ψεκασμου με προβληματα στα μπεκ που ογκομετρικα διαφερουν μεταξυ τους προκαλωντας αδυναμια σωστης ρυθμισης9.μιζα,ρελε μιζας που χρηζει αλλαγης γιατι τα παιζει10.ραγισματα σε πλαισιο στο σημειο κοντα στο υποπλαισιο λογω λασκαρισματος βιδων πανω στις οποιες πιανει το υποπλαισιο
εαν αυτος που τα κανει ξερει τι κανει,τοτε το capo γινεται τερας αξιοπιστιας και δεν χωρα αμφιβολια γιατι υπαρχουν και ζωντανα παραδειγματα εδω μεσα
τα σωληνακια αλλαζοντε με μολις 20 ευρω και ειναι για μια ζωηο ανωρθωτης με 100 ευρω και εχει 2 χρονια εγγυηση.οι πολλαπλασιαστες εχουν λογο που καιγοντε.δεν θα τον πω εδω.καποιοι το ξερουν.παντως δεν φταιει το μηχανακι...ρελε μιζας αλλαγη με δυνατοτερο στο 35 ευρωτο υποπλαισιο σπαει απο ξεσφιγμενες βιδες.τωρα παλι ειναι στα χερια του μηχανικου.δεν χρειαζεται να πουμε εαν φταει το μηχανακι η η απριλια.
εμενα αυτο που μου τη σπαει και αυτοι που μου τη σπανε,και τους γραφω στα τετοια μου,ειναι οσοι εθελοτυφλουν εσκεμμενα,επειδη ας πουμε δωσανε 10-11-12 χιλιαρικα και πηρανε ενα μηχανακι και φτιαχνουν ενα φορουμ για να το δειξουν ο ενας στον αλλον,και να αισθανθουν ομορφα,οτι δηλαδη κοιτα,δεν ειμαι ο μονος σ αυτη τη γη που εκανα αυτη την επιλογη,υπαρχουν και αλλοι τυχεροι
δε συνεχιζω γιατι δε χρειαζεταιθα δωσω απλα-για μια ακομη φορα-τα συγχαρητηρια μου σε οσους σκεφτηκαν να δημιουργησουν μια βαση δεδομενων για τις μοτοσυκλετες αυτες,προσβασιμη στο ευρυ κοινο,να μαζεψουν κοσμο με αναλογους προβληματισμους και τελικα να ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ με τον τροπο τους τον απλο χρηστηκαλα να περνατε,over and out
Τα δισκοφρενα ειναι μαπα - ομως δεν που το ειπε κανεις και χρυσοπληρωσα τα υψηλης που δεν καναν και τιποτα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι